Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Veliko vprasanje je, kaj je namesto displaja v modelih za smrtnike? Ta na slikah bo kaka GTA navi ali podobno, ali bo grd velik radio ali kaj, klima pa spodaj da jo z lupo isces in dol gledas???

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Veliko vprasanje je, kaj je namesto displaja v modelih za smrtnike? Ta na slikah bo kaka GTA navi ali podobno, ali bo grd velik radio ali kaj, klima pa spodaj da jo z lupo isces in dol gledas???

 

v cx-5 je radio z displejem, sam navi ne dela..drugac pa je isto kot na tej sliki.. notranjost je ista kot pri cx-5 edino osvetlitev tipk pri spodnjem delu je bela..cx-5 ma oranzno...

www.trziskisladoled.si

Napisano

Veliko vprasanje je, kaj je namesto displaja v modelih za smrtnike? Ta na slikah bo kaka GTA navi ali podobno, ali bo grd velik radio ali kaj, klima pa spodaj da jo z lupo isces in dol gledas???

 

 

Ce bo tako, kot je pri CX-5, potem je vse enako... Tudi, ce nimas navigacije... Torej nastavljas vse lahko preko touchscreena... Radijo, nastavitve, vklop/izklop raznih elektronskih pomagal...

 

Mazda 6 se od studijskega modela Takeri kar precej razlikuje... sploh notranjost je popolnoma drugacna ...

 

 

Na levi Takeri, na desni pa danes predstavljena Mazda 6:

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Na zunaj so sicer linije podobne... ampak je Takeri veliko bolj "futuristicna" ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Bolj korejske linije ampak v zivo bo treba videt

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dobro, boste dejali, saj Takeri ima tudi veliko masko.Res je, ampak je lepo skladna z lu?mi in ?e posebej z delom odbija?a,,kjer so meglenke ali dnevne lu?i.Pa tudi re?a spodaj je glih prav velika.Pa pogled ima bolj srep, Mazda6 pa...no, ne vem, tak "korejski", kot da je slu?ajno Mazdin logo gor prilepljen.

Bo?no silhueto so dokaj dobro obdr?ali.Kaj pa zadnji del? Poglejte si Takeri in Mazdin.

Pa izpu?ne cevi enega in drugega.Pa lu?i in ?udno odprtino okoli zadnje tablice?

Upam samo, da bo v ?ivo to izgledalo lep?e. ?e bo tak kot CX 5, ki je meni osebno zelo grd avto za razliko od CX 7, ki mi je ?e vedno najlep?i mestni"terenec", bodo ,verjamem, izgubili ?e tiste navdu?ence, ki so kupovali

Mazde 6 zaradi lepe zunanjosti, ?portne notranjosti in pa? nekaj druga?nega.

 

 

Napisano

mnjah mnjah... in to bi naj zdej bilo to <_<

 

notranjost je ok... razen tistega ?udnega volana in pa ro?ne spet na levi strani... tu se poraja bolj vpra?anje, ?e je tist hebel ?e sploh potreben? Eni proizvajalci imajo za to en tak li?en gumbek :rolleyes:

 

zunanjost je kar tako nekaj... ne ti? ne mi?

 

ma sej ne re?em... je lepa. Ni pa to nek prese?ek, ki pade takoj v o?i, kot so to do sedaj vse ?estice pri izzidu

Napisano

Moje mnenje je, da je nova M6 pre?la v rang Audija A6, Bmw-ja 5...Vpra?anje je tudi koliko jih bo na na?ih cestah (napram zadnjem modelu) saj je avto po dol?ini izredno velik 4,86m pa tudi kon?na cena zna biti precej vi?ja in pa ?e ena velika napaka kot ka?e ne bo 5 vratnega modela. Sicer pa je po mojem okusu avto prevelik kot sem ?e nakazal v za?etku tega teksta.

