Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

pred 1 uro je Boss napisal:

 

verjetno k ženski, ki te ne privlači ne boš niti pristopil.

 

Privlači vsebinsko ali oblikovno?

 

Boss, brez zamere. Zdi se mi, da si ti že v letih, ko lahko računaš na uspeh samo pri vsebinsko privlačni ženski (glede na to da delaš na banki pa nisi bankir)

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Marinič v BTCju mi je ob prevzemu rekel..."so taki kot vi,k se pozanimate in veste o avtu praktično več kot jaz,so pa tudi takšni primeri,ko pride ženska,in hoče imeti točno ta avto,ker ji je lepa barva...ne ve niti kaj Mazda je,keri tip,motor...nič...jo zanima nakup samo zaradi barve.."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 40 minutami je skritikrt napisal:

so pa tudi takšni primeri,ko pride ženska,in hoče imeti točno ta avto,ker ji je lepa barva...ne ve niti kaj Mazda je,keri tip,motor...nič...jo zanima nakup samo zaradi barve.."


Taksni kupci so prodajalcem verjetno najbolj vsec… nic ne komplicirajo, nic jim ni treba na veliko razlagat… ;) 

 

Sem pa tudi jaz med tistimi, ki verjetno o avtu, ki ga kupujem, vem vec kot prodajalec ;) … Zato pa pri meni taki, kjer ne morem dobiti avta za testno voznjo za kaj vec kot tiste “standardne pol urce” ali pa se to ne… hitro izpadejo iz seznama… 🤔 … Na sreco je to samo na priblizno 5 let… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Mraušk Mčk napisal:

 

Privlači vsebinsko ali oblikovno?

 

Boss, brez zamere. Zdi se mi, da si ti že v letih, ko lahko računaš na uspeh samo pri vsebinsko privlačni ženski (glede na to da delaš na banki pa nisi bankir)

 

A ne, jaz sem čist v redu le denarnica ni tolk debela, da bi lahko izbral popoln paket. Isti drek k pr avtih.🤪

  • Všeč 1
  • Haha 2

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 27 minutami je skritikrt napisal:

Ne me "hebat"...🧐....kdo bi si mislil-predragi za vzdrževanje😂🤣 

 

 

 

Boste morali pa vsi skupaj malce bolj natančno prebrati stvari. Tukaj imate izvirnik:

WWW.BLOOMBERG.COM

 

Niso "predragi za vzdrževanje", temveč so "popravila poškodovanih vozil nadpovprečno draga".

Kar je logično, saj je veliko aluminija, poleg tega rent-a-car podjetja poškodovana vozila popravljajo na uradnih Tesla servisih, ki seveda niso poceni (kot ni noben uradni servis).

 

Ampak važno, da možakar nabija vaše klike in prodaja oglase ... 😃

 

To, koliko je "EV-hejterjev" na tem svetu, ki se z EV še sploh peljali niso/niste, mi daje misliti. Mogoče bi moral tudi sam imeti "pro-EV vlog", saj bi mi že z vašim pritoževanjem in negodovanjem med komentarji generirali lep promet ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja pol pa piši pro komentarje...kaj nisi videl kam nazaj je tema zlezla...da ne bo izpadlo,da samo jaz prispevam poste,da tema ne "umre"🙄

 

No ja...tudi iz tega se da potegniti en zaključek...pač vsak si bo po svoje razlagal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 24 minutami je dvorjan napisal:


podjetja poškodovana vozila popravljajo na uradnih Tesla servisih, ki seveda niso poceni (kot ni noben uradni servis).


 

Hmmm🤔...kam bi pa ti Teslo al pač ker drugi EV vozil na popravilo na nepooblaščenca?

 

https://www.tesla.com/sl_si/support/vehicle-warranty

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, lahko bi tudi Teslo dal popravljat kam drugam. Pač h kleparju na kleparska popravila.

 

Še enkrat - če bi prebrali izvirnik - gre članek o tem, da so stroški popravil za rent-a-car višji.

 

Za kakšna popravila gre? Tipične rent-a-car poškodbe - odbijači, luči, platišča, pleh ... Pa še ti novi avti imajo v nosu kak radar, kar tudi ni poceni za menjavo. Original stvari so drage.

