Skoči na vsebino

DPF filter


froc

Priporočeno sporočilo

  • 1 mesec kasneje...

Zdravo, danes sem imel med vo?njo pravi lihgt show. Pri?ge se mi lu?ka za zdrs koles (DSC), lu?ka za motor, DPF lu?ka pa utripa!

Avto nima nobene mo?i, in obrati gredo do max 2500 obratov!

 

Se komu kaj zdi kaj bi blo?

 

Hvala za pomo?,

lp Uro?

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo, danes sem imel med vo?njo pravi lihgt show. Pri?ge se mi lu?ka za zdrs koles (DSC), lu?ka za motor, DPF lu?ka pa utripa!

Avto nima nobene mo?i, in obrati gredo do max 2500 obratov!

 

Se komu kaj zdi kaj bi blo?

 

Hvala za pomo?,

lp Uro?

 

Ni drugega kot direkt na servis - ?e ima? dolgo pot do servisa in MES kar pokli?i vleko, upam da ni to ampak ?e se ti je zabasal DPF si v...........lahko pa da je samo v safe mode...

 

A ti ni prej ni? svetila lu?ka DPF? ?e sveti je lahko opozoilo za DPF in lahko sam ?e kaj naredi? ali sevisni interval za resetirat, ?e pa gori je pa ?e onkraj meje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lu?ka za DPF utripa, gorijo pa lu?ke za zdrs koles in lu?ka za napako na motorju! Avto pa zdej nima nobenih pospe?kov, obrati gredo do max 2500 rpm!

To je prvi? v dveh letih odkar imam avto. Je pa letnik 2006! Mel sem pa decembra servis, sem menjal olje pa vse kar sodi zraven, vendar ra?unalnika nisem resetiral, ker mi tut nobena lu?ka ni gorela!

 

 

Glede na to, da takle light show kot ga imam jaz ni nikjer tuki opisan predvidevam, da ni neki fulll narobe s filtrom. Vsi, ki poro?ate probleme z DPFjem se je pri?gala ali pa utripala samo DPF lu?ka.

 

 

lp, U

post-5666-1299401981_thumb.jpg

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lu?ka za DPF utripa, gorijo pa lu?ke za zdrs koles in lu?ka za napako na motorju! Avto pa zdej nima nobenih pospe?kov, obrati gredo do max 2500 rpm!

To je prvi? v dveh letih odkar imam avto. Je pa letnik 2006! Mel sem pa decembra servis, sem menjal olje pa vse kar sodi zraven, vendar ra?unalnika nisem resetiral, ker mi tut nobena lu?ka ni gorela!

Glede na to, da takle light show kot ga imam jaz ni nikjer tuki opisan predvidevam, da ni neki fulll narobe s filtrom. Vsi, ki poro?ate probleme z DPFjem se je pri?gala ali pa utripala samo DPF lu?ka.

lp, U

 

ja kakor ho?e?....?e bi samo gorela ne bi bilo panike, tako pa je lahko karkoli tudi okoli turbine

 

Katero olje si dal notri?

 

Pri tebi zna biti DPF senzor ali zabasan filter - ?e je gre avto v t.i. limp-home mode (safe mode)

 

Pa bodi vesel ?e je to.

 

Vseeno bi jaz preveril koliko olja ima? - olje samo naraste - preveri ?ibko ?e je med full in X in najbolj va?no katero olje si dal notri!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja kakor ho?e?....?e bi samo gorela ne bi bilo panike, tako pa je lahko karkoli tudi okoli turbine

 

Katero olje si dal notri?

 

 

 

Motul Eco clean! Edini k ma C1! Olje je pravo, to me ne skrbi, ne vem, zakaj je ?el v safe mode kr na enkrat med vo?njo?

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Motul Eco clean! Edini k ma C1! Olje je pravo, to me ne skrbi, ne vem, zakaj je ?el v safe mode kr na enkrat med vo?njo?

 

?lovek ni treba klicaje :)

 

?e nekaj odpove (DPF senzor ali filter gre v safe mode), ker lahko uni?i? motor, zelo enostavno.

 

?e enkrat ti predlagam direkt na servis.

