Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Potem sem narobe razumel. Hvala!

 Ta grafika me je ``zavedla`` ker meni ne kaže za deaktivacijo. Po google searchu sem ugotovil, da to grafiko imajo modeli od 2020 naprej.null

image.png

Popravljeno od porko-d
Napisano

Če odgooglaš "mazda cylinder deactivation vibrations" dobiš kar dosti zadetkov, na primer:

 

 

Some customers may object to low-frequency noise and / or noticeable vibrations on the steering wheel, on the floor and / or on the seats when driving at a speed of 1500-1650 min-1 (regardless of the gear selected).

Cause: This is normal behaviour when cylinder deactivation is activated (drives with two cylinders).

 

https://www.mazda3revolution.com/threads/tsb-for-engine-vibration.240897/

 

Napisano
dne 2. 5. 2025 ob 7:38 je Bini napisal:

Koliko se pa potem kaj pozna na porabi... 🤔

Odvisno po zdajšnih testiranjih mojih strank, je poraba višja max 1deci

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano

So pa to točni ljudje, da 1 deci pri porabi avta opazijo. Jaz vsakič, ko grem na sekret, 2 deci spraznim.

  • Všeč 2
  • Haha 5
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Verjetno bo to ja, hvala vsem za pomoč!

Za testirat bom izklopil konektorje in preveril če ne trese več, in če je res to bom stopil z vami v kontakt miha20.

Še enkrat hvala vam za pomoč!

Popravljeno od porko-d
Napisano
pred 4 urami je porko-d napisal:

Verjetno bo to ja, hvala vsem za pomoč!

Za testirat bom izklopil konektorje in preveril če ne trese več, in če je res to bom stopil z vami v kontakt miha20.

Še enkrat hvala vam za pomoč!

Katere konektorje?

Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

Katere konektorje?

za ventil za izklop valjev, pa lučko za motor dobiš za nagrado.

Če rabiš pomoč piši zs

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 30. 4. 2025 ob 18:18 je porko-d napisal:

Pozdravljeni,

imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo?

Hvala in lep pozdrav!

1. ko menjaš olje v AT, se splača naredit reset, da se menjalnik začne takoj prijavat na nov "flow":.. bo pa to ščasoma naredil sam od sebe

2. če maš aktivacijo cilindrov z G194, zna takrat preklopit na 2 cilindra, pa gre potem vse v maloro in zatrese :) povsem normalno!

Napisano

@porko-d to bo  deaktivacija, če imaš G194 kot piše Lado.  Če se to dogaja pri nižjih hitrostih do 80 km/h ko mašina ni obtežena.

Napisano

A tudi G194 ima deaktivacijo cilindorv? 😬 Sem mislu, da je to pri X motorjih.

Napisano
pred 4 minutami je samSimon napisal:

A tudi G194 ima deaktivacijo cilindorv? 😬 Sem mislu, da je to pri X motorjih.

 

Ja, to je ta fora pol k se morš odločt med 6ko 2017 al pa 2018

 

Če hočeš novejše luči pa novejši interior moraš požret G194 z deaktivacijo cilindrov :D 

 

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je samSimon napisal:

A tudi G194 ima deaktivacijo cilindorv? 😬 Sem mislu, da je to pri X motorjih.

Bog ne daj, da bi X motor imel kaj takega... 😁

Popravljeno od Bini
Napisano

Hvala vsem za odgovre.
-Ja po menjavi olja je bil opravljen reset AT-ja.
-Ponavadi začutim ko vozim 50-60km/h in pri 70-80km/h (regionalne ceste)

Sem samo vesel, da ni nič ¨narobe¨ z avtom

Napisano
Pred eno uro je porko-d napisal:

Hvala vsem za odgovre.
-Ja po menjavi olja je bil opravljen reset AT-ja.
-Ponavadi začutim ko vozim 50-60km/h in pri 70-80km/h (regionalne ceste)

Sem samo vesel, da ni nič ¨narobe¨ z avtom

Sam gas, ne šparat, imaš super motor in super avto, na 15kkm menjavaš olje in to je to :) 

Napisano
pred 12 urami je porko-d napisal:

Hvala vsem za odgovre.
-Ja po menjavi olja je bil opravljen reset AT-ja.
-Ponavadi začutim ko vozim 50-60km/h in pri 70-80km/h (regionalne ceste)

Sem samo vesel, da ni nič ¨narobe¨ z avtom

Yes, tole je izkop cilindrov, @ignacij ti lahk vse razloži on je to do potankosti naštudiral, celo spoznala sva se v živo zaradi tega :P

Napisano
pred 8 urami je 50keda napisal:

Yes, tole je izkop cilindrov, @ignacij ti lahk vse razloži on je to do potankosti naštudiral, celo spoznala sva se v živo zaradi tega :P

Better love story than Twilight.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Je morda kakšna težava oz. vprašanje za našega MAČKA? :) 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 2 urama je Z M A J napisal:

Je morda kakšna težava oz. vprašanje za našega MAČKA? :) 

Vprašaj ga za 2,3 turbo motor. Kdaj lahko pričakujem, da se poslovi.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Praši kam se splača mazo peljat na JUNG al v Sočo.

Popravljeno od Tilen5

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.