Nekaj o "draginji" elektromobilnosti v EU:

WWW.AVTOMOBILIZEM.COM

Povprečna cena električnega vozila kitajskega proizvajalca je več kot polovico nižja kot povprečna cena električnega vozila, ki ga izdeluje...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je dvorjan napisal:

 

Boste morali pa vsi skupaj malce bolj natančno prebrati stvari. Tukaj imate izvirnik:

WWW.BLOOMBERG.COM

 

Niso "predragi za vzdrževanje", temveč so "popravila poškodovanih vozil nadpovprečno draga".

Kar je logično, saj je veliko aluminija, poleg tega rent-a-car podjetja poškodovana vozila popravljajo na uradnih Tesla servisih, ki seveda niso poceni (kot ni noben uradni servis).

 

Ampak važno, da možakar nabija vaše klike in prodaja oglase ... 😃

 

To, koliko je "EV-hejterjev" na tem svetu, ki se z EV še sploh peljali niso/niste, mi daje misliti. Mogoče bi moral tudi sam imeti "pro-EV vlog", saj bi mi že z vašim pritoževanjem in negodovanjem med komentarji generirali lep promet ...

 

A se hecaš? Samo za zavarovanja, ki so del redni stroškov je že pri nas potrebno dat bistveno več, v tujini pa so zavarovalnice še veliko bolj previdne in pri modelih, kjer so popravila dražja le to veselo pretvorijo v višjo zavarovalnino.

 

Da bi bila zadeva še bolj zapletena pa so baterije v povezavi z nesrečami. Že pri vožnjah na slabih razrukanih cestah se ugotavlja, da se delajo lahko poškodbe na celicah baterij, ki lahko povzročajo "toplotni pobeg / thermal runaway". Pri nesrečah je pa to še toliko bolj kritično. Kljub temu da je avto popravljen in izgleda OK, se nikakor to ne da zagotovit na bateriji ali je doživela kakšno poškodbo, ki bi lahko kasneje povzročila kaj bolj dramatičnega.

 

Recimo pri ICE nesreči ekonomska totalka še nikakor ne pomeni, da je avto nepopravljiv saj je ekonomska totalka bistveno prej kot tehnična totalka. Oziroma se da uporabit še marsikateri del, ki je nepoškodovan za vgradnjo v kaj drugega. Pri EV-jih tega ni, oziroma vsaj pri dragih delih ne kot je recimo baterija ravno zaradi razlogov prejšnjega odstavka.

 

V glavnem kakor koli gledaš so popravila EV-jev z njimi povezana zavarovanja bistveno višja kot pri katerem koli ICE avtomobilu. In kod na koncu to plača - ja kupeca avta in dokler je tak pač poln denarja to ni panike, kaj pa se zgodi, ko je treba zadevo naredit aktualno srednjemu sloju ali bohnedaj nižjemu sloju ljudi? Enostavno ti čez ovinek povejo - "če ne zmoreš tega boš pač peš hodil", ker tudi cenovno ugodne ICE-je ti bomo ukinili.

 

@dvorjan ne bit preveč osebno prizadet, ker pokritiziramo EV-je oziroma bolje povedamo razgalimo stvari, ki so pač neprijetna resnica. Žel je tako kot pri vsaki stvari - če je dejasnko boljša tehnologija kot prejšnja se bo sama prodajal brez reklame, siljenjaali prepovedovanja starih zadev. Še vedno je bilo tako in vedno bo tako, če pa ima nova tehnologija napake, katere želijo zamolčat oziroma rabijo nujno potrebne boosterje, ki bi povečali prodajo pol pa pač tistim, ki smo bolj previdni začnejo zvonit alarmčki in alarmi. Jebat ga samoohranitven (finančni) nagon deluje tudi v takih primerih.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nič nisem osebno prizadet, le ne maram pljuvanja po EV-jih kar povprek.

 

Kar pišeš, drži. Težja popravila so dražja, sploh če je poškodovana baterija, posledično tudi zavarovanja.

Ampak pri normalni uporabi vozila in scenariju, da to življenjsko dobo preživi brez nezgod, pa je vzdrževanja bistveno manj in je pod črto cenejše.

 

Mnogi med vami se sploh ne zavedate, na kakšnih ekonomsko tempiranih bombah se danes ljudje vozijo. To so predvsem razni hibridi ter turbo dizel in bencin mlinčki. Ketne pokajo, menjalniki se kvarijo, hibridne baterije crkujejo, EGR, DPF - vse to so draga popravila v ICE svetu.

