Skoči na vsebino

Pri?gane lu?ke za motor on zdrs


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

imam te?avo na moji mazdi, cd136 gt, letnik 2004 prevo?enih 185k km. Zadnji? sta se mi namre? na poti domov iz dopusta pri?ali dve lu?ki na armaturki in sicer za motor in zdrs koles. Ampak se nista pri?gali med vo?njo, temve? sem avto ugasnil, da se je razpakiral, in ko sm ga pri?gal nazaj ti dve lu?ki nista ugasnili. Res je da sm domov pripeljal dobesedno na hlape, kr je blo tak mal goriva, in sem ?el tankat (kr sm v navodilih prebral, da se lucka za motor lahko prizge zaradi premalo goriva)... No ko je biu natankan, sm ga neki ?asa pustil v prostem teku, ugasnil in ponovno pri?gal avto in lu?ke so ugansnile.. super sm si mislu, dokler nisem danes pri?el v maribor, ga ugasnu, spakiru stvari, in ko sem ga ?el prestavit na parkir??e so lu?ke spet gorele.. Ali kdo ve kaj bi lahko to bilo? avto sicer nima nobenih problemov, lepo vle?e in ma vredu zvok..

 

to sta ti dve lu?ki ki gorita

http://i.imgur.com/axnJ61g.jpg

hvala za pomo? in lep pozdrav

 

Luka

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Enkrat je ?e bilo tukaj na forumu, lahko proba?:

 

Mora? ugasnit motor, vzgati motor in volan namotan skrajno levo, skrajno desno, skrajno levo, skrajno desno - to resetira pozicijske senzorje

 

To se je pisalo, da ?e gorita ti 2 lu?ki.

Sli?i se enostaven postopek tako da ga lahko proba? in poro?a? ?e bo ok.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hvala za hiter odgovor

 

bom probal in poro?al o rezulatu

 

druga?e sm pa iskal po forumu vendar nisem ni?esar na?el

 

p.s. se lahko ti pozicijski senzorji kakorkoli "zmedejo" kr je bil avto res na polno obremenjen?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hvala za hiter odgovor

 

bom probal in poro?al o rezulatu

 

druga?e sm pa iskal po forumu vendar nisem ni?esar na?el

 

p.s. se lahko ti pozicijski senzorji kakorkoli "zmedejo" kr je bil avto res na polno obremenjen?

 

No sam nisem nek mehanik, tudi ne spoznam se nekaj. To sem zasledil v tej temi: http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6712

 

Pa kot sem rekel, to ti vzame 1 minuto pa vidi? ?e mogo? deluje :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmm zdele sm ?el namotat volan pa lu?ke spet niso gorele <_<

 

no, volan sm useen namotu pa bom vidu ?e se bodo ?e kdaj pri?gale... druga? grem pa preventivno na servis

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmm zdele sm ?el namotat volan pa lu?ke spet niso gorele <_<

 

no, volan sm useen namotu pa bom vidu ?e se bodo ?e kdaj pri?gale... druga? grem pa preventivno na servis

 

To je ?e si odklopil akumulator - centrala izgubi skrajne kote volana in jih je treba spet 'nau?iti', ampak ob tem ti ne bi tudi ?ipe delovale gore dole avtomatsko, in bi jih moral na novo nau?iti.

 

Ali ima? ti v gumah ventil?ke za nadzor tlaka? Z EGR napako je ponavadi povezano tudi slabo delovanje motorja (cuka, gre v standby...itd) ti pa pravi? da ti dela vse ok. Sicer ne vem ali se ob prenizkem tlaku pri?ge tudi chk engine...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne akumulatroja nisem odkljaplal, ?ipe delajo normalno. V gumah pa imam navadne ventil?ke, nimam nadzora tlaka... za EGR ventil tut gorita obe lu?ki? aja, kaj pomeni ?e gre v "stand-by" ? avto sicer rahlo pocuka ?e je skos pri 1200 obratih, ampak res rahlo, in ce dodas samo malo plina neha... sam to je ze prej, ?e preden so gorele lu?ke, ni se pa mi zdelo ni? kriti?nega, kr ne pocuka vedno... no ne morm rect da cuka, ampak rahlo potrese

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne akumulatroja nisem odkljaplal, ?ipe delajo normalno. V gumah pa imam navadne ventil?ke, nimam nadzora tlaka... za EGR ventil tut gorita obe lu?ki? aja, kaj pomeni ?e gre v "stand-by" ? avto sicer rahlo pocuka ?e je skos pri 1200 obratih, ampak res rahlo, in ce dodas samo malo plina neha... sam to je ze prej, ?e preden so gorele lu?ke, ni se pa mi zdelo ni? kriti?nega, kr ne pocuka vedno... no ne morm rect da cuka, ampak rahlo potrese

 

Standby je da nikamor ne vlece obrati padajo....to cukanje pa je mazdina rak rana. Probaj EGR ali pa na tester prebrat kaj pise

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Standby je da nikamor ne vlece obrati padajo....to cukanje pa je mazdina rak rana. Probaj EGR ali pa na tester prebrat kaj pise

 

 

ne, avto vle?e normalno... ja kot kaze bom res mogu peljat do serviserja, sam ?ele ob koncu tedna, kr je trenutno brat z avtom v mariboru, do konca tedna... bomo vidl kaj bo..