Napisano

Moje mnenje je, da je nova M6 pre?la v rang Audija A6, Bmw-ja 5...Vpra?anje je tudi koliko jih bo na na?ih cestah (napram zadnjem modelu) saj je avto po dol?ini izredno velik 4,86m pa tudi kon?na cena zna biti precej vi?ja in pa ?e ena velika napaka kot ka?e ne bo 5 vratnega modela. Sicer pa je po mojem okusu avto prevelik kot sem ?e nakazal v za?etku tega teksta.

 

 

Menda bo karavan krajsi... Pri meni potem ne pride v psotev... ker sedanja sestica mi glih za glih pase v garazo :) ... sicer je se malo fore... ene 20 cm ... Itak je pa trenutno meni bolj vsec CX-5 ... in ce ne bo kaj hudega vmes prislo, bo naslednje leto menjava :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Moje mnenje je, da je nova M6 pre?la v rang Audija A6, Bmw-ja 5...Vpra?anje je tudi koliko jih bo na na?ih cestah (napram zadnjem modelu) saj je avto po dol?ini izredno velik 4,86m pa tudi kon?na cena zna biti precej vi?ja in pa ?e ena velika napaka kot ka?e ne bo 5 vratnega modela. Sicer pa je po mojem okusu avto prevelik kot sem ?e nakazal v za?etku tega teksta.

 

Mislim, da bi Mazda ?e zdavnaj morala naredit serijo 9, ki bi ?la nekako v ta rang, 6-ka naj pa ostane v tem segmentu kot je bila ?e 1. generacija. :bravo::rolleyes:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

And now the question - cena?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

And now the question - cena?

 

 

Na to bomo pa se en cajt morali pocakati... Se to ni znano, kdaj se bo zacel prodajati ... :blush:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tele fotke so kr cool - zakaj so zamenjali fonte pri napisih mi ni jasno, avto je pa za moje pojme kr mal prevelik in o?itno ali bodo pove?ali ?e trojko ali pa pripravljajo vmesni model (recimo Mazda4), ki bo zapolnil luknjo med trojko in ?estico in bo bolj dru?insko naravnan (5 vrat) saj tale ?estica postaja ?edalje bolj poslovna limuzina :(

33112_1.png

Napisano

Tele fotke so kr cool - zakaj so zamenjali fonte pri napisih mi ni jasno, avto je pa za moje pojme kr mal prevelik in o?itno ali bodo pove?ali ?e trojko ali pa pripravljajo vmesni model (recimo Mazda4), ki bo zapolnil luknjo med trojko in ?estico in bo bolj dru?insko naravnan (5 vrat) saj tale ?estica postaja ?edalje bolj poslovna limuzina :(

 

po velikosti je celo presegla Xedos 9 :blink:

Napisano

Men je pa bomba :hudicek:

 

men je tut uredu, ampak ?e bi bla Takeri varianta bi bla ?e bolj. Ko gledam po ostalih forumih so tut same hvale...
Napisano

Avto mi je nasplosno lep, moti me samo radio in navigacija, ki zgledajo kot kitajski aftermarket...lahko bi vse skupaj speljali malo lepse :)

www.gistel.si

Napisano

:aaaaa:

 

To (dva posta zgoraj) je prava oblika mazde 6. ;)

Ne vem ,kaj jo je bilo treba spreminjati?

 

 

Napisano

Takeri je bil res absolutno nor koncept, tako zunaj kot znotraj. Serijska se ne more primerjat, zunaj sicer ni slaba, ampak ?al gr?a kot prej?nji modeli, noter je pa dolg?as (celo novi Audiji imajo bolj zanimivo notranjost kot tole). Pa ?e petvratnega modela ne bo, res ?koda. Za vmesni model dvomim, ker je ?e Mazda 3 dokaj velik avto, nova bo pa zihr ?e malo ve?ja. Tk da o?itno petvratna limuzinska Mazda no more...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vozi kar imaš...  Od lastnika 13 naprej glej bencinarja... To je MOJE mnenje. 
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.