Skoči na vsebino

Post a recent shot of your car

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Smo imeli "dojencka" na pocitnicah za par dni in smo ?li malo na izlet ... :) ...  

 

thumb_IMG_8050_1024-20160102-215000.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ker nisem mogu spat sem ?el na kavico kar kmal zjutri. Pa je blo ?e vse splu?eno  :angry:

Sm pa parkiral zraven mal mlaj?ega  :)

 

post-563-0-11816800-1451810156_thumb.jpg

 

 

 

 

Napisano

dana?nji "sne?ni" test nove CX-5.....odli?ne vozne lastnosti na zasne?eni cesti...: :))

 

IMG_0037_zpso7z3pp1s.jpg

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

U?eri je dobila "podnapise" za tiste, ki doslej niso uspeli dojeti napisa SIGAS.  B)

post-185-0-10309900-1453975426_thumb.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Moj novi projekt za naslednjih par let :) Moram ?e kako lep?o sliko kresnit, da se ne bom samo ?ez balkon nagibal. 

 

 

 

 

post-6662-0-71936700-1455611609_thumb.jpg

Napisano

Trenutno ob?asno cuka, ampak bom naro?il tisti ?udni OBD1.5 kabel iz USA, da ga priklopim na ra?unalnik in si skraj?am muke. Ker ko odpre? havbo, je vse tako natla?eno, da sploh ne ve?, kako bi se zadeve lotil. Nekaj podobnega kot ?e dobi? preve? oblo?eno mizo s hrano... :D

 

Kaj je potrebno narediti:

 

Motor: 

- odpravit cukanje

- zamenjat tesnila pri kolektorjih

- klima spu??a

 

Notranjost: 

- popravit stikalo za vse 4 smerokaze

- ugotovit, zakaj ?trlijo ?ice od alarmne naprave in kje sploh je ta

- popravit centralno zaklepanje iz zunanje strani

- popravit motor?ek na voznikovi strani za spust ?ipe

- avtoradio ne deluje

- armaturna plo??a je po?ena pri vetrobranu (jo bom preoblekel)

 

Zunanjost: 

- popravilo rje na prtlja?nih vratih in barvanje

- kitanje prednjega odbija?a in barvanje prednjega in zadnjega odbija?a

- vgradnja meglenk

- menjava zob?enikov na pop-up lu?eh

- menjava smernikov za belo steklo in in?talacija dnevnih lu?i - za isto plastiko

 

V grobem so to prvi koraki :) Ostalo je samo ?e ?minkanje. Je pa avto res u?itek vozit; dejansko je zelo dobro vodljiv in dale? od evropskih predsodkov o ameri?kih avtih. Pa tudi pri udobnosti niso ?parali. 

 

Za avtocestno kruzanje je tudi poraba kar ugodna za 5700 kubikov. Pri 130-150km/h spije slabih 8 litrov, na regionalkah pa malenkost ve?. Edino mesto mu ne pa?e. Tam se zna hitro zavrtet do 16 litrov. Odvisno od noge :)

Napisano

Mal sem streho podalj?al :ph34r:

 

EbX7WE4.jpg

Zgleda ko mali Aston Martin ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Kak?en pa je menjalnik?

 

Auto. Z ro?nim ga je skoraj nemogo?e dobit na tej strani lu?e :/ LS1 (1998+) se pa dobijo pogosto tudi z ro?nim, vendar so od 1995 narejeni iz putra (beri: v Mehiki) in zdr?ijo 60.000-100.000km, potem si pa la?ji za 2000?. Avtomatik je pa bulletproof in zdr?i tudi do 500.000km, ?eprav ti vzame veselje do prestavljanja. V performansah so pa minimalne razlike. Na 400m je ?isto mo?no, da pride? prej skozi cilj z avtomatikom :D Presenetljivo dobro prestavlja glede na to, da je precej bolj enostavno narejen kot kaki DSG. 

Napisano

V performansah so pa minimalne razlike. Na 400m je ?isto mo?no, da pride? prej skozi cilj z avtomatikom :D Presenetljivo dobro prestavlja glede na to, da je precej bolj enostavno narejen kot kaki DSG. 

 

?e je stock menjalnik, ne bo hitrej?i od ro?nega, ker bo ?tartal s prenizkimi obrati in premalo mo?i. ?e mu pa da? recimo kak?en stall converter re?mo tam nekje na 3.000RPM potem pa celo verjamem, da je hitrej?i automatik :P

33112_1.png

Napisano

To sem zasledil med LT/LS debatami :) Sicrer je govora o Z28, ampak prakti?no gre za ideti?en avto.

 

"To answer your question about 1/4 mile times, stock for stock they tend to be the same. You have to consider that although you are giving up 2 gears, one of those is an extra overdrive that you'll never hit on the 1/4 mile. Then, you take into consideration that the 1st gear of 4L60E is more aggressive than the 1st gear of the T56, even after you calculate in the different rear end ratios (3.23 for a GU5 auto, vs 3.42 for all manuals). Then consider that the auto is going to get off the line faster (unless you're a pro-stock driver, in which case it may be even), and the auto shifts faster and more accurately than any normal human can dream of. After all that, it doesn't take too much imagination to see why the auto will run similar 1/4 mile times. If the T56 is driven well it will always trap at a heigher speed, but the times are pretty similar. If you put a high rpm stall and a shift kit in the auto it will walk all over the manuals all day."

 

 

?e en podobno odgovarja:

 

"Manual is slighty faster with a skilled driver, but the automatic will win a large percentage of the drag races.


