Alex Napisano 12. oktober, 2020 Prijavi Napisano 12. oktober, 2020 Res je. Včasih so v kaki stari kripi enostavno pozabili zamenjati olje vsako leto, kje pa, bi pa še nivo olja gledali. Ko se je avto ustavil kje ob cesti, so enostavno poklicali AMZS in njihov mehanik je kar na cesti odpravil napako. Danes je to nemogoče. Avto ti odpeljejo z avto vleko potem še štiri dni s pomočjo računalnika ugotavljajo, kaj bi bilo lahko narobe. Ko tega ponavadi ne ugotovijo, pokličejo v tujino predstavnika za to znamko v Sloveniji.In potem, če je vozilo še v garanciji, za silo poflikajo, da lučke ugasnejo. Ko gre garancija mimo se največkrat ta napaka ponovi. Takrat pa sledi menjava dveh-treh delov na avtu (zelo so popularne zamenjave raznih modulov). To se naredi zaradi tega, da je večja možnost, da odpravijo napako. Seveda tokrat to plača lastnik vozila. 😏 1 Citiraj
scania Napisano 12. oktober, 2020 Prijavi Napisano 12. oktober, 2020 Sem preveril, čiščenje sesalnih kanalov stane 180€+ tesnilo. Ni tako velik strošek in res razmišljam da bi kar na 100000km dal čistit in imam mir naslednjih 100000km. 2 1 Citiraj
Bini Napisano 12. oktober, 2020 Prijavi Napisano 12. oktober, 2020 pred 4 minutami je scania napisal: Sem preveril, čiščenje sesalnih kanalov stane 180€+ tesnilo. Ni tako velik strošek in res razmišljam da bi kar na 100000km dal čistit in imam mir naslednjih 100000km. Super,obvezno sporoči če so bili dovolj zapacani za čiščenje ali ne,pa da vidmo če je to to! Prosim sem pozabo napisat. 2 Citiraj
Janez007 Napisano 12. oktober, 2020 Prijavi Napisano 12. oktober, 2020 (urejeno) Na moji se so se saje prvič zapackale pri dobrih 60.000 km Popravljeno 17. januar, 2022 od Janez007 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 12. oktober, 2020 Prijavi Napisano 12. oktober, 2020 Zapackale kje? A to sito v karterju ali kaj drugega? Citiraj
Janez007 Napisano 12. oktober, 2020 Prijavi Napisano 12. oktober, 2020 (urejeno) Neke saje v kolektorju, če se ne motim. To je verjetno druga zadeva, še ena poleg mnogih, ki gredo lahko narobe ... Popravljeno 12. oktober, 2020 od Janez007 Citiraj
SpEkTr Napisano 12. oktober, 2020 Prijavi Napisano 12. oktober, 2020 Ja, to mi je Pelko omenil ja, da je to že čistil, samo pri še enkrat višji kilometrini, ne pri 60 tisoč. To se mi zdi kar kmalu, razen če je režim voženj takšen? Citiraj
Janez007 Napisano 12. oktober, 2020 Prijavi Napisano 12. oktober, 2020 (urejeno) Režim mešan, na dan skupaj cca. 60 km. Torej moramo bit pozorni še na sesalne kanale ... a to preverjajo na rednih servisih? Popravljeno 12. oktober, 2020 od Janez007 Citiraj
SpEkTr Napisano 12. oktober, 2020 Prijavi Napisano 12. oktober, 2020 (urejeno) Ma kje. Vedo o problematiki, samo noben ti ne bo rekel na 60 tisoč,..veste dobro bi bilo spucati še sesalni kolektor. Na servisu je to nekje cca 300eur. Mogoče tudi zato, ker je večini to krneki...bi rekli stran vržen denar, hočejo me nategnit itd... Popravljeno 12. oktober, 2020 od SpEkTr 2 1 Citiraj
scania Napisano 12. oktober, 2020 Prijavi Napisano 12. oktober, 2020 Saj pri dizlih se isto pojavlja je tudi direktni vbrizg goriva. Jaz sem zelo picajzlast za avto in delam vse prej kot je treba, pac to mi je hobi in v tem uzivam. Imate pa mazde ki niso nikoli nic od tega natedili pa grejo imajo 250000km in gre. Pa da nebote mislili da je samo pri mazdi tako, so preumium znamke ki imjo zraven tega se sto drugih stvari. 4 Citiraj
