Skoči na vsebino

Prigode v prometu


Jest

Priporočeno sporočilo

Je ?al tako kot je napisal @Jest, kakorkoli pa sam tole rubriko predvsem spremljam zato, da se u?im, kaj vse lahko pri?akujem na cesti in se tako la?je izognem incidentom. Ker tem ljudem, pa? ne bo? razlo?u, da se to ne dela, nima smisla :/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, ?e to velja na sodi??u. Ker ga snema? brez njegove privolitve in brez da bi prej postavil tablo o video-nadzoru, lahko zahteva ?e od?kodnino...

Snemas okolico in ne zgolj ene osebe.

 

Preverjeno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dashcam je prepovedan kolikor je meni znano. Ce se prav spomnim imas lahko posnetke za lastno rabo, nikakor pa ne smejo biti javno objavljeni. Ja je res da v sloveniji se ni jasno napisanega zakona in se sami nevemo kaj in kako, ampak ali ti lahko policaj napise kazen, ker snemas? Kot v avstriji recimo. Tezko vrjamem, da bi posnetek nesel na policijo in bi potem na podlagi posnetka nekoga oglobili. No ja vrjetno tebe, ker si snemal :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj velja... Samo je postopek tako zapleten, da vsak raje pogleda stran... Je pa menda tako, da lahko naredis prijavo in prilozis posnetek... ampak bos moral it se cez par mesecev (lahko tudi let :) ) na sodisce kot prica ... Pa odvisno od tega, kaksne "veze" ima ta, ki je vozil po plocniku se zna zgoditi, da zadeva pri sodniku tudi pade zaradi kaksne procesne napake ali kaksnega drugega butastega razloga ... :D

Video posnetek ni dokazni material, lahko pa slu?i za la?jo razjasnitev okoli??in

Dashcam je prepovedan kolikor je meni znano. Ce se prav spomnim imas lahko posnetke za lastno rabo, nikakor pa ne smejo biti javno objavljeni. Ja je res da v sloveniji se ni jasno napisanega zakona in se sami nevemo kaj in kako, ampak ali ti lahko policaj napise kazen, ker snemas? Kot v avstriji recimo. Tezko vrjamem, da bi posnetek nesel na policijo in bi potem na podlagi posnetka nekoga oglobili.

Pri nas niso prepovedane, v AUT pa so. In je razlika ali snemas okolico in med drugim tudi ljudi, ali pa zgolj eno osebo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa smo tam, sedaj je problem snemanje ne budala?tine neumnih voznikov. Spet smo tam, samo pravice ni? dov?nosti ali obveznosti, taki smo...luda ku?a!

To?no to... ?e dolgo ?asa pravim; narobe je kretenu reci da je kreten. Biti kreten pa ni narobe in svet z njimi funkcionira po sistemu : "tak pa? je... "

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi v AT niso prepovedane... Smo ze o tem razgljabljali... pa tudi linke sem takrat dal... samo bi moral poiskat tisto temo...

 

Ni pa mozno uporabiti video kot dokaz, zato pa moras iti se pricat... ampak takrat je najvec odvisno od volje sodnika, kako se bo izslo...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi v AT niso prepovedane... Smo ze o tem razgljabljali... pa tudi linke sem takrat dal... samo bi moral poiskat tisto temo...

 

Ni pa mozno uporabiti video kot dokaz, zato pa moras iti se pricat... ampak takrat je najvec odvisno od volje sodnika, kako se bo izslo...

Ok, jaz sem ?e parkrat nekje ujel da so prepovedane v AUT... Mo?no. Ubistvu mi je precej vseeno,ker je itak nimam, ?eprav zna biti uporabna zadeva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest sem bral razne clanke, da imajo zelo visoko globo avstrijci. Je pa mozno, da se je kaj spremenilo. Tudi na drugih forumih je folk k ima dashcam spraseval ali je dost da jo samo ugasne ali jo more demontirati. Kje si pa to zasledil jest?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

... ... ... ... ... ...

 

Ni pa mozno uporabiti video kot dokaz, zato pa moras iti se pricat... ampak takrat je najvec odvisno od volje sodnika, kako se bo izslo...