 

Sej to so znani problemi, malo preberi

http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=70274

 

od odletelih filtrov do ma?in....

 

 

?e tole - kateri Eco Clean???

http://www.opieoils.co.uk/p-873-motul-8100...iv-engines.aspx

 

Ta je C2 (Eco Clean) in ne C1 (c1 je Eco clean +)

http://www.avto.info/Obvestila/Motul_8100_...bnostjo_pepela/

c1

http://www.sm-moto.si/index.php?page=shop....t&Itemid=62

 

?e je to res si lahko......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom jutr prec klical na servis! Me pa zanima, ?e ma kdo kak bl konkretn odgovor kaj bi lahko bilo!

 

Olje je 100% pravo, sem o tem veliko prebral in se tut pri YavarYe X6V6 pozanimal! Tko, da olje me pa res ne skrbi.

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom jutr prec klical na servis! Me pa zanima, ?e ma kdo kak bl konkretn odgovor kaj bi lahko bilo!

 

Olje je 100% pravo, sem o tem veliko prebral in se tut pri YavarYe X6V6 pozanimal! Tko, da olje me pa res ne skrbi.

 

Sej te samo spra?ujem, ker marsikdo ko re?e Motul 8100 Eco mu prodajalec ne da Motul 8100 Eco +.

Je navsezadnje va?no...

 

Vso sre?o pri zadevi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no to sej zgodilo meni okoli novega leta.

 

Na koncu je bil zabasan DPF in ?e ena ?ica od senzorja temperature v interkulerju je bla prekinjena.

 

To sem po?timal, ro?no regeneriral in je do sedaj vredu.

 

Sta pa ti dve lu?ki (motor+zdrs) za vse napake, tko da priklopi na ra?unalnik pa bo? vidu.

 

lp,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na Gami so ugotovili, da je lamda sonda! Cena mal pol 600?. Upam na rabljeno ...

 

Lp, U

 

lambda = 600????????????????

To so tudi meni v Puli rekli ko je na moji Mazdi5 bil ta problem - vendar v garanciji - 30min pa so re?ili..

 

Ne morem verjet, mama filing kot da se za stro?kom skriva ?e kaj ve?.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja pri meni je ibl tut pred ?asom podoben problem. Lu?ka je utripala..pa reset...pa je blo 14 dni ok, pa spet..na koncu je bla fu? lambda in ja...takrat je bla cena 500?, no jaz sem potem spalamudil preko vez za pol manj...Druga?e so pa hude cene za to..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na ebayu so cene okrog 250?.

 

Lp

 

Sej ?e bi Mazda dilerji kupovali tam bi lahko ?e 50% ve? na storitvah in delih imeli, pa bi bili cenej?i kot zdaj.....

 

Aja fireman25 - druga?e zelo pomaga da da? kilometre in tip ma?ine CD136? :):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Govora je o DPF, se pravi da je 143 faceliftana.

 

lp

 

a druge pa niso imele??? Avgusta 2006 je pri?la VEN dpf 121 in 136 - vsaj kokr jest vem :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se opravi?ujem za butast vpra?anje! A mogo?e kdo ve ali je lamda sonda za mojo M6 (2006/CD143,DPF) primerna od drugih modelov in letnikov? Recimo 02,04,05, 121KM al pa 136KM???

 

Hvala, U

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A so ti povedali sploh katera lamdba sonda ti je crknila?

 

 

 

Hmmm, ne! Mam pa izpisek iz ra?unalnika k je bil avto priklopljen! To naj bi bilo na DPF filtru al kje. Ker men pi?e " Ni znana nikakr?na dejavnost tokokroga ogrevalnega tipala kisika (HO2S21). To naj bi bila definicija napake!

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, vem. sem imel isto te?avo. Samo sondi sta dve. ena pred in ena za filtrom. Tisto na linku je pomoje ?isto druga sonda..

 

 

Hmmm, zdej smo pa tam :( Verjetno se tut razlikujeta med sabo. Ko bi vedu kaj pomenjo vse te cifre na izpisku od ra?unalnika! Neka cifra mi je bl zanimiva :RF7J 18 86,1B Komu kaj jasno?

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.