Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Pribli?uje se mi servis na 120.000 km (Mazda 3, 1.6 D).

Ker je ne mislim ve? peljati na uradni servis (pa? slabe izku?nje) me zanima naslednje. V programu servisa na 120.000 km je tudi EOLYS aditiv, ki ga je potrebno dodati.

Zanima me, kje se ta 'rezervoar' nahaja in ?e morda veste, kje se ta aditiv ?e da kupiti, razen na uradnem servisu seveda. :)

 

Hvala za pomo?...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Na?el sem PAT fluid, ki se ga da kupiti tudi pri nas za ni?jo ceno kot Eolys na uradnem servisu.

Ali kdo pozna kaj ve? karakteristik tega Eolys aditiva, da bi ga lahko primerjal s PATom?

Kaj pa drugi dolivate v svoje 'traktorje'?

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

T resetiranje deluje tudi na 6 l.2006 143 konjev. Sprememba je v tem, da sem moral najprej povezati ?i?ko s negativni polom , ?ele nato pa dati kontakt s klju?em in pritisniti pedal za gas. Vmes mi je avto odgovoril tako, da mi je utripala lu?ka za ogrevanje goriva (narisana ?pirala desno zgoraj).

 

Sedaj mi ne DPF ne utripa ve?.

 

Je pa to utripanje pomenilo opozarjanje na servisni interval.

 

Upam, da bo ?e komu to pomagalo.

 

Lp,

Igor

 

 

Slika

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

je od ta nove. Kje to naredim pri ta stari facelift 143 km - ista kot tvoja?

Ali lahko naredi? kak?no slikico?

 

P.S. Kje pa se te varovalke sploh nahajajo? Pri levi nogi so, ampak o?itno ne ta prave.

P.P.S. Kontakt s klju?em ali v?ig? IGNITION je namre? v?ig.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Slika

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

je od ta nove. Kje to naredim pri ta stari facelift 143 km - ista kot tvoja?

Ali lahko naredi? kak?no slikico?

 

P.S. Kje pa se te varovalke sploh nahajajo? Pri levi nogi so, ampak o?itno ne ta prave.

P.P.S. Kontakt s klju?em ali v?ig? IGNITION je namre? v?ig.

 

 

 

Varovalke so spredaj pri akomulatorju.

 

Samo kontakt in ne v?ig.

 

To sem izvedu enkrat, zej pa imam comp. pa ga resetiram in to je to.

 

lp

Napisano

Varovalke so spredaj pri akomulatorju.

 

Samo kontakt in ne v?ig.

 

To sem izvedu enkrat, zej pa imam comp. pa ga resetiram in to je to.

 

lp

 

OK, na?el. Razporeditev je malo druga?na. Zdej pa problem: konektor nima vseh pinov polnih (samo od 1 do 4), zato se pojavlja vpra?anje: ali je tudi pri tem konektorju potrebno narediti povezavo na 3. pinu?

 

Iz slik bo morda bolj jasno.

 

https://picasaweb.google.com/11808425868890...710028290217538

 

https://picasaweb.google.com/11808425868890...710038719528578

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Jst sem priklopil na 3-jem pinu. Ko bo? pristiskal pedal za gas ti bo avto odgovoril s utripanjem "spirale" na armaturki.

Lp

 

 

Uspelo je. :danzoman:

Pa ne v prvo. Ene parkrat sem proval, kabel gor, kabel dol. ?ele potem, ko je za?ela utripati "spirala", potem pa je DPF ugasnil. :D

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

ok problem je sledeci, med voznjo se mi je kr naenkrat prizgala lucka za DPF in zacela utripat,avto je vrglo na safe mode tko da pospesuje kot da ima ene 50 konjov..

 

zdej me zanima ali naj grem kr direkt na servis? kok kj stane rocna regeneracija? da bom mal pripravljen.. ce kdo ve seveda...

www.trziskisladoled.si

Napisano

Regeneracija je par litrov nafte, sam ti bodo pol verjetn ?e ole menal tist bo luxuz, razen ?e svojga prnese? sabo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Regeneracija je par litrov nafte, sam ti bodo pol verjetn ?e ole menal tist bo luxuz, razen ?e svojga prnese? sabo.

 

a to ga kr takoj menjajo? sj morm preverit kok je nivo olja ker sm preveru par dni nazaj pa je bilo kak centimeter nad F. do X je bilo se kr nekej.

www.trziskisladoled.si

Napisano

a to ga kr takoj menjajo? sj morm preverit kok je nivo olja ker sm preveru par dni nazaj pa je bilo kak centimeter nad F. do X je bilo se kr nekej.

 

Da nau? presene?en. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ce bom mogu menjat olje mas ti kj tega olja na zalogi?

 

Rufen Sie mich an! :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ok problem je sledeci, med voznjo se mi je kr naenkrat prizgala lucka za DPF in zacela utripat,avto je vrglo na safe mode tko da pospesuje kot da ima ene 50 konjov..

 

zdej me zanima ali naj grem kr direkt na servis? kok kj stane rocna regeneracija? da bom mal pripravljen.. ce kdo ve seveda...

 

Si chipal????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Si chipal????

 

ja sm cipal. meritve mas pod temo predstavitve. zadevo sm resu tako ga sm dal na manual regeneracijo. so mi ga pri mocniku prek racunalnika

www.trziskisladoled.si

Napisano

ja sm cipal. meritve mas pod temo predstavitve. zadevo sm resu tako ga sm dal na manual regeneracijo. so mi ga pri mocniku prek racunalnika

 

Jaz sem te opozoril, nebi se cudil da se ti to spet zgodi......ali se kajo vec...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zadnja 2 posta ne razumem. :blink: Ali sta lahko bolj natan?na in jasna? Oz. a se da dobit zraven ?e kak?no razlago? :huh:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Seveda se da odklopit.

Potrebno je odstranit filter, ga zamenjati s cevjo in preprogramirat ra?unalnik.

?e ne preprogramira? je te?ava pri regeneraciji. Vse deluje brez te?av, samo za avtom se kadi moder dim, da kdo misle da se bo? v?gal (samo pri regeneraciji).

lp

Napisano

Seveda se da odklopit.

Potrebno je odstranit filter, ga zamenjati s cevjo in preprogramirat ra?unalnik.

?e ne preprogramira? je te?ava pri regeneraciji. Vse deluje brez te?av, samo za avtom se kadi moder dim, da kdo misle da se bo? v?gal (samo pri regeneraciji).

lp

 

To je deini problem, ker ?e tega ne naredi? gre v safe mode in pol pa se jeb...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri CSS runingu je men reku da dokler dela kot je treba naj ne brskam po tem. sj baje tudi pri nas se ga da zrihtat ampak so potem drugi problemi je treba par cevk zamenjat ker turbina dobi napacne podatke itd.

www.trziskisladoled.si

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Po prevo?enih 19.000km se je oglasil DPF - o?itno je bil resetiran 1.000km pred nakupom.

Grem probat http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

 

:)

reset uspe?en :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, samo mogo?e ti v 1. poskusu ne bo uspelo. Dej ve?krat.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Ja, samo mogo?e ti v 1. poskusu ne bo uspelo. Dej ve?krat.

 

takoj v prvo. Opazil sem da po petem pritisku pedala za?ne svetiti tuljavca predgretja preden vzame? kontakt. Neke vrste potrditev.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.