 

In od volje "obto?enca", a bo? zobe domov prinesel v ustih ali v ?epu. ?e ne tisti dan, pa katerega kasneje...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pri otrocih nikoli ne ves, kaj jim roji po glavi... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jao xD Danes se peljem proti Celju, trda tema, in nekdo z Golfom z dnevnimi lu?mi. Avto ?rn, zadaj tema, ?e nismo glih z lu?mi vanj svetli (da so odsevniki nekaj dali od sebe), se ga ni vidlo.

 

No pa se v Celju ustavim v?tric na semaforju, popipkam, pa dam ?ipo dol, pa jim pravim, da jim lu?i ne gorijo. Uboge ?enske so si bohve kaj mislile in ble ?e bolj prestra?ene, seveda pa so se naprej odpeljale brez lu?i :/ ?e pomagat ho?e?, pa ne gre ... ajajaj

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole so pa tipi?ne fore prepotentnih kolesarjev. Zarad takih in podobnih bedarij je potem folk na cesti nastrojen proti njim.

To?no to. Me pa zanima ?e je ta kolesar, kot avtomobilist uvideven do podobnih kolesarjev ali mu gredo na ?ivce ko delajo iste bedarije, kot jih on sam po?ne na dveh kolesih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jao xD Danes se peljem proti Celju, trda tema, in nekdo z Golfom z dnevnimi lu?mi. Avto ?rn, zadaj tema, ?e nismo glih z lu?mi vanj svetli (da so odsevniki nekaj dali od sebe), se ga ni vidlo.

 

No pa se v Celju ustavim v?tric na semaforju, popipkam, pa dam ?ipo dol, pa jim pravim, da jim lu?i ne gorijo. Uboge ?enske so si bohve kaj mislile in ble ?e bolj prestra?ene, seveda pa so se naprej odpeljale brez lu?i :/ ?e pomagat ho?e?, pa ne gre ... ajajaj

To ne more bit res...pri golfu ?e ne...

Kako ti, kot voznik, nisi videl avta...so ja spredaj dnevne led lu?i gorele, kako ga zadaj nisi videl...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no to. Me pa zanima ?e je ta kolesar, kot avtomobilist uvideven do podobnih kolesarjev ali mu gredo na ?ivce ko delajo iste bedarije, kot jih on sam po?ne na dveh kolesih.

Kaj bi bilo, ?e bi recimo skozi kri?i??e pri njegovi zeleni hitreje pripeljal kak?en avto (recimo kak bmw - crn, spu?ten, alu felge, narodnjaki do konca na glas)? Nasadil bi tega biciklista, da ne bi bilo nobenmu ni? jasno - pol bi pa spet pisun?ki v medijih razkladali, kako so spet zbili nedol?nega kolesarja in 101 prometni strkovnjak bi se oglasil,, da je treba na bicikliste mirkat (ja verjetno res, ker vse preve? je med njimi takih s "posebnimi potrebami"). Una kolesarska mre?a bo pa spet protest izvajala in pritiskala na ?upankovi?a naj uredi promet - najbolj da gre cela zasedba ob?ine na cesto in ustavlja promet pri zeleni, da si bodo taki kreten?ki lahko vozili skozi rde?o.

 

In logi?no, da zaradi takih smo na slabem glasu vsi kolesarji, tako kot so na slabem glasu bmweja?i pa olimpijci pa ?e kdo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj bi bilo, ?e bi recimo skozi kri?i??e pri njegovi zeleni hitreje pripeljal kak?en avto (recimo kak bmw - crn, spu?ten, alu felge, narodnjaki do konca na glas)? Nasadil bi tega biciklista, da ne bi bilo nobenmu ni? jasno - pol bi pa spet pisun?ki v medijih razkladali, kako so spet zbili nedol?nega kolesarja in 101 prometni strkovnjak bi se oglasil,, da je treba na bicikliste mirkat (ja verjetno res, ker vse preve? je med njimi takih s "posebnimi potrebami"). Una kolesarska mre?a bo pa spet protest izvajala in pritiskala na ?upankovi?a naj uredi promet - najbolj da gre cela zasedba ob?ine na cesto in ustavlja promet pri zeleni, da si bodo taki kreten?ki lahko vozili skozi rde?o.

 

In logi?no, da zaradi takih smo na slabem glasu vsi kolesarji, tako kot so na slabem glasu bmweja?i pa olimpijci pa ?e kdo.

