Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 142
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

vedno bolj opa?am da je tut tu bolj kot ne en tak tipi?en slovencelj forum :hohoho:

 

ni ga enga topica, da se ne bi jamralo vsepovprek... kaj potem kupujete tak?ne avte ?e ga ne morete (no?ete) vzdr?evat... al res kupujete vrat na nos? Kupte avto za 500? in ko kaj crkne v graben z njim... nikoli ne bo tak?nih stro?kov z njim kot pa z avtom za 30k? :rozico:

 

sori ampak ko kupm avto pise servisni interval na 20000 km in ne na 10000 to mi bolj gre na zivce. ce pa kupim avto ki ima servis na 5000 km vdm kaj sm kupu in delam na 5000 km. kapis?

www.trziskisladoled.si

Napisano

mirno kri... samo debatiramo

 

Glej ko sem js kupil avto (rabljenega, ki je bil last mazda avtohi?e) so delali servise na vsake 10-15k in mi je tak interval prodajalec tudi za naprej priporo?al... naj bi bilo bolje, ker ima avto DPF.

 

Itak to nanese na vsakih 60k km en servis ve?... pri meni je to na vsako leto in pol 40?, kar je za moje pojme ni?

Napisano

Hja, to je problem informacij. Te?ko je najti kredibilno,. Lahko je to marketin?ki nateg za bolj?o prodajo olja al pa realna stvar. ?e se nivo olja ne dviga pretirano, lahko mirno re?e?, da ni veliko nafte notr in bi moralo dr?at 20.000 km. ?e pa je nivo vi?ji (npr 2 cm nad maxom) pa bi morda res razmislil o menjavi. Jaz osebno sem mnenja, da ?e je tisti mazut izpred 10 let dr?al 10 kkm, jih mora dana?nji hightech ole tud dr?at 20.

 

Turbina in sotalo bodo pa povedali kok mam prav. Danes obrnil 100.000, od tega 85.000 mojih.

 

Aja, turbo gor al pa dol, ?alostn se je pogovarjat o turbinah prej kot nad 200.000km. Imel sem unota turbi?a, gonil sem ga kot ?ival mrzlega ali toplega, vse je pocrkalo, turbina pa nikol, pa je bil kao ?rot od avta, ne pa neka Mazda, premium wagn, k ma Hitachi turbine, ne pa neke I.H.I. kot fiat uno turbo.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

sori ampak ko kupm avto pise servisni interval na 20000 km in ne na 10000 to mi bolj gre na zivce. ce pa kupim avto ki ima servis na 5000 km vdm kaj sm kupu in delam na 5000 km. kapis?

 

Lej servisni interval so pustil isti kot pred DPF, samo pri DPF je ?e v osnovi olje druga?no + malenkot nafte in potem se za?ne pa po?asi obrabljat dokler ne crkne, kar pa lahko (al pa tud ne) sam z bolj pogosto menjavo olja podalj?a?, sej 10kkm ni nujno je pa vsekakor bolj?e kot na 20kkm, sicer ?e smo ?isto po?teni 15 kkm je recim zelo optimalna in niti ne slaba re?itev.

 

Drugo je k majo modeli dizla DPF in opl na leto nardijo do 10 kkm in delajo servis na 20 kkm, se teb to zdi ok ?

 

Zakaj so vgradil druga?no oljno ?rpalko, pa drugam postavili oljni filter, kot pa pri pred DPF, ziher ne brezveze, turbina pa je tam kjer je vle?ajena ista samo regulacija lopatic se je spremenila, zato tud je druga?na turbina.

 

Saker ima servise na 15 kkm, js ga delam na 10 in mam eno skrb manj, da bi blo lahko karkol povezano z oljem narobe, manj me stane en servis na 30 kkm ve? kot pa ?e bi mi recimo crknil pol?, ?e zelo zaokro?im na 30 kkm dam cca 100? ve? kot ?e bi se dr?al knjige, kolk mi bo recimo turbina dlje zdr?ala se ne da povedat, da pa se povedat kolk le ta stane ko crkne, crkne pa vedno zaradi mazanja in hlajenja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lej servisni interval so pustil isti kot pred DPF, samo pri DPF je ?e v osnovi olje druga?no + malenkot nafte in potem se za?ne pa po?asi obrabljat dokler ne crkne, kar pa lahko (al pa tud ne) sam z bolj pogosto menjavo olja podalj?a?, sej 10kkm ni nujno je pa vsekakor bolj?e kot na 20kkm, sicer ?e smo ?isto po?teni 15 kkm je recim zelo optimalna in niti ne slaba re?itev.

