Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

pred 11 minutami je godlike napisal:

Imamo na Fordih od 2008. Ni boljšega.

Naš stari 2006 C-Max to ima-doplačan "zimski paket-1" (ogr. vetrobransko in šobe za vitrex).

Edina stvar poleg odpiranja oken na daljinca,kar Mazda ne ponuja,in pr CX-5 pogrešam🥺

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam sem naračunal, da za dnevne potrebe vožnje (recimo poleti ali pozimi) potrebujem 25KWh elektrike. 2 avta v familiji 50KWh. Bohnedaj da naredi sin izpit in hoče 3. avto v familiji, jao. Ponoči, ko smo doma bi bilo treba za 2 avta v 8ih urah polnjenje z 6,25 KW moči. Za primerjavo: v ekstremno mrzlih nočeh se s toplotno črpalko grejevamo z manj kot 1 KW moči. Pa ni je treba s sabo vozit.

 

Potem smo pa v situaciji, ko bo folk kuril nafto v pečeh, s sabo bo pa šez drn in strn  vozil 600 kilske baterije smo zato,  da bo eko.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je skritikrt napisal:

Naš stari 2006 C-Max to ima-doplačan "zimski paket-1" (ogr. vetrobransko in šobe za vitrex).

Edina stvar poleg odpiranja oken na daljinca,kar Mazda ne ponuja,in pr CX-5 pogrešam🥺

Jaz imam na Focusu 2019 in Mondeo "naš" 2008 je to imel.

In tudi kaz bi to takoj imel na i20n.

 

Sem pa pri Alfi doplačal neko čudo. V glavnem, noter je bil elektro grelec in če si dal max na šipo gumb, se je tisto vkloplo. In ko si čohal druge šipe, je prva že tekla.

Je pa Fordovo 100x boljše.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je skritikrt napisal:

Ena računica tako na hitro-ni moja,a kar drži-gremo v Fužine v Lj...ali kam drugam po SLO-nima veze-en blok...recimo 12 štukov po 5 stanovanj...in če je na vsako stanovanje le en EV (pa vsi vemo,da temu ni tako!!!),je to 60 EVjev-pomeni mora za to biti zunaj 60 polnilnic (ker so počasne,in ker ni le en na stanovanje,in ker bo folk filal,ko bo doma,ne pa v službi)

60 EV-jev in 60 polnilnic?! Čemu? Saj sem napisal, da ni treba vsakega vsak dan polniti.

Lahko bi bilo 10 šuko vtičnic in bi bilo dovolj! Ne rabijo biti namenske niti ne hitre polnilnice. Že čez šuko gre 16A torej 3,7 kW x 24 ur = 88,8 kWh energije na dan. Torej za dva povprečna EV-ja nafilat. Na šuko!

Če bi bili pa tisti priključki kot v kampih za avtodome, bi pa komot šlo tudi do 22 kW (3x 32A). Ampak recimo, da bi jih pragmatično in dolgoročno vzdržno omejili na 11 kW moči (3x 16A). Pa bi rabil po 4 do 5 ur za nafilat en EV.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdaj je omreznina koliko? 20 €... 

Država bo hotela svoje...kmalu bo 50 € in več..

 

Vsi naenkrat polnit...kako ne? Slovenceljni smo taki, če smo plačali, hočemo takrat in pika. 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Utopija. Zapomnite, da bodo EV-ji šli kmalu na stranski tir in v pozabo. Smetišča bodo polna teh kant.

Zelena politika je totalno zgrešena in to se potihoma zavedajo vsi bebci, ki so to gonjo začeli prvi. 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je dvorjan napisal:

60 EV-jev in 60 polnilnic?! Čemu? Saj sem napisal, da ni treba vsakega vsak dan polniti.

Lahko bi bilo 10 šuko vtičnic in bi bilo dovolj! Ne rabijo biti namenske niti ne hitre polnilnice. Že čez šuko gre 16A torej 3,7 kW x 24 ur = 88,8 kWh energije na dan. Torej za dva povprečna EV-ja nafilat. Na šuko!

Če bi bili pa tisti priključki kot v kampih za avtodome, bi pa komot šlo tudi do 22 kW (3x 32A). Ampak recimo, da bi jih pragmatično in dolgoročno vzdržno omejili na 11 kW moči (3x 16A). Pa bi rabil po 4 do 5 ur za nafilat en EV.

Pri 16A ti 16A varovalko ven vrže,in ti bi jo rad na 16A cuzal 24ur

Pa povej koliko 16A varovalk je na eno stanovanje?...mater si električar👍 (lahko sarkastično razumeš😉).

In ...povej ti meni,čemu so namenjene varovalke?...a ti misliš,da če je varovalka 16A,da boš 16A tudi dobil?😂🤣

Pojdi v bloke pogledati,kolikšne vrednosti so varovalke v omaricah za en štuk,in koliko za cel blok....

 

Pa ti odgovorim na zgornje vprašanje-varovalka je namensko oslabljen element instalacije namenjen zaščiti instalacije in zaščiti proti kratkostičnim tokovom...to ni nek omejitveni-regulacijski element,ki bi čudežno zagotavljal toliko amperov,kot na njem piše!!!

 

Še nekaj...imam res veliko bajto (4x100m2)...in imam za celo bajto 3x16A varovalke v glavni omarici,zunaj pa 3x20A pancerke.

