Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Hybrid je nekaj drugega - to je klasi?ni bencinski motor v navezavi z elektromotorjem. Torej oba poganjata direktno kolesa. Pri podal?evalcu dosega je pa bencinski motor namenjen le za generator elektri?ne energije in fila baterije. Torej bencinski motor takrat, ko je potreba da deluje, to po?ne v najbolj optimalnih obratih, kjer je izkoristek najbolj?i in v enakih vrtljajih, da ni spremembe obratov, kjer se tudi ustvarja kar veliko izgube.

 

Druga?e pa elektromotorji takega avta imajo ?e vedno lahko mo? tud 150 ali pa ?e veliko ve? kW in vle?t prikolico ni nobenih te?av. Za doseganje hitrosti 130km/h kot je omejitev pa potrebuje? po ravnem 50KM v povpre?ju, tako da je mo? filanja preko podalj?evalca popolnoma dovolj. Takrat, ko recimo potrebuje? ve?jo mo? za pospe?evanje ali vo?njo v klanec pa? res rabi? ve? kot 50KM in takrat ima? zalogo v baterijah in ker po klancu navzgor pride tudi klanec navzdol, takrat pa ne rabi? 50KM in podalj?evalec ter sam klanec veselo polnita baterijo.

 

Druga?e pa je treba razumet, da se podalj?evalec vklopi glede na razli?ne zahteve. ?e hodi? do slu?be ali nazaj se lahko recimo vklopi ?ele, ko je baterija polna samo 20%, ?e pa gre? na dalj?o turo ali vle?e? prikolico pa se ga nastavi, da se vklopi ?e, ko je recimo baterija ?e vedno 70% polna in s tem kompenzira? obdobja ve?jega praznenja.

 

Pa sej to ni nova ideja ampak je bila narejena ?e v povojih avtomobilizma na za?etku 20 stoletja. https://en.wikipedia.org/wiki/Lohner-Porsche

 

Porsche je ta koncept uporabil tudi v WW2 pri izdelavi prototipa tanka Tiger Porsche, ki sicer ni bil glih uspe?en in je bil pora?en na razpisu, ampak vseeno so vse narejene ?asije uporabili za izdelavo tankdestroyerjev Ferdinand in kasneje z debelej?im oklepom Elephant.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problem pri Amperi je ta, da menda uradno ni mozno montirati vlecne kljuke... niti ne obstoja uradno noben prtljaznik za na streho... Menda je sicer Thule na zacetku celo imel neke nosilce za na streho... pa so jih kmalu zaradi nevemkaksnega razloga vzeli iz prometa ... 

 

Jaz iz tega razumem, da elektricni avti niso ravno primerni za vleko prikolice ali prevazanja dodatnega tovora ... Zakaj je tako pa nimam pojma ... se niti nisem poglabljal... Sem to samo prebral nekje ...

 

Moje mnenje je, da je za elektriko se nekaj let prezgodaj ... To tudi dokazuje, da se se vendo niso uspeli dogovoriti o nekem enotnem standardu glede polnilnih postaj... in si tako prisiljen, da imas vec teh kartic za aktiviranje polnjenja, poleg tega moras s seboj tovorit tudi vec razlicnih prikljucnih kablov... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problem pri Amperi je ta, da menda uradno ni mozno montirati vlecne kljuke... niti ne obstoja uradno noben prtljaznik za na streho... Menda je sicer Thule na zacetku celo imel neke nosilce za na streho... pa so jih kmalu zaradi nevemkaksnega razloga vzeli iz prometa ... 

 

Jaz iz tega razumem, da elektricni avti niso ravno primerni za vleko prikolice ali prevazanja dodatnega tovora ... Zakaj je tako pa nimam pojma ... se niti nisem poglabljal... Sem to samo prebral nekje ...

 

Moje mnenje je, da je za elektriko se nekaj let prezgodaj ... To tudi dokazuje, da se se vendo niso uspeli dogovoriti o nekem enotnem standardu glede polnilnih postaj... in si tako prisiljen, da imas vec teh kartic za aktiviranje polnjenja, poleg tega moras s seboj tovorit tudi vec razlicnih prikljucnih kablov... 

