Skoči na vsebino

Mazda6 2013


g.Wankel

Priporočeno sporočilo

Ja na nekatere avte se pa? malo ?aka. Na Qashqai je tudi bila nekaj let ?akalna doba po par mesecev.

 

Saj bo pri?el in potem bo zadovoljstvo toliko ve?je

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Ja... je s kondenzatorjem...

Ampak vseen bi lahko kej ve? vedeli, kdaj pribli?no bo. Problem je tud v tem, ker sem trenutni avto hitro prodal in sedaj sem brez... so pa ?asi dopustov itd... Organizacija transportov me zarad tega mal zeza...

No, par mesecev ?lovek ?e razume... 2-3 se mi zdi normalno... 5+ je pa huda...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja... je s kondenzatorjem...

Ampak vseen bi lahko kej ve? vedeli, kdaj pribli?no bo. Problem je tud v tem, ker sem trenutni avto hitro prodal in sedaj sem brez... so pa ?asi dopustov itd... Organizacija transportov me zarad tega mal zeza...

No, par mesecev ?lovek ?e razume... 2-3 se mi zdi normalno... 5+ je pa huda...

 

mislim, da ima? pravico nadomestnega - ?e sem prav videl ga je uporabnik Jest dobil.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

He, he, sem tudi jaz v pri?akovanju (julijski rok), ampak jaz vsaj stare ?e nisem prodal.

 

Tisto foro s kondenzatorjem so ?e zdavnaj po?timali in ni ve? zastojev zaradi tega.

Druga?e je pa julijska po?iljka Mazd za Evropo prispela v Antwerpen v petek 12.07. in je do zadnjega petka (19.07.) ?e vedno bila tam v pristani??u.

Kaj ?akajo tam ne vem, rabijo pa potem ?e cca. 10 dni, da jo prepeljejo k nam (Nem?ija>Avstrija>Slovenija)... Torej v za?etku avgusta.

 

?e tole, povpra?evanje po novi ?estki je nenormalno veliko in zato zelo te?ko dobavljajo zadostne koli?ine. V Ameriki tega modela ve? ne proizvajajo, kot so Mk II in gre tudi za tisti trg vse z japonske...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Druga?e je pa julijska po?iljka Mazd za Evropo prispela v Antwerpen v petek 12.07. in je do zadnjega petka (19.07.) ?e vedno bila tam v pristani??u.

Kaj ?akajo tam ne vem, rabijo pa potem ?e cca. 10 dni, da jo prepeljejo k nam (Nem?ija>Avstrija>Slovenija)... Torej v za?etku avgusta.

 

Zadnja po?iljka je pri?la 18.07. v Antwerpen z ladjo Ruby Ace.

naslednja 30.7.2013 pride Wisdom Ace

 

Ponavadi traja, da pride avto iz pristani??a k nam do 14dni. V tem ?asu se vgradi v avto navigacijski modul v kolikor je naro?ena navigacija in ?e kak?na malenkost, ki je namenjena samo EU trgu..

 

Kar se dobave oz. transporta vozil ti?e iz pristani??a v SLo pa je po nepreverjenih informacijah poteka sama dostava vozil v SLO preko Celovca. Iz Antwerpna v Celovec z vlakom in potem na kamijone, prej so se pa avti vozili direkt iz pristani??a - v mojem primeru je bil direkten transport.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Madona... iz ?esa pa so tele Mazde? Unobtaniuma? :blink: Jaz mojo ?e kar ?akam in prodajalec NE VE, kdaj bo avto pri?el do njega. Naro?ena je bila v drugi polovici februarja... ?e takrat je bilo re?eno konec junija/za?etek julija... avta ?e nikjer.

Ko sem nazadnje kupoval nov avto druge znamke, so mi povedali kateri teden bo avto narejen in nato na podlagi tega, kateri teden bo pri?el do prodajalca... ne razumem, zakaj tile natan?ni japon?ki tega ne morejo napravit. In drugo... ?akalni rok za avto?! Pol leta? Sem malo preveril pri drugih znamkah... 4 mesece je bil max...

