Skoči na vsebino

Prigode v prometu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 52 minutami je Bini napisal:

Ne se hecat, moj ima 2x1000W a ne zato, da bi vozil 60km/h ampa zato ker je bolj kompakten, dvojno vzmeten in ima dvojne disk hidravlične zavore,napihljive gume premaguje večje klance in ima dometa do 80kilometrov.

Tist z 250w pa nima nič od tega razen eno zavoro in mala trda kolesa, ki so res življensko nevarna!!!🫣

Z avtom se tudi ne vozimo povsod max! 

Dost pameti je treba imet pa je..... :nevem:

 

Sm kmet an s hribu doma...

 

2 x 1000W ? Pa saj to je močnejše od kakšnega skuterja...

 

 

 

Npr.:

 

 

Napisano

Jaz sem imel prejšnjič možnost preizkusiti enega z 2 x 1,4 kW. Sicer sem se prvič peljal s skirojem in nisem niti približno testiral kakšnih mej. Samo ja, tudi to obstaja. Sem pa testiral naenkrat od bolj entry level do zadnjega najmočnješega in je res razlika, ko se pelješ čez kakšne luknje na cesti. Masa in robustnost naredita svoje. No, na koncu je še vedno skiro z majhnimi kolesi in za mene to ni to. Za neko normalno vožnjo mogoče, tako kot pa eni tole uporabljajo, je pa malo hudo in je verjetno samo vprašanje časa, kdaj bo regulacija zapela. Kot pri dronih, ko so se množili kot komarji, dokler ni bila vzpostavljena neka regulativa.

Napisano
pred 10 urami je Bini napisal:

Ne se hecat, moj ima 2x1000W a ne zato, da bi vozil 60km/h

Dej povej... kolk si ga že max pognau? 😁

Napisano
pred 2 urama je samSimon napisal:

Dej povej... kolk si ga že max pognau? 😁

60,ampak samo, da sem videl kakšen je občutek pri tej hitrosti. Drugače se vozim cca 35 izven naselja po kolesarski, po naselju pa tako vozim previdno in po pameti..... :nevem:

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Drugače se vozim cca 35 izven naselja po kolesarski,

 

wtf? ?zmeden? Če bo šlo kaj narobe boš zgrmel k vol. Pri 25km/h se še da nekaj lovit, pri 35 boš pa kožo po asfaltu ribal. Sicer pa vsak je svoje sreče kovač.

33112_1.png

Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

 

wtf? ?zmeden? Če bo šlo kaj narobe boš zgrmel k vol. Pri 25km/h se še da nekaj lovit, pri 35 boš pa kožo po asfaltu ribal. Sicer pa vsak je svoje sreče kovač.

Kaj bi šlo narobe? 🤔 Pišeš kot, da se še s kolesom nikoli nebi peljal več kot 25....Brez skrbi, da se znam pazit in da vem kaj se zgodi, če zaplužiš po asfaltu.... :nevem:

Napisano

Sem pa s kolesom padel pri 15 na uro, ko sem si najmanj mislil, da bom pa sem se lepo poribal vse povsod, da o bolečih rokah naslednjih 14 dni, sploh ne govorim.  Tako, da prav dobro vem kako to zgleda ko poljubiš asfalt.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Sem pa s kolesom padel pri 15 na uro, ko sem si najmanj mislil, da bom pa sem se lepo poribal vse povsod, da o bolečih rokah naslednjih 14 dni, sploh ne govorim.  Tako, da prav dobro vem kako to zgleda ko poljubiš asfalt.

Zakaj si pa padel.... 🤔

Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Zakaj si pa padel.... 🤔

Verjetno ni, ko je gledal za babami okoli. 😊

 

 

Napisano
pred 9 urami je Bini napisal:

Zakaj si pa padel.... 🤔

S kolesom sem padel dostikrat. Ne vem od kod taka precepcija, da se more kaj posebnega zgodit, da padeš.

Tudi z avtom se zaletiš, ker pač pride taka situacija.

 

Imam na komolcu pošteno brazgotino, ki jo je asfalt zažgal imam še kar nekaj brazgotin. S holterjem sem salto delal. Na srečo sem pristal na nogah in holter je ostal cel. Na vlaki so mi duplo preko zvlekli. Zaradi strmine in nenadnega zivaranja, me je kipalo.

Lahko še več takih sitacij najdem.

 

Najhitreje sem šel po asfaltu 65km/h z 26" gorskim.

Redno na turah do 55 km/h spust po afaltu. Po šodru do 35km/h.

Če se bom razsipal pač vzamem v zakup, oziroma ne razmišljam. Vozim, kolikor mislim, da še uspem obvladat.

 

Če bi me bilo strah vsagega padca, poškodbe, potem bi bilo najboljše, da se v hiši v mehurčkasto folijo zavijem.

Tako da čisto razumem, tvojo hitrost na skiroju. Oceni si, da je to še za tebe obvladljivo, nisi noben daredevil. 👍

Napisano
pred 18 urami je Bini napisal:

Zakaj si pa padel.... 🤔

 

ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.

 

1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.

 

image.png

2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.

 

image.png

 

Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.

 

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.

 

1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.

 

image.png

2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.

 

image.png

 

Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.

 

Poznam to v Izoli. Ampak z povnovzmetenim kolesom teh pločnikov sploh ne zaznam, oziroma ni noben ovira.