Res je, vsak dodaten upor ali obremenitev izven deklaravije (potniki in osnovna prtljaga) povzro?ajo eksponenten upad baterij ter njihovo prekomerno segrevanje, vse je prera?unano na tisti minumum, ki zado??a normalnemu prevozu po cesti.

 

Za prave dru?inske, oz normalne avte bo ura resnice z elektriko morala priti slej ko prej.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je, vsak dodaten upor ali obremenitev izven deklaravije (potniki in osnovna prtljaga) povzro?ajo eksponenten upad baterij ter njihovo prekomerno segrevanje, vse je prera?unano na tisti minumum, ki zado??a normalnemu prevozu po cesti.

 

Za prave dru?inske, oz normalne avte bo ura resnice z elektriko morala priti slej ko prej.

 

Bojim se samo, da bo ta ura resnice na ra?un in v ?kodo dru?in oz. normalnih uporabnikov...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bojim se samo, da bo ta ura resnice na ra?un in v ?kodo dru?in oz. normalnih uporabnikov...

:wacko: ja res, pa ?e financirali bomo vse preko cene elektrike....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eksperimentalno je imel t.i. "podalj?evalec dosega" tudi Pe?jak v enem od svojih projektov, pa ga je hitro vrgel ven, je raje za isti denar kupil dodatne celice.

 

Boss ima? prav. Ampak nima? prav. Hibrid je avto, ki gre na ilektriko in na bencin.

?e bo v bateriji samo za ene100km ?upe, pa? zato ker ima avto itak podalj?evalec dosega, potem pri dalj?ih ve?jih obremenitvah ko se bo baterija spraznila tud speljat ne bo mogel. Bo zanimivo potem videt, ko bodo na avtocestnih po?ivali??ih v parkiranih avtih tulili mlin?ki. Samo zakon o tem da na mestu ne sme? pustit pri?ganega avta bo treba spremenit.

 

Kar se ti?e cene elektrike pa, ?e jim (z administrativnimi ukrepi) uspe toliko elektri?nih avtov spravit na cesto kot napovedujejo, potem bo cena elektrike tak?na, da se ne bo ve? spla?al za ogrevanje hi? imeti toplotne ?rpalke, bomo ?li nazaj na kurilca.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hybrid je okraj?ava za hibridni pogon... podalj?evalec dosega pa ne slu?i za pogon ampak za poganjanje generatorja, ki polni baterijo. To je v osnovi ?e vedno elektri?ni avto.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hybrid je okraj?ava za hibridni pogon... podalj?evalec dosega pa ne slu?i za pogon ampak za poganjanje generatorja, ki polni baterijo. To je v osnovi ?e vedno elektri?ni avto.

Ko pony express.....saj ga poganja motor, a ?e vedno je treba gont.... :lol:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hybrid je okraj?ava za hibridni pogon... podalj?evalec dosega pa ne slu?i za pogon ampak za poganjanje generatorja, ki polni baterijo. To je v osnovi ?e vedno elektri?ni avto.

 

Na ?alost je precej zmede pri poimenovanju teh stvari.

 

Elektri?ni avto ima samo elektro motor in nima motorja na notranje izgorevanje, torej nujen kabel za priklop na elektriko. To je recimo Tesla, pa Zoe in Leaf.

 

Hibrid (nekateri pravijo tudi hibridni elektri?ni avto) pa imajo oba zgoraj omenjena motorja.

In sicer to kar ti omenja? je priklju?ni hibrid, saj ga mora? priklju?it z kablom, ?e se ho?e? peljati konkretno razdaljo na elektriko. Poganja ga elektro motor, ki mu elektriko lahko dovaja tudi bencinar in mu tako podalj?uje doseg. Ga lahko po potrebi uporablja? kot obi?ni bencinar.  Npr. Ampera, tud i3 ...

"Tradicionalni" hibrid pa je bencinar, ki mu elektromotor ni?a porabo oz. vi?a mo?. Sam doseg na elektriko je minimalen in nima priklju?nega kabla. Baterija se polni direktno iz bencinarja + regeneracije zavor. Npr. obi?ni Prius, CHR ...