 

koliko pa problizno pride menjava al pa pucanje egrja? oz. kako naj probam egr? ne spoznam se ravno ful velik na avtomobile :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Isti problem imam na svoji mazdi 6 2004 letnik,ker sem sam mehanik sem avto priklopil na tester in je napisalo napako na elektromagnetnem ventilu ko odpira lopute v sesalnem kolektorju,avto vlece normalno brez tezav,ce si iz okolice Maribora poklici pa bomo pogledali kaj je narobe.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Isti problem imam na svoji mazdi 6 2004 letnik,ker sem sam mehanik sem avto priklopil na tester in je napisalo napako na elektromagnetnem ventilu ko odpira lopute v sesalnem kolektorju,avto vlece normalno brez tezav,ce si iz okolice Maribora poklici pa bomo pogledali kaj je narobe.

 

Ta ventil sem imel tudi jaz ze na svoji 136gt menjan :) cuka mi pa nic ne... oziroma vsaj ne opazim ^^

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kje si kupo ta ventil in kak?na je cena.

 

Tudi tako lahko brez skrbi vozi?, ?e te ne motijo te lu?ke.Nov pride ,?e se ne motim okoli 300?, pa ?e ni re?eno, da bo? odpravil te?avo.Druga?e pa ma?ina dela normalno tudi brez tega ventila-(jaz ga imam blokiranega), sedaj pa samo ?e te lu?ke da re?imo in smo na konju. :D

Aja, na tehni?nem gre? brez problema skozi. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ima? elektronskega kot nekatere 136 konjske nima? kaj ?istiti.

 

seveda lahko, podre? in o?isti?. Elektronski...elektromagnet ki odpira ventil, v kanalu se naberejo saje, ima en senzor pozicije, in ?e ne te?e lepo, se pri?gejo lu?ke, pri nekaterih se ne pri?ge.,
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

seveda lahko, podre? in o?isti?. Elektronski...elektromagnet ki odpira ventil, v kanalu se naberejo saje, ima en senzor pozicije, in ?e ne te?e lepo, se pri?gejo lu?ke, pri nekaterih se ne pri?ge.,

 

 

Pozdravljeni..

...imam enak problem z temi lu?kami in sem bil z avtom na testerji in so mi rekli da je kriv prav ta egr ventil..

...stvar je pa slede?a,aem ta avto kupil rabljen zato so mi dali mesec dni garancije,ampak mi ta egr ventil no?ejo priznat pod garancijo,saj je to kao potro?ni material...se vam zdi ,da imajo prav ali pa se samo izogibajo popravilu??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni..

...imam enak problem z temi lu?kami in sem bil z avtom na testerji in so mi rekli da je kriv prav ta egr ventil..

...stvar je pa slede?a,aem ta avto kupil rabljen zato so mi dali mesec dni garancije,ampak mi ta egr ventil no?ejo priznat pod garancijo,saj je to kao potro?ni material...se vam zdi ,da imajo prav ali pa se samo izogibajo popravilu??

 

ma po moje je to skrita napaka in bi ti morali priznati pod garancijo. Po?akaj ?e na kako mnenje bolj izku?enega foruma?a :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

seveda lahko, podre? in o?isti?. Elektronski...elektromagnet ki odpira ventil, v kanalu se naberejo saje, ima en senzor pozicije, in ?e ne te?e lepo, se pri?gejo lu?ke, pri nekaterih se ne pri?ge.,

 

Ne pomaga ni?.?e ti zasvetijo te lu?ke te re?i samo nov ali pa da ga blokira?.Je na? Batko ?e naredil cel doktorat iz tega. :D

Puca? lahko samo tiste ,ki nimajo elektronike na vrhu. Jaz sem ga spucal na za?etku ene trikrat, celo elektroniko sem zamenjal.Par mesecev je bil mir (verjetno bi bilo enako, ?e ne bi pucal ni?) in potem isti ?morn.

Meni te lu?ke gorijo ?e 6 let.Pa kaj potem. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Meni se vzigajo odkar sem ga blokiral... samo takrat ko sm na tempomatu ali na nekje 10% gasa na cisto lagani voznji ko bi naj najbolj delal... Tam dam "Clear fault codes" na telefonu in vozim dalje :)

Na sliki pa kaze kaj je napaka... Ocitno ma ta kurba nek senzor za pretok al pa neki da ugotovi da neki ne stima ko ne dobi tega plina ker je omenjen "insufficient flow" (premajhen pretok)

..

post-771-1383456889_thumb.png

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.