Skoči na vsebino

Nevarni servo volan na M6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hm...

 

..... DA SEM BIL NA PREHITEVALNEM PASU IN DA NA VOZNEM PASU NI BILO NIKOGAR!!! .....

 

?!?

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Mogo?e je mislil na nasprotnem voznem pasu.

 

hehe, pol se pa sli?i kot bi zrak prehiteval.

33112_1.png

Napisano

?e bolj?e pa bi bilo, da bi se npr. v volanskem sistemu, zavornem sistemu in mogo?e ?e kje, v aktivni varnosti vozila vgrajevale samo preverjene stvari. Nove pa bi naj preizku?ali v testiranjih, dokler ne bi dosegli z avtomobili neko povpre?no kilometrino v ?ivljenjskem ciklusu avtomobila.

 

Tudi mi proizvajamo dolo?ene elemente, ki se uporabljajo v t.i. varnistnih sistemih, ampak ne za Mazdo. Zahteve in standardi so tukaj neverjetno visoki, tudi testiranja je veliko. Te?ko pa za 10 let v naprej napove?, kako se bodo ti elementi obna?ali v vseh pogojih. Moramo pa ?e zelo dolgo ?asa hraniti ?isto vse podatke o izdelavi teh elementov, da se lahko v takih primerih izlo?i tiste serije, ki so potencialno problemati?ne.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Se popolnoma strinjam - lahko naredi? tiso?e raznoraznih testov v tak?nih in druga?nih pogojih pa se napaka ne bo pojavila. Zato pa so konstantno raznorazni vpoklici, ker se napake pojavijo ?ele pri redni uporabi pri samih uporabnikih. In ko to ugotovijo ?ele spro?ijo vpoklic in dol?nost uporabnikov je da se na to odzovejo in pripeljejo vozilo na izredni servis, kjer odpravijo te?avo na stro?ke proizvajalca.

 

In to je ?e en negativen aspekt kupovanja rabljenih vozil saj nikoli ne ve? ali je prej?nji lastnik opravil tudi servise zaradi vpoklicov. Verjetno bi vsak moral preveriti vpoklice za na novo kupljeno rabljeno vozilo ter preverit v bazi podatkov ali je to res bilo opravljeno.

 

da se pa ?e enkrat vrnem na testiranja - ?e obstaja 1% mo?nost neke napake lahko teoreti?no in prakti?no testira? 99 vozil pa se ne pojavi napaka. Potem bi nekdo rekel pa naj jih testirajo 150 pa ?e vedno ni nujno, da naletijo na napako se pa lahko ta nato pojavi pri dveh vozilih v naslednjih 50 testiranih pa imamo na kancu spet samo 1%. Tako, da ne bo nekih zablod v razmi?ljanih, da se da vse napake predvidet in pred?asno polovit.

 

Zadnji tak primer je pri novi Mazdi 6 zaradi sistema i-Eloop.

33112_1.png

Napisano

Na?e napake se merijo v nekaj kosih na milijon izdelkov. Se je pa tudi ?e zgodilo, da smo izgubili kupce zaradi nekaj centov cenej?e konkurence (in jih kmalu dobili nazaj zaradi cele serije nedelujo?ih avtov presti?ne znamke :bravo: ).

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Na?e napake se merijo v nekaj kosih na milijon izdelkov. Se je pa tudi ?e zgodilo, da smo izgubili kupce zaradi nekaj centov cenej?e konkurence (in jih kmalu dobili nazaj zaradi cele serije nedelujo?ih avtov presti?ne znamke :bravo: ).

 

 

Tole je v Sloveniji stalnica! Samo, da se pokasira. Vsi mislijo, da bodo v Bosni ali na Kitajskem profitirali. Nih?e se pa ne vpra?a kako kvalitetno bodo tam izdelek naredili/izdelali. Ni samo en podjetnik tam spakiral kov?kov in pri?el nazaj domov delat svoje delo. Imam ob?utek, da bo vedno ve? takih.

Napisano

hehe, pol se pa sli?i kot bi zrak prehiteval.

