Skoči na vsebino

Post a recent shot of your car

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Treniram nizko potrošnjo nafte; 4,5 na 100, ni slabo za precej močan motor in težkega karavana. :)

IMG_20220918_171725.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Se boš že navadil...

 

Na koncu boš mogoče celo ugotovil, da zaplinjenje avta ni tako blazno poceni, kot trdijo in dizelaši niso tako požrešni, kot trdijo...

Napisano
pred 36 minutami je Slivka napisal:

Se boš že navadil...

 

Na koncu boš mogoče celo ugotovil, da zaplinjenje avta ni tako blazno poceni, kot trdijo in dizelaši niso tako požrešni, kot trdijo...

Mah, sem skromen in mi tudi Getz zelo ustreza, občasno si dam duška z Z4 :)

 

Mi je sicer zanimivo, ko ima tale v 6.predtavi pri 130kmh zgolj 1900 obratov.

 

pri Z4 pa ko sem ga imel v 5.prestavi testno, na 40kmh in lepo prične pospeševanje, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pred eno uro je Z M A J napisal:

Mi je sicer zanimivo, ko ima tale v 6.predtavi pri 130kmh zgolj 1900 obratov.

 

Ja, dizel ne hiti. Zanimivo je tudi, da ni bistvene razlike med polnim in praznim. BTjka vleče eno tono tovora v hribe ravno tako s 1900 obrati...

Napisano

Verjetno zadnji letošnji izlet brez strehe, na Jezersko, tule pa trenutni družinski vozni park.

 

P.S. kdor ima jajca, voz Hyundajca! :)

IMG_20220924_135814.jpg

IMG_20220924_140633.jpg

IMG_20220924_180304.jpg

IMG_20220924_111734.jpg

IMG_20220924_111639.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Moja ze dolgo ni bila oprana... pa vseeno ne izgleda prav umazano ... :P 

 

 

image.jpeg

  • Všeč 7
  • Haha 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 15 urami je Deeyan napisal:

Premikamo se 😁

IMG_20221016_163634.jpg

 

Legendarna f-ka 👍😊 

 

Jst sem sicer mel tako 323f 🙂 

 

Screenshot 2022-10-17 at 08.49.25.png

 

 

Napisano (urejeno)

Foter je mel tako pfl 2.0 DITD, pa moja 323c takrat v ozadju z mlinčkom 1.5 :D

 

post-1139-1269165015.jpg

Popravljeno od Deeyan
  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Nekaj zeza,in ni shranilo teksta🤔...evo-zimske so gor (Pirelli Scorpion Winter)...sem pa pogruntal,da čeprav imam dve hidravlični 2T dvigalki-nizkoprofilno in batno...da je še najhitreje z mazdino škarjasto+vrtalni vijačnik +kljuka...4-5 sekund in je avto dvignjen😀👍

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 6 urami je skritikrt napisal:

Nekaj zeza,in ni shranilo teksta🤔...evo-zimske so gor (Pirelli Scorpion Winter)...sem pa pogruntal,da čeprav imam dve hidravlični 2T dvigalki-nizkoprofilno in batno...da je še najhitreje z mazdino škarjasto+vrtalni vijačnik +kljuka...4-5 sekund in je avto dvignjen😀👍

Sam moment ključ bi se ti pa vseen splačal kupit 😀

Podpis.png

 

Napisano
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

Sam moment ključ bi se ti pa vseen splačal kupit 😀

Pride slika😉...sam ne morem prec,k sem na šihtu🙄

Napisano
dne 13. 11. 2022 ob 7:37 je g.Wankel napisal:

Sam moment ključ bi se ti pa vseen splačal kupit 😀

Evo...med ostalim tudi moment ključ😉.

Te je najbrž "zmotil" križni ključ Gedore za kolesa

WWW.SVH24.DE

Kreuzschlüssel PKW 17x19 (3/4") mm. 410x260 mm

...pa si si mislil,da zategujem z njim.

Ključ je sicer res bomba😀👍...a zategujem seveda z moment ključem.

Ima pa ta križni ključ eno drugo prednost-zaradi dveh "ročic" je nežen do dlani in zaradi bolj centričnega prenosa navora na vijak (ker eno ročko tiščiš,drugo pa vlečeš),je nežnejši za vijak...oz. še bolj pomembno,če je matica!!!

