Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

sem v iskanju "novega" avtomobila in v o?i so mi padle tudi mazde 6, predvsem tretje generacije (?e posebej bela na a.net, ker je dale? najcenej?a). Po prebiranju tujih in tega foruma sem seveda naletel na te?ave 2.2 dizel motorjev in nekako nisem na?el primernega odgovora, ampak bo morda vedel kdo od vas ali Pelko:

Torej: pri mazdah 6 do cca marca 2014 se pojavljajo te?ave z motorjem, ker se zaradi nabiranja nesnage in obrabe gredi (na?el sem ta dva vzroka) zaba?e sit, posledi?no zariba oljna ?rpalka, veriga se strga in zariba ?e motor. Torej se da problem prepre?iti s ?i??enjem tega sita na vsake kvatre? Sode? po posnetkih ni tako te?ko dostopno, da se tega ne bi mogel lotiti sam? Kako je re?en problem pri novej?ih motorjih?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

sem v iskanju "novega" avtomobila in v o?i so mi padle tudi mazde 6, predvsem tretje generacije (?e posebej bela na a.net, ker je dale? najcenej?a). Po prebiranju tujih in tega foruma sem seveda naletel na te?ave 2.2 dizel motorjev in nekako nisem na?el primernega odgovora, ampak bo morda vedel kdo od vas ali Pelko:

Torej: pri mazdah 6 do cca marca 2014 se pojavljajo te?ave z motorjem, ker se zaradi nabiranja nesnage in obrabe gredi (na?el sem ta dva vzroka) zaba?e sit, posledi?no zariba oljna ?rpalka, veriga se strga in zariba ?e motor. Torej se da problem prepre?iti s ?i??enjem tega sita na vsake kvatre? Sode? po posnetkih ni tako te?ko dostopno, da se tega ne bi mogel lotiti sam? Kako je re?en problem pri novej?ih motorjih?

Novej?e nimajo ve? teh problemov, niti z dpf filtri ne ve? od FL naprej.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

sem v iskanju "novega" avtomobila in v o?i so mi padle tudi mazde 6, predvsem tretje generacije (?e posebej bela na a.net, ker je dale? najcenej?a). Po prebiranju tujih in tega foruma sem seveda naletel na te?ave 2.2 dizel motorjev in nekako nisem na?el primernega odgovora, ampak bo morda vedel kdo od vas ali Pelko:

Torej: pri mazdah 6 do cca marca 2014 se pojavljajo te?ave z motorjem, ker se zaradi nabiranja nesnage in obrabe gredi (na?el sem ta dva vzroka) zaba?e sit, posledi?no zariba oljna ?rpalka, veriga se strga in zariba ?e motor. Torej se da problem prepre?iti s ?i??enjem tega sita na vsake kvatre? Sode? po posnetkih ni tako te?ko dostopno, da se tega ne bi mogel lotiti sam? Kako je re?en problem pri novej?ih motorjih?

Bom Simona vpra?al kako bi se on lotil taprvih variant Skyactive diesel, v smislu preventive in izogibanju ve?jih te?av.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za letnik 2012 in 13 je Pele rekel, bi na dizlu preventivno menjal odmicne, verigo in scistil cedilo karterja. Potem naj bi bilo dalje brez tezav.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pozdravljeni,

 

nekaj vpra?anj za mojstra pelka, avto je M6, G145, 2013

 

1. katere v?igalne sve?ke priporo?a za avto oz. kako je z menjavo le teh? V navodilih namre? pi?e za evropo, da se menjajo na 120.000, ni? pa ni omejeno na leta. Je ta interval predolg?

 

2. Ali bi bil slede?i akumulator primeren, predvsem zaradi zagonske mo?i in Ah? https://www.agroizbira.si/izdelek/110256/akumulator-12-v-60-ah-ecodry-agm-stopgo

 

3. Kako je z menjavo filtra goriva, na koliko ?asa? Nekaj sem prebral da naj bi bil filter pri bencinarjih direktno v tanku in da naj se ga ne bi menjalo zelo pogosto?

 

hvala za odgovore :)

 

lp ale

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Original mazdine svecke (iridium se mi zdi ) zdrzijo 120k km. Jih imam tudi jaz na drugi generaciji. Lahko das seveda tudi kaksne druge NGK recimo k imajo interval na 60k km pa nebo cisto nic narobe. Kar se tice filtra pa nima predpisane menjave in naj se nebi menjal (razen v skrajnih primerih).Vsaj tako je bilo pri prvi in drugi generaciji bencinark. Moja bivsa ima 340k km pa ni bil filter nikoli zamenjan. Za dizla je drugace in tam je potrebno menjati filter.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni
Svecke se menjajo na 120.000 km bosch iridium.
Filter goriva se menja na vsakih 120.00 km je pa v rezervarju in se menja komplet z plovcem 
Akumulator je ta pravi ki ste ga sami navedli
Lps
 

--

AVTO PELKO d.o.o.
 
