Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Sej kak?na zadeva se sicer vrne kot recimo subvencija za elektri?ne avte. Ampak to je tako malo preverzno, da tisti, ki imajo ?e tako polne riti (beri: lahko kupujejo el. avte) jih sofonanciramo ?e ostali preko CO2 dajatev. Po doma?e povedano brez neto pla?nikov, ki pla?ujemo co2 dajatve tud subvencij za el. avte ne bi bilo. Zdaj bi pa radi ?e take oprostili za dajatve na AC in uporabe cest... lepo je biti bogat  :jezicek: 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 lepo je biti bogat  :jezicek:

Po kapitalisti?ni demagogiji ima prav sleherni ?lovek na svetu prilo?nost biti bogat. Tako da svetla prihodnost ko bomo vsi sedeli v Teslah je ?e (skoraj) tu.

 

O pogromu nad dizela?i v evropskih velemestih pa.. bral sem standarde za euro 6 za bencinarje in dizlce, ne mor? verjet prav enako izpustov pri obeh. Izstopajo samo bencinarji s ?e enkrat ve?jim CO2-jem. Tko da kdo se tuki zaje.. Vsa stvar je samo v tem, da politi?ari - sluge kapitala - delajo na tem, da bo na?a vo?nja ?e v bli?nji prihodnosti ratala precej draga, profit bo pa ?el ve se kam.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo da nobenega mescana ob prometnici ne moti tistih 100.000 kamionov ki se peljejo mimo....pa to da majo bazo v BTC itd

Marsikaterega mescana motijo tisti kamioni.

 

Gonja proti osebnim dizlom je verjetno zato, ker osebna vozila zgenerirajo skoraj 2x toliko CO2 kot tovorni cestni promet.

 

 

Po kapitalisti?ni demagogiji ima prav sleherni ?lovek na svetu prilo?nost biti bogat. Tako da svetla prihodnost ko bomo vsi sedeli v Teslah je ?e (skoraj) tu.

 

O pogromu nad dizela?i v evropskih velemestih pa.. bral sem standarde za euro 6 za bencinarje in dizlce, ne mor? verjet prav enako izpustov pri obeh. Izstopajo samo bencinarji s ?e enkrat ve?jim CO2-jem. Tko da kdo se tuki zaje.. Vsa stvar je samo v tem, da politi?ari - sluge kapitala - delajo na tem, da bo na?a vo?nja ?e v bli?nji prihodnosti ratala precej draga, profit bo pa ?el ve se kam.

 

Mislis CO-jem? Poleg tega imajo dizli nekoliko visjo omejitev pri NOx.

Vprasanje, ce delajo na tem, da bo voznja draga. Voznja bo draga ce kaj naredijo, ali pa ne. :) Dejansko me pa zanima, ce razmisljajo dalj od naslednjih volitev. Glede na situacijo in njihove ukrepe, bi sicer rekel, da ne razmisljajo niti dve leti naprej.

 

 

Se komentar na carinjenje storitev iz tretjih drzav: carina je namenjena podpiranju lokalnega gospodarstva. Poslovnezi bi morali biti veseli take regulative. ;)

Me pa hipoteticno zanima, ce grem na balkan izven EU po (zobo)zdravstvene storitve, moram tudi placati carino?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ulalala, po?asi bojo celo priznali, da ima ?e najve? potenciala Mazdin HCCI, ne pa Teslini supadupa elektri?ni avti.

http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=6&id=287

 

Firma, ki pobira denar od VWja za ogla?evanje, bo jasno napisala kaj tak?nega :) Je pa ta gonja ICE vs. Elektro v bistvu kar sme?na, kot da bi se ljudje prepirali a je bolj? priklopnik al pa roadster.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 meseca kasneje...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Imel bi eno vpra?anje.