Tudi super je za primere,ko ti kak "kreten" preveč zategne matice...ne rabiš cev za podaljšanje ročice,če imaš tak ključ🧐-se res pozna👍

Priporočam...samo ni lih poceni🙄

Aja...pa da bi me "ujel" pri montaži brez moment ključa😂...sem preveč "počen" na orodje,da bi kaj takega bilo možno😁😉

Pa bo koga zmotilo,za kaj imam dva seta natičnih ključev-en "cenejši" je za ALU vijake,k jih imam poleti na Fordu

WWW.D1SPEC.COM.TW

Detailed information of Aluminum Steel bolts two in one , For Japanese Model offered by D1SPEC .

Malce boljši set

WWW.AMAZON.DE

 ...pa za INOX vijake na Mazdi

lepa cena,dobra kvaliteta,super zapakirano+adapter za ključ...do sedaj niti pikice rje-priporočam😀👍

Mah,sem gledal najprej pr Matsportu tele

  pa se na koncu nisem odločil za njih...mi ni žal🤔

IMG_20210924_130650_1.jpg

IMG_20210924_130705.jpg

He,he...pozabil sliko😆

Sam čudno,za kaj je obrnilo zgornji dve sliki vijakov🧐...mah-ni važno,k je le informativnegaznačaja...kar je važno se lepo vidi.

Sam res čudno...včasih teksta ne shrani...sliko obrne...🤔

 

L.P.

IMG_20221114_090643.jpg

Napisano

@skritikrt

Odlično! 😀

Ja ta ključ me je spomnu k smo bili še mulci in kar na to zategovali 😀

Drugače pa lep set, pa hvala za linke! Sem lih v iskanju novih matic...

Podpis.png

 

Napisano
pred 37 minutami je TiEn napisal:

@skritikrt kdaj lahko pripeljem menjat ?

Dnes sem fraj...prnes dva pira...enga zate in enga zame,pa bova zrihtala tik-tak😉

 

pred 36 minutami je g.Wankel napisal:

@skritikrt

Odlično! 😀

Ja ta ključ me je spomnu k smo bili še mulci in kar na to zategovali 😀

Drugače pa lep set, pa hvala za linke! Sem lih v iskanju novih matic...

Je dolga zgodba...iz leta 91,ko je bila pri nas vojna...sem dezartiral iz JNA...in k stricu v Stuttgart za 5 tednov,dokler se ni v SLO situacija umirila...

No in je imel stric tam avtomehanično delavnico...in k se nisem imel kam dati,sem tam "visel"...in če te zanima,je dovolj,le da zraven gledaš,in se lahko veliko naučiš...to je bilo zame zelo zelo poučno obdobje🤔😀👍

In ena "brihtna" je bil tudi primer,ko je strica klicala stranka,da ima doma avto z predrto pnevmatiko,in če pride zamenjati itd...

In smo po šihtu šli zamenjati...in mi je stric pokazal ta ključ...in,da ga ima zmeraj v avtu itd...in,da z njim spraviš vsako kolo dol...in da je hitro,varno za vijake ,in da ko zategujaš,da imaš lepo občutek koliko zategniti itd....

Sem si takrat zapomnil,in ko sem kupil svoj prvi avto,sem pri Energe.si (oni so zastopnik za Gedore itd...) kupil točno ta ključ

Sedaj ga očitno ni več v programu,a drugje se ga še da dobiti...

Kot že rečeno...res ni "poceni",samo je res "top shit" roba...kupiš enkrat,in imaš "do smrti"👍...ga imam skoz v Fordu.

 

Pa še en nasvet za "eksotične" vijake oz. matice,če se želiš izogniti poškodovanju oz. odrgninam na vijaku/matici.

Čez vijak/matico nastaviš kos polivinilaste vrečke in porineš ključ gor...pač glede na debelino pl. folije tudi 2 ali 3 plasti.

Seveda ko zategneš,znova "na frišno",ker se pač natrga....funkcionira odlično,absolutno nič odrgnin😀

 

L.P.

Napisano

Gecko; neustrašen DeSUS stroj, tule je bila krajša vožnja prava akrobatika in verjetno ne preveč varna v primeru nezgode. :)

IMG_20221112_100849.jpg

IMG_20221112_100839.jpg

IMG_20221112_100827.jpg

IMG_20221112_100815.jpg

  • Haha 2
  • Začuden 1
  • Zmeden 2

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V verziji Borat za volanom, hehe. 

 

P.S. sej ne da imam v garaži tudi precej prostornega karavana. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
    • temperatura zraka, zdaj je pa 33 pa še žar bom zakuril..... 🫣😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.