Zgornja Senica 46
 
1215 Medvode
 
Tel: 01 3613 107
 
Gsm: 041 667 335

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,


 


Sicer sem pisal mail tudi gospodu Pelku, ampak vpra?am ?e tu, ker pravite, da nima rad ra?unalnika: Rabim novo lambda sondo. Nova originalna za moj avto je zelo draga, zato mi je mehanik priporo?il proizvajalca DENSO. Ampak o?itno ponujajo le za motorje od 2.0 naprej. Moj avto je:


 


Mazda 6 GH 1.8, letnik 2008,


 


?tevilka dela za lambdo glede na A-cosmos, pa je:


 


LF4J-18-8G1A


 


Lahko morda posredujete sporo?ilo gospodu Pelku? Menjavo lambde bi opravil pri njem hkrati z menjavo olja in filtrov in pregleda avta ?ez kak mesec in pol.


 


Hvala lepa in lep pozdrav,


 


Nejc


Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Morda bi bila dobra re?itev tudi rabljen del s kakega avtoodpada?

 

Pozdravljeni,

 

Sicer sem pisal mail tudi gospodu Pelku, ampak vpra?am ?e tu, ker pravite, da nima rad ra?unalnika: Rabim novo lambda sondo. Nova originalna za moj avto je zelo draga, zato mi je mehanik priporo?il proizvajalca DENSO. Ampak o?itno ponujajo le za motorje od 2.0 naprej. Moj avto je:

 

Mazda 6 GH 1.8, letnik 2008,

 

?tevilka dela za lambdo glede na A-cosmos, pa je:

 

LF4J-18-8G1A

 

Lahko morda posredujete sporo?ilo gospodu Pelku? Menjavo lambde bi opravil pri njem hkrati z menjavo olja in filtrov in pregleda avta ?ez kak mesec in pol.

 

Hvala lepa in lep pozdrav,

 

Nejc

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej..Nejco imel isti problem na mazda5 2.0 benzin ..cela JEBA za dobit kopjo te L.sonda.prva zgornja.iskal tudi dr.pelko tudi v Nem?iji rabljeno ni?...sem moral dobavit Novo .NkG.l.sonda cena 280?..popust na Mazda kp 200?..prej je gorela non stop rumena lu?ka od motorja...poraba je nihala..bodi previden ..?e ne bo razprava ti bo non stop opozarjala ta Lu?ka.mogo?e se da zdaj dobit kopjo.pelko bo vedel ..to je blo pred 8leti..zoom zoom..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je prva lambda sonda oz. pred katalizatorjem. 1.8 in 2.0 imata isto lambdo. Le 2.5 motor ima drugacno.

 

post-7623-0-24295000-1581424409_thumb.jpg

 

Jest osebno bi vzel original rabljeno, ker nova original je res prevec draga. Denso ti je pa svetoval ker je res top firma za sonde. Razne replike lahko ne delajo optimalno ali pa dobis kaksno napako in posledicno check engine light. Poleg tega tudi aftermarket sonde niso poceni in so hitro 200?. Sonda se pa itq zamenja v desetih minutah. Raznim no name znamkam za 50-70e bi se jest izogibal. sem jo za fotra (2.0) kupil in je sicer vse normalno delalo le napako je ves cas metalo ven. Sem jo zamenjal in dobil denar nazaj.Ali je avto slucajno na lpg?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avtoplin ponavadi res totalno zmede sistem in potem (meni osebno) je na 6-ki GG 2003 letnik 2.3i motor, celoten ?as gorela check engine rumena lu?ka :)

 

P.S. Pele mi je napisal, da bo kar neposredno na vpra?anje odgovoril (torej avtorju tega vpra?anja, ki mu je pisal na e-po?to). :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo,

- na testerju je javilo napako,

- lu?ka za motor se je nekaj ?asa pri?igala za par dni, zdaj se ve? ne pri?iga.

- avto cuka, ne pospe?uje lepo - na za?etku najprej po?epne, potem ?ele pospe?i kljub konstantnemu dr?anju gasa

- v stand gasu ful nihajo obrati dostikrat, pri ?emer pride do kriti?ne stopnje nizkih obratov in potem po?ene motor na vi?je obrate

- na tehni?nem plini niso bili ?ist ok, me je pogojno spustil

 

Montirali smo dva distan?nika na obe lambdi in je pomagalo, da se nekaj ?asa ni pri?igala lu?ka za motor. Ampak se je potem spet za?ela pri?igat.

 

In morda ?e kak simptom, ki se ga zdaj ne spomnim.

 

lp ,Nejc

 

Kaj pa se ti dogaja s to sondo?
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala lepa vsem za informacije in Zmaj, hvala za posredovanje sporo?ila!

 

To je dobra informacija, da je za 2.0 ista kot za 1.8.

 

Avto je 1.8 bencin, ni lpg.

 

Ja, ne bom jemal poceni no name stvari, zato raje vpra?am strokovnjake, kaj kupiti. Bom po?akal na odgovor od mojstra in potem nabavil.

 

lp, Nejc


Offtopic, sem pa mel podoben problem z enim starim BMWjem 320i e36... neverending story. Tudi lambda zani?. Pa je prej?nji lastnik kao zamenjal lambdo, tako da mi ni padlo na pamet, da bi lahko bil to problem...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ...saj sem to tudi jaz ti napisal ...obstaja samo original NKG..L.sonda..zs ta motor...pa? Mazda..probaj popust zrihtat na Mazdi...lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • in to se je zgodilo v demokraciji. pa ne katerikoli demokraciji. v Nemški Demokraciji!
    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.