Skoči na vsebino

Mazda6 2013


g.Wankel

Priporočeno sporočilo

Nova lepoti?ka

 

Avto bo predstavljen avgusta na avtosalonu v Moskvi. Zakaj so se pri Mazdi odlo?ili najprej za premiero karavana, ki mu bo sledila ?e limuzina dobrega pol leta pozneje, ne vemo, verjetno pa so razlogi v prodaji in morda tudi pri neposrednem konkurentu Hyundaiju z i40.

 

Nova Mazda6 ne bo imela veliko z aktualno verzijo, bo pa precej podobna konceptu Takeri, ki je bil predstavljen lani v Tokiju, ?esar ne more skriti niti kamufla?a. To se ka?e v veliki maski, nazaj zavitih sprednjih lu?eh in poudarjenih kolesnih lokih.

 

Nova Mazda6 bo imela Skyactiv pogon, novi ?eststopenjski samodejni menjalnik in start - stop sistem. Podobno kot pri BMW-ju bodo nekaj elektrike pridobili pri zaviranju in jo uporabili za napajanje elektri?nih sistemov.

 

vir: Avtomanija; Avtomagazin ?t.14/XLVI

 

 

 

 

 

 

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Tlele je tudi nekaj napisanega na to temo;

 

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtop...3&p=1543758

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Predstavitev nove Mazde 6 je ?e zelo blizu.Vsi motorji bodo 4 valjni s tehnologijo SkyActive.Oblikovana je po Mazdinem stilu Kodo ,kar naj bi pomenilo dinami?nej?e linije.

Motorji bodo prevzeti iz Mazde CX-5 in to so in s?asoma se jim vrjetno pridru?i ?e kak?en:

Bencinar :2.0 (160 KM)

2.0 Dizel v dveh izvedenkah: CD150 in CD175

Prve slike:

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Zelu huda je. :jupiii: Ker druga generacija me ni nikoli tako navdu?ila kot prva, tale tretja je pa spet wau!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

itak, jures mora kupit nov avto, da se japonci zbudijo :vskalo:

Tole bi pa ?akal....ampak te?ko verjamem da bi jo dobil za 21k....... :wacko:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Detajli zgledajo super - me pa zanima kak?na je kot celota, ker tam se ?ele vidi ali je avto skladen ali je recimo tako skropucalo kot prvi Megan ali pa Peugeot 407, kjer si mel skos ob?utek, da so prva kolesa za 10cm preve? nazaj postavljena.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pesimist :hudicek:

 

Sej men tud druga generacija ni bila najprej v?e? na slikah - ampak ko sem jo pa v ?ivo videl.... hmm ja no zdej jo vozim ?e ?tiri leta :blush:

 

jaz pa zelo v?e?no korejsko masko, ki sem jo spljuval

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Popolno se strinjam!

Na CX-5 tisti ekran zgledi kod "cheap china aftermarket product"

 

To?no tega me je strah - lohk zgleda od zunaj super, a ve?ino ?asa si v avtu in ?e armaturka ni cool je vse skupaj brezveze, ker vem, da me bo ves ?as nerviralo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no tega me je strah - lohk zgleda od zunaj super, a ve?ino ?asa si v avtu in ?e armaturka ni cool je vse skupaj brezveze, ker vem, da me bo ves ?as nerviralo.

 

Hehe no zadel si bistvo zakaj mi dizajn pri 100NX ni bil grozen ker ko sem sedel notri sem se po?util ?isto OK. :D
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni problem se lahko prej v Picassoja vsedes pa bo feeling v mazdi ok

 

To bi zaleglo - sam, da se moram vsak dan najprej v kapelco usest za 5-10 minut, da bi se nato lahko lepo odpeljal in me armaturka ne bi motila, je pa tud mal mo?na :hudicek:

 

Hehe no zadel si bistvo zakaj mi dizajn pri 100NX ni bil grozen ker ko sem sedel notri sem se po?util ?isto OK. :D

 

ti ?ist verjamem - sam je pa res pri nakupu avtov en ?uden paradoks. Vsi se najprej odlo?amo da nam je zanimiv samo na osnovi zunanjega izgleda, ?eprav bi bilo veliko bolj pomembno, da bi dizajn za?eli ocenjevati od znotraj, kjer bomo pre?iveli najve? ?asa.

 

Pa? ljudje smo ?udna bitja in ?e nam je nekaj v?e? potem mislimo, da je drugim tudi in to potem razkazujemo naokoli ter mislimo kolk smo frajerski oziroma cool. Pa to ne velja samo za avte, ampak tud za obleke, ?evlje, pri?eske itd. Velika ve?ina si ?eli pozornosti in u?iva pri tem, da jih drugi opazijo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe no zadel si bistvo zakaj mi dizajn pri 100NX ni bil grozen ker ko sem sedel notri sem se po?util ?isto OK. :D

 

Samo ima? avte. ki so narejeni za u?itek, kjer je tudi radio odve?na te?a in avte kjer sedi? notri od tanka do tanka po osem ur :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.