Skoči na vsebino

Zavorni diski


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni vsi skupaj.

Tudi sam sem imel te?ave z diski, sedaj je te?ava re?ena.

Pri meni je bilo tako:

-orginalni diski so ?li po 110 tkm

-serviser jih je zamenjal

-pri zamenjavi jih ni mogel dobit dol s peste,so namre? total zarjaveli

-kon?no jih je dobil dol, dal nove gor: rezultat tresenje po par ti?o? km

-sledila je 3x reklamacija diskov, tresenje je ostajalo

 

kon?na diagnoza: pri snemanju originalov mi je po?kodoval obe pesti, ki sta bili vzrok za tresenje vseh novih diskov

Po menjavi obeh pest in 5 kompleta diskov TRW+plo??ice TRW tresenja ni ve? in je vse ok.

 

Upam, da sem lahko z mojim postom, pomagal pri problemu diskov na M6.

 

Torej pri meni so bile krive peste, ki so "?lagale" za 0,45mm in posledi?no vplivale na diske.

lp m

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni vsi skupaj.

Tudi sam sem imel te?ave z diski, sedaj je te?ava re?ena.

Pri meni je bilo tako:

-orginalni diski so ?li po 110 tkm

-serviser jih je zamenjal

-pri zamenjavi jih ni mogel dobit dol s peste,so namre? total zarjaveli

-kon?no jih je dobil dol, dal nove gor: rezultat tresenje po par ti?o? km

-sledila je 3x reklamacija diskov, tresenje je ostajalo

 

kon?na diagnoza: pri snemanju originalov mi je po?kodoval obe pesti, ki sta bili vzrok za tresenje vseh novih diskov

Po menjavi obeh pest in 5 kompleta diskov TRW+plo??ice TRW tresenja ni ve? in je vse ok.

 

Upam, da sem lahko z mojim postom, pomagal pri problemu diskov na M6.

 

Torej pri meni so bile krive peste, ki so "?lagale" za 0,45mm in posledi?no vplivale na diske.

lp m

 

Vaja dela mojstra :harhar:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
  • 11 mesecev kasneje...

vem da je bilo ?e kar nekajnapisanega o bremzah!

Torej Kateri diski.

Bermbo,ebc,...

Moram menjat,ko bom preobul v letne. Naj poudarim da res zelo malo bremzam (jbg menjalnik trpi bol kot bremze) in verjetno ni potrebo po kak?nih navrtanih ,narezanih ipd?

Ali pa??

Kaj menite

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Predlagam da vzames kake nove. :harhar:

 

hehe ITAQ ,mislil sem dat kerami?ne -pa mi je zmankalo gline da bi jih naredil he he he he

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Da spet mal odprem to temo:)

 

Naredil sem 25 tiso? km odkar sem menjal diske spredaj in plo??ice spredaj in zadaj. Kupil sem textar vse komplet, in tresenje je nazaj..GRRRRRR...Sej ne morem verjet. To naj bi bila zlo ok firma, a kaj k****, ?e si na koncu spet na istem.

 

Ko na AC malo bolj zabremzam, mi ?e celo malo v desno potegne. Tlak v gumah naj ne bi bil kriv, bom pa ?e enkrat preveril.

 

A je mo?no, da bi zaradi felten treslo? Najbr? ne a ne?

 

In zdej, mesa na plo??icah spredaj je zihr ?e polovica, naj menjam spet vse, naj dam drejat, ....?!? Res mi ni jasno, sploh pa ker nimam stra?nih zaviranj, relacijske vo?nje bol ali manj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem prav danes zamenjal zadnje diske in plo??ice-mislim, da so angle?ki (Delfi).

Bomo videli, koko se bodo obnesli. Menjal pa sem jih zato, ker mi je blokirala ?eljust in takrat nisem zamenjal diskov samo plo??ice.In sem moral sedaj zamenjati oba + plo??ice.Dvojni stro?ek.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

textar je (vsaj na prvi mazdi 6) za en k...

 

been there...na koncu sem mel vec srece, ce se prav spomnim z brembo diski in nipparts ploscicami (sej verjetno sem napisal tukaj nekje :) )

 

Misli? da bi pri 6ki zadeva s TRW diski in Nipparts plo??icami delovala brez kakih pretresov? Pri 5ki sem imel tako menjavo zadaj in je bilo ok.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

evo sva z majstram pogledala, desno kolo se ne vrti tko rado kot ostala. Zato najbrz tut v desno mal vlece. Batk ne gre ?ist nazaj ko spustim bremzo. Tudi ko sva ga spravlala nazaj gre zlo na trdo. On pravi da zna bit problem v cevi, ta gumijasta cev k gre na ?eljust. Batk zgleda ok, dobr let nazaj sm menjal tudi te gumice itd..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

evo sva z majstram pogledala, desno kolo se ne vrti tko rado kot ostala. Zato najbrz tut v desno mal vlece. Batk ne gre ?ist nazaj ko spustim bremzo. Tudi ko sva ga spravlala nazaj gre zlo na trdo. On pravi da zna bit problem v cevi, ta gumijasta cev k gre na ?eljust. Batk zgleda ok, dobr let nazaj sm menjal tudi te gumice itd..

 

To bi pa rad vlide, pozabta majstra zamenjaj, te?ava je va CILINDRU IN BATKU, slabe gumice slabo sestavljeno luknja v pre?ni gumici, majstr se samo vadi, da nebi bil n? guilty.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
    • Meni je tudi N'1...👌😉
    • Sej ni slab, z veseljem ga spijem. Poudarek je na tem, da tisti ki najbolj kurcajo, nakoncu doma pijejo najcenejše možno  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.