Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je scania napisal:

Jaz sem to rešil z redline mtl oljem. Od takrat imam mir.

Enako. Sedaj je menjalnik čisti užitek. 🤗 Velikokrat grem kar tako en krog po obali, da lahko uživam v menjavanju in vožnji na sploh. In seveda v sončnem in toplem vremenu, ki je prevladovalo cel ta teden pri nas. 😊

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je scania napisal:

Jaz sem to rešil z redline mtl oljem. Od takrat imam mir.

 

pred 59 minutami je Alex napisal:

Enako. Sedaj je menjalnik čisti užitek. 🤗 Velikokrat grem kar tako en krog po obali, da lahko uživam v menjavanju in vožnji na sploh. In seveda v sončnem in toplem vremenu, ki je prevladovalo cel ta teden pri nas. 😊

 

Sedaj mi je jasno. Vedno manj mažejo, da dosegajo nižjo porabo, tako pri motornem olju, kot pri olju menjalnika. Pol pa zobnike pobere pri 130.000 km ...

 

Katero Redline mtl točno sta uporabila?

 

slika.png.e2bf07d9b95e170c54bb8a64e8ef9f72.png

slika.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

 

Sedaj mi je jasno. Vedno manj mažejo, da dosegajo nižjo porabo, tako pri motornem olju, kot pri olju menjalnika. Pol pa zobnike pobere pri 130.000 km ...

 

Katero Redline mtl točno sta uporabila?

 

slika.png.e2bf07d9b95e170c54bb8a64e8ef9f72.png

slika.png

Olje v menjalniku za majhno porabo goriva? 🤔Oni to resno ali se samo hecajo?? 

 

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

Olje v menjalniku za majhno porabo goriva? 🤔Oni to resno ali se samo hecajo?? 

Z žlico mešaj 1 minuto v litrskem kozarcu vodo in nato še 1 minuto med in ti bo takoj jasno. 😁

Napisano

Tako je, kot je že @Janez007napisal vsi proizvajalci avtomobilov stremijo k nižji porabi goriva in eden od načinov je tudi optimiranje porabe z olji.

V menjalniku pravtako pride do trenja med zobniki zato so tudi menjalniško olje priredili Eco standardom. Kar pa včasih ni najbolje za samo dolgotrajnost komponent. 

Zdaj za Mazdin menjalnik glih ne morem rečt da ni vzdržljiv, kar se tiče samega prestavljanja pa bi lahko bilo boljše. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

@Aless, danes sem pri menjavi koles opazil veliko rje na srednjem delu kolesa (malo manj sicer kot na spodnji simbolični sliki). Rjo sem s krpo očistil in površino na tanko namazal z navadno mastjo, ki sem jo imel pri roki in ki naj bi imela tudi protokorozijske učinke. Je to pametno ali še slabše, kot če bi pustil pri miru?

 

slika.png.a235145712267f28719abc92d6fb8bcb.png

 

slika.png.9d60029b3376f2d5d10c90fa9a2b621f.png

 

http://trgovina.evt.si/si/izdelek/393/mast-olma-lis-ep-2/

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 43 minutami je Janez007 napisal:

@Aless, danes sem pri menjavi koles opazil veliko rje na srednjem delu kolesa (malo manj sicer kot na spodnji simbolični sliki). Rjo sem s krpo očistil in površino na tanko namazal z navadno mastjo, ki sem jo imel pri roki in ki naj bi imela tudi protokorozijske učinke. Je to pametno ali še slabše, kot če bi pustil pri miru?

 

slika.png.a235145712267f28719abc92d6fb8bcb.png

 

slika.png.9d60029b3376f2d5d10c90fa9a2b621f.png

 

http://trgovina.evt.si/si/izdelek/393/mast-olma-lis-ep-2/

 

 

To pri vseh rosta in je normalno,lahko pa namastiš kot si ti a ne preveč,da ne boš poleti imel vse mastno naokoli.....👍

Napisano

@Janez007 namesto navadne masti priporočam bakreno mast zaščiti pred rjo, bakrena mast zdrži višje temperature in ne bo raztekla ob morebitni višji temperaturi, ki lahko nastane na pestu sprednjih zavor. 

