Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A si ga v sport za?altu :P

Ja itak, sej ve?; 1, 2, 3, 4, 5, Rally :))))))))

 

Mogo?e je pa fensi vztrajnik crknil...

Ja se bojim da je vztrajnik trpel :/

 

Lahko da je utrgana vzmet v vztrajniku.

Enak sumim, sm mal prebiral o teh dvomasnih vztrajnikih...huh ni cudn, da delajo te conversion kite.

Napisano

Jaooo mazda.. Kadet letnik 91 je imel hidravli?ne ventile.. :S Ja ni?, bo treba do mojstra Pelka.. Cena enaka kot si zgoraj napisal za manj?i mlin?ek? :)

Pele je reku, da stari motorji imajo hidravlicne, novejsi, iz casa koprodukcije s Fordom pa ne vec: (

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vpra?anje...pri moji ?estici, 2009, CD185 je pri 136.000 km za?el peti levi sprednji le?aj...kolk bi to kaj pri?lo? Se menja samo le?aj, ali slu?ajno cel pesto? Kolk ?asa traja menjava? Je smiselno menjat oba le?aja hkrati? Desni je ?e popolnoma tih.

Napisano (urejeno)

Mu bom pisal in ga pocukal se za prejsnje odgovore :)

 

Poslano ravnokar.

Popravljeno od Z M A J

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na?eloma menja? samo tistega, ki prepeva - je pa okol 140? ta le?aj z menjavo, ?e se ne motim.

33112_1.png

Napisano

Na?eloma menja? samo tistega, ki prepeva - je pa okol 140? ta le?aj z menjavo, ?e se ne motim.

Pelko je reku, da se menja samo lezaj, strosek z delom pa pri njemu 110 EUR.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Bi prosil da mu posreduje? ?e moj problem, v?eraj mi je pri ?altanju iz 1ve v 4to (po nesre?i seveda :D)kot neki za?krtal v sklopki. Sedaj pa imam problem, da se sli?i neko ro?lanje pri predelu sklopke ?e je avto v leru ali pa ?e stisnem sklopko. Kod bi se nekaj odlomilo (vzmet?) in skakalo v notranjosti. Poleg tega imam sedaj ?e problem, da se mi v?asih sklopka ne vrne v celoti nazaj ampak jo v?asih mal z nogo porinem gor ali pa enostavno malo po?akam in sko?i nazaj.

Naj povem ?e, da avto se probal avto tudi mal stisnit, da vidim ?e sklopka kej zdrsi pa je normalno vleku.

Sem ?el preventivno na Cosmosa vpra?at in so omenil za sklopko da je verjetno ?la neka hidravlika (nisem poponoma ziher kaj je reku gospod) za ostalo so pa rekli, da je potreben pregled, samo sem rekel raje tu vpra?am in potem naprej.

Hvala :)

P.S.: Aja avto je Mazda 6 2.0 dizel 2003 letnik :D

Vztrajnik je bil :/. SIcer je mojster Pelko zrihtu, seveda smo menjal tut sklopko, drago, sam to je pa k vozi? Mazdo pa ?e navornik :D.

Dobr da je dizel pod ? drgac nvm kako bi se furu na ?iht XD

Napisano

Vztrajnik je bil :/. SIcer je mojster Pelko zrihtu, seveda smo menjal tut sklopko, drago, sam to je pa k vozi? Mazdo pa ?e navornik :D.

Dobr da je dizel pod ? drgac nvm kako bi se furu na ?iht XD

Koliko je sedaj stro?ek pri Pelku za ta poseg?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Se zmeraj nimam odgovora.

 

Edit, dobil vceraj 2 dogovora! ;)

Popravljeno od Z M A J

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

POzdravljeni

Jaz bi naredil sledece na vasi mazdi 5,

Ocistil bi injektorje zamenjal podlo?ke in nastavil ventile ter na koncu nastavil ?obe ter potem kontroliral vrednost sob pri hladnem in toplem motorju

Cena tega bi bila 80 eur

Malo verjetno da grejo sobe na mazdi 6 ali 5 2,0 dizel od letnika 2006 dalje.

LP

Simon Pelko

041 667 335

 

 

Pozdravljeni,

1 PRIMER

Verjetno je problem na vztrajniku Ponavadi ce je rozljalo ali ce je sklopka ostajala notri je bil problem vztrajnik vendar je potrebno menjati tudi sklopko

Cena vse skupaj z menjavo je 840 eur

2 Primer

 