 

Drugo je k majo modeli dizla DPF in opl na leto nardijo do 10 kkm in delajo servis na 20 kkm, se teb to zdi ok ?

 

Zakaj so vgradil druga?no oljno ?rpalko, pa drugam postavili oljni filter, kot pa pri pred DPF, ziher ne brezveze, turbina pa je tam kjer je vle?ajena ista samo regulacija lopatic se je spremenila, zato tud je druga?na turbina.

 

Saker ima servise na 15 kkm, js ga delam na 10 in mam eno skrb manj, da bi blo lahko karkol povezano z oljem narobe, manj me stane en servis na 30 kkm ve? kot pa ?e bi mi recimo crknil pol?, ?e zelo zaokro?im na 30 kkm dam cca 100? ve? kot ?e bi se dr?al knjige, kolk mi bo recimo turbina dlje zdr?ala se ne da povedat, da pa se povedat kolk le ta stane ko crkne, crkne pa vedno zaradi mazanja in hlajenja.

 

ok razumem. ajde zdej najse najde ene salabajzar in gremo delat servis ker jih mam skoraj 10000 od zadnjega servisa.

 

P.S.

 

Dejan.P

 

seveda forum je samo za debato in izmenjavo mnenj idej itd. sori ce se je drugace to slisalo ampak nism tako mislu. :)

www.trziskisladoled.si

Napisano

:cheers:

 

btw: je kdo ?e dejansko kontroliral po koliko km mu za?ne nivo olja rast? od zadnjega servisa sem jih naredil okol 13-14k in mam nivo olja ?e kr blizu tiste oznake x... bo treba po?as menjat :glare:

Napisano

:cheers:

 

btw: je kdo ?e dejansko kontroliral po koliko km mu za?ne nivo olja rast? od zadnjega servisa jih imam okol 13-14k in mam nivo olja ?e kr blizu tiste oznake x

 

vse odvisno od na?ina vo?nje. mestna / kratke razdalje bolj boraslo, relacije manj....meni po 10k ni? naraslo - mam pa motula

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jasno mi je, da se povsod dogajajo napake, tudi pri novih in zanesljivih avtomobilih. Pa? imam smolo, to ?e ?lovek po?re. Ampak, na forumu sma ?e dva, ki imava isto napako in to pri relativno malih kilomtrih. Koliko je ?e takih, ki niso na forumih in se jim je to zgodilo? Dana?nja reakcija serviserja je bila zelo ravnodu?na, ?e? "?e en z crknjeno turbino". Prav ni? ga ni presenetila moja okvara. Vsaj toliko so fer, da bodo probali uredit kulanco.

 

Glede servisnih intervalov... Jaz sem kupil avto zato, da ga vozim in peljem na predpisan servisni pregled. Ta je na 20.000 km. Nisem ga kupil zato, da bom na servisu vsakih 10kkm "za vsak slu?aj". Teh slu?ajev ne sme bit. Ne pri avtomobilu ranga 30k?+. Da ne bo pomote - ni mi te?ko od?teti za zamenjavo turbine, tudi ?e ne bo priznana v garanciji, ampak take velike napake se preprosto ne smejo dogajat. Pa da bi ?e znotraj utrgalo kak?en le?aj in bi razgnalo turbino, si re?e? "shit happens", da pa turbina pri 90kkm izgleda kot da ima za sabo ?e 300kkm, to pa je ?e ?udno...

 

V glavnem, avto je na servisu, za kulanco pa bodo posku?ali "?e uredit".

Napisano

No, bodi vesel vsaj za kulanco, ?e ne drugega. Eno so priporo?ila, drugo je pa dejansko vzdr?evanje, ki ga lahko malce po svoje 'optimizira?'.

Preventiva je ?e vedno bolj?a kot kurativa. Pomoej tudi tukaj ni ni? narobe, ?e namesto 20.000km interval uporabi? 15.000 recimo.

 

Sja tudi k zobarju hodimo (vsaj eni) preventivno, vsako leto..ne pa potem, ko ?e boli...beden primer..