 

Torej, ?li smo na po?itnice. Jaz, ?ena, pet otrok in 1300 kg te?ka po?itni?ka prikolica. Tik pod vzponom je ovinek, zato sem zmanj?al hitrost. Ovinku pa je sledil dolg in strm vzpon, jaz pa sem pospe?eval. In je ?tevec za porabo pokazal spodobnih

post-5658-0-40054700-1535828584_thumb.jpg

Pa se mi je pojavilo vpra?anje, kako bi zgledalo to z elektri?nim avtom? Bi kabli sploh zmogli tak pretok energije ali bi vse skupaj stopilo? Kleme akumulatorjev?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kabli se po moje ne bi topili, samo avto ne bi ve? pospe?eval. Fi ?ice (ali konektorja ?e je manj?i; konektorji znajo biti ve?ji bottleneck kot ?ice same) je sposoben prevajat x wattov in ?e od baterije ho?e? iztisnit ve?...ti enostavno ne mora dat. Plus seveda avti so dovolj kompleksni da imajo noter kak failsafe; tako da si ne bo? skuril baterij, ziher je kak elektronski cut off.

 

Je to resno vpra?anje ali si se samo hotel pohvaliti, da ima? porabo kot ta hudi ?portni avti? :P

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Resno spra?ujem. Ker se mi je ?e zgodilo, da sem z BTjko nasedel, pa ko sem se re?eval z vitlom, ki ima nekaj ve? kot kilowatt, so se kabli kar fino segreli. Pa so kabli kar spodobni, ne pa kak?en "?est-kvadrat" cviren... Pri takem pretoku energije se mora potem ?e bolj segret... 

 

:ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadeve v serijskih proizvodih so tako sprojektirane, da se ne morejo uni?iti. Vsaj smele se nebi. Itak pa je ve?ina ali pa kar vse kar obstaja na podro?ju cestnih vozil AC in ne DC kot je recimo vitla. Imajo pa tudi vgrajene varnostne fi?re. Zelo verjetno pa bo? kupil EV, (ga ne bo?), ki nima zmo?nosti vle?i 1300 KG prikolico. Marsikateri dana?nji EV sploh nima homologacije za vleko.

 

Glede preobremenitve EV-ja se morda spla?a pogledat kak video priganjanja Tesle X po nem?kih avtocestah. Ali kar zadnji video, ko je Nisana 200 malo preve? ti??al (link spodaj)) in je imel nato cel dan te?ave s pretoplo baterijo.

 

?e se ti ljubi malo prebrskaj po kanalu:

https://www.youtube.com/channel/UCG1QcV31eoSaX4rE8avQL4A

MImgrede, v?eraj je pogruntal, da je en "EV Pipistrel" fr?oplan tudi na Finskem. Norve?kega je predstavil pred nekaj meseci... 

 

Kdor ga ne pozna: Tip je za moje pojme No. 1 promotor EV-jev na netu. Je "z razlogom" ?isto not padu a je kljub temu realist.  Mene je prepri?al, da to ob moji rabi avta EV ?e zlepa ne bo zame. ?eprav mi je elektro pogon kot tak super re?itev. Na dvori??u je prek 15 let elektro vili?ar, omislil sem si EV UTV za po terenu v okolici doma?ije (res super zadeva sicer s svin?enimi baterijam a z njim ?al ne more? dale?, free ture odpadejo), kak elektro skuter se tudi najde... Ampak avto zaenkrat ne pride v po?tev. Morda, ko se bom tega v podpisu naveli?al; 10+let je plan rabe.

 

Sem bil pred par leti precej odlo?en, da z menjavo avta po?akam dokler ne bo nekaj uporabnega za ?e sprejemljivo ceno v segmentu EV od kje pri?lo. Elektri?na zadeva je pa? zelo enostavna za upravljanje in tiha ter ne smrdi. Filozofija polnenja accujev mi pa glede na delovni vili?ar in zadnja leta UTV tudi ni tuja. Je pa preve? neznank glede rabe avta 10 + let. Neglede na prevo?ene km bo accu hin. Tako je dilema omenjena v eni sosednjih tem, ?e crkne (draga) LED lampa na vozilu precej nepomemben problem, ki se bo pa? re?eval, ?e bo slu?ajno treba. Baterija bo z leti sigurno fu?.! Jah svetijo pa ti prilagodljivi LED fenomenalno v primerjavi s klasiko. 