 

 

Napisano

Sploh maš ti velik izkušenj s skiroji. 🤣😂

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Sploh maš ti velik izkušenj s skiroji. 🤣😂

Govoril sem o tvojem primeru s kolesom.... :nevem:

Zaenkrat jih pa nabiram s skirojem. Ti povem, da ni tak baubav kot si misliš, celo lažje stopiš z njega kot s kolesa, ne boš verjel..... 😂😉

Napisano
pred 12 urami je Bini napisal:

Zaenkrat jih pa nabiram s skirojem. Ti povem, da ni tak baubav kot si misliš, celo lažje stopiš z njega kot s kolesa, ne boš verjel..... 😂😉

 

Tu se strinjam, samo problem bo, ko boš želel stopit z njega pri 35km/h. Nisi ti Usein Bolt, da tole iztečeš, ampak boš letel na smrček. Pri 25km/h ti mogoče še celo rata.

33112_1.png

Napisano
dne 16. 5. 2025 ob 0:31 je Boss napisal:

 

wtf? ?zmeden? Če bo šlo kaj narobe boš zgrmel k vol. Pri 25km/h se še da nekaj lovit, pri 35 boš pa kožo po asfaltu ribal. Sicer pa vsak je svoje sreče kovač.

7

 

7kmh ;) 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tale circus lahko kar ukinejo, nebo  nobene škode.....  
    • Rogla ima že smolo na današnji makadamski etapi.
    • jat sem malo pol gledal,.. pa še vedno raziskujem ,..oz ali bi al nebi,.. tudi ta kombinacija naj ne bi bila slaba https://www.av-planet.si/trgovina/avdio-oprema/zvocniki/hi-fi-zvocniki/klipsch/klipsch-reference-premiere/klipsch-rp-500m/ https://www.av-planet.si/trgovina/avdio-oprema/hi-fi-komponente/stereo-ojacevalec/mrezni-ojacevalec-denon-pma-900hne/ Je pa vse še odprto.
    • Ker sem Nubert-fan (glej prvo stran) že od leta 1996 in že dobrih 7 let lastnik Nubert nuVero seta,moram izraziti veselje ob predstavitvi nove nuVero serije.   Za kaj veselje? Ker se je izkazalo,da so "stari" nuVero dejansko razviti do absolutne perfekcije. Gre za to-kot sem v tej temi na začetku že pisal,je Nubert nekaj posebnega med proizvajalci zvočnikov. Gre za tehnično perfekcijo,ki je pri pasivnih zvočnikih pripeljana do take mere,da se jo z aktivno tehniko ni več mogoče izboljšati-ne z aktivnim napajanjem/odpačenjem,kot tudi ne z akivnimi kretnicami. Kdor im vsaj malo znanja na tem področju,bo vedel,kako težko je kaj takega z pasivno tehniko doseči. Posledica tega pa je nova nuVero serija,pri kateri so,če so hoteli staro "nadkriliti" morali ubrati eksponencialno dražjo pot. Moj set je takrat stal 7600€ vključno z 2x WS-103 za Dolby Atmos (300€/par)...z leti se je seveda še malce podražil (za par 100€), nova serija je tukaj "malce" dražja...ekvivalenten 5.1 set je 10.490€🙄 (brez para zvočnikov za Atmos). Je pa seveda največja razlika v ceni ravno pri subwooferju🧐...1570€ vs. 3550€. Po vsej verjetnosti,ravno zaradi tega,ker tak subwoofer ne moreš tehnično in slišno preseči,če ne greš vsepovsod vsaj za klaso višje. Tukaj je po tem takoj vidna razlika. Pri AW-17 f-min./max. 18/26Hz in zvočni pritisk 107/110dB (pri f-min./max.)...nov nuVero woofer (točno ime še "iščejo") z 15 zoll globokotoncem (AW-17 ima 13 zoll) pa zmore 4,4cm hoda in 118dB pri mejni frekvenci 19Hz😲😵🥴🚑   Sem pa vesel,ker je kljub "aktivnemu" trendu Nubert postregel vsaj pri wooferju z "staro šolo" bassreflex-a zadaj (čeprav je downfire bolj "in"),kot tudi z  frontfire-chassis...tako je woofer bolj muzikaličen in manj odvisen od akustike prostora.   Ohišje je meni manj všeč,ker imam raje bolj "tehnološki" izgled,in me npr. vidni vijaki itd ne motijo.... Kretnice pa seveda-Nubert klasika😍😋   Moram pa omeniti nekaj,kar marsikdo ne ve-"kitajci" so noooro agresivni,in bi radi pokupili "vse". In je pred časom pri Nubertu "počila bomba",ko sta se direktor in direktor prodaje na skrivaj z kitajci dogovarjala o prevzemu (tako se je domnevalo na nuForumu...a uradne izjave niso dajali). Seveda vse mimo "glavnega šefa" in lastnika Guentherja Nuberta (v pokoju,a še zmeraj glavni svetovalec itd...). In ko so pogruntali,sta oba "letela".😃   Tako so se po tem odločili za "nekaj posebnega"-dvojno vodenje-Daniel T. Schütze in Markus Pedal (glavni konstrukter elektronike pri Nubertu). Torej-prihodnjost Nubert-a je svetla😃   Predstavitev z Markus Pedal-om       Podrobnejša predstavitev z glavnim konstrukterjem zvočnikov pri Nubertu-Thomas Bien (prej je bil pri MB-Quart Hi-Fi šparti).      
    • Še ena laž...       
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.