Se strinjam. Najprej naj vsak poskrbi za lastno varnost in ?ele potem naj i??e napake pri ostalih. In glede na to, da smo kolesarji zelo ranljivi (in to nekateri omenjajo na vsakem koraku) je naravnost debilno ne imeti lu?i pono?i na kolesu in sploh pomisliti na tako vo?njo...

 

 

 

 

 

Ravnokar me skoraj zbila bela mazda3 na lpg pumpi na Verov?kovi.

 

?e je kdo od tu; hvala , da je vsaj on gledal na cesto, ?e sem ?e jaz ves zaspan in zatopljen v pogovor s starej?im gospodom stopil naravnost predenj...

 

Mea culpa, mea culpa....

@Boss: pa vrjetno bi ?e kako cono 30 nardil, pa kazni zve?al ... to bo zihr pomagal :P

No,ti povem kje bi morala biti cona30, pa je ni. Grabloviceva v Ljubljani. Mimo o?esne klinike proti Orto baru...

 

Je ?e od nekdaj tam omejitev 50kmh... Vendar so ?ele kak?no leto tam parkingi (z pravokotnimi mesti gledano na smer vo?nje), le?e?i policaji... Bli?ina bolnice, bli?ina ?ole in ?elezni?ke postaje...

 

In tam se peljati 50kmh je neumnost.

 

Ja,seveda,priagoditi hitrost okoli??inam,se strinjam... Ampak ljudje ne znajo pri?gati luci v temi,kje bodo znali videti,da se z max dovoljeno hitrostjo NI varno voziti...

Jao xD Danes se peljem proti Celju, trda tema, in nekdo z Golfom z dnevnimi lu?mi. Avto ?rn, zadaj tema, ?e nismo glih z lu?mi vanj svetli (da so odsevniki nekaj dali od sebe), se ga ni vidlo.

 

No pa se v Celju ustavim v?tric na semaforju, popipkam, pa dam ?ipo dol, pa jim pravim, da jim lu?i ne gorijo. Uboge ?enske so si bohve kaj mislile in ble ?e bolj prestra?ene, seveda pa so se naprej odpeljale brez lu?i :/ ?e pomagat ho?e?, pa ne gre ... ajajaj

Jaz sem ?e obupal takole pomagati ljudem , ker vsi samo bukovo in prestra?eno gledajo ali pa ignorirajo...

 

Je edina konstruktivna re?itev klic na policijo kot ka?e...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj bi bilo, ?e bi recimo skozi kri?i??e pri njegovi zeleni hitreje pripeljal kak?en avto (recimo kak bmw - crn, spu?ten, alu felge, narodnjaki do konca na glas)? 

 

Kaj bi bilo? Ma vrhunski posnetek bi imel.  :lol: Sam pol bi mogu ugasnit kamero ker bi ?e BMWjevec in ti ?la vsak eno (zaslu?eno) klofuto pribit kolesarju  :rolleyes: 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem a sem jaz cepljen na Italijane oziroma na italijanske romune. Ni? kaj se ne dogaja na cestah, ko pa pridejo teli je pa veselica. Prvi ?aka in ?aka, da sem dovolj blizu pol pa bumf na prehitevalnega, brez da bi sploh pogledal.

 

Ta drug pa rabi nekaj razlage. Model se mi je obesil na rit, tako da sem prakti?no videl samo njegovo havbo. Ko se pribli?amo spredaj voze?inm pa seveda po stari bemveja?ki navadi na prehitevalnega, da bo ja uletu nekomu drugemu na odbija?. Sred tega se spomni, da pa bi rad ?el desno, ker tam gredo vsi itaromi desno in poka bremza na prehitevalnem, da se mu je skoraj kombi zakantal v rit in smo bremzali iz 120 na 80km/h. Pol se pa spra?ujejo od kod fantomski zastoji - a je treba sploh kaj ?e dodat?

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No pol se pa pejt EV, prvo se boš tresel kje boš polnil, potem računal oddaljenost do trajekta da primerno sprazniš baterijo, no potem pa se boš spet tresel kje ga boš najbližje napolnil ko zapustiš trajekt. Sem prepričan da tudi cena prevoza ne bo enaka kot za ICE, časovno zamudno bo tole, pa še vsi čehi bodo nate s prstom kazali  lej tega k nam dela gužvo.
    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.