Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Avtomobili so iz leta v leto te?ji (zarad v?ite varnosti in dodatne opreme). Lete?ih trugic z 800-900kg ni ve? in hvala bogu, da jih ni.

 

Se je pa? treba sprijaznit s tem in pa po?akat, da se bo za?ela era hybridov oziroma popolnih elektri?nih avtomobilov mogo?e opremljenih z range extenderjem (dodatni bencinski motor za filanje baterij).

 

Je pa tudi ?e ena druga resnica, ki predvsem velja za avtomobile z manj?o mo?jo, ki se na zahtevnih cestah z veliko vzponi in pospe?evanji ne izka?ejo najbolje glede porabe. Predvsem zato, ker so pospe?evanja do ?eljene hitrosti po?asnej?a in posledi?no dlje ?asa traja samo pospe?evanje in vi?ja poraba glede tega, kot pa pri mo?nej?ih avtomobilih (zaradi same te?e Mazde 6 in "samo" 120KM zna biti bolj po?re?en, kot ?e bi bil notri 140 ali pa ?e mo?nej?i motor)**.

 

Zato tudi velja nasvet, da se izogibaj po?asnih pospe?evanj ampak odlo?no pospe?i do ?eljene hitrosti in nato tam to hitrost vzdr?uj z enakomerno vo?njo. Predvidevaj situacijo in ?immanj zaviraj z zavorami in ve? z motorjem pa se bo tudi nekaj prihranilo.

**glede na to kar si opisal kako zgleda tvoja vo?nja morebiti ne bi bilo neumno poskusiti s kak?nim powerboxom al pa chiptunningom. Si upam trditi, da bi ti padla poraba za tam ccc 0,3 - 0,5 litra.

 

 

Thnx, Boss za obse?no razlago. sem jo v bistvu pri?akoval. Saj sem ?e ve?krat bral o te?i in to, v bistvu ?ist priznam, da je tea ogromen faktor, ?al. Tudi 120 KM morda res ni veliko, sem pa na?eloma precej proti ?ipanju, ?eprav moje mnenje nekoliko spreminjam (kolega je golfa V iz 90 ?ipal na 140, dela b.p. ?e 60.000 KM) Res pa je, da imajo tunerji VW gotovo bolj na?tudiran kot neko Mazdo. PA ?e 1,9 TDI je v osnovi z 90 KM ful zamorjen.

OK, dovolj monologov. ;)

 

Bremzam res malo, predvidevam kar dosti, ?e pojamram, da imam zadnje diske skor zarjavele.... Edino Trojane. Je pa nekaj: na 5 l ne bomo pri?li, razen z Spektorvim 1.5 DCi jem morda.

 

Eh, bo ?e. ;=)

 

LP

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Itak 5l je s tem avtom utopija. Ups..a sem napisal 5. Mislim sem 6 :-) :bravo::bravo:

 

Zakaj bi bla 6 utopija? Gre sam mora biti levji dele? relacijske vo?nje do nekje 100kmh. Recimo nekaj mojih tankanj pod 6.

 

03.03.2010 57,15 62,01 36.188 965 5,92

19.03.2010 58,21 63,51 37.987 1.004 5,80

27.08.2010 54,74 63,99 50.794 915 5,98

 

Tud pri stari ?estki, je ?lo nekajkrat pod

09.12.2005 46,42 42,87 45.104 780 5,95

26.08.2006 52,19 52,03 67.228 892 5,85

02.03.2007 50,18 45,51 86.224 843 5,95

12.01.2008 47,70 51,13 117.619 796 5,99

15.02.2008 51,37 52,91 121.806 893 5,75

19.05.2008 51,43 61,10 130.797 860 5,98

 

res, da ne za veliko ampak da se - ?e pa bi recimo hodil na ?iht iz Litije al pa Ko?evja v Lj pa sem prepri?an, da bi bil vsak tank pod 6 litrov in da bi se pribli?al cifri 5.