Alex Napisano 12. oktober, 2020 Prijavi Napisano 12. oktober, 2020 (urejeno) Kot sem že enkrat napisal. Večina lastnikov dizelskih mazd ni tu gor na forumu in se jim še sanja ne o tem, kar mi tu gor pišemo. In naredijo brez problema 300Kkm. Ali imajo srečo ali mi malo pretiravamo. Avte je potrebno spihati pogosto, pa četudi so to dizli. Najslabše za motorje je, da se cijaziš 50/uro v četrti brzini na 1000 obratih. Popravljeno 12. oktober, 2020 od Alex 2 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 12. oktober, 2020 Prijavi Napisano 12. oktober, 2020 Res je, danes sem ga spihal na ac, za kratek čas 1 Citiraj
Tilen5 Napisano 12. oktober, 2020 Prijavi Napisano 12. oktober, 2020 21 minutes ago, Alex said: Kot sem že enkrat napisal. Večina lastnikov dizelskih mazd ni tu gor na forumu in se jim še sanja ne o tem, kar mi tu gor pišemo. In naredijo brez problema 300Kkm. Ali imajo srečo ali mi malo pretiravamo. Avte je potrebno spihati pogosto, pa četudi so to dizli. Najslabše za motorje je, da se cijaziš 50/uro v četrti brzini na 1000 obratih. Glede na število mazd po Sloveniji je pomoje sorazmerno majhen delež okvar. 3 1 Citiraj Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.
Alex Napisano 12. oktober, 2020 Prijavi Napisano 12. oktober, 2020 (urejeno) pred 40 minutami je SpEkTr napisal: Res je, danes sem ga spihal na ac, za kratek čas Malo off topic. Ampak moram. Jaz sem jo tudi malo razpihal zadnjič, ko sem šel v Lj. Ne vem, če je bil kdo tu s foruma z črno CX 30. MB oznaka na tablicah. Na zadnjem znaku od mazde ima prilepljene rogove in rep od hudička.V glavnem, oba sva vozila "po moško". Jaz dam gas, on da gas, jaz še bolj, on še bolj. Po klancu navzdol mu pustim malo veselja in me prehiti. Pogledam ga, nasmešek na njegovem obrazu od ušes do ušes.☺️ Nato pa pride klanec pod Nanosom.In uganite, kaj se je zgodilo? By, by CX 30 🤗 Ziher benzinarka.. On v avtu sam, mi smo bili štirje. Benzin... 🤗 Popravljeno 12. oktober, 2020 od Alex 3 1 Citiraj
Bini Napisano 12. oktober, 2020 Prijavi Napisano 12. oktober, 2020 pred 10 minutami je Alex napisal: Malo off topic. Ampak moram. Jaz sem jo tudi malo razpihal zadnjič, ko sem šel v Lj. Ne vem, če je bil kdo tu s foruma z črno CX 30. MB oznaka na tablicah. Na zadnjem znaku od mazde ima prilepljene rogove in rep od hudička.V glavnem, oba sva vozila "po moško". Jaz dam gas, on da gas, jaz še bolj, on še bolj. Po klancu navzdol mu pustim malo veselja in me prehiti. Pogledam ga, nasmešek na njegovem obrazu od ušes do ušes.☺️ Nato pa pride klanec pod Nanosom.In uganite, kaj se je zgodilo? By, by CX 30 🤗 Ziher benzinarka.. On v avtu sam, mi smo bili štirje. Benzin... 🤗 On jo ni rabo razpihat ker je imel novo, če ne bi ti jo popihal... 😁 1 2 Citiraj
Alex Napisano 12. oktober, 2020 Prijavi Napisano 12. oktober, 2020 pred 19 minutami je SpEkTr napisal: Kok sta pa vozila? 200? 😇 Citiraj
SpEkTr Napisano 12. oktober, 2020 Prijavi Napisano 12. oktober, 2020 Jaz upam da danes ni bil kak policaj na nadvozu...😇 1 Citiraj
Alex Napisano 12. oktober, 2020 Prijavi Napisano 12. oktober, 2020 pred 6 minutami je SpEkTr napisal: Jaz upam da danes ni bil kak policaj na nadvozu...😇 Počakaj par dni...😋 Citiraj
