Skoči na vsebino

Mazda6 2013


g.Wankel

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

"Video was made on a closed private road" :whatever:

 

Pri taki hitrosti se pa hitro napolni kondenzator, ko za?ne? zavirati.

 

?ez nekaj dni bo v film?ku crash russian car....

 

Buh ne dej, ma so pa norci.

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

jau kak jajc je to... in zdej "bralci" od katerih je te avte v ?ivo morda videlo 5%, v njem pa sedelo morda 0,1% lahko sodijo, kateri avto bo poslovni avto leta? In potem jako pametni novinar?ki ?e razsojajo o tem kaj je dobro in kaj ne?!? :prstgor:

 

Bravo! :rispekt:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Small overlap test daje zanimive rezultate, nova Mazda 6 je sicer nekje zadovoljivo, medtem ko je bila prej?nja ?estica katastrofi?na - ni se ji napihnila bo?na blazina. Katastrofi?no zgleda tudi CX5 kjer gre pri tr?enju volan v desno, dummyjeva glava pa pribije v stebri?ek preden se napihne bo?na blazina.

 

Nisem gledal vseh posnetkov, me je pa ?okiral tisti od Toyote Prius - takega avta ziher nebi hotel imeti.

 

Pa ?e nova ?estica:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Danes sem spet mal vtikal nos v avtosalonu v novo ?estko in opazil, da je tisti znameniti mazdin patent podiranja zadnjih sede?ev imenovan harakiri (al neki tazga :party0035: ) o?itno prizadet od recesije. Sede?na klop se pri podiranju naslonjal ne spusti navzdol, tako kot se ta spusti pri prvi razli?ici ?estice in tudi zaradi tega je prtlja?nega prostora pri podrtih naslonjalih manj.

Nevem zakaj se pri mazdi odpovedujejo adutov s katerimi so bili neko? dale? pred tekmeci. Ali je pravi tr?ni pristop trud kako narediti avto ?imbolj podoben audiju bo pokazal ?as.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sistem je "harakuri" ,?e se ne motim.

 

 

Karakuri... >> http://www.mazda.si/mazdine-zgodbe/karakuri/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se pri karavanu patent ne zdi bistveno druga?en od ta stare ?estke.

 

To sedaj pri novem karavanu sploh ni ve? patent. Je samo ena navadna negibna klop kakr?no imajo vsi avti, npr. ?koda. Pri stari ?estici je zelo zanimiv in uporaben patent, kjer se sedalni del klopi avtomatsko pogrezne navzdol, ko za?ne? naslonjalo nagibati naprej. In ta izredno domiselna re?itev se je imenovala karikuri. To je bila tudi ena od stvari, s katero so bilil pred konkurenco tako kot so bili v prednosti s serijskim webastom. ?koda da se je mazda odlo?ila, da ne bo pred konkurenco.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ist preve? amerikanizacije, ker amerom take zadeve ne pomenijo ni? isto?asno pa podra?ijo izdelavo.

 

zato tudi taki kiksi pri limuzini kot so navadni potopni vzvodi prtlja?nika, ki totalno zmanj?ujejo prostor prtlja?nika. ?e prva generacija ?estke je imela amortizerje, ki ?isto ni? ne zmanj?ujejo volumen prtlja?nika.

 

Objavljena slika

 

 

 

Objavljena slika

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

5cm, kolikor se pri stari ?estici pri podiranju pogrezne klop in je tudi celotno prtlja?no dno toliko ni?je, ne pomeni samo 5cm ni?ji nakladalni rob. Pri tej povr?ini pomeni tudi blizu 130l ve?ji volimen - cifra ki ni zanemarljiva. ?eprav je tanova ?estka od tastare za 6 cm ?ir?a, je ?irina prtlja?nika v vi?ini spodnjega roba stekla vsaj 20cm o?ja.

Niti podrazno nebi ?lo v ta avto isto kot v staro ?estico. V tastaro ?estko spravim dva odrasla bicikla, skoraj 1,5m dolg chariot (otro?ki vozi?ek), otro?ko posteljico, plenice&igra?e, + potovalki in ostalo kramo za dopust (sixpacki). Pa razen biciklov ni?esar ni gledalo ?ez spodnji rob stekla s tem da ena tretjina naslona ni bila podrta. Saj ne da bi rad postavljal rekord, ampak tudi brez zgoraj na?tete krame v tanovo ?estko na ta na?in niti dva bicikla ne gresta (razen le?at drug na drugega, kar se ?e s slabimi bicikli ne dela, kaj ?ele z dobrimi)

