Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mene bl moti da na AC tresejo

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Baje, da ni pomo?i za to tresenje. Manj glej nazaj, no ko prehiti? kakega bavarca ali olimpijca na hitro poglej v ogledalo in te ne bo motilo to tresenje. :)

 

 

Napisano

Zaradi krivulje?

Verjetno... preve? mo?i in posledi?no se cel avto trese. :)

 

 

Napisano

Meni pa vsake toliko ?kripajo zavore in sicer sprednje in to samo ko malo pritisnem na zavoro, ?e mo?neje ne piska ve?. Pa ?e to kdaj pa kdaj. Malo sumim da zato ker imam ?elezna plati??a se bolj nabira umazanija in zato. Pelko je zavore pogledal na zadnje servisu in so bile ok (konec novembra). Vem da ni ni? huj?ega je pa kdaj mote?e + tak lep avto in da pole piska ko neka stara kripa :)

Napisano

Plati??a sigurno niso vzrok... plo??ice, diski, zavorni cilinder, nepodmazana vodila plo??ic pa bi znalo bit.

33112_1.png

Napisano

Nisem dolgo na tem forumu, pa se mi zdi da je to ?e 100-krat obrnjena tema na tem forumu ... mazda vs. bremze :P

 

Na svoji biv?i M6 2015 ... sem menjal diske in plo??ice spredaj potem je prenehalo ... ne vem pa kako dolgo bi original roba dr?ala.

Napisano

Na?eloma se tega re?i?, ko zamenja? komplet diske in plo??ice s kak?no aftermarket zadevo tipa ATE, Brembo... itd

33112_1.png

Napisano

Od BMW Fahrerja sem dobil odgovor, da njemu cvilijo bremze zato ker to je Keramika.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Imam sam na mazdi spredaj kerami?ne plo??ice in ja znajo civlit(in je to?no tko ko si opisal ko malo pritisne? zacvilijo, pod obremenitvami ve?jimi ne). So pa usaj feltne ?iste ker je precej majn praha :P

 

jans2.jpg

 

Napisano

Imam sam na mazdi spredaj kerami?ne plo??ice in ja znajo civlit(in je to?no tko ko si opisal ko malo pritisne? zacvilijo, pod obremenitvami ve?jimi ne). So pa usaj feltne ?iste ker je precej majn praha :P

Kerami?ne? Katere pa?

 

 

Napisano

https://www.ate-brakes.com/products/disc-brakes/ate-ceramic-brake-pads/

 

Sej ma? ve? vrst tega ?itahttps://www.bridgestonetire.com/tread-and-trend/drivers-ed/ceramic-vs-metallic-brake-pads

 

 

Lahko naredim sliko en dan Spredaj(kerami?ne) vs zadaj(obi?ne) koliko so umazane

Zanimivo... pa v redu bremzajo ali se morajo malo segreti za optimalno?

 

 

Napisano

Ne delajo ?isto isto kot normalne plo??ice,.. kdaj pa kdaj u startu pocvilijo,.. se pa majn rabijo in kot sm ?e omeni skoraj ni? praha :) aja so pa precej dra?je

 

jans2.jpg

 

Napisano

Morajo se segreti.

Tudi jaz sem sli?al tako. In potem naj bi bremzale bolj?e.

 

 

Napisano

Jeba te bremze. Meni tudi cvilijo in to ?isto malo ampak na ?ivce mi grejo pa orng. Se pravi pomaga le menjava diskov in plo??ic??

Napisano

Tako ja menjava: diski plus daj mehke zav.plo??ice ..zoom zoom lp

Napisano

Pozdravljeni,

sem v iskanju "novega" avtomobila in v o?i so mi padle tudi mazde 6, predvsem tretje generacije (?e posebej bela na a.net, ker je dale? najcenej?a). Po prebiranju tujih in tega foruma sem seveda naletel na te?ave 2.2 dizel motorjev in nekako nisem na?el primernega odgovora, ampak bo morda vedel kdo od vas ali Pelko:

Torej: pri mazdah 6 do cca marca 2014 se pojavljajo te?ave z motorjem, ker se zaradi nabiranja nesnage in obrabe gredi (na?el sem ta dva vzroka) zaba?e sit, posledi?no zariba oljna ?rpalka, veriga se strga in zariba ?e motor. Torej se da problem prepre?iti s ?i??enjem tega sita na vsake kvatre? Sode? po posnetkih ni tako te?ko dostopno, da se tega ne bi mogel lotiti sam? Kako je re?en problem pri novej?ih motorjih?

