Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje


Priporočeno sporočilo

Pa ljudje, avto je stro?ek. Ni to samo benzin, redni servis in to je to.Ob?asno je potrebno kupiti gume(dobre gume), akomulator, zavore, diski in tu spada tudi drag velik servis.To je pa? potrebno narediti pa naj stane kolikor stane.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako na bratovem avtu, se je zamenjala spodnja veriga in vodila Oz. Napenjalec, zamenjane podlozke ?ob (zadnji ?as ker so ?le komaj ven tople), zamenjamo sito oljne ?rpalke (na pol zama?eno, tlak je bil pa ?e vedno v normalnih vrednostih). Sedaj sledi ?e ?i??enje sesalnega kolektorja in pritegnitev ?ob in potem bo tudi poraba verjetno padla.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako na bratovem avtu, se je zamenjala spodnja veriga in vodila Oz. Napenjalec, zamenjane podlozke ?ob (zadnji ?as ker so ?le komaj ven tople), zamenjamo sito oljne ?rpalke (na pol zama?eno, tlak je bil pa ?e vedno v normalnih vrednostih). Sedaj sledi ?e ?i??enje sesalnega kolektorja in pritegnitev ?ob in potem bo tudi poraba verjetno padla.

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Kateri model oz. katera serija avta?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2014 skyactive D, 175 kw,

Mehanik je isto naredil na svoji, ki je 2016, je pa to pri 160.000 Oz 180.000 km.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja preventiva, tudi pri starih 6 si z preventivo dosegel ogromne kilometre

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako je mala veriga slu?i pogonu oljne ?rpalke. Ko se sito ma?i se verjetno ?rpalka bolj mantra kar bolj obremenjuje verigo....

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja SkyactivD ma pripro?eno preventivno menjavo te verige, s pucanjem sita in pregledom oljne ?rpalke (po posvetu z Pelkom, iz ?asov ko sem ?e lastil tak?no M6), skoraj "obvezno" pa je to za letnike 2013-2015, ker se pa? ob zama?eni oljni ?rpalki le ta normalno da vrtga.

Evo ?e skica:

post-10697-0-45938600-1584349333_thumb.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.   Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.
    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.