 

Pa ne mi zamerit za tole klobasanje ki sodi bolj v jamralnik. Razumite ?loveka, ki je dolgioh 11 let dajal na kup?ek zato da si bo privo??il novo ?estko, potem mu pa kar naenkrat ni v?e?. Ko se ?lovek razvadi z dolo?enim udobjem gre te?ko na manj.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tiste kromirane laj?te med zadnjimi lu?mi. :aaaaa:

 

?al se moram kar strinjati - tako ki?asto cheap delujejo... tale krom je bil ?e pred kakim desetletjem ?e ?ist pase zato ne vem zakaj ga spet vla?ijo na plano.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kerga chariota pa ma?? So zakon ane :-)

 

CX1. Res je bil celga jurja s popustm, ampak hitro ugotovi? zakaj toliko ko?ta. Brez problema 6mesecev starega otroka 1. januarja v snegu pririne? na vrh Velke planine do kapelce. Ali pa ko ima? zadevo pripeto za kolo v ovinkih sploh ne porajta?, oz. je tako nemote?e da po klancu navzdol rabi? mal avtosugestije, da ne zalaga? napolno (da nebi izpadel neodgovoren star? :lol: ). Res je zakon :bravo:

 

Se opravi?ujem za Off Topic sramezljiv

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Evo sem na hitro spisal in poslal Nemcem :hudicek: zato ker omenjam nem?ko konkurenco in ker je HQ ravno v Nem?iji za EU

 

Dear Sir or Madam

 

I am contacting you, because I have a question for my favourite automobile manufacturer Mazda. I had been owner of Mazda 6 Mk1, now I've a Mazda 6 Mk2. Because both of this cars was or is fantastic and I love them all, so I was hardly waiting for new model of Mazda 6 with new skyactiv tehnology.

 

But here comes my first big disapointment - there is no 5-door version which is the best compromise from both, sedan and combi worlds, and now 5-door version is gone. I don't understand why, because 5-door version always has a look of sedan (which I prefer better and is more beautifull) and practicality of combi.

 

I understand that Mazda tries to close up with premium german marks with this new Mazda 6 model (especially with sedan version) but premium carmakers more and more discovering 5-door versions practicality and looks. Audi has two models, A5 and A7, BMW, 5GT and new 3GT. They find out, that this is version where they will steal customers from other carmakers and keep theirs with more different version of same model to choose.

 

Mazda have a long history of 5-door versions of that class from second generation of 626 (1983) until second generation of Mazda 6 (ended 2012). Almost 30 years of producing 5-door models of Mazda major model and now comes the decision that this version is not anymore necessary or how can we explain to ourself, why discontinuing production of that kind version.

 

I'll be very glad if you explain me about that confusion and will be more glad if there is maybe a plan for new 5-door or coupe GT version of my favourite car model.

 

Yours sincerely

 

Bostjan Bratina

 

 

Si na tole tvoje pisanje dobil kaksne odgovor?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Madona... iz ?esa pa so tele Mazde? Unobtaniuma? :blink: Jaz mojo ?e kar ?akam in prodajalec NE VE, kdaj bo avto pri?el do njega. Naro?ena je bila v drugi polovici februarja... ?e takrat je bilo re?eno konec junija/za?etek julija... avta ?e nikjer.

Ko sem nazadnje kupoval nov avto druge znamke, so mi povedali kateri teden bo avto narejen in nato na podlagi tega, kateri teden bo pri?el do prodajalca... ne razumem, zakaj tile natan?ni japon?ki tega ne morejo napravit. In drugo... ?akalni rok za avto?! Pol leta? Sem malo preveril pri drugih znamkah... 4 mesece je bil max...

 

Lp Uro?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Madona... iz ?esa pa so tele Mazde? Unobtaniuma? :blink: Jaz mojo ?e kar ?akam in prodajalec NE VE, kdaj bo avto pri?el do njega. Naro?ena je bila v drugi polovici februarja... ?e takrat je bilo re?eno konec junija/za?etek julija... avta ?e nikjer.

Ko sem nazadnje kupoval nov avto druge znamke, so mi povedali kateri teden bo avto narejen in nato na podlagi tega, kateri teden bo pri?el do prodajalca... ne razumem, zakaj tile natan?ni japon?ki tega ne morejo napravit. In drugo... ?akalni rok za avto?! Pol leta? Sem malo preveril pri drugih znamkah... 4 mesece je bil max...

 

Lp Uro?

 

?e ima? tisto s kondenzatorjem je zastoj zaradi serijske napake

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.