Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Ce vzge takoj ni benz pumpa (nizkotlacna) ali vstalo, za vzdrzevanje je potem potrebna visok tlak. Tako da lahko da je tole s cilindri in lpgjem (brez mazanja?)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce vzge takoj ni benz pumpa (nizkotlacna) ali vstalo, za vzdrzevanje je potem potrebna visok tlak. Tako da lahko da je tole s cilindri in lpgjem (brez mazanja?)

Ja,saj ko sem pripeljal avto na servis,so seveda najprej pokazali s prstom na LPG (btw,ima mazanje) pa so potem hitro "priznali"da nima veze s plinom.

 

Kajti ,kot re?eno, zadeva se je parkrat pojavila ?e pred ugradnjo plina.

 

Tester? Ob tresenju je pokazal napako na cilindru ?t3, zdaj ko tresenja ni ve? in je te?ava "zgolj"takoj?nje uga?anje , tester ni? ne pokaze...

 

Je pa zoprno diagnosticirati... Ko avto v?ge in ostane prizgan (to je recimo po tretjem poskusu) ,potem dela b.p. dokler s5 ne stoji ugasnjen vsaj 6ur. In ?e takrat mora biti pod 0stopinj...

 

Bom prilepil posnetek izpred parih dni (?e bom znal).

 

Aja... Verjetno tole ?e bolj spada v temo tehni?nih te?av?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nejc, daj Dr. Pelka obi??i, ker popravlja tudi veliko LPG vozil. :)

Tnx ,ampak za1x bom ostal pri jerovsku, da on dokon?a tole Kar je za?el... Nekako ne maram da si avto podaja ve? serviserjev ,sploh pa zaradi iste te?ave....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer ne vem kako ma Citroen narejen prosti tek samo to bi lahko bilo to, ker v?asih ne ?tima temperatura, ko ugasne? motor (recimo takrat je temperatura zraka v pozitivi). Ko ga pa posku?a? pri?gati je pa recimo 15 stopinj manj. Nato so te?ave z v?igom, ker nekako zapre zaug prezgodaj zato avto crkne, ker je motro hladen in rabi zelo bogato me?anico za delovanje.

 

Nekaj podobnega sem imel pred 20 let na Clarusu, recimo jeseni. ?e sem avto izklopil recimo ob petih, ?estih popoldne pri 25 stopinjah in ga nato zjutraj pri?gal pri 5 stopinjah se je dogajalo to?no to kar opisuje?. ?e pa je bil avto ugasnjen recimo kasneje ob desetih zve?er pri recimo 15 stopinjah pa ni bilo nikakr?nih te?av. Jaz sem se sprijaznil s tem in nisem popravljal.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer ne vem kako ma Citroen narejen prosti tek samo to bi lahko bilo to, ker v?asih ne ?tima temperatura, ko ugasne? motor (recimo takrat je temperatura zraka v pozitivi). Ko ga pa posku?a? pri?gati je pa recimo 15 stopinj manj. Nato so te?ave z v?igom, ker nekako zapre zaug prezgodaj zato avto crkne, ker je motro hladen in rabi zelo bogato me?anico za delovanje.

 

Nekaj podobnega sem imel pred 20 let na Clarusu, recimo jeseni. ?e sem avto izklopil recimo ob petih, ?estih popoldne pri 25 stopinjah in ga nato zjutraj pri?gal pri 5 stopinjah se je dogajalo to?no to kar opisuje?. ?e pa je bil avto ugasnjen recimo kasneje ob desetih zve?er pri recimo 15 stopinjah pa ni bilo nikakr?nih te?av. Jaz sem se sprijaznil s tem in nisem popravljal.

Ja meni je zelo sumljivo to,da in dodajanju gasa avto ne ugasne.... Najraje bi videl da zadeva ?isto crkne ; potem bo Diagnostika la?ja .

 

Druga opcija je pa res ta,da pa? sprejmem to in sem vesel,da avto ki je nov stal malo nad 12t eur, po 10ih letih tole prvi? nekaj zajebava...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja meni je zelo sumljivo to,da in dodajanju gasa avto ne ugasne.... Najraje bi videl da zadeva ?isto crkne ; potem bo Diagnostika la?ja .

 

Druga opcija je pa res ta,da pa? sprejmem to in sem vesel,da avto ki je nov stal malo nad 12t eur, po 10ih letih tole prvi? nekaj zajebava...

A nisi rekel, da ti je ?e pred vgradnjo LPG to nagajalo, pa verjetno plina nima? od v?eraj v Citrusu? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A nisi rekel, da ti je ?e pred vgradnjo LPG to nagajalo, pa verjetno plina nima? od v?eraj v Citrusu? :)

Ja res je; mislim da se je prvi? pojavili kak?na 4leta nazaj. Ampak to 1x,max2x na leto in iskreno se mi ni dalo s tem ukvarjati... Torej,ja... Po 6ih letih je xsara prvi? pokazala slab dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In potem reces nikoli vec francoza?

