Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Veliko vprasanje je, kaj je namesto displaja v modelih za smrtnike? Ta na slikah bo kaka GTA navi ali podobno, ali bo grd velik radio ali kaj, klima pa spodaj da jo z lupo isces in dol gledas???

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Veliko vprasanje je, kaj je namesto displaja v modelih za smrtnike? Ta na slikah bo kaka GTA navi ali podobno, ali bo grd velik radio ali kaj, klima pa spodaj da jo z lupo isces in dol gledas???

 

v cx-5 je radio z displejem, sam navi ne dela..drugac pa je isto kot na tej sliki.. notranjost je ista kot pri cx-5 edino osvetlitev tipk pri spodnjem delu je bela..cx-5 ma oranzno...

www.trziskisladoled.si

Napisano

Veliko vprasanje je, kaj je namesto displaja v modelih za smrtnike? Ta na slikah bo kaka GTA navi ali podobno, ali bo grd velik radio ali kaj, klima pa spodaj da jo z lupo isces in dol gledas???

 

 

Ce bo tako, kot je pri CX-5, potem je vse enako... Tudi, ce nimas navigacije... Torej nastavljas vse lahko preko touchscreena... Radijo, nastavitve, vklop/izklop raznih elektronskih pomagal...

 

Mazda 6 se od studijskega modela Takeri kar precej razlikuje... sploh notranjost je popolnoma drugacna ...

 

 

Na levi Takeri, na desni pa danes predstavljena Mazda 6:

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Na zunaj so sicer linije podobne... ampak je Takeri veliko bolj "futuristicna" ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Bolj korejske linije ampak v zivo bo treba videt

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dobro, boste dejali, saj Takeri ima tudi veliko masko.Res je, ampak je lepo skladna z lu?mi in ?e posebej z delom odbija?a,,kjer so meglenke ali dnevne lu?i.Pa tudi re?a spodaj je glih prav velika.Pa pogled ima bolj srep, Mazda6 pa...no, ne vem, tak "korejski", kot da je slu?ajno Mazdin logo gor prilepljen.

Bo?no silhueto so dokaj dobro obdr?ali.Kaj pa zadnji del? Poglejte si Takeri in Mazdin.

Pa izpu?ne cevi enega in drugega.Pa lu?i in ?udno odprtino okoli zadnje tablice?

Upam samo, da bo v ?ivo to izgledalo lep?e. ?e bo tak kot CX 5, ki je meni osebno zelo grd avto za razliko od CX 7, ki mi je ?e vedno najlep?i mestni"terenec", bodo ,verjamem, izgubili ?e tiste navdu?ence, ki so kupovali

Mazde 6 zaradi lepe zunanjosti, ?portne notranjosti in pa? nekaj druga?nega.

 

 

Napisano

mnjah mnjah... in to bi naj zdej bilo to <_<

 

notranjost je ok... razen tistega ?udnega volana in pa ro?ne spet na levi strani... tu se poraja bolj vpra?anje, ?e je tist hebel ?e sploh potreben? Eni proizvajalci imajo za to en tak li?en gumbek :rolleyes:

 

zunanjost je kar tako nekaj... ne ti? ne mi?

 

ma sej ne re?em... je lepa. Ni pa to nek prese?ek, ki pade takoj v o?i, kot so to do sedaj vse ?estice pri izzidu

Napisano

Moje mnenje je, da je nova M6 pre?la v rang Audija A6, Bmw-ja 5...Vpra?anje je tudi koliko jih bo na na?ih cestah (napram zadnjem modelu) saj je avto po dol?ini izredno velik 4,86m pa tudi kon?na cena zna biti precej vi?ja in pa ?e ena velika napaka kot ka?e ne bo 5 vratnega modela. Sicer pa je po mojem okusu avto prevelik kot sem ?e nakazal v za?etku tega teksta.