 

Lp Uro?

 

?e vedno kadarkoli do sedaj ko je pri?el nov model ven, so se ?estice ?akale 6mesecev. Od tod tudi njeno ime. :hohoho:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mislim, da ima? pravico nadomestnega - ?e sem prav videl ga je uporabnik Jest dobil.

 

 

Glede pravice do nadomestnega vozila nevem, kako je... Jaz imam malo V.I.P. :P ....

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@UTT, jaz bi si na tvojem mestu poizku?al izposlovat kak?no dodatno ugodnost zaradi dalj?ega ?akanja od predvidenega, npr. kak?no dodaten "bonbon?ek" pri opremit, itd. Govorim teoreti?no in ne iz izku?enj, da ne bo pomote. :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo se pozanimaj na zvezi potro?nikov ali kak?ni podobni organizaciji, ker sem nekje zasledil, da so ti v takih primerih dol?ni povrniti obresti, v kolikor si imel definiran dobavni rok in si avto ?e pla?al.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

MAZDA RETURNS DIESEL POWER TO THE BRICKYARD

-- First Diesel to Compete at Indy since 1952 Cummins Indycar --

 

July 25, 2013 (INDIANAPOLIS, Indiana) When the Mazda6 SKYACTIV-D Clean Diesel racecar hits the track at the Indianapolis Motor Speedway this week, it will be the first time in six decades that a diesel has competed at the most famous track in the world. Historians will note that the last time a diesel competed at the speedway was in the 1952 Indianapolis 500, when the Cummins Diesel Special surprised the establishment with technology unknown to most racers at the time. While there are no direct links between these two companies or their products, they share common goals in testing production technology in the harshest of environments.

 

While most people correctly associate racing with fast cars, it is far more complex than just raw speed. The best race cars have been optimized for efficiency in every conceivable area. Decreasing weight, friction, and aero drag are also key elements to performance. Less obvious to non-race fans is the fact that better fuel economy can mean the difference between winning and losing as fewer pit stops can often determine the winner in endurance races. Blend all of these ingredients together and you have the Mazda SKYACTIV recipe for racing.

 

Applying the same SKYACTIV methodology to both race cars and production cars, Mazda seeks the same ultimate goal ? a satisfied customer. Racer customers want just one thing ? a winning race car. Regular customers are far more demanding, wanting everything from superb driving dynamics, to great fuel mileage, and it must be wrapped in a good looking package at an affordable price.

 

The all-new SKYACTIV-D Clean Diesel engine in the all-new Mazda6 is a true production based engine. The engine is 51% stock by parts count, and 63% stock by weight. Mazda chose this path as it is the most honest way to demonstrate the quality, durability, and reliability of Mazda cars.

 

“This year has been one for the record books. In January, our SKYACTIV-D Clean Diesel Mazda6 became the first diesel racecar to ever compete at Daytona. In April, we became the first ever diesel to score a Grand-Am win at Road Atlanta. Now, we are about to bring clean diesel to one of the most famous proving grounds in the world, the Indianapolis Motor Speedway. Being students of motorsports heritage, it wasn’t lost on us that the last diesel to compete at Indy, a Cummins, made a strong impact in the 1950’s, hence our interest in looking at the state of the art from the past with our latest innovation,” noted John Doonan, Motorsports Director, Mazda North American Operations.

 

 

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

No... kon?no sem tudi jaz do?akal svojo M6...

Prvi ob?utki? Super!

Zaenkrat razen ?e znanega problema z MP3 predvajalnikom nimam nobenih pripomb. Avtomatski menjalnik je zelo hiter in dela brez problema. Motor je zelo tih in lepo vle?e... no, dokler se dobro ne ute?e, ga itak ne bom "pritiskal". Vsi ostali bombon?ki zaenkrat funkcionirajo po pri?akovanjih. No, park senzorji bi lahko bili malce druga?e skalibrirani, namesto da polno piskajo ko si ?e 30 cm od ovire. Druga?e pa... ?isti u?itek!

