Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 4 minutami je scania napisal:

Ima ima :-). Zdaj si tudi jaz zelim ta menjalnik kr ta sklopk mi kar negre iz glave 😕

Kaj pa naj bi bilo po tvojem krivo za sklopko? 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po moje material, kr sem dobil info da je bilo par trojk s podobnimi simptomi in kilometri ampak nikomur ni uspelo pod garancijo resit 😕 . Malo sem razocaran, lahko bi vsaj sli v delno kompenzacijo z mazdo ampak ne. Bom sam uredil, sklopka ze na poti 🙂 . Upam pa da nam pred menjavo  uspe spomladanski test porabe pa da probate moj avto kako se vam zdi sklopka.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Husky1290 napisal:

Menjalnik je že pravi, sam zdaj si ugotovil da imaš pol litra olja premalo v menjalniku 😄

Nisem še pogledal.Če že manjka, manjkajo kake tri deci. Bomo rešili tudi to. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Alex napisal:

Nisem še pogledal.Če že manjka, manjkajo kake tri deci. Bomo rešili tudi to. 😉

Alex oni ne vedo da je olje tak dobro da ga lahko imaš pol manj 😉 samo če ti je mehanik reko da je blo do čepa pol je to to, izkušen mehanik bi te 1000% opozoril v nasprotnem primeru.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je scania napisal:

Alex oni ne vedo da je olje tak dobro da ga lahko imaš pol manj 😉 samo če ti je mehanik reko da je blo do čepa pol je to to, izkušen mehanik bi te 1000% opozoril v nasprotnem primeru.

He, He. Res je. To olje je zakon. Za štos bom jutri poklical mojega mehanika, da vržemo avto na dvižno mizo in pogledamo, kako je s stvarjo. Jaz nimam možnosti to doma pogledati. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Alex napisal:

He, He. Res je. To olje je zakon. Za štos bom jutri poklical mojega mehanika, da vržemo avto na dvižno mizo in pogledamo, kako je s stvarjo. Jaz nimam možnosti to doma pogledati. 

Bolje da preveriš ja in si miren.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako, po zimskem spancu se znova oglašam :D Moram rečt, da sem strašno razočaran nad letošnjo zimo in mojo oskrbo mazde, ukrepi pa pri tem sploh niso pomagali 😕 Še sedaj je nisem zapeljal na tretma k Urbanu pri Brniku (vsaj @Spektr bi moral vedeti o čem govorim :D), sem jo pa vsaj v soboto čez GHD Lučine ;) Če že nisem skrbel za njo vizualno, sem ji pa vsaj večkrat privoščil trening :)

 

PS: kako kaže z našim spomladanskim izletom? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Husky1290 napisal:

Mislim da je več ali manj še vse v fazi dogovarjanja 😁 oz. čakamo letne gume 

Pa odprtje opčin,omilitev ukrepov in odprtje kake gostilne, da lahko kakšno rečemo in nazdravimo s kakim sokom :mipijemoo:😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Boss napisal:

Če si ne bodo še kakšno norost izmislili, je moj predlog nekje sredi maja.

Saj maja je v bistvu v redu. Je dolg dan, oštarije bodo že odprte, vsi bomo imeli letne gume. Vse bo odprto. 

Boss, kakšno rally traso bi si pa izbrali, da bi bilo zanimivo tudi kaj za pogledati sproti. Kje ste takrat z Juresom izvedli podobno zadevo? 

Pa zmenit se moramo, ali pridemo vsi ali sami ali z lepšim polovicami, da bodo vsi avti enako obteženi (več ali manj). 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom odprl novo temo pa bomo tam začeli usklajevati kako in kaj. Malce bo težko neke znamenitosti ogledovat predvsem če bo več udeležencev saj je vedno problem kje parkirat. Jaz se bolj nagibam na klasičen mini roadtrip tako, da bo več ali manj vožnja glavni dogodek. Amapk nič - grem temo odpret pa tam nadaljujemo.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Husky1290 napisal:

Pa izberite lepe ceste za nas z velikimi kolami da ne bomo feltne krivil 😄

He, He. Če bo veliko stranskih cest ne vem, kakšne ceste lahko kaj  pričakujemo. Upam, da so poflikali udarne jame, ki so nastale pozimi. :aaaaa:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.