Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Po utekanju ji privo??il novo olje in filter, dal namontirat prednje zavesice in v prtlja?nik dal za??itno korito.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Zamenjal zarnice saj mi je ena crknila. ad9a88cc40cdd27137f23752b903f0e4.jpg0d75c02bb9abf45ba5649560e1b09c14.jpg

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

4300K je najbolj optimalna svetloba oz. je naboljsa svetilnost. Na zalost je vizualni izgled malo bolj rumenkast, kot pa pri 5000K ali 6000K k je snop bel. Odvisno kaj zelis, cim boljso svetilnost ali kompromis med svetilnostjo in estetiko. Bolj, ko gres proti modri oz. vijolicni svetlobi slabsa je vidljivost oz. slabse sveti.

Napisano

Kako pa ves da so OEM? Night breaker ima sigurno 4350K. Koliko ima pa OEM pa nevem.

Moje so recimo take. Kaj so pa to za ene zarnice pa nebi vedel, saj so bile ze notri ob nakupu avta :).

 

post-7623-0-46022000-1544359588_thumb.jpg

Napisano

Za mojo M6 nvm ?e so OEM, vem pa za enako M6 ki jo je pred leti imel kolega, je takrat kupil novo in sem ?e takrat gledal da je imel bolj belo svetlobo kot jst na Accordu. ?e se je pa bolj dale? pripeljal po ulici pa se je ?e mal plavkasto ble??alo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Osram night breaker unlimited bo bolj rumenkaste barve kot OEM, se pa zato oddol?i z bolj?o svetilnostjo. Tako je meni povedal prodajalec, ki ?arnice neposredno uva?a.

?e kdo ?eli enak izgled, kot je prvovgradnja, naj vzame standard original. Pri meni je bila prvogradnja Philips.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Pa sem tudi jaz vceraj docakala 250.000 prevozenih kilometrov. In do zdaj brez kakrsnih koli vecjih tezav. Zdej pa sam gasa naprej proti 300 *_*

 

Zoom zoom Mala2308adbdde917646e3c364a6a79ba7d2.jpg

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

Napisano

Nekega davnega avgusta 2014, ko je ?la 6-ka 2.3 2003 od mene :)

post-185-0-57677400-1544549989_thumb.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne morete enaciti kupljen rabljen avto z nekom ki je tale km navil iz nule kot Boss naprimer.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ali pa kot jst.. Imam ze 260000..

Se prav uradni samo midva tekmujeva za naslov "od nule do 300k".

33112_1.png

Napisano

Pozdravljeni, 

 

danes sem tukaj ?isto nov, jutri ve? ne bom.....

 

Upam , da bo lahko kdo pomagal , morda samo z kak?no uporabno informacijo.....

 

Mazda Premacy,2.0 ditd, letnik 2002, zanima me nastavitev ventilov, nekako ne najdem nikjer kak?nega uporabnega podatka...

Prosim, ?e je kdo pri volji potalat kako informacijo....

 

Hvala

Napisano

Pozdravljeni, 

 

danes sem tukaj ?isto nov, jutri ve? ne bom.....

 

Upam , da bo lahko kdo pomagal , morda samo z kak?no uporabno informacijo.....

 

Mazda Premacy,2.0 ditd, letnik 2002, zanima me nastavitev ventilov, nekako ne najdem nikjer kak?nega uporabnega podatka...

Prosim, ?e je kdo pri volji potalat kako informacijo....

 

Hvala

 

Vpra?anje nisi napisal v pravo Temo ;)

Ti bom pa dal odgovor, no odvisno kaj to?no te zanima.

Nastavitev ventilov se izvaja pri ?ist mrzlem motorju.

 

Za motor 2.0 diesel RF-T DI (66KW in 74KW)

Razmak Sesalni ventili: 0,12 - 0,18 mm

Razmak Izpu?ni ventili: 0,32 - 0,38 mm

Moment privijanja pokrova ventilov: 8 - 11 Nm

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Najprej, najlep?a hvala za odgovor....

?e vpra?anje ni v pravi temi , se opravi?ujem, sem na hitro pobrskal , pa se mi je nekako zdelo ,da ne bom veliko falil.....

 

Zdaj pa ?e glede nastavitev, gre za 16 ventilski motor, ki ima mosti?ke ?ez oba ventila, se pravi, nastavlja se en ventil in klackalica-- oz. zra?nost je med klackalico ,in mosti?kom, kak?na pa je zra?nost  med mosti?kom in ventilom?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja verjetno bo treba odbiti 70k, da bo top zadeva. Če bi avto v roku 2 let padel na 40k, bi me zanimal, ker je dober paket, pa sem vedno vpil, da BMW ne bo pri hiši.
    • Mi smo imeli na preizkušnji mini-dinota z ročnim menjalnikom. Non 4x4.  Razlika na enaki poti,  enaka hitrost je bila cca 1 liter. Vedeti moramo,da x motor deluje po podobnem principu kot dizel motor. Od tod je normalno ,da je tudi manjša poraba.  Primerjal sem porabo cx30 z 6-ko dizelco (ok,6-ka je večja in težja) in je poraba vedno (na enakih poteh)  približno enaka. Po mestu pa jo cx 30 celo šiša z manjšo porabo.
    • Zato pa sem vzel 16" in nekaj privarčeval tudi na gumah.  Na prejšnjem avtu sem tudi imel 16" pozimi in 18" poleti.  Pa 16" platišča so imela plastične pokrove. 😄 Torej običajna jeklena platišča.    -----   Kakšna je razlika v končni hitrosti med X186 in G140, nisem gledal...?   LP    
    • Veliko bolj kot to se pozna ali je automatic ali manual in ali je 2WD ali 4WD. Zato imam tukaj občutek, da se vse preveč meša jabolka in hruške. Razlika v porabi med dinotom in iksom je verjetno precej minimalna in se meri v decilitrih. Med 2WD ročni menjalnik in 4WD automatic pa je verjetno res liter razlike, če ne celo več. Sploh pri iksu je ta razlika celo večja, kot pri dinotu, saj se avtomatski menjalnik bolje znajde z večjim navorom, kot pa s potrebo po višjih obratih.
    • Spet priklanjanje Bruslju (bolj papeški od papeža), zakon je bil kolikor razumem pred kratkim na hitro sprejet pod našo čudežno vlado... Pa kdo te lahko prisili, da daš na svojo bodočo novo hišo s svojim verjetno težko prigaranim denarjem, žal zaenkrat potencialno zelo nevarno požarno "preprogo". Sončna elektrarna ima kar precej gorljivih materialov (večina sploh ne ve da to lahko gori) in težko pogasiš. Je bilo že kar precej primerov požarov sončne elektrarne tudi v Sloveniji, pa hitro to pometejo pod preprogo. Seveda če tega ne veš, te prepričajo, da ni nevarno, pa da so njihovi monterji strokovnjaki itd. Po navadi tudi večina sploh ne ve, da moraš elektrarno tudi vzdrževati (kontrolirati), mislijo da daš gor pa da bo večno, še avte vozimo vsako leto na servis. Tako da zaenkrat je na žalost to kar riziko za privat hišo, vsak se pa na koncu sam odloči ali bo sprejel. Zna biti tudi problem in zavajajoče, ker večini ljudi to ni predstavljeno in se ne zavedajo potencialne nevarnosti. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.