Skoči na vsebino

Konstantno zvijanje diskov


Priporočeno sporočilo

pred 3 urami je 50keda napisal:

Vem da ste že tle reševal kataloške, sam je tolk aktualna tema, da nebi bral tolk strani nazaj pa iskal, zanimajo me namreč kataloške za M6 2019 G194 za spredne diske in ploščice. Hvala v naprej ;)

 

EDIT: Tien jih je pošiljal, ampak a so kataloške iste tudi za zadnji facelift?

Aja pa še, ve kdo na pamet velikost teh diskov a so 320 al so 297? Hm..

1 mesec nazaj je debata tekla točno tukaj o temu :D

 

Točno kataloško za 2019 boš moral preverit na https://partsouq.com ali pa mi pošlji tvoj VIN.

 

Na tvojem mestu definitivno po priporočilu @scania vzami zimmerman komplet, jaz sem menjal 14 dni nazaj.

 

Paše enak set na tvojega (preverjeno po zimmerman katalogu https://web.tecalliance.net/otto-zimmermann/en/parts/cars/assigned?assemblyGroupId=100626&targetId=131822&typeNumber=131822&page=0#@brc/brands:Car;targetType:cars/assem:MAZDA%206%20Estate%20(GJ%2C%20GL)%202.5;targetType:cars;targetId:131822;typeNumber:131822/lnkparts:Disc%20Brake;targetType:cars;assemblyGroupId:100626;targetId:131822;typeNumber:131822;page:0)

 

zimmerman diski - 370.4404.20

 

ploščice - 25725.155.1

 

 

Bremza pa ene 10% boljš kot original, nisem pa še pohodil zares. To dvoje te komplet pride na autodoc preko aplikacije 150 eur, čakal boš pa 14 dni.

 

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Hixxy napisal:

Če se komu da, naj naredi lepljivek torej katere so "forumske ploščice" in "forumski diski" in kaj je treba kupiti, da pride komplet in za kateri letnik in model :)

"lepljivek"??... se vidi, da smo out z izrazi  oziroma, da se bližamo penziji. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 38 minutami je dvorjan napisal:

Ej, tale Partsouq za moj VIN ne najde nič.

 

Mislite, da gredo na M3 2.5 AT 2020 isti diski in ploščice kot na M6 2.5 AT?

NE

 

Ali si vpisal pravi vin? Ne najde avta al ne najdeš kataloga.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@dvorjan to boš mogo pa na ameriški autodoc napisat :P tle pr nas se to ne prodaja.

 

Zdej pa res, po mojem, bojo iste kot na naših ostalih M3 tega letnika. Ker ne vrjamem, da je pri mazdi to pogojeno z motorjem, potem bi za naše dinozaverski motor mogli met tut dinozaverske bremze, pa vsi vemo da nimajo.

 

Sem pa danes ob menjavi malo pogledal ploščice, majo še cca 4-5 mm v jeseni gre gor novi komplet!

Popravljeno od 50keda
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je 50keda napisal:

@dvorjan to boš mogo pa na ameriški autodoc napisat :P tle pr nas se to ne prodaja.

 

Zdej pa res, po mojem, bojo iste kot na naših ostalih M3 tega letnika. Ker ne vrjamem, da je pri mazdi to pogojeno z motorjem, potem bi za naše dinozaverski motor mogli met tut dinozaverske bremze, pa vsi vemo da nimajo.

 

Sem pa danes ob menjavi malo pogledal ploščice, majo še cca 4-5 mm v jeseni gre gor novi komplet!

Jaz ti kar priporočam zimmermann! :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Hixxy napisal:

Bemu sunac, pozimi zrihtal sprednje diske in ploscice, zdej trese zadi.

 

Torej Zimmermann je way to go?

Nevem za zadaj, jaz sem menjal samo spredaj, pa še to ne zaradi tresenja ampak ker so šle ploščice proti koncu. 

 

Treslo mi je vmes minimalno ampak sem dal na servisu razstavit pa spucat pa je bilo potem spet dobro za 20 kkm. Jaz ti predlagam da samo razdreš in spucaš pa vidiš če je ok, pa potem šele menjaš. Zadaj pa sploh, ko praktično ni obremenitve. Sem pa zaenkrat s zimmermann zelo zadovoljen.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Hixxy napisal:

Bemu sunac, pozimi zrihtal sprednje diske in ploscice, zdej trese zadi.