 

Obstaja pa ?e t.i. mehki hibrid, ki ima majhno baterijo in lahko nekaj bencina pri?para pri bremzanju, jadranju, stanju vozila. Npr. A8, pa tud za Mazdin Eloop so govoril, da je neke vrste mild hibrid.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak tole pa je zaskrbljujo?e, sedaj je trend kazanja prstov na dizle...in to zgolj osebni promet. O?itno so ljudje najbolj preprosti, da se po njih u?ge, nikjer nih?e ne omenja kak tovorni promet ali ?e kaj ve?...

 

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilnost/novice/v-zivo-iz-zeneve-kolaps-dizlov-povzrocil-glavobole-avtomobilskim-proizvajalcem/448049

 

Namre? za voljo re?itve avto industrije bo o?itno trend sedaj ?el v smeri re?evanja podjetij, in ne okolja (?loveka pozabimo). Zaradi 'zaskrbljenosti' bodo sedaj dra?ili bencince, ljudje so pahnili v paniko in mno?i?no prodajajo dizle...

?ez nekaj let ko bo? imel na voljo zgolj velik bencinski motor in elektriko, pa bo nekdo spredvidel (mogo?e), da to ni re?itev za Co2, kaj bo pa potem?

 

V vseh letih ?e nisem videl neke re?itve, ki bi rekla 'denar od tro?arin, davkov na Co2 itd bomo porabili za gradnjo javnega prevoza...' Popolnoma vse je usmerjeno v avto industrijo, kolk bom izgubil, kako bom nadomestil, jebe? zrak.

 

O?itno mazda ve kaj dela....verjetno bo treba sprejeti ?e kake ukrepe, da se bo za??itilo EU proizvajalce... 

 

Pa resno se spra?ujem, kako na?i vrli davkojemalci ?e niso uvedli dodatne takse pri registraciji na Co2, kaj ?akajo? To je ?e dolgo v zahodni Evropi vir krpanja prora?una....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spremljam te zadeve. Hecno je, zdaj so dizli ?rne ovce ampak to pri ljudeh ne naredi ni? drugega kot paniko, da bojo pospe?eno kupovali novej?e, bolj ekolo?ko naravnane avte. Se pravi na koncu kot pravi? res kratko potegnejo ov?ke, firme bojo pa ?e bolj bogatele. Sploh ker verjamem, da bojo vsakih nekaj let zaostrovali te ekolo?ke norme v mestih in posledi?no se bo ves ?as menjal vozni park.  :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ?e nekaj povezano s to temo - kaj pri?akuje? od na?e vlade. Dobro homologacija ne re?em, ampak tole v bold....ni?esar ne izpustijo!

 

In?pektorji Fursa so vzeli pod drobnogled fizi?ne osebe in pregledali dokumentacijo za obdobje med letoma 2011 in 2013 v 31 homologacijskih centrih, ki izdajajo potrdila o skladnosti za predelano vozilo. 

Ko so te podatke primerjali ?e s carinskimi podatki, so ugotovili, da ve?ina lastnikov osebnih vozil, registriranih v Sloveniji, ki so jih odpeljali na predelavo na plin v tretje dr?ave (najve?krat na Hrva?ka, v Srbijo, Bosno in Hercegovino ter Makedonijo), ob vrnitvi v EU oziroma Slovenijo carini ni prijavila vgradnje plinske naprave.

Uvozne dajatve za plinske naprave niso bile pla?ane v 167 primerih. Furs je kr?iteljem naknadno nalo?il pla?ilo v skupnem znesku 29.274 evrov in izrekel 76 prekr?kovnih ukrepov, so navedli na spletni strani finan?ne uprave.
V tujini ni nujno cenej?e

V upravi opozarjajo, da je fizi?na oseba oziroma lastnik vozila vgradnjo plinske naprave v vozilo, ki je bila opravljena v tretji dr?avi, po vrnitvi v EU dol?an prijaviti carini in vlo?iti carinsko deklaracijo za sprostitev v prost promet. Pri tem je treba pla?ati uvozne dajatve za plinsko napravo in stro?ke monta?e: obra?unata se carina po stopnji 10 % in DDV po ustrezni stopnji, ki je dolo?ena v dr?avi ?lanici EU, v kateri se blago spro??a v prost promet.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ?e nekaj povezano s to temo - kaj pri?akuje? od na?e vlade. Dobro homologacija ne re?em, ampak tole v bold....ni?esar ne izpustijo!