Jaz vedno uporabljam bakreno, z njo tudi namažem vodila zavornih čeljusti tam ko nalega zavorna ploščica. Tako ploščica lepo drsi po vozilu in nič ne more zarostat, posledično ne morejo zaštekat zavorne ploščice. 

Aja tudi za vijake koles uporabljam bakreno mast v spreju. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 1 minuto je Aless napisal:

@Janez007 namesto navadne masti priporočam bakreno mast zaščiti pred rjo, bakrena mast zdrži višje temperature in ne bo raztekla ob morebitni višji temperaturi, ki lahko nastane na pestu sprednjih zavor. 

Jaz vedno uporabljam bakreno, z njo tudi namažem vodila zavornih čeljusti tam ko nalega zavorna ploščica. Tako ploščica lepo drsi po vozilu in nič ne more zarostat, posledično ne morejo zaštekat zavorne ploščice. 

Aja tudi za vijake koles uporabljam bakreno mast v spreju. 

Aless, hvala. 😊
Bom nabavil do naslednje menjave. 

Napisano (urejeno)

Na Mazdi 3 G120 imam od zadnje menjave prevoženih 11.400 km (skupaj 51.500 km), olje pa je na šibki skoraj na minimumu.

 

Ker nimam doma originalnega Mazda 5W-30 olja, bo verjetno čisto OK tole GM dexos2, ki ga je še nekaj v kanglici??? Kaj praviš @Aless, naj dolijem originalno Mazdino ali bo tole OK?

 

Kaj narediti, če sploh kaj, saj bo redni servis že čez dober mesec?

 

slika.png.9e83a284fdeb884bd8607a17a91a1aac.png

 

slika.png.402d9049e8716ae75512f65b3701b5db.png

 

 

slika.png

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Jaz nebi mešal, kupiš original mazda 5w30 ultra in to je to, pa se imas potem za naprej ce bos rabil za dolivanje. Koliko pa imas prevozenih na m3?

Al pa naredis servis 1mesec prej, skodit nemore 🙂

Popravljeno od scania
Napisano
pred 25 minutami je scania napisal:

Jaz nebi mešal, kupiš original mazda 5w30 ultra in to je to, pa se imas potem za naprej ce bos rabil za dolivanje. Koliko pa imas prevozenih na m3?

Al pa naredis servis 1mesec prej, skodit nemore 🙂

Se popolnoma strinjam z napisanim. Jaz bi naredil servis takoj, ne bi čakal še en mesec. Me pa malo skrbi ta nizek nivo olja pri prevoženih samo 11Kkm.🤔

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 38 minutami je scania napisal:

Jaz nebi mešal, kupiš original mazda 5w30 ultra in to je to, pa se imas potem za naprej ce bos rabil za dolivanje. Koliko pa imas prevozenih na m3?

Al pa naredis servis 1mesec prej, skodit nemore 🙂

Evo rešeno, tegale sem pravkar nabavil in jutri bom vlil ene 2 dcl. Kot rečeno, od zadnje menjave prevoženih 11.400 km (skupaj 51.500 km). Danes sem tudi spustil eno kapljico na papir in jutri objavim vzorec. 🙂

 

slika.thumb.png.f45a785cbc8e4e97bce530119af342b6.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

@Janez007če je M3 G120 še v garanciji, pol ne bi mešal drugega olja zraven.

Kot drugo Dexos2 je bolj namenjen dizlom, ampak načeloma ne bi bilo nič narobe če bi vlil zraven, ni pa optimalno. 

Nvm kaj si mislil s tisto drugo slikico Mazdinega olja, za G120 mora biti olje Mazda Ultra 5w30. 

P. S. Mazda Ultra DPF 5w30 je za dizle. 

P. S. S: glede na sliko šipke olja, še ni panike, imaš cca pol centimetra nad minimumom. Jaz bi pustil zako kot je pa spremljal če še kaj olja požere, bi pač pol prej naredil servis. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Se popolnoma strinjam z napisanim. Jaz bi naredil servis takoj, ne bi čakal še en mesec. Me pa malo skrbi ta nizek nivo olja pri prevoženih samo 11Kkm.🤔

Meni se očitno ne meša z bencinom, da bi ga bilo potem vedno več. 😉

 

Ja, ga očitno tale G120 malo pije. ?zmeden? Kaj bo šele pri G165, ki ima notri 0W-20.🤔

Napisano
pred 4 minutami je Aless napisal:

@Janez007če je M3 G120 še v garanciji, pol ne bi mešal drugega olja zraven.