 

Po levem pasu sem prehiteval. Normalno ne? Sre?a je bila, da se je to zgodilo ravno, ko sem ?e prehitel. ?e bi bilo med prehitevanjem bi pristal pod prikolico ?leparja.
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni po dolgem ?asu...sem dol?an pojasnilo glede moje 6-ke. Bojlar in jaz imava iste izku?nje, ?al slabe. Se mi po svoje ,,fajn'' zdi, da lahko ?e nekdo razen mene potrdi ob?utke, ki nastanejo v taki situaciji.

No, pri meni se je zadeva odvijala tako. Ker je bil moj avto 5 tednov v popravilu pri nekem avtomehaniku v LJ(druga?e fejst dedc) sem dokon?no pobesnel nad ,,garancijsko hi?o'', ki je zadevo urejala in sem tako del stro?kov poravnal sam, samo da sem se jih losal. Torej modul ni bil zani?, ker so ga zamenjali-napaka je ostajala. Zani? je bil eden izmed senzorjev na volanski letvi. Posameznih se ne da dobiti, zato sem bil primoran zamenjati komplet volansko letev, ki pa je o?itno delno zlata, ker stane 1750?. V glavnem-moji 6-ki te napake jaz NISEM ODPUSTIL. Avto sem porihtal in tehni?no brezhibnega nemudoma zamenjal staro za novo. Ob?utek v avtu je bil zelo slab, ko sem ga po popravilu spet malo peljal,?ena ga tudi pogledat ni hotela ve?...tako, da sva se ga enostavno odlo?ila prodati.

Kupila sva ?isto novo diesel 6-ico-karavan in povem vam, da sva nad njo navdu?ena v vseh pogledih-razlika v tehnologiji in napredku je o?itna.

 

LP

Napisano

Vse ?estitke za pogum, da ste ponovno kupila istega proizvajalca navkljub nevarnim te?avam pri prej?nji. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Ve?er vsem skupaj . Sem ponosni lastnik mazde 6  l.2008 2.0 TE (sem bil do danes) ko se mi zgodilo isto kot opisujeta  Maat in Bojlar.

Hvala bogu pri hitrosti 25 km/h  na makedamski cesti s katere me je potegnilo na desno v kup  zlo?enih drv .  Spojler seveda adijo , lu?i ostale cele . Zgodilo se brez bilokakega opozorila in bilokake opozorilne lu?ke. Seveda sem potem avto res po?asi odstranil z vozi??a da se mi nebi ponovila stvar. Volan je s presledki zabijalo v desno in trzljaj v levo  pa spet  total v desno do konca. Po restartu avtomobila je bil umirjen dokler ga nisem  zmotal v skrajno levo lego - saj sem sumil da je kaj mehansko narobe in sem hotel pogledat  pri kolesu in glej ga  takoj  mi ga strga iz roke in spet zabije v desno. S seboj sem imel celo ra?unalnik in kabel  tako da sem preveril z obd2 kode   in presene?enje  NO ERRORS  !!! Avto sem potem po enournem postanku res po?asi spravil domov pri ?em se napaka ni ponovila. Sedaj me pa res zanima kako je sedaj s tem ? A je to stvarna napaka priznana s strani proizvajalca - zasledil sem da so vpoklicovali nazaj mazde 3 in 5 za "podobno" napako od letnika 2007  do 2009 in zanima me  kaj so dejansko mehaniki ugotovili za eno napako (senzor ali elektromotor)0 in ali se je sploh ?e varno vozit po odpravi napake saj dejansko skoraj nikoli ne vozim po?asi in sem mel res neverjetno sre?o danes .   Za va?e odgovore se v naprej zahvaljujem.

Napisano

Na ?alost kolikor je meni znano to ni serijska napaka in prav tako ?e nisem zasledil, da bi garancija krila.

Edina re?itev pa je menjava celotne volanske letve, ki pa je ekstremno draga (na ebayu jo pomoje najde? za slabega tiso?aka, original pa *2).

