Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A karavanska oblika pa je lepa - pa ne glede na katerega karavana mislim? To je glih tako kot, ?e bi rekel, da je bel dostavni kombi lep - nekako ne gre skupaj. So samo grdi pa manj grdi, so pa seveda zelo uporabni in to je smisel nakupa.

 

Upam, da me do od karavanarjev ne bo zdaj lin?al. :hudicek:

 

Ne, samo res je lep?a.Ker mora? ra?unat, da je limuzina delana skoraj prvenstveno(ali tudi) za ameri?ki trg in se ve, da njihove 6-ke niso bile nikoli bogve kaj oblike.Glih zato, ker sem videl v ?ivo obe obliki sem lahko ocenjeval(za moj okus seveda). :P

 

 

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Konkretna dizlca in karavan zna biti potem kar nekaj ?ez 30.000,00 eur. :unsure: Se bo pa vsaj kmalu (sej se ?e zdej) dalo lahko re?em ?e tastaro s full opremo ?e za lu?tn denar dobiti...sploh tele zadnje TAKUMA al kaj je ?e, z vso opremo.

Napisano

Konkretna dizlca in karavan zna biti potem kar nekaj ?ez 30.000,00 eur. :unsure: Se bo pa vsaj kmalu (sej se ?e zdej) dalo lahko re?em ?e tastaro s full opremo ?e za lu?tn denar dobiti...sploh tele zadnje TAKUMA al kaj je ?e, z vso opremo.

 

to je cena za revolution z navigacijo, kar bi moralo biti na koncu cenika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to je cena za revolution z navigacijo, kar bi moralo biti na koncu cenika

 

Aha...samo dizl?ek (mal bolj konkreten) in karavan zna zihr ?e jur?ka, dva gor vr?t? Kaj misli?.

Napisano

Aha...samo dizl?ek (mal bolj konkreten) in karavan zna zihr ?e jur?ka, dva gor vr?t? Kaj misli?.

 

Kdaj si pa ti nazadnje cenik 'ta stare' pogledal?

Pa takumi JE s Xenonom opcija....

post-2637-1357653043_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej cene nove ne bodo iste kot stare.

 

baje ja...tale ?e nakazuje tako...po ceniku, popusti bomo pa videli

 

poglej stara:

2,0i GTA 114 / 155 6,9 159 29.890 po ceniku, zgornja je pa bolj?a po opremi in konjenici

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ne vem kaj filozofirate, cenik nove je ze zunaj

imam ga doma, zdaj ga ne morem skenirat, sam cene niso strasne....bolj me motijo tecaji prtljaznih vrat...zakaj noben ne dela vec na amortizrje mi ni jasno

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne vem kaj filozofirate, cenik nove je ze zunaj

imam ga doma, zdaj ga ne morem skenirat, sam cene niso strasne....bolj me motijo tecaji prtljaznih vrat...zakaj noben ne dela vec na amortizrje mi ni jasno

 

Kaj pa je palca za podstavt?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a sem samo jaz opazil ali je ?e kdo

 

pedalko za gas so spremenili :ninja:

pri moji (2009) je ?e tisto da "od zgoraj dol visi", pri tej tanovi pa je spodaj vpeta (tako kot ima bmw)

Napisano

jap, to je dobra novica

tak pedal je najboljsi, bmwji majo tko pa se kaksen drug

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jap, to je dobra novica

tak pedal je najboljsi, bmwji majo tko pa se kaksen drug

 

Seat Altea :hohoho: in je zakon

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jap, to je dobra novica

tak pedal je najboljsi, bmwji majo tko pa se kaksen drug

 

xedos

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

V ?em to?no je pa bolj?e kako je pedal za gas vpet?

 

v vo?nji.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

AH daj no :-) Jaz nisem nobene posebne razlike opazil..Zihr je ?e kaka druga finta :D

 

Ja s petkam lahko vozi? + tempomata ni treba dopla?evati, ker je dovolj en oran?en cegu :hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.