Napisano

Moje mnenje je, da je nova M6 pre?la v rang Audija A6, Bmw-ja 5...Vpra?anje je tudi koliko jih bo na na?ih cestah (napram zadnjem modelu) saj je avto po dol?ini izredno velik 4,86m pa tudi kon?na cena zna biti precej vi?ja in pa ?e ena velika napaka kot ka?e ne bo 5 vratnega modela. Sicer pa je po mojem okusu avto prevelik kot sem ?e nakazal v za?etku tega teksta.

 

 

Menda bo karavan krajsi... Pri meni potem ne pride v psotev... ker sedanja sestica mi glih za glih pase v garazo :) ... sicer je se malo fore... ene 20 cm ... Itak je pa trenutno meni bolj vsec CX-5 ... in ce ne bo kaj hudega vmes prislo, bo naslednje leto menjava :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Moje mnenje je, da je nova M6 pre?la v rang Audija A6, Bmw-ja 5...Vpra?anje je tudi koliko jih bo na na?ih cestah (napram zadnjem modelu) saj je avto po dol?ini izredno velik 4,86m pa tudi kon?na cena zna biti precej vi?ja in pa ?e ena velika napaka kot ka?e ne bo 5 vratnega modela. Sicer pa je po mojem okusu avto prevelik kot sem ?e nakazal v za?etku tega teksta.

 

Mislim, da bi Mazda ?e zdavnaj morala naredit serijo 9, ki bi ?la nekako v ta rang, 6-ka naj pa ostane v tem segmentu kot je bila ?e 1. generacija. :bravo::rolleyes:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

And now the question - cena?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

And now the question - cena?

 

 

Na to bomo pa se en cajt morali pocakati... Se to ni znano, kdaj se bo zacel prodajati ... :blush:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tele fotke so kr cool - zakaj so zamenjali fonte pri napisih mi ni jasno, avto je pa za moje pojme kr mal prevelik in o?itno ali bodo pove?ali ?e trojko ali pa pripravljajo vmesni model (recimo Mazda4), ki bo zapolnil luknjo med trojko in ?estico in bo bolj dru?insko naravnan (5 vrat) saj tale ?estica postaja ?edalje bolj poslovna limuzina :(

33112_1.png

Napisano

Tele fotke so kr cool - zakaj so zamenjali fonte pri napisih mi ni jasno, avto je pa za moje pojme kr mal prevelik in o?itno ali bodo pove?ali ?e trojko ali pa pripravljajo vmesni model (recimo Mazda4), ki bo zapolnil luknjo med trojko in ?estico in bo bolj dru?insko naravnan (5 vrat) saj tale ?estica postaja ?edalje bolj poslovna limuzina :(

 

po velikosti je celo presegla Xedos 9 :blink:

Napisano

Men je pa bomba :hudicek:

 

men je tut uredu, ampak ?e bi bla Takeri varianta bi bla ?e bolj. Ko gledam po ostalih forumih so tut same hvale...
Napisano

Avto mi je nasplosno lep, moti me samo radio in navigacija, ki zgledajo kot kitajski aftermarket...lahko bi vse skupaj speljali malo lepse :)

www.gistel.si

Napisano

:aaaaa:

 

To (dva posta zgoraj) je prava oblika mazde 6. ;)

Ne vem ,kaj jo je bilo treba spreminjati?

 

 

Napisano

Takeri je bil res absolutno nor koncept, tako zunaj kot znotraj. Serijska se ne more primerjat, zunaj sicer ni slaba, ampak ?al gr?a kot prej?nji modeli, noter je pa dolg?as (celo novi Audiji imajo bolj zanimivo notranjost kot tole). Pa ?e petvratnega modela ne bo, res ?koda. Za vmesni model dvomim, ker je ?e Mazda 3 dokaj velik avto, nova bo pa zihr ?e malo ve?ja. Tk da o?itno petvratna limuzinska Mazda no more...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.