Napisano

Ta problem pomojem sploh ni tako "redek" mojmu o?etu se je to isto zgodilo in to na avtocesti, vendar je na sre?o varno ustavil na odstavnem. Simonu sem to omenil in je samo neke nastavitve volana nastavil na 0 in od takrat se zaenkrat ?e ni ponovil omenjen problem. Upam, da tako tudi ostane.

Napisano

Ve?er vsem skupaj . Sem ponosni lastnik mazde 6  l.2008 2.0 TE (sem bil do danes) ko se mi zgodilo isto kot opisujeta  Maat in Bojlar.

Hvala bogu pri hitrosti 25 km/h  na makedamski cesti s katere me je potegnilo na desno v kup  zlo?enih drv .  Spojler seveda adijo , lu?i ostale cele . Zgodilo se brez bilokakega opozorila in bilokake opozorilne lu?ke. Seveda sem potem avto res po?asi odstranil z vozi??a da se mi nebi ponovila stvar. Volan je s presledki zabijalo v desno in trzljaj v levo  pa spet  total v desno do konca. Po restartu avtomobila je bil umirjen dokler ga nisem  zmotal v skrajno levo lego - saj sem sumil da je kaj mehansko narobe in sem hotel pogledat  pri kolesu in glej ga  takoj  mi ga strga iz roke in spet zabije v desno. S seboj sem imel celo ra?unalnik in kabel  tako da sem preveril z obd2 kode   in presene?enje  NO ERRORS  !!! Avto sem potem po enournem postanku res po?asi spravil domov pri ?em se napaka ni ponovila. Sedaj me pa res zanima kako je sedaj s tem ? A je to stvarna napaka priznana s strani proizvajalca - zasledil sem da so vpoklicovali nazaj mazde 3 in 5 za "podobno" napako od letnika 2007  do 2009 in zanima me  kaj so dejansko mehaniki ugotovili za eno napako (senzor ali elektromotor)0 in ali se je sploh ?e varno vozit po odpravi napake saj dejansko skoraj nikoli ne vozim po?asi in sem mel res neverjetno sre?o danes .   Za va?e odgovore se v naprej zahvaljujem.

 

Zanima me ali je mo?no da sva dva razli?na uporabnika z istim uporabni?kim imenom ?

Napisano

Tole je res horror pi?uka. Tega ?lovek res ne bi rad do?ivel, zanimiv bi bil razplet ?e bi to?il mazdo v kaki taki nesre?i z resnimi posledicami. 

 

Najbr? ra?unajo, da navadni ljudje nimamo ?za tak proces. Samo tole res ni hec.

Napisano

Zanima me ali je mo?no da sva dva razli?na uporabnika z istim uporabni?kim imenom ?

imama isto ime  ampak drug uporabni?ki ID soimenjak :-)

Napisano

l.p. spet vsem skupaj  in nadaljevanje zgodbe - na servisu ni ra?unalnik ni? pokazal . pri testni vo?nji tudi ne  ampak o?itno je nekaj narobe z volanom glede na to da so mi vrjeli (meni in izjavi o?ividca) in enostavno naro?ili novo volansko letev . Res da  bo stro?ke nosila  1 letna garancija prodajalca z delom vred ampak men je va?no da se zamenja in upam da bom dobil spet ob?utek varnosti pri vo?nji nazaj. ?al pa mi niso priznali po?kodovan sprednji spojler - bom ?e sam to nekak po?rl kr se mi ne da z njimi ubadati da ni  bilo moje napake - ko bi vsaj ra?unalnik kaj pokazal sploh nebi bilo problemov :-( . Malo sem raziskoval ta problem  in dejansko se pojavlja tudi pri dosti drugih znamkah ampak te napake zamol?ijo saj 1% riziko  njih ni? ne stane  - na koncu pa vra?anje koliko jih je zgubilo ?ivljenje zaradi  napake  ki se  naknadno sploh ne more ugotoviti .