 

Kak?en bolj podroben opis pa po nekaj porabljenih tankih bencina.

 

LP Uro?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

welcome to the club :cheers:

 

druga?e se pa spra?ujem, kje so vse nove 6ke, saj nobene ne sre?am.

 

Jaz se vsak dan vozim na relaciji Medvode-Kranj... Okolica Ljubljane, zadnje dni nekajkrat proti dolenjski... Sem in tja proti Kopru.... Jih pa res ni videti se prav veliko....

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

welcome to the club :cheers:

 

druga?e se pa spra?ujem, kje so vse nove 6ke, saj nobene ne sre?am.

 

Jaz tudi ne.Pravzaprav sem videl eno v Planici-belo,avstrijsko,karavan, z ful dobrimi feltnami-precej ven so bile in je avto izgledal bolj ?irok zadaj.Jih pa res ni na cesti. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa kako glih Zoe? OK, Leaf je slabši - vsaj to.   Zelo dobra oddaja in model je dokaj realno povedal kaj se da pričakovat. Gleda kar pravi je načeloma do 8 let en večji strošek za pričakovat. Če popravljaš pri njemu je to cca 1500€ potem pa na vsake 2-4 leta še en tak strošek.   To nam pove naslednje. Rabljeni EV-ji preko 10 let nikakor niso za kupovat, ker je kar velika loterija. Sploh, ker za tak tip popravil se išče avte za donacijo. Niso pa povedali kako dobijo dele in baterije za donacijo. Torej kako najdejo recimo rabljen baterijski modul za menjavo, ki mora biti celo v zelo podobnem stanju kot menjan modul?   Tud navajanje, da nič ne vržejo stran je v faktorju "še". Ko ne bodo imeli kam z odsluženimi baterijami in jih bo preveč od povpraševanja po "drugem življenju" bo postal to problem. Velika večina EV-jev je namreč še mlada in le redki so dosegli 10 let in več. Kje bodo končali taki avtomobili je že problem, ko bodo odlagališča polna. Če danes lahko pričakujemo, da ICE avti verjetno v povprečju živijo 15-20let predno gredo dokončno v prešo, bo verjetno povprečje EV-jev nekoč bilo le okoli 10 let, ker potem ne bo več ekonomske računice.    Če poenostavimo 10 let star električar, ki je bil nov 50k€ bo po 10 letih vreden le toliko kolikor bo bil uporabljen za donatorja ali drugače povedano verjetno ne več kot 5k€. Enka ICE, ki je vsaj 10k€ cenejši pri nakupu bo po tem časiu vreden še vedno nekje v okolici 15k€. Torej na EV izgubiš v 10 letih 45k€ samo v vrednosti avta, pri ICE pa 25k€. Kje so torej računice men pod milim bogom res ni jasno.   Ampak se iz te oddaje povleče dober zaključek, da je to ta zadeva, ki jih najbolj skrbi, da avti predolgo živijo in da bo treba prej menjat in omogočat zaslužke kapitalu. Se pravi, dejansko so tele CO2 zgodbice en navaden smoke screen. Torej se bo zgodilo kot se je zgodilo z belo tehniko, HiFi zadevam, TV-ji, pečmi, računalniki, mobiteli, da se prepreči, da bi stvari trajale predolgo.    
    • Kolikor slišim od drugih, so ravno pooblaščeni servisi (ne vsi seveda) največji šalabajzarji.
    • Če bi k Ferku peljal, bi še slabše skozi prišel. Selmar je baje ok. Nisem pa sprobal.   Tudi jaz za to Forda vozim v Brezno. Tudi i20n ne bom peljal na servis tja kot sem ga kupil. 1x so me dovolj vložli. 20km za se obrnit, in ti reče znana težava, ni rešitve. Pa vdari 1h na garancijo. Po telefonu pa se sprenevedal, da mora videt.... bi mi že te reko, da se po uradni poti ne da rešit. Samo da zasluži.   Morem naslednji tedn med dopistom to porihtat.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.