 

In?pektorji Fursa so vzeli pod drobnogled fizi?ne osebe in pregledali dokumentacijo za obdobje med letoma 2011 in 2013 v 31 homologacijskih centrih, ki izdajajo potrdila o skladnosti za predelano vozilo. 

 

Ko so te podatke primerjali ?e s carinskimi podatki, so ugotovili, da ve?ina lastnikov osebnih vozil, registriranih v Sloveniji, ki so jih odpeljali na predelavo na plin v tretje dr?ave (najve?krat na Hrva?ka, v Srbijo, Bosno in Hercegovino ter Makedonijo), ob vrnitvi v EU oziroma Slovenijo carini ni prijavila vgradnje plinske naprave.

 

Uvozne dajatve za plinske naprave niso bile pla?ane v 167 primerih. Furs je kr?iteljem naknadno nalo?il pla?ilo v skupnem znesku 29.274 evrov in izrekel 76 prekr?kovnih ukrepov, so navedli na spletni strani finan?ne uprave.

V tujini ni nujno cenej?e

 

V upravi opozarjajo, da je fizi?na oseba oziroma lastnik vozila vgradnjo plinske naprave v vozilo, ki je bila opravljena v tretji dr?avi, po vrnitvi v EU dol?an prijaviti carini in vlo?iti carinsko deklaracijo za sprostitev v prost promet. Pri tem je treba pla?ati uvozne dajatve za plinsko napravo in stro?ke monta?e: obra?unata se carina po stopnji 10 % in DDV po ustrezni stopnji, ki je dolo?ena v dr?avi ?lanici EU, v kateri se blago spro??a v prost promet.

 

Pr***i molzejo, kjer je prilika. Banda pokvarjena lopovska. 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/clanek/dizelski-avtomobili-tudi-v-sloveniji-kmalu-brez-vrednosti-35911

 

Vojko popizdil, je rekel "kar je dovolj, je dovolj!" Zdaj naj pa ?e sponzorira nakupe novih avtomobilov ljudem. Tale omejitev postaja ni? drugega kot pospe?evanje prodaje... OK dejstvo je, da bojo centri ?istej?i. Ampak a ima kdo kak konkreten podatek (Boss?) kam grejo davki od CO2? Pa? denar, ki ga ljudje pla?ujejo zaradi emisij, da bi bila prihodnost bolj ?ista? In koliko je tega denarja na dr?avni in evropski ravni? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Joj joj joj. Nazadnje se bo ?e izkazalo, da sem zlaganega EURO 5 smrdljivca pretopil 'last minute' v EURO 6 smrdljivca.....?e dobro da mam ?e 3 bencinarje doma, da se bom lahko sploh do ?tacune zapeljal....


WTF??? To je neposrednja gro?nja, oziroma TAKOJ zamenjaj vozilo, druga?e te bomo zjebali

 

?Ljubiteljem dizlov v globok premislek: kako boste pri?li v slu?bo ali bolni?nico ob nezgodi oziroma po opravkih v mesto, ?e va? dizelski avtomobil ne bo imel dostopa? To?no to vpra?anje roji trenutno po glavi ne samo nem?kim me??anom, ampak tudi vsem tistim, ki se dnevno vozijo v evropska mesta,? izpostavlja Vojko Bernard iz Alpe Adria Green.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nasploh je ?lanek kratek in butast.
 

 

 

Ob tem pa izpostavljajo, da se do leta 2030 pri?akuje izena?enje cen elektri?nih vozil s konvencionalnimi vozili, ki bodo ob upo?tevanju nizkih stro?kov za gorivo in subvencij za nakup elektri?nih vozil postala zanimiva tudi za slovenskega potro?nika.

 

Well fuck me, ampak kot prvo je to ?e 12 let, obenem nekako sumim, da bojo hitre polnilnice postale dra?je, subvencij ne bo ve?. 

