Skoči na vsebino

Dobrodošli na Mazda forum Slovenija!

Prijavi se ali se registriraj za dostop do vseh funkcij foruma. Z registracijo bo omogočeno sodelovanje v debatah, deljenje svojih izkušenj in uporaba zasebnih sporočil z ostalimi uporabniki foruma.

Close
Slika

Mojster Pelko odgovarja in svetuje


889 odgovorov v tej temi

#881 Odsoten   Alex

Alex

    Guitar maniak

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 399
  • 8024 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Koper
  • Zanima me:Muziciranje,izdelovanje el.kitar,obiskovanje službe,fotografiranje,smučanje,potovanja,koncerti,obvladovanje škampov...
  • Model avtomobila: Mazda 6 SW 136 L&B
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 16 May 2018 - 07:02

Treba jih je vnesti, to storiš lahko tudi sam v  Forscanu.


Pri prvi 6-ki to ni potrebno. Sem jih zamenjal in delajo v nulo brez nobenih nastavitev.

Dobil sem odgovor od Diesel Technik Biberach, od koder so prišle obnovljene šobe: 
 

Dear Sir,
this injectors have no code the insert in the ECU only they have cable with specific numbers, but ist not very important that you Change the cable.
You can only build in and drive.

Pri tej firmi v Nemčiji sem jih kupil tudi sam.

#882 Odsoten   SpEkTr

SpEkTr

    Super Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5237
  • 3265 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: M6 SC Mirai
  • Član Mazda Klub-a:
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 16 May 2018 - 08:29

Ja, tako sem pri prvi šestici naredil tudi jaz, oz. sva skupaj z Juresom. Zdej, če pa avto dela optimalno je pa druga zgodba. Jaz sem takrat kupil rabljen injektor, z drugo kodo, pa načeloma bi moral to narediti. Ampak nisem, pa je delalo ja. 

 

Samo saj pravim, kako optimalno pa ne vem. Te kode očitno nekemu namenu najbrž služijo :)



#883 Odsoten   Entier

Entier

    No-Vinko

  • Člani
  • Izpostavljeno
    • ID uporabnika: 10169
  • 3 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: Mazda 6 CD120 TE

Objavljeno: 16 May 2018 - 08:32

Pri prvi 6-ki to ni potrebno. Sem jih zamenjal in delajo v nulo brez nobenih nastavitev.
Pri tej firmi v Nemčiji sem jih kupil tudi sam.

Pri meni je pa težava, da jih v nizkih obratih in pri obremenitvi slišim, tudi pri ogretem motorju, zato sem mislil, če je potrebna kakšna nastavitev ali kalibracija. 
 



#884 Odsoten   SpEkTr

SpEkTr

    Super Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5237
  • 3265 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: M6 SC Mirai
  • Član Mazda Klub-a:
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 16 May 2018 - 08:33

Seveda obstaja kalibracija. Forscan :)



#885 Odsoten   Alex

Alex

    Guitar maniak

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 399
  • 8024 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Koper
  • Zanima me:Muziciranje,izdelovanje el.kitar,obiskovanje službe,fotografiranje,smučanje,potovanja,koncerti,obvladovanje škampov...
  • Model avtomobila: Mazda 6 SW 136 L&B
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 16 May 2018 - 08:46

Seveda obstaja kalibracija. Forscan :)


Kalibracija za kaj oz. čemu?

#886 Odsoten   SpEkTr

SpEkTr

    Super Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5237
  • 3265 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: M6 SC Mirai
  • Član Mazda Klub-a:
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 16 May 2018 - 08:47

Aja sorry, ja kalibracija za cel kup stvari, med drugimi tudi za injektorje.



#887 Odsoten   Aless

Aless

    Trotlfahrer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5522
  • 133 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Murska Sobota
  • Model avtomobila: Mazda 6 & Mazda 3

Objavljeno: 16 May 2018 - 13:37

Injektorje lahko tudi skalibriraš(fino nastaviš) z forscanom ali pa prebrikaš oni konektor pri motorju.
Se pa ponavadi res pri novih vnese kode.

#888 Odsoten   Alex

Alex

    Guitar maniak

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 399
  • 8024 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Koper
  • Zanima me:Muziciranje,izdelovanje el.kitar,obiskovanje službe,fotografiranje,smučanje,potovanja,koncerti,obvladovanje škampov...
  • Model avtomobila: Mazda 6 SW 136 L&B
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 16 May 2018 - 14:02

Injektorje lahko tudi skalibriraš(fino nastaviš) z forscanom ali pa prebrikaš oni konektor pri motorju.
Se pa ponavadi res pri novih vnese kode.

Še sedaj ne razumem, zakaj je to potrebno.
Jaz sem obnovljene enostavno montiral noter in avto dela boljše kot nov. Motor je tih, nič ne klopota, poraba majhna.

#889 Odsoten   jures

jures

    divjak by default

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 2637
  • 25753 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: Citroen GC4 Picasso HDi150
  • Član Mazda Klub-a:
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 16 May 2018 - 14:12

jaz se tudi nisem matral s tem, samo zamenjal sem na mazdi....



#890 Odsoten   Aless

Aless

    Trotlfahrer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5522
  • 133 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Murska Sobota
  • Model avtomobila: Mazda 6 & Mazda 3

Objavljeno: 16 May 2018 - 15:50

Hja nvm zakaj je potrebno, pač taka so servisna navodila. Predvidevam pa da zaradi optimalnega delovanja pod vsemi pogoji, poraba...
Npr. Pr mercedesu ce ne vneses kod od injektorjev avto ful bolj kadi, če nimaš dpf, če ga imaš ni vidno nobene razlike razn na testerju.



Odgovori



  


0 uporabnikov pregleduje to temo

0 članov, 0 gostov, 0 anonimnih uporabnikov