SpEkTr Napisano 12. december, 2011 Prijavi Napisano 12. december, 2011 Po prevo?enih 19.000km se je oglasil DPF - o?itno je bil resetiran 1.000km pred nakupom.Grem probat http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm reset uspe?en Cool, dobr da dela to. ?e pogruntajo naj, da se spro?i regeneracijo DPF, magari na podoben na?in. Citiraj
jures Napisano 12. december, 2011 Prijavi Napisano 12. december, 2011 Doma?e branje - s pesmico na strani 72 We need WDS..... http://www.ebay.de/itm/WDS-Tester-Ford-Maz...5#ht_500wt_1361 Group bid:http://www.ebay.de/itm/Mazda-WDS-Diagnose-...e#ht_600wt_1344 Mazda6FL_en.pdf Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
dpicul Napisano 12. december, 2011 Prijavi Napisano 12. december, 2011 ?e neki ?asa gledam da bi na avzpuh dal senzor temperature, ker naj bi se ob regeneraciji temperatura toplotnih plinov pove?ala, tako bi la?je dolo?il kdaj je avto v regeneraciji. Kot pi?e v navodilih se regeneracija spro?i nad hitrostjo 40km/h in 2000 obrati. ?e bi vedel kdaj regeneracija poteka in bi npr. vedel da je avto ?e v regeneraciji, ga ne bi ugasnil ampak bi pustil da se dokon?a. Je kdo ?e kdaj razmi?ljal v tej smeri? Ali pa da bi izkoristil kak signal iz ?e obstoje?ih senzorjev? To so razmi?ljanja Citiraj
SpEkTr Napisano 12. december, 2011 Prijavi Napisano 12. december, 2011 Kdaj je v regeneraciji, se ?ist to?no ve. Vidi se po trenutni porabi, vidi se da so obrati v prostem teku vi?ji pa najbr? ?e kje Citiraj
dpicul Napisano 12. december, 2011 Prijavi Napisano 12. december, 2011 ?e neki ?asa gledam da bi na avzpuh dal senzor temperature, ker naj bi se ob regeneraciji temperatura toplotnih plinov pove?ala, tako bi la?je dolo?il kdaj je avto v regeneraciji. Kot pi?e v navodilih se regeneracija spro?i nad hitrostjo 40km/h in 2000 obrati. ?e bi vedel kdaj regeneracija poteka in bi npr. vedel da je avto ?e v regeneraciji, ga ne bi ugasnil ampak bi pustil da se dokon?a. Je kdo ?e kdaj razmi?ljal v tej smeri? Ali pa da bi izkoristil kak signal iz ?e obstoje?ih senzorjev? To so razmi?ljanja aha, sem prebral bolj natan?no When regeneration has started it will becompleted regardless of the engine operating conditions. Citiraj
SpEkTr Napisano 12. december, 2011 Prijavi Napisano 12. december, 2011 Jures, zanimiv kaj pi?e v tistem manualu: "NOTE: Mixing of any additives with metallic compounds to the diesel fuel (e.g. valve cleaner, coldstart accelerator) is strictly forbidden since this leads to an increased ash formation, resulting in a blocked DPF" Citiraj
jures Napisano 12. december, 2011 Prijavi Napisano 12. december, 2011 Jures, zanimiv kaj pi?e v tistem manualu: "NOTE: Mixing of any additives with metallic compounds to the diesel fuel (e.g. valve cleaner, coldstart accelerator) is strictly forbidden since this leads to an increased ash formation, resulting in a blocked DPF" se pa? zavarujejo ne..... ?e neki ?asa gledam da bi na avzpuh dal senzor temperature, ker naj bi se ob regeneraciji temperatura toplotnih plinov pove?ala, tako bi la?je dolo?il kdaj je avto v regeneraciji. Kot pi?e v navodilih se regeneracija spro?i nad hitrostjo 40km/h in 2000 obrati. ?e bi vedel kdaj regeneracija poteka in bi npr. vedel da je avto ?e v regeneraciji, ga ne bi ugasnil ampak bi pustil da se dokon?a. Je kdo ?e kdaj razmi?ljal v tej smeri? Ali pa da bi izkoristil kak signal iz ?e obstoje?ih senzorjev? To so razmi?ljanja ?e prav tole razumem je temp. senzor na izhodu.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