 

Torej Zimmermann je way to go?

Jaz bom tudi letos zamenjal zadnje. Pa ne zato, ker tresejo ampak, ker so grde, zaruznjene. Spredaj sem dal lani Textar in so res fenomenalne. Pa še lepo pobarvane in niso nikoli zaruznjene. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz se ubadam s tem, kako tole dobiti k nam:

WWW.CROSSDRILLEDROTORS.CA

a:2:{s:9:"3=2.0L L4";s:33:"Front and Rear; FWD; 3 Base Model";s:9:"3=2.5L L4";s:33:"Front and Rear; FWD; 3 Base Model";}

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na ebay in amazonu se je učasih dalo dobit od EBC malo boljšo robo,.. ti pošljejo v SLO

 

Mogoče se da tudi iz tukaj ... edit: kaže pri checkout tudi Slovenijo

 

Nisem zdej neki časa spremljal te firme ampak leta nazaj so delali res dobro in kvalitetno robo.
 

WWW.EBCBRAKESHOP.CO.UK

Genuine EBC Brakes sold by EBC Brake Shop. Full range from pads & discs to Hoses. Order by 2PM for free next working day delivery.

 

 

Sem nahitro preiskal,..nevem če je pravilno, za moj model recimo
image.png
image.png

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je NevLado napisal:

Nevem za zadaj, jaz sem menjal samo spredaj, pa še to ne zaradi tresenja ampak ker so šle ploščice proti koncu. 

 

Treslo mi je vmes minimalno ampak sem dal na servisu razstavit pa spucat pa je bilo potem spet dobro za 20 kkm. Jaz ti predlagam da samo razdreš in spucaš pa vidiš če je ok, pa potem šele menjaš. Zadaj pa sploh, ko praktično ni obremenitve. Sem pa zaenkrat s zimmermann zelo zadovoljen.

 

Hmm, bom dal spucat na naslednjem servisu

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je 50keda napisal:

@TiEn to bom mogu pa še premislit.  Mogoče grem pa res na EBC.

 

Saj zimmermann ma tudi naluknjano verzijo ki jo vozi scania... Tisto je tudi preverjeno :) 

 

Mene so še vedno do sedaj tako original kot zimmermanke ustavile na AC do potrebne hitrosti, v mestu če moraš na hitro zavrt ti pa itak prej gume zdrsnejo kot pa diski popustijo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Bini napisal:

Mogoče tale komu pomaga pri montaži ali spoznanju zakaj se sploh pojavijo težave pri diskih oziroma pri zaviranju.....:nevem:

 

Zelo dober video👍...sem se kar naročil,da vidim kaj je še pametnega🧐

 

Sem pred leti imel problem pri C-Maxu,k so na servisu vodilne puše čeljusti namazali z napačno mastjo...te pa so se napihnile,in je čeljust štekala...in nikoli ni spustila do konca.

Sem kupil nove puše vse razmontiral in sledil nasvetom

Vse očistil,in namazal le tam k je treba z silikonsko mastjo ali bakreno...je avto bil čisto drugi...na sredi ravnice čez Fužine na rdečem semaforju si moral stopiti po bremzi,če ne se je avto zapeljal😲....prej pa nikoli🤔

 

EDIT:...aja-seveda moral kupiti IMBUS-7😲...ima ford to čudno velikost za sornike...pa pojdi in najdi dobrega za sprejemljivo ceno...k je najboljši na "gedoro",k je treba včasih malce "prepričevanja z batinami"😅

Popravljeno od skritikrt
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je skritikrt napisal:

Zelo dober video👍...sem se kar naročil,da vidim kaj je še pametnega🧐

 

Sem pred leti imel problem pri C-Maxu,k so na servisu vodilne puše čeljusti namazali z napačno mastjo...te pa so se napihnile,in je čeljust štekala...in nikoli ni spustila do konca.