33112_1.png

Napisano

Ma kaj pa vem. Vo?nja s tem avtom pod 6...?louk rata ?iv?n. Pa ne da bi divjal samo..vle?e? se :)

 

SIcer pa v homologaciji je kolk relacijska? 6.2?

Napisano

joj ste se vrgl v to porabo... jz sm pelal iz graza v celje 5.8 po ?tevcu in na ac skos lepo 130... 6 prestava... pa ni blo skrivanja za ?leperji edino ene 5min za kombijem pa je tako za mursko potem zavil...

 

so pa butasto na prvem tehni?nem letos za petko gledali.. kok ka?e emisije 0.00... da gas pa se komaj kaj dvigne tist cagar... pa re?e a to ni? ne kadi? :P pol se je pa v taubekove ledice pozicijske upikno sam raj nehal ker se nismo dal :harhar:

If in doubt, flat out... 

Napisano

z lepo voznjo (omejitve) tudi jaz grem komot pod 6...

se z mx5 je poraba nekaj nad 6.5 (lepa voznja)

 

sicer pa dizli pridejo do izraza pri hitri konstanti voznji (recimo skoz 180km/h po vec ur) to je njihovo podrocje

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

sicer pa dizli pridejo do izraza pri hitri konstanti voznji (recimo skoz 180km/h po vec ur) to je njihovo podrocje

 

Se pravi so neuporabni potem?

Napisano

Js vem da sem z cd140 pri?o pod 6,5l samo na res dolge relacije, pri vsakodnevni vo?nji na ?iht cca 20 km navadne in 6o km avtoceste vo?nja 140-150km/h pa nikol pod 7l da vsaj vsek par mescov na servisu za dfp na selmarju in ?erbineku in vedno isti odgovor z avtom ni ni? narobe...zdaj audi pri isti vo?nji poraba 5,9l pa nobenih problemov...?iveli traktorji in ?rni auspuhi, naj kadi sam da DPF-ja ni!!!...aja pa rje tud ?e nikjer...

Napisano

rajs bencinarja

ampak vsaj 2.0, V6 ali turbo :)

 

To mi delaj !!!

 

Sam V6 ima lep?i zvok, turbak je kot bi zalaufal ventilator, sam suva pa bolj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Js vem da sem z cd140 pri?o pod 6,5l samo na res dolge relacije, pri vsakodnevni vo?nji na ?iht cca 20 km navadne in 6o km avtoceste vo?nja 140-150km/h pa nikol pod 7l da vsaj vsek par mescov na servisu za dfp na selmarju in ?erbineku in vedno isti odgovor z avtom ni ni? narobe...zdaj audi pri isti vo?nji poraba 5,9l pa nobenih problemov...?iveli traktorji in ?rni auspuhi, naj kadi sam da DPF-ja ni!!!...aja pa rje tud ?e nikjer...

 

?e se ti je to dogajalo ob takem re?imu vo?nje je okvara na enem izmed senzorjev DPF-ja in prezgodaj si obupal - o?itno nekateri servisi niso dorasli nalogi servisiranja okvar sodobnih avtomobilov.

 

Zaradi tega si imel tudi toliko pove?ano porabo, ker je prezgodaj zaznavalo zama?enost filtra in pro?ilo regeneracijo... zato ti je tudi konstantno javljalo napako z DPF-jem. ?koda, ker nisi prosil za drugo mnenje na servisih, ki se malo bolj spoznajo.

33112_1.png

Napisano

To mi delaj !!!

 

Sam V6 ima lep?i zvok, turbak je kot bi zalaufal ventilator, sam suva pa bolj.

 

jaz sem tud za bencinarje, sam je te?ko dobit rabljeno mazdo karava 2.3
Napisano

Nazaj na temo klapa!

 

Vse to kar berem sploh ne morem verjeti, da je res. Moja cd 143 bo imela v kratkem 80kkm, v tem ?asu se niti 1x samkrat pri?gala DPF lu?ka. Niti enkrat samkrat ?e ni zgodilo, da bi ob spu??enem gasu poraba narasla in se obrati dvignili. Je pa res, da je veliko avtoceste in malo kratkih in mestnih vo?enj. Pa tudi menja se pri 3-4 kRPM.