Dimenzije batnih obro?kov in lezajev so prave

LP

Simon Pelko

041 667 335

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zdravo, imel bi tudi jaz vpra?anje za mojstra pelka; in sicer me zanima kaj bi bilo narobe kak?en bi bil stro?ek popravila ter ?as popravila (sem iz dokaj dale?). Situacija je ta: mazda6 2009 2.2d 125km s 250.000km cuka. cuka pa tako da ko je mrzel od 1000rpm naprej pri malo ve?ji obremenitvi (klanec konstantni gas) se sli?ijo tudi malo ?obe zvok katerih se spreminja. Ko se avto segreva se tudi obrati pri katerih cuka vi?ajo (nekako tako kot da avto ne bi vedal ali naj vle?e ali zavira). Ko je motor segret in ko ga pohodi? avto potegne normalno (mogo?e za 0,5s zamika) pri po?asnem pospe?evanju oz. lahki obremenitvi cuka nad 2000rpm pa tja do 2500rpm. V?asih k se ustavim na semaforju so obrati na 800-850 nekaj sekund in nato padejo na 700, ?e imam sre?o na 725. Zanimivo je pa to da to se ne dogaja vedno, v?asih avto dela normalno. ?e pa ?e cuka in je ogret, ga ugasnem in ponovno pri?gem in je malenkost bolj?e. Ko pa avto zjutraj pri?gem se kake 15s lovi (ne obrati) ampak take ?udne zvoke spu??a (normaln zvok pod zauhom in tak pridu?en zvok).

 

P.S. naj bi bile ?obe ampak vseeno bi jih najprej probal ro?no nastaviti ?ele nato menjati.

 

Hvala za posredovanje vpra?anja/situacije in za odgovor.

 

Lp Tilen

Napisano

Ravnokar sem mu poslal. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ravnokar sem mu poslal. 

Super, hvala. Ob priliki gremo na pivo.....ali dva.....ali.....  :mi pijemoo:

Napisano

Najprej Mazdurino po?timat, potem pa se menimo dalje.  :P

 

(prilepim Simonov odgovor takoj ko mi ga po?lje in to ponavadi traja dan ali dva).

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Najprej Mazdurino po?timat, potem pa se menimo dalje.  :P

 

(prilepim Simonov odgovor takoj ko mi ga po?lje in to ponavadi traja dan ali dva).

ni panike, neki se bo pa ja zrihtal, ker drga? mi je avto top, sam tole mi pa ?ivce pije, pa ?e, ?e so ?obe, mi lahko bat zlukna :(

Napisano

Pelko ti bo po?timal, brez skrbi. :danzoman:

 

?e se bo? odlo?il za sanacijo pri njem pa se ti spla?a postat ?e ?lan Mazdakluba, ker imamo pri njem 15% popusta in ?koda pla?evat ve?, ?e ni potrebno. Vse ugodnosti so tule;

 

http://www.mazdaklub.si/clanstvo/clanske-ugodnosti/

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ni panike, neki se bo pa ja zrihtal, ker drga? mi je avto top, sam tole mi pa ?ivce pije, pa ?e, ?e so ?obe, mi lahko bat zlukna :(

Bat ti ne bo kar tako zluknalo. To mora bit ?oba ?e ornk fu?. Kak?no ima? pa porabo, je kaj posko?ila v zadnjem ?asu? 

 

Pri meni, se je po menjavi ?obe poznalo cca pol litra, je pa ?oba ?e ornk klenkala, je bilo pa to pri 2.0 motorju.

 

Jaz bo probal s kalibracijo ?ob, potem pa dalje ..kak u? bi vrgel na dpf, se pravi na koliko kilometrov se ti dela regeneracija itd..

Napisano

Bat ti ne bo kar tako zluknalo. To mora bit ?oba ?e ornk fu?. Kak?no ima? pa porabo, je kaj posko?ila v zadnjem ?asu? 

 

Pri meni, se je po menjavi ?obe poznalo cca pol litra, je pa ?oba ?e ornk klenkala, je bilo pa to pri 2.0 motorju.

 

Jaz bo probal s kalibracijo ?ob, potem pa dalje ..kak u? bi vrgel na dpf, se pravi na koliko kilometrov se ti dela regeneracija itd..

S for scanom sm naredu kalibriacijo 2x in ni? bolj?e, nato sm naredu "reset all adaptions" pa j blo ?e slabi, poraba mislm da j dokaj normalna (pred dnevi tankal polnega pa mam mal ve? k pou ?e in sm naredu 450km) za 30 km na dan 50% mestne 50% relacije.

 

Regeneracija se mi dela, po forcanu na cca. 400km, res pa da je bla spro?ena prisilna.

 

Zdej mi je pa prenosnik crknu in nemorem ni? ve? ni? delat :(

Napisano

Daj s forscanom poglej kak?ne ima? vrednosti pri ?obah in magari pripopaj tukaj. 

 

Ostali podatki so kar v redu, koliko ima? prevo?enih? Pri meni dela regeneracijoa na ccan 450km, imam pa mestno oz. primestno vo?njo trenutno. Torej sva tam tam. Reset all adoptions sem tudi jaz ?e preiskusil, traja pa nekaj ?asa, da se potem sam nau?i nazaj na neke konstantne vrednosti. Zato je to kar si rekel, da je bilo ?e slab?e, pomoje ?isto normalno.

 

Sporo?i vrednosti ?ob, da vidimo kako in kaj.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.