 

Kar se vitle ti?e. Na UTV-ju imam 2500 kg 48 voltno vitlo. Accuji so pa? tako vezani, da dajo ven 48V DC in je bilo treba dat gor 48V original. Sem ?e marsikaj vlekel pa se nikjer na vodih ni? ne pozna v primerjavi z vitlo, ki sem jo imel na prej?njem ATV-ju kjer se je kar konkretno grelo ob malo dalj?i rabi. Se v?asih kak hlod, veje, grm ali kaj podobnega vle?e, ko se mi ne ljubi iti po traktor... 

Skratka "lajtngo" ima? pre?voh za mo?, ki jo vitla ima oz. je za rabo le nekaj (10) sekund in nikakor za stalno obremenitev.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadeve v serijskih proizvodih so tako sprojektirane, da se ne morejo uni?iti. Vsaj smele se nebi. Itak pa je ve?ina ali pa kar vse kar obstaja na podro?ju cestnih vozil AC in ne DC kot je recimo vitla. Imajo pa tudi vgrajene varnostne fi?re. Zelo verjetno pa bo? kupil EV, (ga ne bo?), ki nima zmo?nosti vle?i 1300 KG prikolico. Marsikateri dana?nji EV sploh nima homologacije za vleko.

 

Glede preobremenitve EV-ja se morda spla?a pogledat kak video priganjanja Tesle X po nem?kih avtocestah. Ali kar zadnji video, ko je Nisana 200 malo preve? ti??al (link spodaj)) in je imel nato cel dan te?ave s pretoplo baterijo.

 

?e se ti ljubi malo prebrskaj po kanalu:

https://www.youtube.com/channel/UCG1QcV31eoSaX4rE8avQL4A

MImgrede, v?eraj je pogruntal, da je en "EV Pipistrel" fr?oplan tudi na Finskem. Norve?kega je predstavil pred nekaj meseci... 

 

Kdor ga ne pozna: Tip je za moje pojme No. 1 promotor EV-jev na netu. Je "z razlogom" ?isto not padu a je kljub temu realist.  Mene je prepri?al, da to ob moji rabi avta EV ?e zlepa ne bo zame. ?eprav mi je elektro pogon kot tak super re?itev. Na dvori??u je prek 15 let elektro vili?ar, omislil sem si EV UTV za po terenu v okolici doma?ije (res super zadeva sicer s svin?enimi baterijam a z njim ?al ne more? dale?, free ture odpadejo), kak elektro skuter se tudi najde... Ampak avto zaenkrat ne pride v po?tev. Morda, ko se bom tega v podpisu naveli?al; 10+let je plan rabe.

 

Sem bil pred par leti precej odlo?en, da z menjavo avta po?akam dokler ne bo nekaj uporabnega za ?e sprejemljivo ceno v segmentu EV od kje pri?lo. Elektri?na zadeva je pa? zelo enostavna za upravljanje in tiha ter ne smrdi. Filozofija polnenja accujev mi pa glede na delovni vili?ar in zadnja leta UTV tudi ni tuja. Je pa preve? neznank glede rabe avta 10 + let. Neglede na prevo?ene km bo accu hin. Tako je dilema omenjena v eni sosednjih tem, ?e crkne (draga) LED lampa na vozilu precej nepomemben problem, ki se bo pa? re?eval, ?e bo slu?ajno treba. Baterija bo z leti sigurno fu?.! Jah svetijo pa ti prilagodljivi LED fenomenalno v primerjavi s klasiko. 

 

Kar se vitle ti?e. Na UTV-ju imam 2500 kg 48 voltno vitlo. Accuji so pa? tako vezani, da dajo ven 48V DC in je bilo treba dat gor 48V original. Sem ?e marsikaj vlekel pa se nikjer na vodih ni? ne pozna v primerjavi z vitlo, ki sem jo imel na prej?njem ATV-ju kjer se je kar konkretno grelo ob malo dalj?i rabi. Se v?asih kak hlod, veje, grm ali kaj podobnega vle?e, ko se mi ne ljubi iti po traktor... 

Skratka "lajtngo" ima? pre?voh za mo?, ki jo vitla ima oz. je za rabo le nekaj (10) sekund in nikakor za stalno obremenitev.