Kot drugo Dexos2 je bolj namenjen dizlom, ampak načeloma ne bi bilo nič narobe če bi vlil zraven, ni pa optimalno. 

Nvm kaj si mislil s tisto drugo slikico Mazdinega olja, za G120 mora biti olje Mazda Ultra 5w30. 

P. S. Mazda Ultra DPF 5w30 je za dizle. 

P. S. S: glede na sliko šipke olja, še ni panike, imaš cca pol centimetra nad minimumom. Jaz bi pustil zako kot je pa spremljal če še kaj olja požere, bi pač pol prej naredil servis. 

Sploh ne bi opazil nizkega nivoja, če ne bi želel vzeti vzorca za analizo. Sem čakal celo minuto, tresel šibko, da je padla dol ena kapljica.  🤪

Napisano
pred 4 minutami je scania napisal:

Lahko das 5w30 v g165, bo bolje za ta motor. 

Ja to itak, ker pri nas dajejo notri samo Ultro 5W-30 (za isto ceno kot v Belgiji 0W-20).

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Meni se očitno ne meša z bencinom, da bi ga bilo potem vedno več. 😉

 

Ja, ga očitno tale G120 malo pije. ?zmeden? Kaj bo šele pri G165, ki ima notri 0W-20.🤔

Vseeno je boljše, da nivo olja narašča, kot da se nevarno zniža. :harhar: Sicer pa se na moji 6-ki nivo olja od servisa do servisa dvigne mogoče za kak milimeter ali dva. Samo regeneracij ne smeš preklinjati. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 52 minutami je Alex napisal:

Vseeno je boljše, da nivo olja narašča, kot da se nevarno zniža:harhar: Sicer pa se na moji 6-ki nivo olja od servisa do servisa dvigne mogoče za kak milimeter ali dva. Samo regeneracij ne smeš preklinjati. 

S tem se pa ne strinjam, dokler nivo olja ne pade pod minimum. 😁

 

Olje, ki ga še ni požrlo, ima še vedno podobne mazalne lastnosti kot novo, ker ni razredčeno. Na drugi strani se olju z dodajanem goriva mazalne lastnosti znižajo - se razredči.

 

Sem prepričan, da tudi dizli požirajo olje, vendar se požrto olje v vsej količini ali še več kompenzira z nafto. 

 

Imaš raje olje na minimumu, ali z nafto razredčeno olje (cca 20%) na max? 😉

 

image.png.f6116c620b896355b01232dd34ffb981.png

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Mogoče pa sploh ne pije olja.....

Kaj pa če so ti ga nalili samo 4litre....🤔si pogledal po servisu koliko ga je bilo na šipki po menjavi?🤔

 

 

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)
pred 51 minutami je Bini napisal:

Mogoče pa sploh ne pije olja.....

Kaj pa če so ti ga nalili samo 4litre....🤔si pogledal po servisu koliko ga je bilo na šipki po menjavi?🤔

Morda sem samo preveč vzorčil. 😂

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
    • Imaš prav...a si tudi vprašal   Smo ljudje,ki znamo z alkoholom...so pa ljudje,ki ne znajo z alkoholom. Tam so drugi problemi v ozadju,oz. alkohol tam ni primarni problem. Tam človek zasvojen z alkoholom zaradi drugih problemov vedno znova in znova podleže,in se iz tega ne zna izkopati. Vsaj jaz alkohol razumem kot tist "rahel sunek v hrbet" ko že tako ali tako stojiš na robu prepada in "loviš ravnotežje....ali zaradi nizke samozavesti,samopodobe,izgubljenosti,"tečne babe" doma,travm itd...spisek je neskončen.   Ko si vprašal "do kje" Točno tako. Jaz bi dodal,da je tako dolgo OK,dokler ne vpliva na čisto nikogar drugega...neglede koga!!!....a takrat najbrž ne moremo več govoriti o "pijancih" ampak o takih ki znajo z alkoholom.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.