Napisano

Lejte se dr?ite 100% CPP ?

Ne ker se nih?e ne tudi ?e to trdi la?e.

Zakaj bi se pa pol servisnih intervalov dr?al, bolje prej, kot je spekter dal lep primer zobarja.

 

Zakaj bi pa sedaj pri avtu "?paral" in pol jokal za par klin?evih ?, sej ti ni treba tega delat na uradnem, pelje? nikam drugam in naslednji? pa pelje? na uradnegaa da ti vse po?egnajo da je super duper in ma? eno skrb manj.

 

Kdor pa se ho?e vsem tem problemom ognit je pa na ?alost samo ena re?itev, mejte bencinarja, pol manj delo pol manj mo?nosti da bodo te?ave. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To?no tako.

?eprav, saj na?eloma ima tudi on prav. Kar pi?e v knji?ici naj bi bilo sveto. Ampak, kje pa pi?e d aje tisto kar priporo?a tovarna res najbolj?e?

 

Bohve koliko primerov je ?e bilo, ko je kaj pisalo, pa je skregano z vso logiko.

 

In ko smo ravno pri DPF-jih. Oni zagovarjajo, da olje v motorju ni? ne ?koduje? My ass....

Napisano

:cheers:

 

btw: je kdo ?e dejansko kontroliral po koliko km mu za?ne nivo olja rast? od zadnjega servisa sem jih naredil okol 13-14k in mam nivo olja ?e kr blizu tiste oznake x... bo treba po?as menjat :glare:

 

?e si tolk blizu X bi bilo kar pametno menjat olje. Recimo meni je pri menjavi na 20kkm bilo olje le kak cm do cm in pol nad oznako F. Med F in X pa je ziher 5-6 cm.

 

In to je verjetno razmi?lanje, da menjava na 20kkm je lahko za enega ?ist Ok in ?e prezgodaj za drugega pa lahko ?e prepozno.

 

?e avto dela v ?usu velik km, ?e so dnevno dolge relacije in malo kratkih vo?enj ter prekinjenih regeneracij pol menjava na 20kkm ni noben bavbav. ?e pa je kontra in je precej kratkih fur, dolge relacije so bolj poredko ipd, pa je treba razmi?ljat tudi o pred?asni menjavi. Jaz bi temu rekel zahtevni delovni pogoji.

33112_1.png

Napisano

jup... mislim da bom pri pla?i ?el in naredil kar veliki servis, ki me tako ali tako ?aka ?ez 10k km

 

Edit: sem malo pretiraval... tam 10-15 mm nad "F" je stanje

Napisano

jaz pa sem preden sel prisel v PR, kak cm nad x

menjal pa bom na 20.000km in nc prej

 

labi na ga srat!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ups,en cm nad F sem mislu :)

 

ok loh ga serje? :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz pa sem preden sel prisel v PR, kak cm nad x

menjal pa bom na 20.000km in nc prej

 

sj se mi je zdelo cudno glede na to da on ima kr relacije...

www.trziskisladoled.si

Napisano

sj se mi je zdelo cudno glede na to da on ima kr relacije...

 

Pa 2.2 motor. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ravno dobil klic iz servisa in situacija je slede?a:

 

Mazda Slovenija je pristala, da krije 60% stro?kov popravila, ki bo zneslo okorg 2500? (torej moj dele? okorg 1000?). Mazda Si tudi zahteva, da je ob razdiranju avtomobila prisoten tudi njihov predstavnik/strokovnjak, saj je to ?e ?etrti avto na tem servisu, ki ima ob precej nizkem ?tevilu kilometrov in rednem vzdr?evanju okvaro turbine in zato pri Mazdi ?e zvonijo alarmi...

 

LP

Gargy

Napisano

Prijateljski nasvet, VSI KI IMATE ?E PRILO?NOST (do isteka prvih treh let) podalj?ate garancijo za 2 leti za ceno 500? ker je to kr pametna odlo?itev. Po izteku treh let je prepozno :vskalo:

 

Baje pa turbina ni edeni problem.

Pozdrav

Napisano

Bravo MAzda :bravo::bravo::bravo:

 

Pa da vidmo kako bojo to resili, oz na cigav racun.....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Da obiskovalci foruma nebi napa?no razumeli moram posebej poudarit.