Vseeno bi raje imel avto,kjer bi nekaj crknilo (magari vsako leto) pa da se ve kaj je, ne pa tole tipanje v temi,voznja od doma do servisa,usklajevanje s sihtom,probavanje... Na koncu pa ni? bolj?e...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Made in Japan je ?e zmeraj najbolj zanesljivo, zlasti starej?i in bencinski. :)

... in dizli. :)

Niso vsi Francozi "Francozi".

 

Mi smo imeli Reno. Nikoli ve?!

imel sem dva pe?oja in sem zaklju?il z francozi. Naj delajo parfume in sir avte naj prepustijo pravim izdelovalcem avtov-japoncem. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vseeno bi raje imel avto,kjer bi nekaj crknilo (magari vsako leto) pa da se ve kaj je, ne pa tole tipanje v temi,voznja od doma do servisa,usklajevanje s sihtom,probavanje... Na koncu pa ni? bolj?e...

Ja lej to je pa stvar mehanika, ne avta, se ti ne zdi?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja najbolje je, ko o pokvarljivosti posamezne znamke modrujejo tisti, ki so kupili rabljeno vozilo s 3x prevrtenimi kilometri ne da bi vedeli za to. Logi?no da se na takih avtih stvari kvarujo.

?e se ?e nekdo spu??a v ocenjevanje zanesljivosti, naj najprej kupi nov avto, naredi z njim ene 300Kkm, tako da bo vedel kaj se je z njim dogajalo, pa potem sodi.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja najbolje je, ko o pokvarljivosti posamezne znamke modrujejo tisti, ki so kupili rabljeno vozilo s 3x prevrtenimi kilometri ne da bi vedeli za to. Logi?no da se na takih avtih stvari kvarujo.

?e se ?e nekdo spu??a v ocenjevanje zanesljivosti, naj najprej kupi nov avto, naredi z njim ene 300Kkm, tako da bo vedel kaj se je z njim dogajalo, pa potem sodi.

?e je to letelo name.... Avto sem kupil nov in sem edini voznik....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni letelo nate. Govorim na splo?no o omejenem poznavanju in tem, da ljudi to sploh ne ovira pri ?irjenju nekih postulatov ki nimajo osnove.

Ja to se kar strinjam... Sploh ko kupijo avto ,ki je bil kot nov magnet za nabiranje kilometrov,cez nekaj let pa rata magnet za dilerje in vrtenje kilometrov...

 

Potem so pa vsi drugi krivi,ne pa naiven kupec...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja najbolje je, ko o pokvarljivosti posamezne znamke modrujejo tisti, ki so kupili rabljeno vozilo s 3x prevrtenimi kilometri ne da bi vedeli za to. Logi?no da se na takih avtih stvari kvarujo.

?e se ?e nekdo spu??a v ocenjevanje zanesljivosti, naj najprej kupi nov avto, naredi z njim ene 300Kkm, tako da bo vedel kaj se je z njim dogajalo, pa potem sodi.

 

Ja, to je res. Zato se pa ogla?am jaz, ker mi smo pa Reno kupili novo, ?ena pa je tisto Reno razbila pri 63.000 km. V tem ?asu smo - pod garancijo (pa ve?, da servis garancije zlepa ne prizna) - zamenjali:

- kri? na drogu volana

- volansko letev

- amortizerje

- lakiran je bil zadnji blatnik, ker se je olu??ila barva

 

Poleg tega pa ?e:

- zavorne diske - 2x

- zavorne bobne

- zavorne plo??ice in kon?nike smo menjali ve?krat kot pnevmatike (?isto resno: nobena garnitura ni zdr?ala ve? kot 8.000 km - niti od servisa do servisa!)

amortizerje (ja, kljub temu, da so jih enkrat v garanciji, smo jih morali kasneje ?e enkrat)

 

