Skoči na vsebino

Mazda6 2013


g.Wankel

Priporočeno sporočilo

Nova lepoti?ka

 

Avto bo predstavljen avgusta na avtosalonu v Moskvi. Zakaj so se pri Mazdi odlo?ili najprej za premiero karavana, ki mu bo sledila ?e limuzina dobrega pol leta pozneje, ne vemo, verjetno pa so razlogi v prodaji in morda tudi pri neposrednem konkurentu Hyundaiju z i40.

 

Nova Mazda6 ne bo imela veliko z aktualno verzijo, bo pa precej podobna konceptu Takeri, ki je bil predstavljen lani v Tokiju, ?esar ne more skriti niti kamufla?a. To se ka?e v veliki maski, nazaj zavitih sprednjih lu?eh in poudarjenih kolesnih lokih.

 

Nova Mazda6 bo imela Skyactiv pogon, novi ?eststopenjski samodejni menjalnik in start - stop sistem. Podobno kot pri BMW-ju bodo nekaj elektrike pridobili pri zaviranju in jo uporabili za napajanje elektri?nih sistemov.

 

vir: Avtomanija; Avtomagazin ?t.14/XLVI

 

 

 

 

 

 

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Tlele je tudi nekaj napisanega na to temo;

 

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtop...3&p=1543758

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Predstavitev nove Mazde 6 je ?e zelo blizu.Vsi motorji bodo 4 valjni s tehnologijo SkyActive.Oblikovana je po Mazdinem stilu Kodo ,kar naj bi pomenilo dinami?nej?e linije.

Motorji bodo prevzeti iz Mazde CX-5 in to so in s?asoma se jim vrjetno pridru?i ?e kak?en:

Bencinar :2.0 (160 KM)

2.0 Dizel v dveh izvedenkah: CD150 in CD175

Prve slike:

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Zelu huda je. :jupiii: Ker druga generacija me ni nikoli tako navdu?ila kot prva, tale tretja je pa spet wau!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

itak, jures mora kupit nov avto, da se japonci zbudijo :vskalo:

Tole bi pa ?akal....ampak te?ko verjamem da bi jo dobil za 21k....... :wacko:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Detajli zgledajo super - me pa zanima kak?na je kot celota, ker tam se ?ele vidi ali je avto skladen ali je recimo tako skropucalo kot prvi Megan ali pa Peugeot 407, kjer si mel skos ob?utek, da so prva kolesa za 10cm preve? nazaj postavljena.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pesimist :hudicek:

 

Sej men tud druga generacija ni bila najprej v?e? na slikah - ampak ko sem jo pa v ?ivo videl.... hmm ja no zdej jo vozim ?e ?tiri leta :blush:

 

jaz pa zelo v?e?no korejsko masko, ki sem jo spljuval

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Popolno se strinjam!

Na CX-5 tisti ekran zgledi kod "cheap china aftermarket product"

 

To?no tega me je strah - lohk zgleda od zunaj super, a ve?ino ?asa si v avtu in ?e armaturka ni cool je vse skupaj brezveze, ker vem, da me bo ves ?as nerviralo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no tega me je strah - lohk zgleda od zunaj super, a ve?ino ?asa si v avtu in ?e armaturka ni cool je vse skupaj brezveze, ker vem, da me bo ves ?as nerviralo.

 

Hehe no zadel si bistvo zakaj mi dizajn pri 100NX ni bil grozen ker ko sem sedel notri sem se po?util ?isto OK. :D
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni problem se lahko prej v Picassoja vsedes pa bo feeling v mazdi ok

 

To bi zaleglo - sam, da se moram vsak dan najprej v kapelco usest za 5-10 minut, da bi se nato lahko lepo odpeljal in me armaturka ne bi motila, je pa tud mal mo?na :hudicek:

 

Hehe no zadel si bistvo zakaj mi dizajn pri 100NX ni bil grozen ker ko sem sedel notri sem se po?util ?isto OK. :D

 

ti ?ist verjamem - sam je pa res pri nakupu avtov en ?uden paradoks. Vsi se najprej odlo?amo da nam je zanimiv samo na osnovi zunanjega izgleda, ?eprav bi bilo veliko bolj pomembno, da bi dizajn za?eli ocenjevati od znotraj, kjer bomo pre?iveli najve? ?asa.

 

Pa? ljudje smo ?udna bitja in ?e nam je nekaj v?e? potem mislimo, da je drugim tudi in to potem razkazujemo naokoli ter mislimo kolk smo frajerski oziroma cool. Pa to ne velja samo za avte, ampak tud za obleke, ?evlje, pri?eske itd. Velika ve?ina si ?eli pozornosti in u?iva pri tem, da jih drugi opazijo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe no zadel si bistvo zakaj mi dizajn pri 100NX ni bil grozen ker ko sem sedel notri sem se po?util ?isto OK. :D

 

Samo ima? avte. ki so narejeni za u?itek, kjer je tudi radio odve?na te?a in avte kjer sedi? notri od tanka do tanka po osem ur :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.