Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?e kdo ?eli, mu lahko kar rezerviram termin pri mojstru Pelku, Viper pa vam lahko avto brez skrbi do tja in nazaj zapelje.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

En dokaz da k mojstru Pelku vozijo ?e tudi novej?e Sky Active Mazdilake.  :P

post-185-0-63938000-1441044155_thumb.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdtavljeni,imam problem...mazda6..2.0dizel letnik 04...ze par dni opazam da je avto v prostem teku glasnejsi...ko pa speljem je pa vse normalno..danes sem se klimo prizgal in je res orng zacel trest,ko sem jo pa ugasnil pa malo manj..se komu kej sanja??

Napisano

Dans posljem Simonu tole vprasanje, brez skrbi.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mojster odgovarja naslednje;

 

Pozdravljeni

Lahko je kompresor klime,jermenica alternatorja,regulator bosch pumpe.
LP
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mazda 6 z bosch pumpo, stvar ki bi jo rad videl predno me pobere od smeha !!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Rover 200, 1.4 motor, 1998 letnik, 75 konjev

Slab teden nazaj je avto nakljucno, ponavadi na kriziscih ko sem pohodu sklopko je zacel ugasat pol se je pa to zmer bol pogosto dogajat, pol sm se porajtu da ko sem mu jadar dou gas je kr mal potrokeru pa je pol nekak spelju dalje pol se mi je ze med voznjo zacel dogajat da je ugasnu ampak ko sm saltu 1 prestavo nizje je nekak zalaufu in sm se "normalno" pelu dalje. Kadar ko sm ga verglu in se ga trudu zalaufat je stevec za obrate kar skaku gor pa dol (kadar iz 500 rpm na 4000 rpm karad pa sam iz 500 rpm do 1500 rpm) ampak motor ni laufu je sam verglu, ko smo dons sprobaval pa gledal kaj bi blo lohk narobe smo ugotovil da elektrika ne pride do uzigalne tuljave kje se zgubi pa nismo ugotovil

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Zdele po?iljam Simonu po e-po?ti.  ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pelko odgovarja;

 

za Roverje je tipicna napaka da crkujejo vzigalne tuljave. Ko pa ugasa bo verjetno loputa vbrizga ali motorcek prostega teka.

 

LP!

 

Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Simon sporoca, da v teh dneh samostojno ustvarja v delavnici in se vam opravicuje za morebitno zamudo.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Simon sporoca, da v teh dneh samostojno ustvarja v delavnici in se vam opravicuje za morebitno zamudo.

Ej...pol je sam svoj mojster ,brez pomo?i:-):-):-):-)pol ima pa res Gu?vo..lp

Napisano

Pozdravljen Zmaj,

 

Mene bi pa zanimalo, kaj bi lahko bil vzrok nev?iganja mazde 2, 2003, 1.4 Diezel 55kW pri temperaturah okrog 0stC in ni?jih. Imam jo ?e 6 let in je vsako zimo isto. V?asih je potrebno ?tartati 2x, vcasih 3x, v?asih 5x.

Lani sem menjal grelne sve?ke in vstavil nepovratni ventil pred ro?no pumpico nafte. Ni bilo u?inka. Ta teden sem menjal relay samov?iga, ker sem opazil, da je bila plastika pri enemu konktaktu malo stopljena.

Sedaj ?akam na nizke temp. Mislite, da sem s tem odpravil te?avo.

 

Lp.

Napisano

Sem ?e poslal Simonu e-po?to in bo verjetno v kratkem ?e tudi odgovoril nanjo. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljen Zmaj,

 

Mene bi pa zanimalo, kaj bi lahko bil vzrok nev?iganja mazde 2, 2003, 1.4 Diezel 55kW pri temperaturah okrog 0stC in ni?jih. Imam jo ?e 6 let in je vsako zimo isto. V?asih je potrebno ?tartati 2x, vcasih 3x, v?asih 5x.

Lani sem menjal grelne sve?ke in vstavil nepovratni ventil pred ro?no pumpico nafte. Ni bilo u?inka. Ta teden sem menjal relay samov?iga, ker sem opazil, da je bila plastika pri enemu konktaktu malo stopljena.

Sedaj ?akam na nizke temp. Mislite, da sem s tem odpravil te?avo.

 

Lp.