 

Enkrat sem že napisal, pa se bom ponovil: čez 5 do 10 let boste ob nakupu rabljenega vozila raje izbrali EV kot pa ICE, saj bo "bolj varna izbira".

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

31 minutes ago, dvorjan said:

Nič nisem osebno prizadet, le ne maram pljuvanja po EV-jih kar povprek.

 

Kar pišeš, drži. Težja popravila so dražja, sploh če je poškodovana baterija, posledično tudi zavarovanja.

Ampak pri normalni uporabi vozila in scenariju, da to življenjsko dobo preživi brez nezgod, pa je vzdrževanja bistveno manj in je pod črto cenejše.

 

Mnogi med vami se sploh ne zavedate, na kakšnih ekonomsko tempiranih bombah se danes ljudje vozijo. To so predvsem razni hibridi ter turbo dizel in bencin mlinčki. Ketne pokajo, menjalniki se kvarijo, hibridne baterije crkujejo, EGR, DPF - vse to so draga popravila v ICE svetu.

 

Enkrat sem že napisal, pa se bom ponovil: čez 5 do 10 let boste ob nakupu rabljenega vozila raje izbrali EV kot pa ICE, saj bo "bolj varna izbira".

Podpišem. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je dvorjan napisal:

Enkrat sem že napisal, pa se bom ponovil: čez 5 do 10 let boste ob nakupu rabljenega vozila raje izbrali EV kot pa ICE, saj bo "bolj varna izbira".

 

Kakor nam zdajle Kitajci pipco zapirajo bi prej rekel, da bo obratno - ampak OK v 10 letih bo še precej vode preteklo.

 

Baterija ni nujno, da je fizično od zunaj poškodovana, dovolj je le velik negativen G pa lahko pride do poškodb v sami bateriji. To je ta problem o katerem se govori čisto premalo. Se pravi govoriva o delu, ki ni bil direktno udeležen v karambolu pa nihče ne ve ali je z njim vse v redu.

 

Bom pa nekaj rekel pa čeprav je mogoče teorija zarote ali pa tudi ne.

Avtomobilski proizvajalci so ogromno sredstev vložili v razvoj EV-jev in zdaj je potrebno te vložke skozi izdelke povrnit tako ali drugače, če ne zlepa pa s silo ali zgrda, ker če bi slučajno se ugotovilo, da je to napaka oziroma je na obzorju že nov tehnologija, ki bo porušila trenutno EV euforijo. Torej je treba na vrat na naos pospešit prodajo trenutne dokler sploh še gre.

 

Še 1x, ugibam glede na izkušnje, ki smo jih imeli v preteklosti.

1. Primer

   - žarnice. Spomni se nekaj let nazaj, ko je bilo treba na vrat na nos it v menjavo žarnic za varčne floroscente žarnice pa čeprav se je že potihom vedelo, da bodo LED-ice tisto pravo. Ampak ves razvoj, zaloge, vsa proizvodnja fluroscentnih bi šla v nič in so na vrat na nos skozi na hitrico spravili zakone za ukinitev prodaje klasike, prehod na fluroscentne pa čeprav so bile poceni še bolj varčne LED sijalke že skoraj čisto za vogalom.

 

2. Primer

    - Beeperji, I-podi, ročne igralne konzolice, konec koncev tudi tablice. Vse to so v enem trenutku spravljali skozi z nenormalno prodajno ihto pa čeprav se je že vedelo, da so prvi pametni telefoni pred vrati, kateri bodo nadomestili vse to v eni napravi.

 

3. Primer

    - Plazma in projekcijski televizorji so bili v neik fazi tako agresivno oglaševani, da gre za tehnologijo prihodnosti in da začetne visoke cene upravičujejo pionirskost pri uporabi. Enostavno so izdelovalci vedeli, da gre za mrtvo vejo a tega nikoli niso hoteli prikazati kupcem ampak so oglaševali za "must have", če daš karkoli nase in na svoj renome. Plazme mene najbolj spominjajo na tale EV trend, ker je nerativ skoraj enak, cena enako višje kot pri klasiki ampak z velik pomanjklivostmi.