Daj kako sliko EV UTV

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da tega ne razumem ravno najbolje: baterije v elektri?nih avtomobilih dajejo ven izmeni?ni tok?

 

Kar se pa kabla pri mojem vitlu ti?e... Mislim, da je enak premer kot tisti na zaganja?u. Bom ob priliki pomeril ampak mislim, da je premera okoli 8mm... Tako da ni ravno neka drobna lajtnga. Je dovolj mo?na, da mi lahko ob "te?ki uporabi" vitla sprazni akumulator tudi, ?e motor dela...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da tega ne razumem ravno najbolje: baterije v elektri?nih avtomobilih dajejo ven izmeni?ni tok?

Seveda. Trifaznega. :lol:

 

V e-avtih so napetosti konkretne - okol 400V, obi?ajno vitlo pa dela na 12V. Od tod razlika v tokovih in gretju ?ic na 12voltnem vitlu.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes peljal Nissan Leaf. Presene?en. Za na ?iht in nazaj, za do Ljubljane.. Idealen avto.  :blink: S pravim pristopom bi mi uspel zelo lep domet (na?in eco + e-pedal skupaj kar konkretno pomagata). naj ?e dodam, da ima Krulc v Morav?ah baje prvi v teh koncih servise za baterije elektri?nih vozil. Skratka za drugi avto, oziroma prvi, ?e ste v okolici mesta je super. Pa ne okol govorit, da sem to rekel, ?e meni je nerodno, da hvalim avto na ?trom.  :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na AC sem ?el ?al le nekaj kilometrov tako, da to nisem testiral. Na moji dnevni vo?nji v slu?bo in nazaj si pa upam staviti, da bi imel 250 km vo?nje med filanjem. Regeneracija v mestu pa tudi malo pomaga (spusti? gas in dobesedno ne rabi? zavirati saj regeneracija zavira zelo mo?no. Dobesedno nisem na?el nobene slabe lastnosti kar se ti?e vo?nje v primerjavi s klasi?nimi gorivi. Kve?jemu so pospe?ki bolj zabavni kot pri povpre?nih avtih (150 konjev, 320 Nm navora, ki je na voljo takoj).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na AC sem ?el ?al le nekaj kilometrov tako, da to nisem testiral. Na moji dnevni vo?nji v slu?bo in nazaj si pa upam staviti, da bi imel 250 km vo?nje med filanjem. Regeneracija v mestu pa tudi malo pomaga (spusti? gas in dobesedno ne rabi? zavirati saj regeneracija zavira zelo mo?no. Dobesedno nisem na?el nobene slabe lastnosti kar se ti?e vo?nje v primerjavi s klasi?nimi gorivi. Kve?jemu so pospe?ki bolj zabavni kot pri povpre?nih avtih (150 konjev, 320 Nm navora, ki je na voljo takoj).

 

Jaz sem ga tud vozil, ampak le ene 150km. Najve?ji minus, ki je zelo nadle?en je tisto padanje procentov polnosti baterije. To gre prakti?no tako hitro, da mora? v glavi skos prera?unavat a bo dovolj do cilja in nazaj al bi blo bolj? klimo pa radio ugasnt pa mogo?e samo 80km/h po avtocesti. Stresno, ?e se mene vpra?a. Ko bo domet elektri?arjev vsaj tam okoli 500km pa verjetno res ne bomo rabil drugega avta.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem ga tud vozil, ampak le ene 150km. Najve?ji minus, ki je zelo nadle?en je tisto padanje procentov polnosti baterije. To gre prakti?no tako hitro, da mora? v glavi skos prera?unavat a bo dovolj do cilja in nazaj al bi blo bolj? klimo pa radio ugasnt pa mogo?e samo 80km/h po avtocesti. Stresno, ?e se mene vpra?a. Ko bo domet elektri?arjev vsaj tam okoli 500km pa verjetno res ne bomo rabil drugega avta.

 

Jah do kakega Bleda in nazaj pa kako stanje v koloni, zna biti pa jeba. Kot sem napisal, za ene 30km do slu?be, za kot mestni avto je pa fajn. Ne razumem pa uno o prera?unavanju v glavi, kak domet ima?. Saj ti tudi sam prera?unava in ka?e domet.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.