Pozdravljeni

Lahko je z relejem napaka resena je ze bila okvara na relejih mazda 2 1.4 dizel
Lp
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

 

Pozdravljeni

Lahko je z relejem napaka resena je ze bila okvara na relejih mazda 2 1.4 dizel
Lp
Simon Pelko

 

Zdravo.

Danes zjutraj ?e ni v?gala v prvo pri +2C. Kar dvomim da sem karkoli re?il. Kaj bi ?e lahko bil vzrok.

Lp

Napisano

Ga bom vpra?al, ?eprav takole na daljavo je pomoje precej te?je postavit diagnozo, kot ?e se oglasi? do mojstra v ?ivo.  :huh:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Imam vpra?anje povezano z gretjem avtomobila/kabine. Imam Mazdo 6 l.2006 CD 120Hp 150.000km prevo?enih kilometrov, ro?na klima.

 

Sedaj ko je vreme bolj hladno (zjutraj 7?C) se opazi slede?e (predpogoj = motor mrzel).

 

1) Avto v?gem in temperatura motorja se pri?ne normalno dvigati proti delovni temperaturi (predpostavimo, da je DELOVNA TEMPERATURA to?no na sredini med H in C).

To dvigovanje traja do cca. 1,5km vo?nje pri  vo?nji z cca. 2000 vrtljaji.

 

2)Ko pride do 1/3 do DELOVNE TEMPERATURE se kazalec ustavi. Nato moram narediti ?e vsaj 2km vo?nje, da se odlepi od te to?ke

in nato se spet hitreje pomika proti delovni temperaturi (sredina med C in H).  Ves ta ?as mi piha mla?no v kabino. ?e recimo stojim pred ?elezni?ko

progo ali semaforjem,  se ne bo odlepil od te to?ke.

Ko preide to to?ko se temperatura hitrje premika k delovni temperaturi. A ves ta ?as mi piha mla?no.

 

3) Ko je kazalec ?e na DELOVNI TEMPERATURI

mi v kabino po?asi piha ?edalje bolj vro? zrak.

 

4) Po cca. 10km vo?nje mi piha zelo vro? zrak, da moram zmanj?ati gretje v kabini.

 

 

Na servisu lani so:

- zamenjali termostat

- prepihali cevi za radijator (notranja pe?ka v kabini)

- zamenjali vodno ?rpalko

 

?e dela webasto se zadeva ogreje prej, a vseeno po istem poteku. Kazalec stoji na 1/3 med C in H nekaj kilometrov. Opazil sem tudi, da

?e sem prej ugasnil avto z webastom mi je v kabini bilo sli?ati, kot da bi voda vrela (burr burr ipd), sedaj pa teh zvokov ve? ni.

 

Ko je bil avto nov, je bilo zna?ilno to, da je pri?el prej do delovne temperature in prej pri?el pihati VRO? zrak v kabino (recimo po 4-5km brez Webasta). pa kazalec za temperaturo motorja ni ?e dosegel DELOVNE TEMPERATURE.

Na kazalcu za temp. motorja se je "videlo", ko je odprl temostat, ker je temperatura v motorju v hipu padla za 1/5

in se potem spet segrel nazaj na delovno temperaturo in po?asi po nekaj skokih ustalil na sredini med C in H.

 

 

Zanima me, kaj bi lahko bil ?e vzrok za tak?no delovanje? Avto je ?e ve?krat bil na servisu ampak vzroka ?e niso odkrili.

A ima PELKO ?e kak?no IDEJO?

 

Hvala za odgovor.

Napisano

Po?iljam mojstru in verjetno v kratkem ?e tudi sledi njegov odgovor. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Imam vpra?anje povezano z gretjem avtomobila/kabine. Imam Mazdo 6 l.2006 CD 120Hp 150.000km prevo?enih kilometrov, ro?na klima.

 

Sedaj ko je vreme bolj hladno (zjutraj 7?C) se opazi slede?e (predpogoj = motor mrzel).

 

1) Avto v?gem in temperatura motorja se pri?ne normalno dvigati proti delovni temperaturi (predpostavimo, da je DELOVNA TEMPERATURA to?no na sredini med H in C).

To dvigovanje traja do cca. 1,5km vo?nje pri  vo?nji z cca. 2000 vrtljaji.