 

Da zaključim, kaj pa če je nekje v razvojnem ciklu dejansko na vrsti tehnologija, ki bo trenutno EV-je pospravila v kot zgodovine in da prihaja poceni rešitev, varčna brez vseh pomanjklivosti kot jo imajo trenutne baterije? Zato pa tako hitenje z EV-ji brez pametnega razloga. Zakaj tako razmišljam? Japonci so bile eni pionirjev EV-jev in hibridov pa jih poglejmo zdaj. Sploh ne silijo ne Toyota, ne Nissan, ne Mitsubishi, Honda Suzuki in tudi ne Mazda, da bi bolj resno posegli v EV-market. Zakaj, a mogoče kaj vedo kar ostali ne?

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se že ustavlja prodaja in posledično proizvodnja  elektrikarjev, ker je fensi kupcev, ki so hoteli te avte zmanjkalo.... 😂😉

Od sedaj naprej, če bodo hoteli kaj prodat, nam "pametnim" bolj zahtevnim kupcem bodo morali ispolnjevati vsa nekaj pogojev, 

Poceniti avto na ceno benz/disel, 

Baterijo, ki zdrži v praksi kot poln tank goriva in brezplačno zamenljivo baterijo, ker druače 10 let star avto praktično nima nobene vrednosti in ga ne moreš prodat! :nevem:

Povprečna starost pri nas je pa 11 let....🥴

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi dodal...smrdi že,ker se subvencionira.

Lep primer razvoj fototehnike.

Je bil velik vik in krik okoli digitalnega zajema...in nihče ni prepovedal klasičen zajem na film...

Seveda je imel digitalni zajem pri nekaterih na začetku grenak priokus,ko so ugotovili,da ti nič ne pomaga "trilijaužent" pikslov,če nimaš tudi dobre optike,stabilizacije itd...a ko so proizvajalci potegnili,imamo na koncu to kar imamo sedaj.

ič subvencij,nič prepovedi,le kvaliteta,praktičnost,performance in cenovna sprejemljivost,in trg sam poskrbi...dejansko bolj silijo in subvencionirajo bolj "medvedjo uslugo" delajo uveljavitvi EVjev.

Ker dokler pomanjkljivosti ne bodo odpravljene,folk ne bo kupoval "mačke v žaklju".

 

Tisti,ki pa sedaj niso dovolj informirani,in kupujejo iz naivnosti....in recimo,da se bodo opekli...kaj misliš,kakšno navdušenje bodo še imeli do EVjev?

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Boss napisal:

Japonci so bile eni pionirjev EV-jev in hibridov pa jih poglejmo zdaj. Sploh ne silijo ne Toyota, ne Nissan, ne Mitsubishi, Honda Suzuki in tudi ne Mazda, da bi bolj resno posegli v EV-market. Zakaj, a mogoče kaj vedo kar ostali ne?

Japonci vedo, da so v težavah.

 

Toyota že 10+ let govori, kako bo naredila oh in sploh baterije, s katerimi bo doseg 1000 km. Pa nič. Samo "paperware".

Vmes je vse stavila na hibride, kar ji dobro uspeva (a niso brez težav), pa malce draži z vodikom (zgolj reklama, preveč težav za resno transformacijo prometa).

 

Nissan s svojimi EV-ji je vsekakor bil zaslužen za njihovo popularizacijo, zdaj pa postaja antireklama. Njihova nonšalantnost in odsotnost termalne nege baterije se jim bo močno maščevala. Baterije se napihujejo, reklamacij ne priznavajo. Prste stran, Nissan se bo sesul kot hiša iz kart.

 

Honda živi v nekem svojem svetu. Naredi luštno, a nišno stvar, ki je vsaj enkrat predraga za masovno rabo. Ampak, hej, niše ponavadi preživijo. Dokazali so, da znajo narediti EV.

 

Mitsubishi je probal z MIEV, ga celo "prodal" PSA, a ker ni bilo velikih prodajnih številk, ni bilo denarja za nadaljnji razvoj. In so se vrgli v PHEV, kateri tudi ni neki biser.

 

In potem je še tu naša draga Mazda. Drzen poskus z MX-30, ki pa od uporabnika zahteva preveč kompromisov. Prodajne številke niso dosegle pričakovanj.

Sam bi si zelo želel naslednika pa tudi Mazdo 2 in 3 ter MX-5 bi lahko elektrificirali. Ampak se bojim, da jih ne bodo ...

 

Tako da - kar se mene tiče, nisem ravno optimističen glede prihodnosti japonskih EV.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

😉

pred 1 uro je dvorjan napisal:

Japonci vedo, da so v težavah.

 

Toyota že 10+ let govori, kako bo naredila oh in sploh baterije, s katerimi bo doseg 1000 km. Pa nič. 