Napisano

Pa si kdaj ?util, da je ob zagonu motorja prvi poteg volana levo ali desno bol trdi? Spra?ujem, ker se men zdi, da je tak, pa ne vem, ?e je to normalno...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pa si kdaj ?util, da je ob zagonu motorja prvi poteg volana levo ali desno bol trdi? Spra?ujem, ker se men zdi, da je tak, pa ne vem, ?e je to normalno...

je normalno , sem ?e sli?al da so razlike v mo?i levo desno  ampak pri meni tega ni bilo.

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Mene pa zanima, ?e je kdo omenjen problem trajno re?il? Doma imamo isti problem in sicer ob mo?nem nalivu se dogaja kot, da bi elektronka dobila kratek stik. Na armaturi se pr?gejo use lu?ke, volan postane trd, pa kot bi sam od sebe za?el bremzat. Po doma?e povedano, kot bi ga vrglo v nek zasilni program. Avto smo hvala bogu varno ustavili ga ugasnili in ?ez nekaj minut je use spet delovalo kot, da ni bilo ni?. V?asih se je tudi zgodilo, da ko smo avto ugasnili in 15 min po?akali ter ga nato zopet pri?gali je na prvi pogled izgledalo, kot da spet use normalno deluje (lu?ke so ugasnile), ampak ko si pa dal malo po gasu se je zopet use nazaj pri?galo. V tem primeru smo ga spet ugasnili in po?akali ?e naslednjih 10-15 min dokler avto ni normalno deloval. Problem sem pelkotu javu in je samo neko nastavitev na volanu spremenil na 0 in je bilo to to. Je pa reku,da za isti primer na servisu menjajo celotno volansko letev...problem naj bi delal kao nek senzor. No okej od takrat naprej je bilo 5 mescov use lepo in prav, ampak sedaj se je pa zadeva spet ponovila. Po pravici povedano me je prav malo strah, saj avto ve? ali manj vozi samo mami pa ?e to je vo?nja ve?inoma po avtocesti. Da ti pa servo pri 140km/h sam od sebe odpove je pa hitr lahko pizdarija.
Mazda 6 2.0 (147hp) 2008 letnik.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Nima nih?e podobnega primera ? Ko sem spra?eval na uradnem servisu niso bili ni? za?udeni ter so rekli, da so v?asih menjali komplet volansko letem sedaj se pa ?e da menjati samo senzor samo pride 600e?!? Sem tudi govoril s pelkotom in se jutri ponovno oglasim pri njemu, da mi zopet na?tima pozicijo volana na 0, vendar je to samo vpra?anje ?asa kdaj bo te?ava spet nastopila. Je pa to edino kar lahko naredi...ali pa menajva komplet volanske letve cca 1.500e :S. Mogo?e kak?en predlog ?

Napisano

@Bla?, daj ti men (ki sicer nisem iz tega foha), razlo?i kak?en je ta presneti japonski senzor, za 600 cekinov?  :blink:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Volanska letev ima senzorje katere vlaga zjebe in avto crkne oz. volan ostane brez servota, cel ringelspil luck se przge in avto trokira. Avto ugasnes ter cakas dokler se senzor ne posusi nato lahko nadaljuje? voznjo. Da ne bo pomote avto dela normalno in pri?ge samo volan je trd in en kup luck se pr?ge. Na uradnem servisu so rekli da so za to krivi senzorji na volanski letvi in so vcasih menjali komplet letev... sedaj se pa baje ze da menjati samo senzorje cca. 600e. Pelko je rekel da lahko samo pozicijo volana na novo nastavi na 0 ter s temu omili problem. Enkrat je to ze nastavil in je bilo nekaj casa mir. Menjava samega senzorja pri pelkotu ni mozna. Ta problem do danes ni bil tako pogost in ga je recimo zatrokiralo 1x na mesec, zadnje cajte se pa pojavla kar pogosto in je res nevarno, ker ti brez kakrsnega koli opozorila vzame servo volan in volan postane trd.

 

Gre pa za mazdo 6 druga generacija 2008, 147hp (elektricn servo)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsi 😀 Ampak ni bilo v sklopu SloRoadster, sam druženje s kolegi. Je pa tko, da vsi furamo roadsterje 😀     Pa še Busso
    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.