Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Še dobro da sem bil na wcju ko sm gledal te slike, ker sem kar drisko dobil.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Zdravo

Eno malo vprašanje. Ko je avto hladen (jesenski padec temperatur) mi precej težko gre v 1. prestavo. Ga moram malo premigati, da zdrsne.

Pri segretem ni težav. Dela kot po maslu.

Kakšna ideja?

Mazda, 626, 2.0i, 💯 kw.

 

Hvala

Napisano
pred 8 urami je Strela napisal:

Zdravo

Eno malo vprašanje. Ko je avto hladen (jesenski padec temperatur) mi precej težko gre v 1. prestavo. Ga moram malo premigati, da zdrsne.

Pri segretem ni težav. Dela kot po maslu.

Kakšna ideja?

Mazda, 626, 2.0i, 💯 kw.

 

Hvala

 

Menjaj olje v menjalniku in namaži zajle vzvodovja. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Tudi preveri, če imaš sploh zadostno količino olja v menjalniku, ker ko se segreje se razširi in mu morda ob hladnem le-tega primanjkuje?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pred eno uro je Z M A J napisal:

Tudi preveri, če imaš sploh zadostno količino olja v menjalniku, ker ko se segreje se razširi in mu morda ob hladnem le-tega primanjkuje?

Zdaj ko je dež pa šalta kot Šumaher😳😳😳

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 8 minutami je Strela napisal:

Zdaj ko je dež pa šalta kot Šumaher😳😳😳

Malo črnega humorja; a kot Šumaher zdaj ali 10let nazaj?

Napisano
pred 3 minutami je Nejc1986 napisal:

Malo črnega humorja; a kot Šumaher zdaj ali 10let nazaj?

Vedno v najboljši luči 🌞

Napisano
On 10/1/2020 at 10:58 AM, mihaing said:

 

Dolge relacije...delam cca 55k km letno. Kot kaže prevelik napor za ta tip :)

 

Glede nivoja olja pa: nisem preverjal. Avto je bil dva tedna preden je zariban na A-cosmos na menjavi olja. Razen če so ti indijanci kaj zaj...kar se nebi čudil. Hmmmm

 

p.s. motor je iz tujine. Ne vem lokacije od kod. Se pozanimam. Zrihtal mi ga je Pelko preko vez (zato pa je ta clovek car ne ne prenese bremena nazaj na lastnima in to noro cenim), pa ta je še novejsi letnik in ima prevozenih samo 51.000km. Pa da vidimo

 

Ofak :o A so pozabili dihtungo od starega filtra pod novim filtrom olja in so dve naenkrat vodili v zarib? Ker te zgodbe sem že slišal... 

Napisano
pred 33 minutami je NevLado napisal:

 

Ofak :o A so pozabili dihtungo od starega filtra pod novim filtrom olja in so dve naenkrat vodili v zarib? Ker te zgodbe sem že slišal... 

Kako si to mislil,razloži prosim.:whatever:.

Napisano
pred 56 minutami je Bini napisal:

Kako si to mislil,razloži prosim.:whatever:.

 

Na oljnem filtru je gumijasto tesnilo oz.po domače dihtunga. 

Ta dihtunga se včasih močno prime gor in ostane na motorju, če mehanik ni pazljiv in samo zašraufa nov filter nazaj gor, imaš na koncu dve dihtungi na oljnem filtru, kar pa ob povečanem pritisku olja s curkom spušča olje. 

Sem že videl na lastne oči, k je pri nas tudi eden sodelavec bil nepazljiv, pod prostim tekom je blo vse normalno, ko pa je postavil avto ven iz delavnice da gre na testno vožnjo in malo bolj nabil gas, se je pa vlilo olje. 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Res malo čudno. Avto je bil na servisu in  je kmalu za tem zaribal? 🤔

 

 

Napisano

To se dogaja v glavnem zaradi nakvalitetnih filtrov ker ostane guma na bloku motorja in zaradi tega ker ne namažejo gumo z oljem pred montažo.Če bi puščalo na fitru bi zaribal  v dveh dneh

Napisano
pred 46 minutami je SpEkTr napisal:

Pelko mi jutri tole zmontira.

2c4f9795836984b538ab66ef92e37442.jpg

Kaj boš znižal avto? 

 

 

Napisano
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Ja, nasploh če imaš dostikrat kaj težjega v prtljažniku ali na kljuki ja emoji51.png

Samo, a ni potem s temi dodatnimi fedri preveč trd avto, ko nimaš zadaj prikolice priklopljene? 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Akumulator je že star 5 let, samo sem danes meril napetost, pa lepo drži 12.3 ob kontaktu in ob prižganem avtu 14.2 kar naj bi bilo ok.
    • Dobra zgodbica.    Vsi na forumu in tudi drugi, ki jih poznam, jamrajo, da je Nexem mehka pri bočnici in robe pobira.   Če hočeš met gume, ki dolgo držijo, ne jemlji športnih. Avto je imel serijsko Primacy 4, pa ima trenutno 80k km in 6 let. Gume še imajo 4mm, samo grejo vstran, ker so drsalnica in pokajo. Sam raje vidim športno gumo, ki se obrabi, kot pa gumo, ki povprečno drži in gre na koncu s profilom na odpad/Bolho.
    • Čisto enostavno rešiti. Pač ne pije se, ko greš za volan. Se čudno sliši, a tako je.
    • Evo , jaz sem tudi zamenjal z novimi Alpin7 (dot 3125 in celo made in germany)....sem se pogovarjal malo za letne v dimenziji 225/45R18 in mojster pravi Nexen nfera sport -> ima kdo na forumu ? (da je zelo dobra guma - price&performance in da so imeli do sedaj samo 1 reklamacijo, vse ostalo bp), sam z letnimi michelin ps4 nisem bil zadovoljen v smislu obrabe, saj so zdržale samo 3 letne sezone, kar se mi zdi malo ob normalni vožnji.....je pa razlagal, da imajo sedaj z iskanjem čim boljših ocen vsi proizvajalci - predvsem premium težave z hitro obrabo (predvsem robov zaradi mehkih bočnic), tako michelin, conti, goodyear....tako da.....no nekaj časa je še do marca 26 in novih letnih gum    
    • 225/45/17 91w 2023 letnik Bile so na Toyota Corolla, sedaj smo kupili celoletne     cena in dodatne info po dogovoru
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.