 

 

 

Tako da - kar se mene tiče, nisem ravno optimističen glede prihodnosti japonskih EV.

Pa povej,koliko so tukaj na boljšem ostali,oz. kdo pa je dal kaj omembe vrednega v proizvodnjo pri baterijah?

Kolikor jaz vem še nihče...nekaj pribijajo okoli solnih,nekaj Citroen meče pesek v oči z LiFe...še najdlje je tukaj tesla z svojimi 4680 celicami...pa poglej,kam vse jihcdejansko vgrajujejo.

Vse skupaj samo nakladanje kot cela zgodba okoli EVjev....solid state baterije pričakujemo v roku dveh-treh let naslednjih dvajset let....

 

Če tako "na uč" pogledam...pri Mazdi niso neumni-Toyota ne bo šla kar tako po gobe,Mazda pa je pod njenim okriljem,in glede na to,da je Mazda majhen prizvajalec,je pametno,da ne zapravlja denar za razvoj baterij,ampak za tisto,kar se prodaja,kar so trenutno ICEji...finance bodo pa marsikaterega proizvajalca EVjev pokopale...na kitajskem že "cepajo kot muhe"...bodo na koncu ostali mogoče dva-trije...mogoče...kaj bo pa z Stelantisom-oni imajo pod sabo same znamke k so finančno v dreku...vprašanje kako dolgo bodo to zdržali...VW je že "zategnil ročno"...premijski BMW,Mercedes za rajo nista reprezentativna.itd,itd...

Niso tako zelo na slabem japonci-nič bat😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Full relevantno, res. ROTFL

 

Koliko ljudi gre na 1.500 km pot? In kako pogosto?

Še na tem avtomobilističnem forumu se komaj najde kak junak, kaj šele med "civilisti".

 

In kako je to relevantno za nas? Primerjati razmere na otoku z našimi? Ni enako. Ne glede polnjenja, niti cen.

Pa primerjati 15 let starega dizla in dve leti star EV?

 

Plus to, da mojster lepo sam pove, da za po mestu in ko 90 % polniš EV doma, je to to - je EV prava izbira. Torej, katero sporočilo si želel, da slišimo? 😃

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Toyota in ostali japonci gredo počasi po gobe saj obljubljajo nemogoče da privabljajo uporabnike ter jih jemljejo nazaj. 

 

Na tako dolgo pot v enem kosu pa danes nihče ne potuje več tako kot včasih, saj že na 100 in nekaj kilometrih delajo pavze na kavicah in ostalih zadevah ker narod nima več toliko energije ter časa opraviti vse v enem kosu ampak ima več stvari hkrati za podelati. 

Včasih si to naredil v 1-2 dneh, danes pa koga dobiti da ti pride na obisk iz drugega konca Balkana oziroma Baltika je misija nemogoče, saj večina potuje preko agencij in ostalih jajc ker se jim praktično ne ljubi biti samostojen. 

Časi ko si potoval sam ali pa skupaj z prijatelji in družino so žal že zdavnaj mimo. 


To sem zasledil na tržnici, kjer bi bil komot prostor za taksiste namesto tesliranja : 

WWW.SHUTTERSTOCK.COM

Find Ljubljana Slovenia October 29 2021 Tesla stock images in HD and millions of other royalty-free stock photos, 3D objects, illustrations and vectors in the Shutterstock collection. Thousands of new, high-quality...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

DAMIJAN.ORG

Električni avtomobili (electric vehicle, EV) naj bi bili eden izmed  ključnih dejavnikov za boj proti podnebnim...

 

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Svaka čast za dobro računico. 

A normalni vemo da EV v resnici bolj onesnažujejo okolje kot klasična vozila, samo lobiji silijo v nakupe in prepričanja oziroma priključitvam njihovi kasti in ostalim dejavnostim. 

Gretiranje financira Soros, potem pa so v omenjenem tokokrogu še Musk, Greta in ostali zagovorniki katerim je cilj spreobrniti normalen folk.

Poznam nekaj primerov ko prodajajo EV vozila po več, a jih ne morejo prodati zaradi previsokih cen katere so postavili, po drugi strani pa jih nihče noče zaradi tega ker vrednost baterij presega vrednost samega vozila, ostalih baterij pa ne moreš vanj vgraditi ker ti tega ne dovolita proizvajalec in računalnik vozila pa čeprav resetiraš napake. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.