Skoči na vsebino

NAKUP mazde 6...pomoč

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

pozna kdo slede?o M6? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14895066

 

Kaj pravite na ceno glede na kilometre in opremo vozila?

 

lp Ale?

To mazdo sem pred pol leta sam gledal na avto.net, vendar je za to opremo in starost zame to odlo?no preve?.

 

Avto bo star 6 let in za njo ho?e nekje 50% takratne nabavne cene... Pri meni je to no go...

 

Problem je pri nas, ker je bencinark karavan res malo...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

To mazdo sem pred pol leta sam gledal na avto.net, vendar je za to opremo in starost zame to odlo?no preve?.

 

Avto bo star 6 let in za njo ho?e nekje 50% takratne nabavne cene... Pri meni je to no go...

 

Problem je pri nas, ker je bencinark karavan res malo...

Tudi jaz spremljam mazde 6 bencin ?e nekje pol leta, pa jih je res zelo malo, kar pa jih je gredo hitro oz. so malo nad ceno.

Koliko bi bila realna cena za tak avto, tam nekje 11.500?

Napisano

Ponudba vs. povpra?evanje, pa? cene so tak?ne kot so za bencinarje.

 

Druga?e pa glede na ?tevilo prevo?enih meni nit ne pride tako velika cena, ?e seveda podvozje ni na?eto z rjo in je nekarambolirana. Kar bi me motilo pa je premali G145 motor.

Napisano

Pozdravljeni.

Vra?am se na mazdo... Vmes probal vse ?ive znamke...  BJEAK

Gledam 6-ico letnik od 2015 naprej. Dizel 150 KM ali 175 KM

Zanima me kak?ne hibe lahko pri?akujem ter kako je pri FL z oljnim ?rpalkam ter verigami?

?e kdo ve za kako dobro... Sem kupec ;)

Napisano

Ej...tu na forumu prodaja nas

LabiGT ..MAZDA 6 benz.poglej je dobro ohranjena in servisiranja ..zoom zoom lp

Napisano

Pozdravljeni.

Vra?am se na mazdo... Vmes probal vse ?ive znamke... BJEAK

Gledam 6-ico letnik od 2015 naprej. Dizel 150 KM ali 175 KM

Zanima me kak?ne hibe lahko pri?akujem ter kako je pri FL z oljnim ?rpalkam ter verigami?

?e kdo ve za kako dobro... Sem kupec ;)

Zdravo.

 

Osebno ne poznam nikogar, je pa ena recimo na avto.net. Izgleda ok, cena po moje tudi primerna. Mogo?e preve? kilometrov... Poglej sam https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14945554

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Ej...jaz tudi malo gledam za ta motor 2.5 AT.Benzin..cx5 ali M6.bomo videli...test..zoo zoom lp

Napisano

Jap tudi js potrjujem ignacijeve trditve, ?e nisi poraba guru pol priporo?am tut sam 2.5 AT. Po dvomese?nem lastni?tvu omenjene motorizacije sem bolj navdu?en, kot pred tem nad enim letom CD150 letnika 2015. Je pa seveda res, da bo rabljeno te?ko najti pri nas.

 

Priporo?am pa zgolj za to, ker se pa? ne bo? ubadal z stanjem DPF in mo?nosti problemati?ne turbine.

Napisano

Jap tudi js potrjujem ignacijeve trditve, ?e nisi poraba guru pol priporo?am tut sam 2.5 AT. Po dvomese?nem lastni?tvu omenjene motorizacije sem bolj navdu?en, kot pred tem nad enim letom CD150 letnika 2015. Je pa seveda res, da bo rabljeno te?ko najti pri nas.

 

Priporo?am pa zgolj za to, ker se pa? ne bo? ubadal z stanjem DPF in mo?nosti problemati?ne turbine.

Mojster Pelko je rekel, da pri SkyActive generaciji motorjev VELIKO bolj priporo?a bencinske motorje, ki so narejeni za dolgoro?no uporabo, dizli naj ne bi bili neki trpe?no ?udo. :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mojster Pelko je rekel, da pri SkyActive generaciji motorjev VELIKO bolj priporo?a bencinske motorje, ki so narejeni za dolgoro?no uporabo, dizli naj ne bi bili neki trpe?no ?udo. :zvizga:

 

 

:o :o

letno delam cca 25-30 tkm

kolk majo pa porabo bencinarji?

vozm se cca 90% avtoceste

Napisano

Iz mojih izku?enj je bolj pomembno, kako dolge relacije ma?, jst sm meu 21 km relacije (sicer ne AC) in je blo premalo za dizla, da bi se ogrel in mu omogo?il normalno delovanje.

 

Kar se pa ti?e porabe 2.5AT, zadnji kesl 8.1 l/100km s tem, da imam pred domom pol kilometra makedama v hrib (kar nabije porabe vsaj za pol litra). Vo?nja po AC z 130-150 pa mi je znesla okoli 7.2 l/100km (celotna pot na ?e?ko je prinesla porabo 6.8 l/100km).

Napisano

Ej...to solidna poraba..moram probat...zoom zoom lp

Napisano

Mojster Pelko je rekel, da pri SkyActive generaciji motorjev VELIKO bolj priporo?a bencinske motorje, ki so narejeni za dolgoro?no uporabo, dizli naj ne bi bili neki trpe?no ?udo. :zvizga:

Mojstri so tudi za prvo generacijo trdili, da so slabi dizlel motorji. Pa so nekateri naredili z njimi 350000,pa 400000.Tudi nekateri benzinarji so bolj klavrno kon?ali.

:o :o

letno delam cca 25-30 tkm

kolk majo pa porabo bencinarji?

vozm se cca 90% avtoceste

Za te relacije ti je dizel Skayactiv zakon. Poraba nekje od 5,5 naprej, navora ima kot kamion, z dpf filtrom na te relacije ne bi smelo bit problema.:)

 

 

Napisano

Mojstri so tudi za prvo generacijo trdili, da so slabi dizlel motorji.

Sej so bli...

Podlozke, sito, menjava bata, menjava visokotlacne crpalke, intercooler...

To so moje izkusnje... Sicer sem pol prevozil 300k km ampak racunice na koncu niti ni bilo

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Mojstri so tudi za prvo generacijo trdili, da so slabi dizlel motorji. Pa so nekateri naredili z njimi 350000,pa 400000.Tudi nekateri benzinarji so bolj klavrno kon?ali.

Za te relacije ti je dizel Skayactiv zakon. Poraba nekje od 5,5 naprej, navora ima kot kamion, z dpf filtrom na te relacije ne bi smelo bit problema.:)

Da o krivulji ne govorimo sploh...
Napisano

Sej so bli...

Podlozke, sito, menjava bata, menjava visokotlacne crpalke, intercooler...

To so moje izkusnje... Sicer sem pol prevozil 300k km ampak racunice na koncu niti ni bilo

Jaz sem menjal samo bakrene podlo?ke za 20?,pa zadnje diske, in obnovil sem injektorje.

Pa ?e kak?na malenkost(potro?ni material).

Niti sklopke nisem ?e zamenjal.

Skratka, motor u nulo. :)

Da o krivulji ne govorimo sploh...

Itak, tukaj zmaga na polni ?rti.

Haha :)

Ha, ha... :)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.