Skoči na vsebino

DPF filter


froc

Priporočeno sporočilo

Avtomobili so iz leta v leto te?ji (zarad v?ite varnosti in dodatne opreme). Lete?ih trugic z 800-900kg ni ve? in hvala bogu, da jih ni.

 

Se je pa? treba sprijaznit s tem in pa po?akat, da se bo za?ela era hybridov oziroma popolnih elektri?nih avtomobilov mogo?e opremljenih z range extenderjem (dodatni bencinski motor za filanje baterij).

 

Je pa tudi ?e ena druga resnica, ki predvsem velja za avtomobile z manj?o mo?jo, ki se na zahtevnih cestah z veliko vzponi in pospe?evanji ne izka?ejo najbolje glede porabe. Predvsem zato, ker so pospe?evanja do ?eljene hitrosti po?asnej?a in posledi?no dlje ?asa traja samo pospe?evanje in vi?ja poraba glede tega, kot pa pri mo?nej?ih avtomobilih (zaradi same te?e Mazde 6 in "samo" 120KM zna biti bolj po?re?en, kot ?e bi bil notri 140 ali pa ?e mo?nej?i motor)**.

 

Zato tudi velja nasvet, da se izogibaj po?asnih pospe?evanj ampak odlo?no pospe?i do ?eljene hitrosti in nato tam to hitrost vzdr?uj z enakomerno vo?njo. Predvidevaj situacijo in ?immanj zaviraj z zavorami in ve? z motorjem pa se bo tudi nekaj prihranilo.

**glede na to kar si opisal kako zgleda tvoja vo?nja morebiti ne bi bilo neumno poskusiti s kak?nim powerboxom al pa chiptunningom. Si upam trditi, da bi ti padla poraba za tam ccc 0,3 - 0,5 litra.

 

 

Thnx, Boss za obse?no razlago. sem jo v bistvu pri?akoval. Saj sem ?e ve?krat bral o te?i in to, v bistvu ?ist priznam, da je tea ogromen faktor, ?al. Tudi 120 KM morda res ni veliko, sem pa na?eloma precej proti ?ipanju, ?eprav moje mnenje nekoliko spreminjam (kolega je golfa V iz 90 ?ipal na 140, dela b.p. ?e 60.000 KM) Res pa je, da imajo tunerji VW gotovo bolj na?tudiran kot neko Mazdo. PA ?e 1,9 TDI je v osnovi z 90 KM ful zamorjen.

OK, dovolj monologov. ;)

 

Bremzam res malo, predvidevam kar dosti, ?e pojamram, da imam zadnje diske skor zarjavele.... Edino Trojane. Je pa nekaj: na 5 l ne bomo pri?li, razen z Spektorvim 1.5 DCi jem morda.

 

Eh, bo ?e. ;=)

 

LP

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Itak 5l je s tem avtom utopija. Ups..a sem napisal 5. Mislim sem 6 :-) :bravo::bravo:

 

Zakaj bi bla 6 utopija? Gre sam mora biti levji dele? relacijske vo?nje do nekje 100kmh. Recimo nekaj mojih tankanj pod 6.

 

03.03.2010 57,15 62,01 36.188 965 5,92

19.03.2010 58,21 63,51 37.987 1.004 5,80

27.08.2010 54,74 63,99 50.794 915 5,98

 

Tud pri stari ?estki, je ?lo nekajkrat pod

09.12.2005 46,42 42,87 45.104 780 5,95

26.08.2006 52,19 52,03 67.228 892 5,85

02.03.2007 50,18 45,51 86.224 843 5,95

12.01.2008 47,70 51,13 117.619 796 5,99

15.02.2008 51,37 52,91 121.806 893 5,75

19.05.2008 51,43 61,10 130.797 860 5,98

 

res, da ne za veliko ampak da se - ?e pa bi recimo hodil na ?iht iz Litije al pa Ko?evja v Lj pa sem prepri?an, da bi bil vsak tank pod 6 litrov in da bi se pribli?al cifri 5.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

joj ste se vrgl v to porabo... jz sm pelal iz graza v celje 5.8 po ?tevcu in na ac skos lepo 130... 6 prestava... pa ni blo skrivanja za ?leperji edino ene 5min za kombijem pa je tako za mursko potem zavil...