Z M A J Napisano 12. oktober, 2020 Avtor Prijavi Napisano 12. oktober, 2020 pred 3 urami je Alex napisal: Malo off topic. Ampak moram. Jaz sem jo tudi malo razpihal zadnjič, ko sem šel v Lj. Ne vem, če je bil kdo tu s foruma z črno CX 30. MB oznaka na tablicah. Na zadnjem znaku od mazde ima prilepljene rogove in rep od hudička.V glavnem, oba sva vozila "po moško". Jaz dam gas, on da gas, jaz še bolj, on še bolj. Po klancu navzdol mu pustim malo veselja in me prehiti. Pogledam ga, nasmešek na njegovem obrazu od ušes do ušes.☺️ Nato pa pride klanec pod Nanosom.In uganite, kaj se je zgodilo? By, by CX 30 🤗 Ziher benzinarka.. On v avtu sam, mi smo bili štirje. Benzin... 🤗 Ti prav rabis srecat enga dokaj mocnega Benzarja, npr. Bmw 6-valjni ali kak Turbak s primerno mocjo in da te v klanec gor na obratih nasmodi k zmaj 4 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Alex Napisano 12. oktober, 2020 Prijavi Napisano 12. oktober, 2020 pred 1 uro je Z M A J napisal: Ti prav rabis srecat enga dokaj mocnega Benzarja, npr. Bmw 6-valjni ali kak Turbak s primerno mocjo in da te v klanec gor na obratih nasmodi k zmaj BMW - ja raje ne, ker se mu lahko veriga strga,ko hoče mimo mene.Najraje vidim kakega porša, ko gre mimo. Je prijetno za ušesa in oči. 2 1 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 14. oktober, 2020 Prijavi Napisano 14. oktober, 2020 Zadnjič sem pisal, da se folku regeneracija tako zaštrika, da ti interval prepolovi. Evo, dejansko je nekdo napisal, da mu je uspelo razvozlati zadevo, in sicer je menjal komplet EGR očitno. "I have had same problem on 2010 Mazda3 for almost one year.different engine, not the Skyactive (it is the R2 2.2d with 185 HP) but same behaviour:- frequent regenerations specially if pushing hard the engine ( one evey 150/200 kilometers instead of 450/480)- PM-ACC and PM-DSD growing fast and sometimes suddenly- regenerations triggered when PM-ACC reached 6 g/l instead to be triggered by PM-GEN = to 6 g/l- no errors on PCMI've tried everything:- cleaned EGR, EGR cooler end related pipes- cleanend the intake manifold- cleaned injectors- used various kinds of DPF cleaners- changed injectors washers- done every kind of EGR/ITB, injectors and sensor calibrations- done DPF resets, assessment, forced regenerations...but no improvementsat the end, I've changed the EGR electronic part (the motor) and everything is fixed now: even if the engine have more than 240.000 kilometers regenerations starts again every 450/480 kilometers.PM_GEN reaches 6.0 g/l and PM-ACC and PM-GEN grows slowly and not randomly like before.I know Skyactive have 2 EGR valves, maybe the issue is in one of their actuator motors." Citiraj
Hixxy Napisano 14. oktober, 2020 Prijavi Napisano 14. oktober, 2020 (urejeno) Kje se to kupi Ker imam isti problem, enkrat iz Ajdovščine do Ljubljane in nazaj in potem do Nove Gorice, bamf regeneracija. Ni čudno da je povprečna poraba 7.6l Popravljeno 14. oktober, 2020 od Hixxy Citiraj
Alex Napisano 14. oktober, 2020 Prijavi Napisano 14. oktober, 2020 pred 31 minutami je Hixxy napisal: Kje se to kupi Ker imam isti problem, enkrat iz Ajdovščine do Ljubljane in nazaj in potem do Nove Gorice, bamf regeneracija. Ni čudno da je povprečna poraba 7.6l Miim, da je to druga mašina. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.