One of the biggest issue with the Z28 A4 is the 4 speed transmission. The spacing of only 4 gears leaves some bad weak performance zones.
If you nail the gas from certain speeds (like 35mph or up around 75 mph) performance is rather sluggish. 
When I had my LS1 Z28 (auto) I quickly learned where the car was weak (around 35 - 40 mph), and I tried to avoid those speeds when racing.

But when drag racing from a dead stop, the A4 works well."

Napisano

To sem zasledil med LT/LS debatami :) Sicrer je govora o Z28, ampak prakti?no gre za ideti?en avto.

 

"To answer your question about 1/4 mile times, stock for stock they tend to be the same. You have to consider that although you are giving up 2 gears, one of those is an extra overdrive that you'll never hit on the 1/4 mile. Then, you take into consideration that the 1st gear of 4L60E is more aggressive than the 1st gear of the T56, even after you calculate in the different rear end ratios (3.23 for a GU5 auto, vs 3.42 for all manuals). Then consider that the auto is going to get off the line faster (unless you're a pro-stock driver, in which case it may be even), and the auto shifts faster and more accurately than any normal human can dream of. After all that, it doesn't take too much imagination to see why the auto will run similar 1/4 mile times. If the T56 is driven well it will always trap at a heigher speed, but the times are pretty similar. If you put a high rpm stall and a shift kit in the auto it will walk all over the manuals all day."

 

 

?e en podobno odgovarja:

 

"Manual is slighty faster with a skilled driver, but the automatic will win a large percentage of the drag races.

One of the biggest issue with the Z28 A4 is the 4 speed transmission. The spacing of only 4 gears leaves some bad weak performance zones.

If you nail the gas from certain speeds (like 35mph or up around 75 mph) performance is rather sluggish. 

When I had my LS1 Z28 (auto) I quickly learned where the car was weak (around 35 - 40 mph), and I tried to avoid those speeds when racing.

 

But when drag racing from a dead stop, the A4 works well."

Ho?emo slike!

Napisano

Sam res - tole bi bilo zanimivo videt v kak?nem videu. Ampak problem je, ker na dragih imajo ?e vsi mal napiljene menjalnike. Je pa seveda veliko odvisno tudi kak?en je ta ro?ni menjalnik - ?e je "po?asen" in ne dovoli hitrega prestavljanja pol si itak takoj v riti in mora? kompenzirat z medgasom, da obrati ne padejo preve? pa ?e takoj zamuja? v desetinkah ob prestavljanju. ?e pa je menjalnik hiter in dovoli hitro pretikanje pol dam hitro roko v ogenj, da 6-stopenjski ro?ni potol?e 4 stopenjsko avtomatiko. ?e zaradi bolj?e razporeditve prestav glede na najbolj?i navor in mo?.

 

Ampak to je teorija... dejasnko bi se res videlo zgolj in samo v praksi.

33112_1.png

Napisano

Neki manj pa res ma ja :D

Potem grem lahko kon?no na obisk! Ker rabim plac da lahko z Volvotom obrnem na njegovem dvori??u!  :hohoho:  :hohoho:  :hohoho:

 

 

Napisano

Potem grem lahko kon?no na obisk! Ker rabim plac da lahko z Volvotom obrnem na njegovem dvori??u! :hohoho::hohoho::hohoho:

Volvo je dal ven V90... to bi inel tudi jaz....v60 je vse prej kot karavan

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ej...čestitke za nakup cx30  Uživaj v vožnji zoom zoom 😉😁😁😁
    • Pri vsem zelenju sem so meni v oči padle gurtne...   Sicer ne dvomim v tvoje izkušnje, vendar bi sam gurtne na zadnjem delu motorja ovil okoli palice nosilca kovčka. Če je gurtna položena čez, se spodaj motor lahko premakne (v bistvu težko, možno pa je). Če je gurtna zavita okoli, ne zdrsne in je fiksiran kot da je privarjen... Sem tudi jaz kdaj kakšen motor prevažal in sem vedno tako vezal. Pa tudi prijateljem sem vedno tako svetoval. In eden od prijateljev je dokazal, da je ta način vezave res fenomenalen: je tako zvezal dva motorja na keson Ducatija, prevrnil vse skupaj in ko so ga postavili nazaj na cesto in naložili na avtovleko, sta bila motorja še vedno postavljena tako, kot ju je postavil na svojem dvorišču. Sicer razbita, ampak zmaknila se pa nista... Ker, pri takem prevozu, je treba nekaj vedno računati: kolikšni bodo pospeški, odloča voznik, kako močno bo treba zavirat, odločajo pa drugi...     Verjamem pa, da imaš izkušnje in da to niso prvi motorji, ki jih prevažaš...
    • Boomefekt je bolj pšššš-efekt, čeprav ga popolni amaterji ne morejo kupiti, ker je prehud za amatersko rabo. Jaz imam herbicide, ki so za razred boljši - kolikor jih rabim (za škropit travo po sred makadama, da mi cesta ne zaraste).   Jaz rabim nekaj proti mravljam v čebelnjaku. Zadeva mora biti profesionalna. Vem, kaj rabim, vem, kako se uporablja, vem, kaj je to in kakšne so lahko posledice napačne uporabe, nisem pa poklicni deratizer, zato tega ne smem kupiti.    Ena flaška je 15 do 20 € in je za kakšnih 10 "tretmajev". Če pokličem deratizerja, ne pridem skozi z manj kot 65€ za obisk...   V glavnem, ima kdo veze in poznanstva?
    • Tega bi moral imet samo za v nedeljo.... 😁
    • Je pa zato vsaj iste BARVE kot moja CX-30....    Napiši kdaj jo dobiš in kje si jo kupil... 🤔😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.