 

so pa butasto na prvem tehni?nem letos za petko gledali.. kok ka?e emisije 0.00... da gas pa se komaj kaj dvigne tist cagar... pa re?e a to ni? ne kadi? :P pol se je pa v taubekove ledice pozicijske upikno sam raj nehal ker se nismo dal :harhar:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

z lepo voznjo (omejitve) tudi jaz grem komot pod 6...

se z mx5 je poraba nekaj nad 6.5 (lepa voznja)

 

sicer pa dizli pridejo do izraza pri hitri konstanti voznji (recimo skoz 180km/h po vec ur) to je njihovo podrocje

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js vem da sem z cd140 pri?o pod 6,5l samo na res dolge relacije, pri vsakodnevni vo?nji na ?iht cca 20 km navadne in 6o km avtoceste vo?nja 140-150km/h pa nikol pod 7l da vsaj vsek par mescov na servisu za dfp na selmarju in ?erbineku in vedno isti odgovor z avtom ni ni? narobe...zdaj audi pri isti vo?nji poraba 5,9l pa nobenih problemov...?iveli traktorji in ?rni auspuhi, naj kadi sam da DPF-ja ni!!!...aja pa rje tud ?e nikjer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

rajs bencinarja

ampak vsaj 2.0, V6 ali turbo :)

 

To mi delaj !!!

 

Sam V6 ima lep?i zvok, turbak je kot bi zalaufal ventilator, sam suva pa bolj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js vem da sem z cd140 pri?o pod 6,5l samo na res dolge relacije, pri vsakodnevni vo?nji na ?iht cca 20 km navadne in 6o km avtoceste vo?nja 140-150km/h pa nikol pod 7l da vsaj vsek par mescov na servisu za dfp na selmarju in ?erbineku in vedno isti odgovor z avtom ni ni? narobe...zdaj audi pri isti vo?nji poraba 5,9l pa nobenih problemov...?iveli traktorji in ?rni auspuhi, naj kadi sam da DPF-ja ni!!!...aja pa rje tud ?e nikjer...

 

?e se ti je to dogajalo ob takem re?imu vo?nje je okvara na enem izmed senzorjev DPF-ja in prezgodaj si obupal - o?itno nekateri servisi niso dorasli nalogi servisiranja okvar sodobnih avtomobilov.

 

Zaradi tega si imel tudi toliko pove?ano porabo, ker je prezgodaj zaznavalo zama?enost filtra in pro?ilo regeneracijo... zato ti je tudi konstantno javljalo napako z DPF-jem. ?koda, ker nisi prosil za drugo mnenje na servisih, ki se malo bolj spoznajo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nazaj na temo klapa!

 

Vse to kar berem sploh ne morem verjeti, da je res. Moja cd 143 bo imela v kratkem 80kkm, v tem ?asu se niti 1x samkrat pri?gala DPF lu?ka. Niti enkrat samkrat ?e ni zgodilo, da bi ob spu??enem gasu poraba narasla in se obrati dvignili. Je pa res, da je veliko avtoceste in malo kratkih in mestnih vo?enj. Pa tudi menja se pri 3-4 kRPM.

 

A to pomeni, da se ni nikoli ?e spro?ila regeneracija? Ali pa to dejanbsko pomeni, da se izvaja pasivna med relacijsko vo?njo?

 

Ajde, explain! :blink:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pasivne ta avto nima. Aktiva se ti izvaja, pa mogo?e ne ve?, da se ti izvaja. Tisto s trenutno porabo je tako tako. Jaz vidim po obratih v prostem teku, in po trenutni porabi. ?e bi skoz spremljal bi to najbr? opazil.

 

Tle se pridru?ujem, jaz zelo redko al pa skor nikol ne opazim regeneracije, kot npr. Boss, ki ima zgleda da vsako regeneracijo posebej evidentirano. S tem da imam ves ?as BC na trenutni porabi. Verjetno so kak?ne softwerske anomalije in enim ka?e to drugim pa ne, in to znotraj istih modelov. Je sicer ?e nekaj drugih pokazateljev, ?e med regeneracijo ugasne? avto, dosti bolj poka pod vozilom, ker je bolj vro?, poleg tega pa ?e zalaufa med stanjem na semaforju dobi prosti tek nekak?en prizvok.

 

Ampak ?erlok holms pa ne bom. Ne vem zakaj ni neke ledice nekje ki bi to?no povedala da pa? kurimo saje in da je priporo?ljivo stopit po gasu. Ampak to marketin?ko ne bi blo v redu ker bi pomenil komplikacije.

Matr.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A to pomeni, da se regeneracija vr?i tudi, ko lu?ka ne gori? Kaj zdej? :blink:

 

Ja seveda. Ko lu?ka gori pomeni, da je filter nabit s sajami pribli?no 60-70%. Tam nekje se mi zdi. ?e utripa lu?ka pa brez obiska servisa nima? kaj praskat. Sicer se pa to v ozadju izvaja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A to pomeni, da se regeneracija vr?i tudi, ko lu?ka ne gori? Kaj zdej? :blink:

 

Regeneracija se vrsi SAMO v ozadju, ko pa ma? lu?ko pa pomeni da se nekaj ni izvajalo....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se ti je to dogajalo ob takem re?imu vo?nje je okvara na enem izmed senzorjev DPF-ja in prezgodaj si obupal - o?itno nekateri servisi niso dorasli nalogi servisiranja okvar sodobnih avtomobilov.