 

A to pomeni, da se ni nikoli ?e spro?ila regeneracija? Ali pa to dejanbsko pomeni, da se izvaja pasivna med relacijsko vo?njo?

 

Ajde, explain! :blink:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Pasivne ta avto nima. Aktiva se ti izvaja, pa mogo?e ne ve?, da se ti izvaja. Tisto s trenutno porabo je tako tako. Jaz vidim po obratih v prostem teku, in po trenutni porabi. ?e bi skoz spremljal bi to najbr? opazil.

Napisano

Pasivne ta avto nima. Aktiva se ti izvaja, pa mogo?e ne ve?, da se ti izvaja. Tisto s trenutno porabo je tako tako. Jaz vidim po obratih v prostem teku, in po trenutni porabi. ?e bi skoz spremljal bi to najbr? opazil.

 

Tle se pridru?ujem, jaz zelo redko al pa skor nikol ne opazim regeneracije, kot npr. Boss, ki ima zgleda da vsako regeneracijo posebej evidentirano. S tem da imam ves ?as BC na trenutni porabi. Verjetno so kak?ne softwerske anomalije in enim ka?e to drugim pa ne, in to znotraj istih modelov. Je sicer ?e nekaj drugih pokazateljev, ?e med regeneracijo ugasne? avto, dosti bolj poka pod vozilom, ker je bolj vro?, poleg tega pa ?e zalaufa med stanjem na semaforju dobi prosti tek nekak?en prizvok.

 

Ampak ?erlok holms pa ne bom. Ne vem zakaj ni neke ledice nekje ki bi to?no povedala da pa? kurimo saje in da je priporo?ljivo stopit po gasu. Ampak to marketin?ko ne bi blo v redu ker bi pomenil komplikacije.

Matr.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ja, ne bi blo ?voh met kak display, indikator..eni francozi majo tko re?eno. No ampak tam je itak pol preve? krame in elektronke notr :)

Napisano

A to pomeni, da se regeneracija vr?i tudi, ko lu?ka ne gori? Kaj zdej? :blink:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

A to pomeni, da se regeneracija vr?i tudi, ko lu?ka ne gori? Kaj zdej? :blink:

 

Ja seveda. Ko lu?ka gori pomeni, da je filter nabit s sajami pribli?no 60-70%. Tam nekje se mi zdi. ?e utripa lu?ka pa brez obiska servisa nima? kaj praskat. Sicer se pa to v ozadju izvaja.

Napisano

A to pomeni, da se regeneracija vr?i tudi, ko lu?ka ne gori? Kaj zdej? :blink:

 

Regeneracija se vrsi SAMO v ozadju, ko pa ma? lu?ko pa pomeni da se nekaj ni izvajalo....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e se ti je to dogajalo ob takem re?imu vo?nje je okvara na enem izmed senzorjev DPF-ja in prezgodaj si obupal - o?itno nekateri servisi niso dorasli nalogi servisiranja okvar sodobnih avtomobilov.

 

Zaradi tega si imel tudi toliko pove?ano porabo, ker je prezgodaj zaznavalo zama?enost filtra in pro?ilo regeneracijo... zato ti je tudi konstantno javljalo napako z DPF-jem. ?koda, ker nisi prosil za drugo mnenje na servisih, ki se malo bolj spoznajo.

 

 

hja kaj naj re?em po dveh letih te?av vo?nje od enega servisa do drugega sem bil vsaj pri treh in vsi te majo za norce....kaj pa vem avto je sel ?e proti 200000km s konstantnim re?enjem olja z nafto da o ceni dpf-ja ne govorimo ki vpra?anje kolk bi ?e zdr?al...zdaj vozim traktor vsaj vem da ga bom poceni ?raifal deli v vsaki ?tacuni in vsaj 3×ni?je cene...