 

Osebno sem z Mazdo 6 zelo zadovoljen. Tako z obliko avtomobila - designom, notranjo opremo, uporabnostjo, velikostjo , lege na cesti, mo?i motorja, porabo, pa tudi moj servis se je dobro izkazal.

 

Slu?beno sem vozil res veliko razli?nih avtomobilov - na slu?benih potovanjih, renta car, itd. Moram povdarit da je Mazda 6 zakon.

 

?e bi se ?e enkrat odlo?al o nakupu avtomobila bi se odlo?u enako, torej MAZDA 6 SPORT- diesel. :D

Pozdrav

Napisano

Prijateljski nasvet, VSI KI IMATE ?E PRILO?NOST (do isteka prvih treh let) podalj?ate garancijo za 2 leti za ceno 500? ker je to kr pametna odlo?itev. Po izteku treh let je prepozno :vskalo:

 

Baje pa turbina ni edeni problem.

 

Ko sem js to hotel naredit, mi je v avtohi?i rekel da pri prenosu lastni?tva to ni ve? mogo?e... pa je avto imel ?e dva meseca do izteka garancije :whatever:

 

?e bi se ?e enkrat odlo?al o nakupu avtomobila bi se odlo?u enako, torej MAZDA 6

+1... brez pomisleka :cheers:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Čestitam k ugodnemu nakupu😃👍 Pri privzdigovanju zvočnikov in efekta boljše zvočne slihe gre bolj za to,ker je usmerjenost visokotonca bolj navzgor,in je za to manj odboja tega spektra od tal. Da razložim-pri Kef-u kjer je nizkosrednjetonski sistem koaksialen,je tehnično nemogoče izvesti t.i. D’Appolito sistem,kateri ima karakteristiko širšega oddajanja srednje/visokih z manj odboji od stropa in tal. (glej konfiguracijo srednje/visokotoncev pri mojih nuVero-110 in 50 na prvi strani) D’Appolito-Anordnung – Wikipedia DE.WIKIPEDIA.ORG Sem že pisal o tem (Kef in ostali koaksialci)...kolikor imajo svoje prednosti,imajo tudi svoje slabosti. Tukaj gre za efekt akustike prostora oz. odboja zvoka od tal...višja je frekvenca,bolj usmerjeno se zvok širi od vira zvoka. In pri koaksialcih se zvok (če odmislimo efekt odboja od ohišja) širi enako v vse smeri...levo,desno,navzgor in navzdol. Tukaj je zelo zanimiv moj članek,kjer sem opisoval "usmerjenost" nuBox-310,ki ko je visokotonec zgoraj,oddajajo naravnost naprej in zamakjeno navzgor.....tukaj se že mogoče komu sanja za kaj gre... Pri koaksialcu pa tega ni...tla dobijo polno porcijo srednjih in visokih,kateri po odboju prispejo do ušes zakasnjeno,ker so morali prepotovati daljšo pot...skratka "prava informacija,a ob napačnem času". In Janez007 je ukrepal pravilno,ko je sprednji del malce privzdignil,in z tem spremenil usmerjenost srednjih in visokih bolj stran od tal. Odvisno od frekvenčnega poteka,ki ga ne poznam,se pogosto pri "nekoaksialnih" zvočnikih nižje stature,kjer je visokotonec pogosto pod višino ušes z tem pridobi na "zračnosti"...pri Janezovih pa je tukaj lih kontra-z tem je pridobil manj "z različnimi visokimi zamazano" zvočno sliko,in manj visokotonske energije na ušesih (toplejši vtis).   Kar pa se bass-a tiče-tukaj ima zvočnik veliko prednost v enakomernosti porazdelitve energije po prostoru v nizkih,ker ima najmanj dva nizkotonca (+ bassreflexa spredaj) če celo ni tudi srednjetonec neomejen v bass-u...česar pa ne vem....piše,da je 3-stezni (torej bi moral biti "pravi srednjetonec"...a kretnica ima le 13 elementov...   Nasvet za @Janez007-preveri kondenzatorje kretnice-so vsi elektrolitski,in bog ve,kakšne parametre imajo po 30 letih. In ne delati napake jih nadomeščati z folijskimi!!!