 

 

 Vsem pa mora biti jasno, da imajo tisti, ki bivajo za Be?igradom ali v sredi??u Ljubljane oziroma ob prometnicah, enako pravico do zdravja in ?istega okolja kot tisti, ki biva v zdravem okolju pode?elja,? zaklju?i Bernard. 

 

Tale Bernard je ena seronja. Seveda imajo pravico ampak realno je pa to te?ko pri?akovati. Ne more? ?iveti 5 minut stran od centra in imeti zrak kot nekdo sredi Ko?evskega gozda. Ampak un reve? iz Ko?evja se potem rabi furati v Ljubljano vsak dan (z dizlom), da ne omenjam, da je vsaka ve?ja trgovina, urgenca, dohtarji.. v Ljubljani. Vsega pa? ne moremo imeti. 

 

 

In oprosti, ko tip izjavlja, da se ljudje z dizli ne bi smeli furati po centru. ?E bi rabil urgenco bi se mi jebalo za vso zakonodajo, bi z Golfom 2 priletel pred vrata urgence, pa ?e pretepel kakega pametnjakovi?a spotoma, ki bi mi rekel, da bi moral parkirati nekje v BTCju...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo da nobenega mescana ob prometnici ne moti tistih 100.000 kamionov ki se peljejo mimo....pa to da majo bazo v BTC itd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"Vsem pa mora biti jasno, da imajo tisti, ki bivajo za Be?igradom ali v sredi??u Ljubljane oziroma ob prometnicah, enako pravico do zdravja in ?istega okolja kot tisti, ki biva v zdravem okolju pode?elja,? zaklju?i Bernard. "

 

Zanimivo. Jaz sem nekaj podobnega posku?al dopovedati na?emu ?upanu, pa nekako ni imel posluha za to. Jaz sem mu razlagal, da imam isto pravico do asfaltne ceste do hi?e kot tisti v centru Nove Gorice. In da imam isto pravico do splu?ene in o?i??ene ceste kot tisti v centru Nove Gorice. In da imam isto pravico do vodovoda kot tisti v centru Nove Gorice. Pa mi je samo odvrnil, da se moram sprijazniti, da vsega tega nimam, da imam pa zato ?istej?e in bolj zdravo okolje napram tistih v centru Nove Gorice... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo da nobenega mescana ob prometnici ne moti tistih 100.000 kamionov ki se peljejo mimo....pa to da majo bazo v BTC itd

Zanimivo res ja... na osebni promet se upajo spravljat, ko se bodo pa na kamionarskega bo pa te?ko obdr?al vse zobe v ustih. Sicer so pa to isti, ki se userjejo na vsako stvar sam, da se alhko financirajo iz bud?eta... in to to?no iz tistega, ki ga polnijo tudi vozniki dizlov.

http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/clanek/dizelski-avtomobili-tudi-v-sloveniji-kmalu-brez-vrednosti-35911

 

Vojko popizdil, je rekel "kar je dovolj, je dovolj!" Zdaj naj pa ?e sponzorira nakupe novih avtomobilov ljudem. Tale omejitev postaja ni? drugega kot pospe?evanje prodaje... OK dejstvo je, da bojo centri ?istej?i. Ampak a ima kdo kak konkreten podatek (Boss?) kam grejo davki od CO2? Pa? denar, ki ga ljudje pla?ujejo zaradi emisij, da bi bila prihodnost bolj ?ista? In koliko je tega denarja na dr?avni in evropski ravni? 

 

hja, kam pa naj gredo? V skupno malho imenovano prora?un. ?isto ni? nimajo veze z zmanj?evanjem co2 oziroma je re?evanje v stilu prepovedi, kar zna narest vsak imbecil. Aja pa ne pozabit, da je trgovanje s co2 kuponi na dr?avni ravni tako profitabilno kot trgovanje s kriptovalutami.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem resno mislil, da je to kak poseben prora?un. Saj vem, da potem ta denar izgine ampak vseeno. Je pa hecno, v parih letih se je tu gotovo obrnilo ogromno denarja pa ?e vedno upajo uvajati nove davke, vi?ati stare in se delati kot, da premalo dajemo dr?avi...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.