Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanimiv prispevek (v dveh delih) ...

 

 

 

Zanimivi so izrazi na obrazih sopotnikov ob pospeskih ... :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jest bi ga tudi takoj imel ...  Problem je samo ta, da to?l ni dovolj globok... :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Konkurenca je s svojimi enosmernimi motorji na permanenten magnet kar nekaj pred Teslo. Kar pa o?itno ni bila ovira, da nebi pri podeljevanju nagrad za motorje leta v konkurenci el. vozil Tesla zmagal s svojim ?e zastarelim trofaznim asinhroncem.

 

Bom kupil ko zamenjajo motor.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Konkurenca je s svojimi enosmernimi motorji na permanenten magnet kar nekaj pred Teslo. Kar pa o?itno ni bila ovira, da nebi pri podeljevanju nagrad za motorje leta v konkurenci el. vozil Tesla zmagal s svojim ?e zastarelim trofaznim asinhroncem.

 

Bom kupil ko zamenjajo motor.

 

 

Katera konkurenca pa ima EV z dosegom cca. 400 km?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ah, to je bolj kot ne akademsko jajcanje. Ko ima? enkrat u?inkovit motor, je bolj kot ne vseeno al je izkoristek 90 al 95%. Kot sem pa izvedel, je pa izdelava asinhronca precej cenej?a, da ne govorimo o problemi z magneti (razmagnetenje), itd..

Napisano

Konkurenca je s svojimi enosmernimi motorji na permanenten magnet kar nekaj pred Teslo.

 

 

 

 

To pa sploh ne bo dr?alo. Ti motorji so ?e zgodovina. Primerni za mestne bicikle.....

Katera konkurenca pa ima EV z dosegom cca. 400 km?

 

 

Pe?jakova Mazda 5 :zvizga:  ?

Napisano

V na?em koncu, oz. nekje okol Kranja ima eno Belo Teslo S. Flege ma pa pomoje tut > 20 col :) Noro :D

To je gotovo na? kolega Mazda?, Damjan po imenu.  :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Znanec (mazda? z 6ko karavan) jo je stestiral in tudi naro?il. Baje jo jeseni dobi in potem greva na vo?njo :-)

Napisano

Dobr da se vozi z Mazdo, glede na to da je naro?il Teslo. Oziroma , zato najbr? ima Mazdo, da je lahko naro?il Teslo? :)

Napisano

Katera konkurenca pa ima EV z dosegom cca. 400 km?

Nih?e. Trenutno edini uporaben (veliko)serijski el. avto je Tesla. Vsi ostali so bleferji ki no?ejo dati v avte ustrezne baterije. Ampak to ne pomeni da nimajo tehnologije. 

 

Tesla je napram Pe?jakovi Mazdi 600kg te?ji pa ima Mazda vseeno za 75% ve?ji doseg. ?e bi hotel imeti Tesla enak doseg, potem bi bil verjetno za 800 - 900 kg te?ji od Mazde. To pa marsikaj pove tudi o tehnologiji.

 

 

 

To pa sploh ne bo dr?alo. Ti motorji so ?e zgodovina. Primerni za mestne bicikle.....

Kar verjemi.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Tale Tesla S je res zanimiv preboj kar se tega ti?e. ?e bo ?e ve? proizvajalcev za?elo delati kvalitetne elektri?ne avtomobile (ne leaf, prius in podobne avtomobile) se zna zgoditi, da bomo po?asi dajali manj za benz pa ve? za ?trom. :D Je pa lepo od Tesle, da so dali patente ven. 

Napisano

Ma? cel film na to temo :) 

 

https://www.youtube.com/watch?v=jCoUhy2Ypb8

 

Oran?en kabel je ponavadi visokonapetostni..se pravi don't touch. V takih primerih je pa narejena kot neka zanka, saj v filmu poka?e mislim da, kjer gasilci to prere?ejo..se pravi, da na enem mestu prekine? dotok ?troma na ostale periferije..

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Ko zadeva ne bi bila tako draga.

 

http://www.siol.net/avtomoto/novice/2014/10/andrej_pecjak_lov_na_rekord.aspx

 

Kolikor vem, Tesla stane okoli 82000?. Da ne kompliciramo, predpostavimo, da je elektrika zastonj. ?e si omislim npr. Mazdo 6 karavan Evolution SD z motorjem CD175 (2,2litra) in 6 stopenjskim avtomatskim menjalnikom za 36.000?, ostane ?e 46000 za gorivo, torej vsaj 32000 litrov. Pri porabi 8 litrov na 100 km (vem, ja, po tovarni?kih podatkih je poraba okoli 5) je to za vsaj 400000 km...

Napisano

Slivka, peljal sem se z obema, pa je g. Nikola iz neke druge dimenzije.  :ouje:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Slivka, peljal sem se z obema, pa je g. Nikola iz neke druge dimenzije.  :ouje:

 

Mo?no. Toda moja denarnica je iz te dimenzije. In lahko se zgodi, da bo kmalu brez dimenzije... In, brez zamere, mislim, da tvoja denarnica ni bistveno druga?na...

Napisano

Ko zadeva ne bi bila tako draga.

 

http://www.siol.net/avtomoto/novice/2014/10/andrej_pecjak_lov_na_rekord.aspx

 

Kolikor vem, Tesla stane okoli 82000?. Da ne kompliciramo, predpostavimo, da je elektrika zastonj. ?e si omislim npr. Mazdo 6 karavan Evolution SD z motorjem CD175 (2,2litra) in 6 stopenjskim avtomatskim menjalnikom za 36.000?, ostane ?e 46000 za gorivo, torej vsaj 32000 litrov. Pri porabi 8 litrov na 100 km (vem, ja, po tovarni?kih podatkih je poraba okoli 5) je to za vsaj 400000 km...

 

S takim na?inom vo?nje, pri katerem ti bom omenjena Mazda pila 8l/100km lahko Tesla o dosegu 400 km samo sanja.

Ja, morda res ni primerljiv z Mazdo 6, po drugi strani bi pa od tehnolo?ko tako naprednega avtomobila pri?akoval vsaj toliko aktivnih varnostnih sistemov, kot jih ima naftna konkurenca. Tudi kak?nega NCAP varnostnega testa se ne bi branil...

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Eno stvarco je treba ?e pripomnit... Svojga Xedosa natankam v 2 minutkah (?e mam sre?o, mi prodajalka na omv-ji da ?e telefonsko v tem ?asu), ?tromarja pa je treba kar nekaj ?asa polnit... Dokler se baterij ne bo dalo napolniti v zanemarljivem ?asu, dvomim, da se bodo elektri?ni avtomobili prijeli.

 

Sicer pa je res, da majo dolo?eni modeli Tesle kar nore pospe?ke (3.2s do 100-ke, kar je ?e v rangu Ferarrija al pa kak?nega superavta).

Plin je za kuhanje, elektrika je za razsvetljavo, diesel je za oranje, bencin... bencin pa je za vozit.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.