Zna biti, da smo ?e kaj, pa se ne spomnim...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A vidva prav iščeta?
    • Jaz tudi.   Je pa res, da tokrat ne obtožujem tebe. O določenih dogodkih novinarji enostavno ne poročajo. Čeprav bi morali.  Je pa res tudi, da energetiki nismo tako nasilni ljudje, kot so eko-teroristi. Poleg tega imamo preveč dela z oskrbovanjem z energenti, da bi imeli čas na veliko in agresivno razlagat, v čem je težava. In potem ljudje verjamejo tistemu, kar velikokrat slišijo... Ostalo pa hitro pozabijo...     To bo rešilo 90% izzivov, se strinjam. Še vedno pa bo ostalo 90% težav, za katere še ni rešitve...  Glej, leta 2018 je prišlo do spora med Srbijo in Kosovim. In, ker je Evropsko elektro omrežje povezano, je v celem evropskem prostoru zmanjkalo za 113 GWh električne energije. Zaradi tega frekvenca ni bila več 50 Hz, ker generatorji niso zmogli...  Da je evropsko elektroomrežje obremenjeno do konca, kaže tudi dogodek iz leta 2021, ko je na Hrvaškem ena tokovna zaščita odklopila. To je sprožilo dodatne prekinitve povezav zaradi distančne zaščite, kar je še 20 sekund pozneje povzročilo razdelitev sistema na dva dela. Evropsko elektroenergetsko omrežje je bilo nenadoma razdeljeno na severozahodni del in jugovzhodni del, meja pa je šla skozi Hrvaško, sever Srbije in Romunijo. To je seveda takoj vplivalo na "bilance". Na severozahodnem delu omrežja se je pojavil primanjkljaj 6,3 GW moči, na jugovzhodnem pa presežek, ker so bili fizični tokovi pred razdelitvijo pač taki. Zaradi tega je pri nas omrežna frekvenca padla, v južnem delu omrežja pa narasla. Po eni uri je operaterjem uspelo spraviti stvari v red. Zaradi uro dolgega odstopanja so v Franciji in Italiji odklopili za 1,7 GW velikih porabnikov, ki imajo pogodbe za terciarno regulacijo. Iz Velike Britanije in Skandinavije so dobili dodatnih 450 MW. Po drugi strani pa so morali na jugovzhodu odklopiti 975 MW proizvodnih kapacitet v Turčiji.  To je zelo poenostavljeno zapisano, ker... ... ...  Frekvenca se spremeni, ker se višek (ali manko) energije pretoči iz kinetične energije turbin - to je treba nadomestiti. Najprej je primarna regulacija, ki se začne po 2 sekundah odstopanja frekvence. V 30 sekundah se začne avtomatski proces sekundarne regulacije, ki jo nudijo nekateri proizvodni objekti. Kasneje, po 15 minutah, če motnja ni odpravljena, sledi še terciarna regulacija, ko se ročno nadomešča izrabljena rezerva moči. Sem sodi tudi zmanjšanje odjema ali odklop velikih porabnikov, če sodelujejo v terciarni regulaciji. Eden hujših razpadov omrežja pa je bil načrtovan izklop nemškega daljnovoda, na katerega se distributerji niso ustrezno prilagodili. Omrežje je razpadlo na tri dele, mrk je trajal dve uri, prizadetih pa nekaj milijonov odjemalcev. Se ne spomnim več prav točno, ker se je to zgodilo leta 2006. Kaj to pomeni?  Že zdaj imamo komaj zadosti zanesljivih virov elektrike (ne mi zdaj o "sončnicah", ki nam še dodatno je#€jo sistem in je treba nadomeščat vsak oblaček, ki se pripelje po nebu in mirit nihanja), če pa vsaka hiša potegne kabel do parkinga, smo pa pečeni. Ljudje se očitno ne zavedajo, da elektrika ne nastane v vtičnici, ampak mora do tja priti...     To je načeloma res. Res je pa tudi, da je v Sloveniji registriranih 1,2 milijona osebnih vozil. Če vsako od njih potrebuje 7 kWh električne energije, to pomeni 8,4 GWh električne energije na dan. Od kod jo dobimo? Jedrska elektrarna v Krškem pridela v enem dnevu šele 16.700 MWh...   Tako da, ja, včasih se vprašam, kdo je tu res nor...  
    • Kufer mam jaz...  Lahko se zmenima. 
    • V tem "povprečno" je velik problem EVjev,ker vse gledajo z statistiko. Jaz npr. prevozim na letni ravni zelo malo...cca. 12-13.000km EDIT-pa ima žena še Forda,in z njim prevozi cca. 7-8.000km na leto. In če to preračunaš na dnevno povprečje,tvoja trditev drži. A moj avto včasih (npr. iz nočne) stoji cel dan,in pogosto še naslednjega....torej se včasih zgodi,da v treh dneh prevozim slabih 30km. Včasih pa se zgodi,da v enem dnevu prevozim 100,in tudi 300km samo po Lj....naslednji dan služba in nazaj,hčero v šolo in nazaj (skupaj 60km)+opravki...torej en dan 100km "za šalo". In,da bi imel EV,k ga ne smeš izprazniti pod 20% in nafilati nad 80%...in prideš z "praznim" domov,in boš filal na 230V/16A (oz. ne gre 16A,ker bo vrglo varovalko ven)....za celo bajto pa imam 3x16A...3 gospodinjstva,TČ,4 klime,3 štedilnike,3hladilniki,3 TVji  itd...   Če ti matematika gre vsaj za dvojko,boš znal izračunati,da potrebuješ po tem enih 2-3 dni,da nafilaš en spodoben EV.Torej 1 dan se "zabavamo",pol pa 3 dni "tema"...al pa zalaufaš ICE.   Še to-vrednosti na varovalkah nimajo nič z količino dobavljene elektrike-varovalke so le varovalni element za zaščito instalacije! Torej je ta komentar absolutno na mestu.   Aja...kdaj boš prodal mazdo?
    • Bo se hitro spomnil, ko mu Boss sredi meseca znova sneg nacumpra.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.