 

2)Ko pride do 1/3 do DELOVNE TEMPERATURE se kazalec ustavi. Nato moram narediti ?e vsaj 2km vo?nje, da se odlepi od te to?ke

in nato se spet hitreje pomika proti delovni temperaturi (sredina med C in H).  Ves ta ?as mi piha mla?no v kabino. ?e recimo stojim pred ?elezni?ko

progo ali semaforjem,  se ne bo odlepil od te to?ke.

Ko preide to to?ko se temperatura hitrje premika k delovni temperaturi. A ves ta ?as mi piha mla?no.

 

3) Ko je kazalec ?e na DELOVNI TEMPERATURI

mi v kabino po?asi piha ?edalje bolj vro? zrak.

 

4) Po cca. 10km vo?nje mi piha zelo vro? zrak, da moram zmanj?ati gretje v kabini.

 

 

Na servisu lani so:

- zamenjali termostat

- prepihali cevi za radijator (notranja pe?ka v kabini)

- zamenjali vodno ?rpalko

 

?e dela webasto se zadeva ogreje prej, a vseeno po istem poteku. Kazalec stoji na 1/3 med C in H nekaj kilometrov. Opazil sem tudi, da

?e sem prej ugasnil avto z webastom mi je v kabini bilo sli?ati, kot da bi voda vrela (burr burr ipd), sedaj pa teh zvokov ve? ni.

 

Ko je bil avto nov, je bilo zna?ilno to, da je pri?el prej do delovne temperature in prej pri?el pihati VRO? zrak v kabino (recimo po 4-5km brez Webasta). pa kazalec za temperaturo motorja ni ?e dosegel DELOVNE TEMPERATURE.

Na kazalcu za temp. motorja se je "videlo", ko je odprl temostat, ker je temperatura v motorju v hipu padla za 1/5

in se potem spet segrel nazaj na delovno temperaturo in po?asi po nekaj skokih ustalil na sredini med C in H.

 

 

Zanima me, kaj bi lahko bil ?e vzrok za tak?no delovanje? Avto je ?e ve?krat bil na servisu ampak vzroka ?e niso odkrili.

A ima PELKO ?e kak?no IDEJO?

 

Hvala za odgovor.

Simpl, termostat preve? in prezgodaj odpira.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hej, jmeni se je tudi pojavil en problem in en kup vpra?anjev. :)

 

Danes, ko se je punca vozila, je avto kar naenkrat izgubil mo? par kilometrov pred domom, po tem se je pa ?e pri?gala lu?ka za motor. Ko je prispela domov, sem se  vsedel avto, in videl, da ?e ko dam v leru gas, se obrati dvignejo po?asi in po "stopni?astem" vzorcu. Motor pa tudi v prostem teku nekako neenakomerno te?e. :/

 

Po tem sem od?ital OBD kode, in dobil slede?e:
 

P0301: Cylinder 1 Misfire Detected
P1301: Boost Calibration High
P0101: Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem
P0200: Injector Circuit Malfunction

Zanima me, kak pribli?no bi bil obseg popravila, in ali bi se ga dalo opraviti ?e pred vikendom! 
 
LP,
Rok 051326699
 
Napisano

Bom poslal mojstru ali pa MU kar ti daj avto.pelko@gmail.com

 

Dvomim da bo do wikenda, ker vsakic ko ga kontaktiram in vprasam kako se ima, mi pojamra da prevec dela in je popolnoma preobremenjen!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

 

Hej, jmeni se je tudi pojavil en problem in en kup vpra?anjev. :)

 

Danes, ko se je punca vozila, je avto kar naenkrat izgubil mo? par kilometrov pred domom, po tem se je pa ?e pri?gala lu?ka za motor. Ko je prispela domov, sem se  vsedel avto, in videl, da ?e ko dam v leru gas, se obrati dvignejo po?asi in po "stopni?astem" vzorcu. Motor pa tudi v prostem teku nekako neenakomerno te?e. :/

 

Po tem sem od?ital OBD kode, in dobil slede?e:

 

P0301: Cylinder 1 Misfire Detected
P1301: Boost Calibration High
P0101: Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem
P0200: Injector Circuit Malfunction

 

Zanima me, kak pribli?no bi bil obseg popravila, in ali bi se ga dalo opraviti ?e pred vikendom! 

 
LP,
Rok 051326699
 

 

pobri?i kode pa se pojdi peljat pa poglej kaj se ponavlja, ?e se ponavlja, potem pa naprej.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.