-če odstopajo za več kot 20% jih menjaj,a vgradi spet elektrolitske,ker imajo ti običajno drugačno impedanco itd...ker zvočnik je bil konstruiran z elektrolitskimi!!!   Če pa so kapacitete še ok,pa pusti in "gasa"😄     In kot nalašč-kot da bi Janez vedel...sem tudi jaz kupil en par rabljenih zvočnikov😅 Nubert nuBox Typ 310 Lautsprecher 4Ohm 80 Watt Boxen Speaker | eBay.de WWW.EBAY.DE Staubschutz deckel hätte zwei von einem Nobert Logo fehlt. Identične sem že opisoval...so v pogonu v kabinetu (bivša dnevna soba)...tam žena lika itd...in ima en 48"LCD-TV,starega še analog-surround Onkyo TX-SV525R. In,ker bo Onkyo TX-RZ900 "brezposeln",bom ga dal namesto najstarejšega Onkya. In vidim na eBayu avkcijo...in 5 sekund pred iztekom oddam ponudbo,in "dobim avkcijo"😃 Za 118,67€ z ptt vred-ukradeno☺️ Tip je lepo zapakiral-vzorno...vse kot v opisu,super,k ni bil kadilec😃...ima pa eno majčkeno poškodbo (malce udarjen rob stranice spodaj),ki pa se ne bo videla,ker bo obrnjena proti zidu...tip je z ediksom ali čem podobnim pobarval logo NU na visokotoncih-to gre že z nohtom dol-bom očistil...en Nubert-logo na mrežicah manjka-imam rezervne...in bo v kabinetu najenostavnejši 4.0 surround😃-preizkusil-delajo BP👍   Če koga zanima-kako je pa pri Nubert-zvočnikih okoli "varnosti" pri nakupu rabljenih... Če je ohišje OK,in sta visokotonec in nizkotonec na zunaj "cela",ni šanse,da zvočnik nebi bil tehnično in zvokovno OK. Gre za to,da so pri Nubertu kretnice "adijo pamet"...in celo pri takšnem-takrat najcenejšem Nubert zvočniku ima kretnica absolutno noro količino elementov-4 tuljave,6 keramičnih uporov,4 kondenzatorji,od teh trije folijski + en elektrolitski (ker je v bass veji za odpačenje,je ozirajoč se na staranje nekritičen☺️),in dve varovalki....torej vse skupaj 16 elementov😲 No in točno te varovalke so vzrok,za kaj je nakup takih zvočnikov nekritičen-ker jih z nobenim ojačevalcem ne moreš "fentati"...ob obremenitvi "odklopijo" zvočnik,ko zmanjšaš na ojačevalcu,pa se vzpostavi nazaj-genialno.😃 Za povrh,pa so vsi elementi dimenzionirani za dvojno moč....pač tipično Nubert.   Evo,in še nekaj slik...tudi slika kretnice in kratek test,če delajo,kot se spodobi... VID_20250809_092618.mp4
    • 6A je cca 1,4 KW. Če ni klima čipšit, mora zadostovati. Pri nas micke hladijo/grejejo tudi s samo 150W porabe, ampak ko so res na minimomu.   Razvlaževanje ni nič drugega kot hlajenje. Koliko vleče v kakšnem načinu, pri kateri klimi, pri kakšni temperaturni razliki zunaj/znotraj, pri kateri nastavitvi temperature, pri kateri nastavitvi ventilatorja... je pa najbolje da pomeriš. 
    • A ni Premium 😅 A kdo tukaj zna povedat ali klima vleče večjo amperažo v klima načinu ali razvlaževanju? Vprašanje je za prikolico in kraje kjer človeška elektro noga še ni stopila in se govori še o 6A varovalkah   Dela b.p. dokler ne pečeš čevapov na električnem žaru ha ha ha. Seveda je žar prepožrešen ampak čist iz firbca me zanima.   Sva na poti v alpe, kjer klima ne bo potrebna, je pa danes v Aleksandriji nujno potrebna. Ker je ob 21:00 še vedno 33 in vlažno, predvsem pa zaradi komarjev ....pi..  kaj je to letos. Ni klopov, je pa tale luftwafe
    • Če si hočeš dobro, ne kupuj jajc od gorenja. 
    • Klopov se jaz bolj bojim, dobro preverite.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.