Sem kupil nove puše vse razmontiral in sledil nasvetom

Vse očistil,in namazal le tam k je treba z silikonsko mastjo ali bakreno...je avto bil čisto drugi...na sredi ravnice čez Fužine na rdečem semaforju si moral stopiti po bremzi,če ne se je avto zapeljal😲....prej pa nikoli🤔

 

EDIT:...aja-seveda moral kupiti IMBUS-7😲...ima ford to čudno velikost za sornike...pa pojdi in najdi dobrega za sprejemljivo ceno...k je najboljši na "gedoro",k je treba včasih malce "prepričevanja z batinami"😅

Pri tem blogu"Neovlašteni" izveš marsikaj, mimogrede tudi o Mazdinih dizlih 😁 in bencincih😊..... 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je FuManchu napisal:

Ti maš c-maxa doma a ne? Je zanesljiv avto. Razmišljam med njim in s- maxom

Obstaja c-max z 2,0 motorjem?

 

Jaz imam 2006 letnik z 1,6TiVct motorjem...bomba od avta👍 

Fora pri tem avtu je njegov koncept-ima Focus-ovo podvozje,to pomeni posamične obese tudi zadaj...tega v tej klasi nihče nima...in če ga obuješ v zares športne gume (jax prisegam na Dunlop Sport Max RT) se ga da peljati kot gokart...res se noro drži v ovinkih.

Motorji pa tako-če hočeš vzdržljivega kupi bencinarja,dieseli so v osnovi PSA z modifikacijami (+6% navora pri kickdown ipd...)

So pa bencinarji malce požrešnejši...dieseli pa varčni. Diesele pa če lepo vzdrzuješ so tudi OK,a ne glej najšvohnejšega 1,6!!!

Tanajšvohnejši 1,6 bencinar je "za babe" a neunicljiv...z le 100 konji in ni kaj bolj šparoven kot TiVct motor...ta je zlata sredina...gre kot raketa če ga držiš na 4000+ obratih😁 

Glej opreme Trend in višje...2.0 pa ne obstaja...obstaja 1,8 z 125 konji...neuničljiv motor.

Ta moj pa je nekaj posrbnega-že direktajnspricar z variabilnimi casi odpiranja in zapiranja ventilov...lahko voziš k penzioner z majhno porabo...pri 3000+ pa te prlima.

Ena velika prednost v primerjavi z podobnimi je koncept zadnje vrste sedežev (Trend in višje)...40-20-40 sedeži,k jih lahko podreš,prevrneš naprej (in z kumi-kljuko pripneš na stango odvzglavnika sprednjih zicev)...in to vsakega posebaj!!!

Lahko pa tudi vsakega posebaj odstraniš in dobiš neverjeten "kufer"...jaz sem tako vozil Fermacell plošče 1x1,5m v avtu...1m gre komot po sirini...po moje mal več...po dolzini bi pa šlo po moje celo 1,7m.

Ima pa še eno posebnost ta "origami" koncept sedežev...če ti je dobrih 400L prtljaznika dovolj za npr. dolga potovanja,lahko srednji zadnji sedež prevrneš nazaj (in še vedno ostane pripet)...in stranska dva z potegom vzvoda ob strani zdrsneta na njegovo mesto nazaj in proti sredini...tako dobiš zelo udoben 4-sedežnik kjer si zadnja dva pitnika lahko veliko lepše raztegneta noge.

 

Opozorilo za 1,6 motor,kot je moj-prekratek kabel do vzigalne tuljave in posledično crkavanje le te...ker skoz cuka konektor...moraš kabel podaljšati in je BP👍 

Novejše serije imajo tudi že ecobooste-teh se izogibaj...vsaj jaz bi se jih zaradi problemov tesnjenja glave in posledično "žre hladilno vodo"...tega problema pa se ne da rešiti...tudi če kupiš nov blok z valji...konstrukcijsko je preveč na meji.

Je pa nekaj časa obstajal tudi 125 konjski 1,6 TiVct...to mora biti top stvar za C-Maxa

Kaj več o novejšihvletnikih ne vem,ker nisem soremljal...

Aja se nekaj važnega...na zacetku so ponijali tudi brezstopenjski CVT menjalnik-izogibaj se ga kot hudič križa

 

Če pa gledaš S-Maxa...izogibaj se 1,8 bencinarju,ker je za ta avto prešibak...tu glej le mocnejse diesele-so res top.

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.