Napisano

Pozdravljeni,

sem v iskanju "novega" avtomobila in v o?i so mi padle tudi mazde 6, predvsem tretje generacije (?e posebej bela na a.net, ker je dale? najcenej?a). Po prebiranju tujih in tega foruma sem seveda naletel na te?ave 2.2 dizel motorjev in nekako nisem na?el primernega odgovora, ampak bo morda vedel kdo od vas ali Pelko:

Torej: pri mazdah 6 do cca marca 2014 se pojavljajo te?ave z motorjem, ker se zaradi nabiranja nesnage in obrabe gredi (na?el sem ta dva vzroka) zaba?e sit, posledi?no zariba oljna ?rpalka, veriga se strga in zariba ?e motor. Torej se da problem prepre?iti s ?i??enjem tega sita na vsake kvatre? Sode? po posnetkih ni tako te?ko dostopno, da se tega ne bi mogel lotiti sam? Kako je re?en problem pri novej?ih motorjih?

Novej?e nimajo ve? teh problemov, niti z dpf filtri ne ve? od FL naprej.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsaj zame zelo zanimiv kanal...tukaj zelo veliko dobrih priporočil.     Od 26:20 naprej pa predstavitev "Wiha Sistem-6" izvijačev (obstaja tudi Sistem 4). Te izvijače oz dolge dvostranske bite tip skoz uporablja pri popravilih v kombinaciji z vrtalnim vijačnikom...vrhunska kvaliteta in genialni sistem.   Jaz sem ta sistem tudi že dolgo gledal,ker z klasičnimi imbusi in torx-i pri majhnih velikostih holitro naletiš na omejitev pri dolžini in nedostopnosti. Sem pa gledal še en drugi sistem,kateri pa se je na koncu za moje potrebe izkazal za boljso kombinacijo in hkrati ugodnejši nakup. Gre za sistem "Felo Smart"   V Bauhausu malce manj kot 60€...nora cena...nikjer ni ceneje😲 Zelo podoben Wiha Sistem 6 (ali Sistrm 4,ki pa je majhen-za manjše vijake). Wiha sistem ima ročaj,ki omogoča bit-klino poriniti stopenjsko v ročaj...ta Felo sistem "Smart" pa ima ročaj ki se pretvori v T-ročaj. Wiha je najmanj 20€ dražji,in ima dva bita manj v setu...ta Felo pa ima točno to kar rabim...poleg vseh klasičnih tudi bolj "majčkeni" imbusi" in Torx-i...lih to,kar bom potreboval pri menjavi motorja pri sesalcu Dyson V11...k rabiš zelooo dolge in majčkene Torx-e...z klasičnimi niti ne prideš zraven...pol pa "čaraj"😟...raketa za cvenk.😃👍 Predvsem je pa tak sistem bit-ov nooora kombinacija z vrtalnim vijačnikom...je brihten ta Dean Doherty🧐 Aja...sistem bit zagrabi na krogljico,in res dobro drži...ročaj pa res noro robustem-,mi je všeč...seveda nora Felo "Made in Germany" kvaliteta.   Aja...še druga Makita 9005B je prispela😃 VID_20251020_090426.mp4
    • To boš pa ti vedel najbolje. Je bolj redko, bolje oz. prej namaže, ko je mrzel, slabše maže, ko je segret. Verjetno nekako tako. Sta pa oba OK, važno da se redno menja na cca 15.000 km ali 1 leto in da se vmes preverja nivo.  
    • Zelo vzpodbudno da ena regija pade, pa grejo vse globalne storitve v maloro. To zelo velik pove o vseh teh storitvah, k ne znajo splanirat
    • Neumno vprašanje, do sedaj sem imel v Mazdi 2, Skyactive bencinar olje 5W30, po novem 0W20 Castrol. Je bistvena razlika (menjam na 1 leto oz. 5-10.000km)?
    • mam evoc ma je težek, kar mi ni ravno všeč
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.