Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

@Alex nima veze kako kvalitetno olje je, ker so šobe pod pokrovom ventilov obdane z oljem, če podložke injektorjev spuščajo gre del eksplozije ki se odvija v valjih mimo injektorjev pod pokrov ventilov kjer se vse to zmeša z oljem.

Lahko imaš najkvalitetnejše olje in ne bo zdržalo takih extremov. 

 

@SpEkTr ja to z šobami je konstrukcijsko neposrečeno konstruirano.

MB Cdi npr. ima šobe tako narejeno da so ločene nad pokrovom ventilov in niso v olju, v tem primeru če spusti podložka samo piha mimo in ne pride do zjebanja olja. 

 

Ja se strinjam če veš za ta konstrukcijski kiks na 100kkm menjaš podložke in pregledaš sito v karterju in je to to, stane te 10€, če pa ne veš za to pa te lahko okvara donkatere lahko pride stane 1-3000€.

 

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Zna bit res. Je pa Pelko včeraj klel nad MB...ker je imel tam od enga ML 320 6 valjnik diesel vzet ven iz avta...zariban u nulo :)

Napisano
pred 11 minutami je Aless napisal:

@Alex nima veze kako kvalitetno olje je, ker so šobe pod pokrovom ventilov obdane z oljem, če podložke injektorjev spuščajo gre del eksplozije ki se odvija v valjih mimo injektorjev pod pokrov ventilov kjer se vse to zmeša z oljem.

Lahko imaš najkvalitetnejše olje in ne bo zdržalo takih extremov. 

 

@SpEkTr ja to z šobami je konstrukcijsko neposrečeno konstruirano.

MB Cdi npr. ima šobe tako narejeno da so ločene nad pokrovom ventilov in niso v olju, v tem primeru če spusti podložka samo piha mimo in ne pride do zjebanja olja. 

 

Ja se strinjam če veš za ta konstrukcijski kiks na 100kkm menjaš podložke in pregledaš sito v karterju in je to to, stane te 10€, če pa ne veš za to pa te lahko okvara donkatere lahko pride stane 1-3000€.

 

 

Kaj to s podložkami in sitom lahko opraviš sam in kako, da vem če slučajno gdaj kupim "traktor" :blink:

Napisano

Ker je že toliko govora o tem, bom pa še jaz ob naslednjem servisu (ki bo 10.000 km po menjavi olja) zamenjal podložke in očistil karter.

 

Zanima me, kje naročite ustrezne podložke - kje na netu ali na uradnem servisu?

 

Tesnilna masa mi je ostala še od menjave filtra v avtomatskem menjalniku in bo porabljena še za karter.

Napisano (urejeno)

@Bini ja lahko sam če nima 2 levi roki. Drgač pa tudi mehanik ti ne bi smel računat več k 20€.

 

@dvorjan dobiš na autodoc ali pa ebay, saj verjetno tudi na servisu niso tako drage. 

 

Screenshot_20201009_112831_de.autodoc.gmbh.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 minutama je Aless napisal:

@Bini ja lahko sam če nima 2 levi roki. Drgač pa tudi mehanik ti ne bi smel računat več k 20€.

 

@dvorjan dobiš na autodoc ali pa ebay, saj verjetno tudi na servisu niso tako drage. 

 

Screenshot_20201009_112831_de.autodoc.gmbh.jpg

Hvala za info. Mislim, da bi to lahko pri rednem servisu bilo zajeto pri 100k km in bi bil mir! Kaj bi bilo, da se ti to zgodi z avtom ki je še v garanciji? Se pa vseeno ne bom odločil za traktor varijanto😁

Napisano
pred 36 minutami je Aless napisal:

Ja žal tudi MB ni več to kar je bil 🥴

Pa tudi BMW ne, pa tudi audi ne.... 

 

 

Napisano
pred 9 minutami je Bini napisal:

Hvala za info. Mislim, da bi to lahko pri rednem servisu bilo zajeto pri 100k km in bi bil mir! Kaj bi bilo, da se ti to zgodi z avtom ki je še v garanciji? Se pa vseeno ne bom odločil za traktor varijanto😁

Pa dobro.. tudi pri mazdah 1 gen. je bilo to bolj izjema kot pravilo. Če bi bilo to pravilo, bi zaribasl vse dizel mašine. Tudi takrat ni servis nič reagiral. in ko sem jaz takrat prvi prišel na servis po te podložke, so samo pisano gledali. Ker jim ni bilo nič jasno sem jih kupil čez na mazda servisu v Trstu. Stale so točno 6€. Nadomestne so pa res da malo večje kot original  z manjšo luknjo v sredini. Najbrž so izboljšana varianta. 