dpicul Napisano 12. december, 2011 Prijavi Napisano 12. december, 2011 Jures, zanimiv kaj pi?e v tistem manualu: "NOTE: Mixing of any additives with metallic compounds to the diesel fuel (e.g. valve cleaner, coldstart accelerator) is strictly forbidden since this leads to an increased ash formation, resulting in a blocked DPF" to?no zato sem vas zadnji? spra?eval, kako aditivi vplivajo na filter. Ta manul sem bral ?e ene pol leta nazaj, sem ga tudi objavil. Nisem se pa moral spomniti iz kje sem dobil to informacijo da te stvari ?kodijo. No, razlika mislim da je, ?e v gorivo dodaja? antigripping aditiv ali so to isti makaroni? Citiraj
SpEkTr Napisano 12. december, 2011 Prijavi Napisano 12. december, 2011 Hja, al res ?koduje al ne..pitaj boga. Kar nekaj folka vem da vliva marsikaj. Bi blo pa fajn, ?e bi se avtomatsko regeneracijo dalo za?et ali pa prekint na kak podoben na?in, tako kot ro?no: In order to cancel the manual regeneration process perform the following procedure: 1. Depress the clutch pedal, shift to 1st gear and verify that the engine speed decreases to idle speed (manual regeneration is cancelled). 2. Shift to Neutral and increase the engine speed to 3000 min -1 for 1 min (DPF is cooled). 3. If the manual regeneration must be perfo Citiraj
jures Napisano 12. december, 2011 Prijavi Napisano 12. december, 2011 Obstaja nam le eno: Teraj guske! Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
schurda Napisano 13. december, 2011 Prijavi Napisano 13. december, 2011 Kdaj je v regeneraciji, se ?ist to?no ve. Vidi se po trenutni porabi, vidi se da so obrati v prostem teku vi?ji pa najbr? ?e kje Al sem jst bedak al kaj, ?e vedno nisem opazil kdaj oz. ?e sploh kdaj poteka regeneracija. Pa imam 110kkm. Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
jures Napisano 13. december, 2011 Prijavi Napisano 13. december, 2011 Al sem jst bedak al kaj, ?e vedno nisem opazil kdaj oz. ?e sploh kdaj poteka regeneracija. Pa imam 110kkm. Nisi bedak, daj na trenutno porabo in ta ne bo padla pod 15 med regeneracijo tudi v lepi vo?nji okoli 1500-2000rpm, pa ?tandgas je skoraj na 1000rpm. Mogo?e ma? pa prevrtan DPF Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
schurda Napisano 13. december, 2011 Prijavi Napisano 13. december, 2011 Nisi bedak, daj na trenutno porabo in ta ne bo padla pod 15 med regeneracijo tudi v lepi vo?nji okoli 1500-2000rpm, pa ?tandgas je skoraj na 1000rpm. Mogo?e ma? pa prevrtan DPF Vedno imam na trenutno porabo, samo je pa res, da je ve?ino ?asa samo AC. Tam pa itak fura? vsaj 2-2.5 krpm. Tako verjetno niti ne morem opaziti regeneracije. Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
jures Napisano 13. december, 2011 Prijavi Napisano 13. december, 2011 Vedno imam na trenutno porabo, samo je pa res, da je ve?ino ?asa samo AC. Tam pa itak fura? vsaj 2-2.5 krpm. Tako verjetno niti ne morem opaziti regeneracije. tudi takrat je vsaj 20L poraba Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 13. december, 2011 Prijavi Napisano 13. december, 2011 ?e neki ?asa gledam da bi na avzpuh dal senzor temperature, ker naj bi se ob regeneraciji temperatura toplotnih plinov pove?ala, tako bi la?je dolo?il kdaj je avto v regeneraciji. Kot pi?e v navodilih se regeneracija spro?i nad hitrostjo 40km/h in 2000 obrati. ?e bi vedel kdaj regeneracija poteka in bi npr. vedel da je avto ?e v regeneraciji, ga ne bi ugasnil ampak bi pustil da se dokon?a. Je kdo ?e kdaj razmi?ljal v tej smeri? Ali pa da bi izkoristil kak signal iz ?e obstoje?ih senzorjev? To so razmi?ljanja To ?e ima? ! Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jures Napisano 13. december, 2011 Prijavi Napisano 13. december, 2011 Ne vem zakaj je tolk te?ko vgradit eno ledico (al pa da znak DPF) gori zeleno, ko se izvaja regeneracija - vsak tehni?ni neved bi vedel, da takrat pa? ni dobro uga?at avta Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
dpicul Napisano 13. december, 2011 Prijavi Napisano 13. december, 2011 sem ugotovil da imam temperaturni senzor in da bil ga lahko uporabil ja. V manualu tudi pi?e da se med izvajanjem regeneracije zapre erg ventil. Uporabil bi signal ki spremlja koliko je ventil odprt (0....5V). Ta se med normalnim delovanjem stalno spreminja, med regeneracijo pa stoji. Bi dal eno diodo, ki bi utripala, med regeneracijo pa bi gorela, vendar je ventil nad 2500 obrati zaprt. Neki bomo pogruntali. Citiraj
jures Napisano 13. december, 2011 Prijavi Napisano 13. december, 2011 Evo samo zate, danes Jeprca (Medvode - Kranj) v obe smeri, ista cesta. Proti Kranju z regeneracijo (vmes sem stisnu sklopko, da se lepo vidijo povi?ani obrati med rgn) Proti Medvodam brez Ampak meni res naredi regeneracijo takoj ko tankam polno - resno sumim, da ma ?e kako tipalo Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 13. december, 2011 Prijavi Napisano 13. december, 2011 Mogo?e ma? lih tak cikel, da se ti spro?i ko ti sveti rezerva recimo, pa ma takrat varnostno zanko, da se ne izvaja, ko tanka? pa takoj na polno Tvoj video je zaseben Citiraj
jures Napisano 13. december, 2011 Prijavi Napisano 13. december, 2011 Mogo?e ma? lih tak cikel, da se ti spro?i ko ti sveti rezerva recimo, pa ma takrat varnostno zanko, da se ne izvaja, ko tanka? pa takoj na polno Tvoj video je zaseben popravljeno Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
dpicul Napisano 13. december, 2011 Prijavi Napisano 13. december, 2011 to sem ?e opazil ja, samo ne spremljam stalno to porabo. ?e bi vedel to?no kdaj se rg za?ne in kon?a, bi la?je spremljal koliko ?asa traja in podobne re?i. Citiraj
Gustav Napisano 15. december, 2011 Prijavi Napisano 15. december, 2011 Kdaj je v regeneraciji, se ?ist to?no ve. Vidi se po trenutni porabi, vidi se da so obrati v prostem teku vi?ji pa najbr? ?e kje Pr men ne. Kr nikol trenutna poraba ne podivja, razn ko ga ti??im.... Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
YavarYe X6V6 Napisano 15. december, 2011 Prijavi Napisano 15. december, 2011 Pr men ne. Kr nikol trenutna poraba ne podivja, razn ko ga ti??im.... pol ti pa ne dela. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Gustav Napisano 15. december, 2011 Prijavi Napisano 15. december, 2011 pol ti pa ne dela. hebe? te traktorje. Bo ?e. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
jures Napisano 16. december, 2011 Prijavi Napisano 16. december, 2011 We also offer DPF removal service, including removal of the sensors- please check our other auctions. http://www.ebay.de/itm/DPF-CAT-Temperature...4#ht_500wt_1361 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.