Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Opcija parkiri??e je ratala peklensko draga, ker je cel kup folka preko tega okol prina?al zavarovalnice... Pri avtu za 30kEUR je to nekje v rangu 500 EUR na leto. Tako, da ?al, ve? sre?e prihodnji?.

Ja res je, zato je pa najbolje se sprijazniti s tem da bo avto pobuskan in to je to.... Ko pa ima? nov avto pa pa? garaza ali /in kasko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se povsem strinjam, da se za plo?evino mnogi preve? sekirate. Avto bo po 15ih letih kon?al na odpadu, pa ?e je za videt kot nov ali pa kot da je prevozil Rusko fronto. In po 15ih letih bo na odpadu pa ?e ga pazimo ali pa ?e ga gonimo kot hudi? gre?no du?o. In ne glede na to, koliko opreme je v njem in na njem, po 15ih letih je vreden le ?e toliko, kolikor je cena odpadnega ?eleza...

 

Nekako v grobem, lahko par let gor al pa dol pa par centov gor al pa dol...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opcija parkiri??e je ratala peklensko draga, ker je cel kup folka preko tega okol prina?al zavarovalnice... Pri avtu za 30kEUR je to nekje v rangu 500 EUR na leto. Tako, da ?al, ve? sre?e prihodnji?.

 

 

Odvisno od zavarvoalnice ... Gledam na svoji polici pri Triglavu in je znesek pri parkiriscu 209,90? ... pri avtomobilu, ki je nov po ceniku vreden okoli 42K ? ... To je verjetno znesek s popusti ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spet pretiravanja, ?e dam 680? za celotno zavarovanje, osnovno + ful kasko......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opcija parkiri??e je ratala peklensko draga, ker je cel kup folka preko tega okol prina?al zavarovalnice... Pri avtu za 30kEUR je to nekje v rangu 500 EUR na leto. Tako, da ?al, ve? sre?e prihodnji?.

res ma?, parkiri??e se spljoh ne spla?a ve?.

Se povsem strinjam, da se za plo?evino mnogi preve? sekirate. Avto bo po 15ih letih kon?al na odpadu, pa ?e je za videt kot nov ali pa kot da je prevozil Rusko fronto. In po 15ih letih bo na odpadu pa ?e ga pazimo ali pa ?e ga gonimo kot hudi? gre?no du?o. In ne glede na to, koliko opreme je v njem in na njem, po 15ih letih je vreden le ?e toliko, kolikor je cena odpadnega ?eleza...

 

Nekako v grobem, lahko par let gor al pa dol pa par centov gor al pa dol...

Ampak si pa res ena, da ne re?em kaj, ko takole ljudem ru?i? sanje.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Kaj mu manjka? Tukaj je trenutno son?no, 32?C, malo piha in je kul.  :)

 

Cortina in bormio pa dalec , dalec od tega...

Dnevi za po?itek!


Ja,saj tak je bil plan, ampak vseeno... kamp v Dolomitih... je malo zoprno ce dezuje po cele dneve..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam. Tole kruljenje bi te?ko ozna?il kot petje, vsebine pa raje niti ne komentiram. :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej pri nas eni tud mokri ratajo od pri?akovanj, ko sli?ijo, da bo Thompson zavijal na nekem koncertu. Tisti, ki se imajo pri nas za slovenske domoljube onanirajo na neke usta?ke domoljubne pesmi - vsa ?ast tistemu, ki razume to logiko.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Gotverdomme, zdele se trudim sestavit dav?no napoved za NL in je res zakompliciran ta njihov jezik. Nem??ina mi koristi kurckej, ?eprav je menda osnova precej podobna.  :lol:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pa na kacinovmu klancu je tudi

Tole bo pa kar stala sedaj mesece.....koliko 3je izvozi zaprti, tovorni nekaj casa preko kranja?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

3 izvozi zaprti, je res da trzic samo delno, naklo pa kranj bojo pa kombiniral, in bo promet preusmerjen. Tovorni pa ja, skozi kranj, da bo se vecja stala.

 

Na kacinovem ni problem stacionarc, ker bi mogl uno zadevo nastavt na 80kmh pa se jim zihr ne da. Problem so kante za smeti ki jih postavjo. Razmisljam da bi se za 3 mesece kar v LJ preselil, ker to bo pa vsak dan >1uro v eno smer.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem mislil stacionarc, vceraj je bila kanta malo pred stacionarcem pred uvozom kjer je rumen pas in 60

Kranj je ze tako razsut, rondo, delavski most....

Ampak ok dela se!

Mislim da bomo Medvoscani tudi obcutili ta dela....

Zanimivo da so sli to delat septembra, pred zimo ne vem ce bo....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.