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

Pa tudi BMW ne, pa tudi audi ne.... 

Jaz mislim da BMW ne bo nikoli več delal tako kvalitetnih vozil kot so bili linijske 6-ke generacij motorjev M52 in M54, ko so začeli neke turbote gor tlačit je šlo krepko navzdol v zanesljivosti, dizel BMW pa verjetno sploh ni neko čudo tehnike, vsaj kolikor berem na njihovem forumu.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
4 minutes ago, mihaing said:

Kaj si zvedel pri Pelku v mojem imenu😀?

Saj sem napisal. Rekel je podložke in posledično zabito sito.

Napisano

Odlicn, ne spremeni dejstva, da je motor za v kanto...zgleda avto masaker a :)

 

Mene srce boli ko stojim zraven...

 

Koliko.si dal za te fedre. Tudi sam imam pocitnisko prikolco...

Napisano

Fedri so 150. Jah, motor je seveda kaput...zraven je imel 6 valjnega mercedezovega...Še večje sranje...predvsm še dražje. :)

 

Jah lej, če bi vedel, bi menjal takoj podložke in sčistil sito pa bi bil mir. Ker pa nisi...jbg. Smola res.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 52 minutami je SpEkTr napisal:

Fedri so 150. Jah, motor je seveda kaput...zraven je imel 6 valjnega mercedezovega...Še večje sranje...predvsm še dražje. :)

 

Jah lej, če bi vedel, bi menjal takoj podložke in sčistil sito pa bi bil mir. Ker pa nisi...jbg. Smola res.

Še vedno sem mnenja, da je ta motor  bolj izjema kot pravilo.Če bi bile res podložke  glavni razlog zaribanja motorja, ne bi bilo več voznega skayactiv dizla preko 150 Kkm. Vsi bi bili zaribani, ker ne verjamem, da je sploh kdo bilo kje zamenjal te bakrene podložke na teh skayactiv motorjih. Še na tem forumu, ko vemo za ta problem (pri prvi generaciji, pri drugi tega skoraj ni bilo) ga ni junaka.Potreben bi bila res bolj skrben in natančen  pregled za diagnosticirati pravi vzrok. Pregledati bi bilo treba gredi, ležanje... 

 

 

Napisano

Kot zanimivost... Ko sem kupoval Mazdo 3 (letnik 2017) z 2.2 dizelskim motorjem in sem poklical na pooblaščeni servis glede servisne zgodovine, mi je rekel, da naj pri 120.000 km menjam bakrene podložke ob rednem oljnem servisu.

Je pa dejstvo, da vidim ogromno teh motorjev, ki so naredili preko 150.000 km in je to bolj izjema kot pravilo, da bi bila serijska napaka.

 

Mojih 5 centov 🙃

Napisano

In potem pridemo do točke, ko smatramo 150t km kot nek dosežek za avto,ki stane 3 letne plače...

 

Napredek.

Napisano
pred 2 minutama je luxxx7 napisal:

Kot zanimivost... Ko sem kupoval Mazdo 3 (letnik 2017) z 2.2 dizelskim motorjem in sem poklical na pooblaščeni servis glede servisne zgodovine, mi je rekel, da naj pri 120.000 km menjam bakrene podložke ob rednem oljnem servisu.

Je pa dejstvo, da vidim ogromno teh motorjev, ki so naredili preko 150.000 km in je to bolj izjema kot pravilo, da bi bila serijska napaka.

 

Mojih 5 centov 🙃

Lepo, da so ti to svetovali.👍 Pohvalno od servisa. Kot drugo se pa tudi sam strinjam z napisanim, da ni glih tako hudo in problematično. Na splošno se sliši  o zaribanih motorjih bolj pri drugih znamkah. Posledično je Mazda še vedno visoko na lestvicah, kar se tiče vzdržljivosti. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A zdej k je Ford riknu, maš že izkušnje s pisanjem knjig? 🤔
    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.