Skoči na vsebino

Mazda6 2013


g.Wankel

Priporočeno sporočilo

Veliko vprasanje je, kaj je namesto displaja v modelih za smrtnike? Ta na slikah bo kaka GTA navi ali podobno, ali bo grd velik radio ali kaj, klima pa spodaj da jo z lupo isces in dol gledas???

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Veliko vprasanje je, kaj je namesto displaja v modelih za smrtnike? Ta na slikah bo kaka GTA navi ali podobno, ali bo grd velik radio ali kaj, klima pa spodaj da jo z lupo isces in dol gledas???

 

v cx-5 je radio z displejem, sam navi ne dela..drugac pa je isto kot na tej sliki.. notranjost je ista kot pri cx-5 edino osvetlitev tipk pri spodnjem delu je bela..cx-5 ma oranzno...

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Veliko vprasanje je, kaj je namesto displaja v modelih za smrtnike? Ta na slikah bo kaka GTA navi ali podobno, ali bo grd velik radio ali kaj, klima pa spodaj da jo z lupo isces in dol gledas???

 

 

Ce bo tako, kot je pri CX-5, potem je vse enako... Tudi, ce nimas navigacije... Torej nastavljas vse lahko preko touchscreena... Radijo, nastavitve, vklop/izklop raznih elektronskih pomagal...

 

Mazda 6 se od studijskega modela Takeri kar precej razlikuje... sploh notranjost je popolnoma drugacna ...

 

 

Na levi Takeri, na desni pa danes predstavljena Mazda 6:

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Na zunaj so sicer linije podobne... ampak je Takeri veliko bolj "futuristicna" ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro, boste dejali, saj Takeri ima tudi veliko masko.Res je, ampak je lepo skladna z lu?mi in ?e posebej z delom odbija?a,,kjer so meglenke ali dnevne lu?i.Pa tudi re?a spodaj je glih prav velika.Pa pogled ima bolj srep, Mazda6 pa...no, ne vem, tak "korejski", kot da je slu?ajno Mazdin logo gor prilepljen.

Bo?no silhueto so dokaj dobro obdr?ali.Kaj pa zadnji del? Poglejte si Takeri in Mazdin.

Pa izpu?ne cevi enega in drugega.Pa lu?i in ?udno odprtino okoli zadnje tablice?

Upam samo, da bo v ?ivo to izgledalo lep?e. ?e bo tak kot CX 5, ki je meni osebno zelo grd avto za razliko od CX 7, ki mi je ?e vedno najlep?i mestni"terenec", bodo ,verjamem, izgubili ?e tiste navdu?ence, ki so kupovali

Mazde 6 zaradi lepe zunanjosti, ?portne notranjosti in pa? nekaj druga?nega.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mnjah mnjah... in to bi naj zdej bilo to <_<

 

notranjost je ok... razen tistega ?udnega volana in pa ro?ne spet na levi strani... tu se poraja bolj vpra?anje, ?e je tist hebel ?e sploh potreben? Eni proizvajalci imajo za to en tak li?en gumbek :rolleyes:

 

zunanjost je kar tako nekaj... ne ti? ne mi?

 

ma sej ne re?em... je lepa. Ni pa to nek prese?ek, ki pade takoj v o?i, kot so to do sedaj vse ?estice pri izzidu

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje mnenje je, da je nova M6 pre?la v rang Audija A6, Bmw-ja 5...Vpra?anje je tudi koliko jih bo na na?ih cestah (napram zadnjem modelu) saj je avto po dol?ini izredno velik 4,86m pa tudi kon?na cena zna biti precej vi?ja in pa ?e ena velika napaka kot ka?e ne bo 5 vratnega modela. Sicer pa je po mojem okusu avto prevelik kot sem ?e nakazal v za?etku tega teksta.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje mnenje je, da je nova M6 pre?la v rang Audija A6, Bmw-ja 5...Vpra?anje je tudi koliko jih bo na na?ih cestah (napram zadnjem modelu) saj je avto po dol?ini izredno velik 4,86m pa tudi kon?na cena zna biti precej vi?ja in pa ?e ena velika napaka kot ka?e ne bo 5 vratnega modela. Sicer pa je po mojem okusu avto prevelik kot sem ?e nakazal v za?etku tega teksta.

 

 

Menda bo karavan krajsi... Pri meni potem ne pride v psotev... ker sedanja sestica mi glih za glih pase v garazo :) ... sicer je se malo fore... ene 20 cm ... Itak je pa trenutno meni bolj vsec CX-5 ... in ce ne bo kaj hudega vmes prislo, bo naslednje leto menjava :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje mnenje je, da je nova M6 pre?la v rang Audija A6, Bmw-ja 5...Vpra?anje je tudi koliko jih bo na na?ih cestah (napram zadnjem modelu) saj je avto po dol?ini izredno velik 4,86m pa tudi kon?na cena zna biti precej vi?ja in pa ?e ena velika napaka kot ka?e ne bo 5 vratnega modela. Sicer pa je po mojem okusu avto prevelik kot sem ?e nakazal v za?etku tega teksta.

 

Mislim, da bi Mazda ?e zdavnaj morala naredit serijo 9, ki bi ?la nekako v ta rang, 6-ka naj pa ostane v tem segmentu kot je bila ?e 1. generacija. :bravo::rolleyes:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

And now the question - cena?

 

 

Na to bomo pa se en cajt morali pocakati... Se to ni znano, kdaj se bo zacel prodajati ... :blush:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tele fotke so kr cool - zakaj so zamenjali fonte pri napisih mi ni jasno, avto je pa za moje pojme kr mal prevelik in o?itno ali bodo pove?ali ?e trojko ali pa pripravljajo vmesni model (recimo Mazda4), ki bo zapolnil luknjo med trojko in ?estico in bo bolj dru?insko naravnan (5 vrat) saj tale ?estica postaja ?edalje bolj poslovna limuzina :(

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tele fotke so kr cool - zakaj so zamenjali fonte pri napisih mi ni jasno, avto je pa za moje pojme kr mal prevelik in o?itno ali bodo pove?ali ?e trojko ali pa pripravljajo vmesni model (recimo Mazda4), ki bo zapolnil luknjo med trojko in ?estico in bo bolj dru?insko naravnan (5 vrat) saj tale ?estica postaja ?edalje bolj poslovna limuzina :(

 

po velikosti je celo presegla Xedos 9 :blink:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je pa bomba :hudicek:

 

men je tut uredu, ampak ?e bi bla Takeri varianta bi bla ?e bolj. Ko gledam po ostalih forumih so tut same hvale...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Takeri je bil res absolutno nor koncept, tako zunaj kot znotraj. Serijska se ne more primerjat, zunaj sicer ni slaba, ampak ?al gr?a kot prej?nji modeli, noter je pa dolg?as (celo novi Audiji imajo bolj zanimivo notranjost kot tole). Pa ?e petvratnega modela ne bo, res ?koda. Za vmesni model dvomim, ker je ?e Mazda 3 dokaj velik avto, nova bo pa zihr ?e malo ve?ja. Tk da o?itno petvratna limuzinska Mazda no more...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.