Napisano

hja kaj naj re?em po dveh letih te?av vo?nje od enega servisa do drugega sem bil vsaj pri treh in vsi te majo za norce....kaj pa vem avto je sel ?e proti 200000km s konstantnim re?enjem olja z nafto da o ceni dpf-ja ne govorimo ki vpra?anje kolk bi ?e zdr?al...zdaj vozim traktor vsaj vem da ga bom poceni ?raifal deli v vsaki ?tacuni in vsaj 3×ni?je cene...

 

Ampak ro?ice ti pa zdej ne padajo iz auspuha :( (*sarkazem :blush: *)

 

 

 

A to pomeni, da se regeneracija vr?i tudi, ko lu?ka ne gori? Kaj zdej? :blink:

 

Tako je edino pravilno in to?no tako se mora dogajat, ?e je vse OK.

 

V kolikor se slu?ajno lu?ka pr?ge je ?e ?lo ?ez mejne parametre in takrat se ne sme? ustavit ampak samo vozit dokler lu?ka ne ugasne.

 

Tle se pridru?ujem, jaz zelo redko al pa skor nikol ne opazim regeneracije, kot npr. Boss, ki ima zgleda da vsako regeneracijo posebej evidentirano.

 

Pretirava?, sploh ni tko - zan? sem eno regeneracijo zgre?u pa pred pol leta tud 1x :harhar:

 

?e ima? mal prefinjen ob?utek regeneracijo lahko tudi "sli?i?" saj motor malenkostno druga?e deluje in tudi pri sami vo?nji se da ob?utit drug filling.

33112_1.png

Napisano

Refeneracija poteka tut ?e lu?ka ne gori... In sicer to po trenutni porabi vidi? ker je podvojena... Ko avto nuca ve? goriva ker posku?a da bi zgoreu vse te saje... Ponavad ko spusti? gas in zavira? z motorjem avto ka?e 0.0L/100km porabo... Ko v ozadju poteka regeneracija ali ?ganje je poraba takrat okoli 3.5 do 4L/100km... Sprevi takrat NE more? do 0.0...

 

Boss meni se zdi da ma takrat tak zvok bolj "pihajo?" in globji... :zvizga::unsure:

 

Sedaj pa ?e ena zabavna :D Na temo dizla seveda ;) Zero emisions... Only MEOW :lol:

 

post-771-1284739202_thumb.jpg

 

Tale lev pa nima DPF :D haha :hohoho::hohoho:

 

post-771-1284739211_thumb.jpg

If in doubt, flat out... 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

No pa se je tudi meni zgodilo, DPF lu?ka mi je za?ela utripat (M6,140KM,l. 2008) in to kljub temu, da imam uglavnem samo relacijsko vo?njo po AC, dnevno 100 km, res pa je, da 80-90% vo?nje po AC 120-130 Km/h. Seveda je poraba ve? kot ugodna med 5,5 in 6 litri, vendar me skrbi, da je ravno to razlog, da se je filter zapacal. Avto imam sedaj pol leta, prej so ga pa uglavnem samo po mestu vozili (20.000 km jim je uspelo narest v dveh letih). Avto ima sedaj 39.600 km in ga peljem jutri na servis tako, da je mo?no, da se je lu?ka pri?gala ravno zato, da me opozori, da je ?as za servis.

 

Kaj menite. ali naj me skrbi v prihodnje ta DPF filter in moram stil vo?nje spremenit, ali je pa? lu?ka upozorila na bli?ajo?i se servis?

Napisano

S tvojo vo?njo ni ni? narobe. ?e je taka kot pravi?. Ne pusti se na servisu prepri?ati, da je kriv tvoj na?in vo?nje. To so bu?ke. ?e pravi?, da je ve?ina relacijske je to ok. Lahko da je kaj drugega, kak senzor fu?. Lahko da je ?e slabo olje (pome?ano z nafto...)...

Napisano

Lahko, da se ti je ?e tolk olje s prime?ano nafto dvignilo, da je pri?lo do oznake X na merilni pal?ki in je to varnostni ukrep, da gre? na servis. Ampak res pojdi takoj, da ne bo? kak?no ?kodo naredu.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.