Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

O tem smo tukaj na forumu že pred časom kar dosti pisali. Očitno z zamikom si zdaj upajo to neprijetno resnico zdaj povzemati tudi profesionalni mediji.

 

EV v trenutni obliki izdelave pač ni ekološki oziroma nič bolj kot ICE pogoni in to je dejstvo. Vse ostalo blebetanje o ekologiji in kako bo EV rešil svet je le plod propagande, ki zasleduje neke druge cilje, ki sigurno niso prvenstveno ecofriendly.

  • Všeč 2
  • Ljubim 2

33112_1.png

Napisano
dne 24. 3. 2024 ob 11:31 je dvorjan napisal:

Jaz sem na slovenski pooblaščeni Renault servis vprašal za predračun drugega rednega servisa - pazi šok: 80€ (delo in material). Peljem takoj, ko bo ZOE registriran.

Evo, rečeno, storjeno. Za kontra lahko kdo od vas prilepi račun z original servisa za Mazdo 2 pri 40.000 km. 😃 

 

null

image.png

Napisano

Je pa pomembna "komponenta".

 

Mislim, da daš za servis 750€, pa za vsako gumo 150€, pa za cestno takso... - potem pa z njim stojiš v koloni tako kot bi s tistim, za katerega so stroški desetkrat manjši...

Napisano

Največji "šok" je sledil, ko sem na pultu komentiral, da ko so se začeli EV prodajati, so bili ti redni servisi na Renaultu ranga 40 evrov. In mi odgovori mojster: "Da, drži. Ampak zdaj je šlo vse krat dva, vse cene. Tudi redni servisi za bencinarje in dizle so sedaj že 400€ v povprečju."

 

Tako da ... Je razlika, če priznate ali pa ne. Bom kolega, ki pridno nabira kilometre s Teslo Y vprašal, koliko bodo njemu računali servis ...

Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Slivka napisal:

Je pa pomembna "komponenta".

 

Mislim, da daš za servis 750€, pa za vsako gumo 150€, pa za cestno takso... - potem pa z njim stojiš v koloni tako kot bi s tistim, za katerega so stroški desetkrat manjši...

Samo prosim poračunaj koliko je bil ZOE dražji od M2.

ZOE v slo od 32.840€ do 36.640€,

M2 16.690€ do 22.090€.

 

Tako da imaš kar nekaj servisov v razliko.

Gume moreš za električara tudi kupit. Servis za M2 pa ni 750€ 😉

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 41 minutami je godlike napisal:

Samo prosim poračunaj koliko je bil ZOE dražji od M2.

ZOE v slo od 32.840€ do 36.640€,

M2 16.690€ do 22.090€.

 

Tako da imaš kar nekaj servisov v razliko.

Gume moreš za električara tudi kupit. Servis za M2 pa ni 750€ 😉

 

Pazi, kaj pišeš. Če se meni zameriš, boš bežal pred lopato. Če se Greti, se ti bo usedla pred avto in se prilepila na cesto in ne boš šel nikamor.

 

Zdaj pa razmisli: če hočeš kam iti, komu se je bolje zameriti?

 

 

 

Jaz vem, da so "štromarji" dražji od "klasičnih", tudi "gorivo" je podobno drago, ...

Moj zapis dobi smisel, če primerjaš na primer Mazdo 2 in Mazdo CX-90 al koliko že je. Vzdrževanje prve je bistveno cenejše od vzdrževanje druge. A tisto udobnejše sedenje, ko čakaš v koloni, res odtehta razliko v ceni?

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Tu se popolnoma strinjam.

Ne glede na to katera znamka je in katero gorivo je, večji kot je avto, več stane servis 🙂

Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Tu se popolnoma strinjam.

Ne glede na to katera znamka je in katero gorivo je, večji kot je avto, več stane servis 🙂

 

Ja že samo to, da maš sanke na streh te dražje pride.😁

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Tilen5 napisal:

Čak jst hočem EV! morm kako pismo napisat

Ne, dovolj je, da obiščeš psihoatrijo. Očitno se bo smelo to zdraviti...

Napisano

Evo, ker je ravno nedelja ... ZOE danes dopolnil 10 dni po registraciji in 1050 prevoženih kilometrov. Pač, začetno navdušenje pa se malo več pelje. Poraba 14,5 kWh/100 km. Brez pripomb. Dokler sem ga samo jaz preganjal, je imel še 16,3 ... 😃

Napisano

Kako pa ti to voziš, k po jajčkih... men ZOE pod 20 ni ratalo spravit. Ja Ok sem se držal omejitev in mal več je blo mestne. Sej je možno, da ne znam EV-jev vozit, ker men praktično pod 19kWH/100km je ratal edino s tamalim Smartom za dva.

 

A je mogoče narobe to, da jih vozim, kot svojo dizelco. :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

Kako pa ti to voziš, k po jajčkih... men ZOE pod 20 ni ratalo spravit. Ja Ok sem se držal omejitev in mal več je blo mestne. Sej je možno, da ne znam EV-jev vozit, ker men praktično pod 19kWH/100km je ratal edino s tamalim Smartom za dva.

 

A je mogoče narobe to, da jih vozim, kot svojo dizelco. :nevem:

Ja, poraba je odvisna tudi od gum in letnega časa. Jaz si mislim, da bo pozimi z nameščenimi zimskimi gumami poraba 20+, če imam zdaj z letnimi 16+. Mati pa pač ne vozijo tako hitro kot jaz. Jaz sem dobesedno vse prehitel po poti, testiral Vmax, 1 motorist me je prehitel na magistralki in to je bilo to. Sicer pa - kot zanimivost - za šprint 0-144 km/h (kar je Vmax) rabi vsega 16 sekund!

 

Plus moraš vedeti, da je v tej porabi izredno malo avtoceste, verjetno le ene 50-60 km.

Napisano

V nedeljo sem bil sovoznik v Tesli 3 Performance.

Pospeski so neverjetni in to pri bilo kateri hitrosti tudi od 180 naprej pospesuje noro. Vmax je zaradi ovinkaste AC bil 244 km/h.

po ravnem pospešek 0,8 g.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

In v kratkem pride nov M3H Performance. Vmax 261 km/h, pospešek okoli 3 sek/100 km/h, zadaj valjarji 265 ... 20 col ... Eni bi rekli "za bruhat" - in to dobesedno. 😃

Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

In zakaj se taki pospeški rabijo? 

 

Marketing. Ker tesla nima ničesar drugega kar bi jih naredilo zanimive za veliko večino ljudi, in morjo pol to delat. 
 

Pol maš pa tole ... Samo zadnja izjava Muska vse pove. 

NYPOST.COM

Tesla’s long-delayed — and pricey — Cybertrucks are getting panned by furious owners for malfunctioning at an alarming rate just months...

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.