 

Zaradi tega si imel tudi toliko pove?ano porabo, ker je prezgodaj zaznavalo zama?enost filtra in pro?ilo regeneracijo... zato ti je tudi konstantno javljalo napako z DPF-jem. ?koda, ker nisi prosil za drugo mnenje na servisih, ki se malo bolj spoznajo.

 

 

hja kaj naj re?em po dveh letih te?av vo?nje od enega servisa do drugega sem bil vsaj pri treh in vsi te majo za norce....kaj pa vem avto je sel ?e proti 200000km s konstantnim re?enjem olja z nafto da o ceni dpf-ja ne govorimo ki vpra?anje kolk bi ?e zdr?al...zdaj vozim traktor vsaj vem da ga bom poceni ?raifal deli v vsaki ?tacuni in vsaj 3×ni?je cene...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hja kaj naj re?em po dveh letih te?av vo?nje od enega servisa do drugega sem bil vsaj pri treh in vsi te majo za norce....kaj pa vem avto je sel ?e proti 200000km s konstantnim re?enjem olja z nafto da o ceni dpf-ja ne govorimo ki vpra?anje kolk bi ?e zdr?al...zdaj vozim traktor vsaj vem da ga bom poceni ?raifal deli v vsaki ?tacuni in vsaj 3×ni?je cene...

 

Ampak ro?ice ti pa zdej ne padajo iz auspuha :( (*sarkazem :blush: *)

 

 

 

A to pomeni, da se regeneracija vr?i tudi, ko lu?ka ne gori? Kaj zdej? :blink:

 

Tako je edino pravilno in to?no tako se mora dogajat, ?e je vse OK.

 

V kolikor se slu?ajno lu?ka pr?ge je ?e ?lo ?ez mejne parametre in takrat se ne sme? ustavit ampak samo vozit dokler lu?ka ne ugasne.

 

Tle se pridru?ujem, jaz zelo redko al pa skor nikol ne opazim regeneracije, kot npr. Boss, ki ima zgleda da vsako regeneracijo posebej evidentirano.

 

Pretirava?, sploh ni tko - zan? sem eno regeneracijo zgre?u pa pred pol leta tud 1x :harhar:

 

?e ima? mal prefinjen ob?utek regeneracijo lahko tudi "sli?i?" saj motor malenkostno druga?e deluje in tudi pri sami vo?nji se da ob?utit drug filling.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Refeneracija poteka tut ?e lu?ka ne gori... In sicer to po trenutni porabi vidi? ker je podvojena... Ko avto nuca ve? goriva ker posku?a da bi zgoreu vse te saje... Ponavad ko spusti? gas in zavira? z motorjem avto ka?e 0.0L/100km porabo... Ko v ozadju poteka regeneracija ali ?ganje je poraba takrat okoli 3.5 do 4L/100km... Sprevi takrat NE more? do 0.0...

 

Boss meni se zdi da ma takrat tak zvok bolj "pihajo?" in globji... :zvizga::unsure:

 

Sedaj pa ?e ena zabavna :D Na temo dizla seveda ;) Zero emisions... Only MEOW :lol:

 

post-771-1284739202_thumb.jpg

 

Tale lev pa nima DPF :D haha :hohoho::hohoho:

 

post-771-1284739211_thumb.jpg

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

No pa se je tudi meni zgodilo, DPF lu?ka mi je za?ela utripat (M6,140KM,l. 2008) in to kljub temu, da imam uglavnem samo relacijsko vo?njo po AC, dnevno 100 km, res pa je, da 80-90% vo?nje po AC 120-130 Km/h. Seveda je poraba ve? kot ugodna med 5,5 in 6 litri, vendar me skrbi, da je ravno to razlog, da se je filter zapacal. Avto imam sedaj pol leta, prej so ga pa uglavnem samo po mestu vozili (20.000 km jim je uspelo narest v dveh letih). Avto ima sedaj 39.600 km in ga peljem jutri na servis tako, da je mo?no, da se je lu?ka pri?gala ravno zato, da me opozori, da je ?as za servis.

 

Kaj menite. ali naj me skrbi v prihodnje ta DPF filter in moram stil vo?nje spremenit, ali je pa? lu?ka upozorila na bli?ajo?i se servis?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S tvojo vo?njo ni ni? narobe. ?e je taka kot pravi?. Ne pusti se na servisu prepri?ati, da je kriv tvoj na?in vo?nje. To so bu?ke. ?e pravi?, da je ve?ina relacijske je to ok. Lahko da je kaj drugega, kak senzor fu?. Lahko da je ?e slabo olje (pome?ano z nafto...)...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko, da se ti je ?e tolk olje s prime?ano nafto dvignilo, da je pri?lo do oznake X na merilni pal?ki in je to varnostni ukrep, da gre? na servis. Ampak res pojdi takoj, da ne bo? kak?no ?kodo naredu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.