Človek tebi sploh ni jasno kaj pišeš-vse kar imam v bajti naj izklopim,da bi lahko filal EV z 3X16A,in te tri varovalke bi naj po 16A "čudežno" držale....torej vse naj gre v 3-krasne,samo,da bomo "furali EV".

 

In kako si predstavljaš filanje pred bloki čez noč....vsak bo točno takrat,ko bo EV poln takoj pri avtu,in bo podal kabel z vtičom naslednjemu,ki bo točno takrat rabil polnjenje in bo seveda točno takrat našel parking itd,itd....

In naš čas ni več nič vreden....niti med potjo,niti doma...300kavic na poti (dokler te rešilec ne odpelje😲),tud če zmrzuješ v avtu,ni važno tudi če si orng prepozen...ni važno nič...važen je samo EV!

 

Povej...kaj si pokadil....ker...jaz bi tudi😄

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bo treba bolje prebrati napisano. Ti omenjaš neke varovalke, jaz pa samo moč ...

 

In še moj domači primer iz prakse. Gospodinjstvo ima priključek 1x 25A. EV se polni prek polnilnice (nastavljeno da to počne od polnoči naprej, ko je priklopljen) s 16A, kar znese 3,7 kW na uro. Pa ni nobenih težav.

 

Kaj torej ni izvedljivo? Glede na to, da bi pri blokovskih parkingih polnjenje naredili na novo, bi bile instalacije okej. Pa tudi če bi bil to zgolj šuko in z varovalko "zazihran" na 16A, bi avtomobile še vedno lahko cel dan in noč polnili s 13A in cca. 3 kW na uro. Pač podobno kot če bi laufala pečica ...

 

Če smo pa že pri času - za vštekat in izštekat polnilni kabel potrebuješ par sekund. Ne rabiš zraven avta stati, da se napolni. 😃

 

Pa še to naj razjasnim vsem vam, ki se obešate na silne ure in ure polnjenja. Pomislite, koliko denarja date mesečno za bencin ali dizel. Ki ga morate zaslužiti. Torej vi ne porabite le pol ure na mesec na bencinskih, temveč porabite vsaj en delovni dan (da ta denar zaslužite), torej bližje 10 ur na mesec za "polnjenje rezervoarjev s tekočino dinozavrov". Let that sink in ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če kakega EV navdušenca zanima okoli polnilnih postaj za doma.

Da ne bo @dvorjan nakladal,kako lahko polno amperažo vlečeš.

 

Tukaj prispevek moža ženine sestrične-tisti,k sem pisal,da je kupil E-Golfa prve generacije...k je trdil,da se bo znjim na morje vozil....no ja,saj se je,samo je moral še malo z poti zaviti v Pulo na hitro polnilnico,in se 3 ure niso imeli kam dati😂

Gre za to-imeti doma hitrejše polnjenje,brez,da  i ti ven metalo glavne varovalke-sistem nadziranja toka v glavnih linijah,na kar polnilec "fura" na meji,kolikor je še dovoljeno brez da ti skuri pancerke.....pa tukaj ne bomo o računu za elektriko,saj gre za EV😉

 

Je dober članek in super reklama za VW...priporočam👍

 

DEMS.SI

Živimo v dvogospodinjski hiši z veliko električnimi porabniki. 3 pralni stroji, 2 indukcijski plošči in pečici, ogrevamo se na toplotno črpalko...

 

....4 ure za dofilati 20%,da dobi končni domet 220km (z eno ritjo v avtu in praznim kufrom),kateri pa na koncu itak ne zadostuje,k se fura cela familija....

 

Če kdo ni zasledil-tega E-golfa nima več,in se fura z Hyundai Accent-om 2006 letnik za male pare....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Shrek napisal:

Oprosti. 

Tebi pa plačajo, da EV tankaš doma? 

Seveda ne, ampak jaz denar za položnico za elektriko zaslužim hitreje kot pa denar, ki ga moram pustiti na bencinskih.

 

Pač, treba si je naliti čistega vina. EV ni za vsakega, ima pa ogromno prednosti in je vsako leto uporabnejši za širši krog voznikov.

 

Jaz se ne slepim kot nekateri tu. So mi stvari kristalno jasne.

Moja 2.5l Mazda za 100 km mestne vožnje porabi 15€ poleti in 20€ pozimi. EV pa 2€ oziroma 2,5€. Je razlika, ane?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 28 minutami je dvorjan napisal:

Že čez šuko gre 16A torej 3,7 kW x 24 ur = 88,8 kWh energije na dan.

 Kot sem že omenil, za polnjenje 2 avtov 6,25 KW. stalne! moči čez noč. Bohnedaj da istočasno moja hoče kuhat na bogato na 3 rinke. Ogrevanje s TČ je pri tem pi..in dim. 

 

Ni  problem dobiti iz šuko vtičnice 3,6 KW, (zagotovo  kje bi lahko to bi tudi problem (novopečeni podjetniki prodajajo kartonske novogradnje z inštalacijo 1,5kvadrat)) Glavni problem je, da če se vse bajte v naši vasi spravijo na stalno! porabo 6,25 KW plus še kak aparat za kofe, bo tistile traflček ki ga gledam na kandelabru sredi vasi zažarel kot supernova.

 

Tale tvoja o polnjenju iz šuko vtičnice je glih en tolk brihtna, kot izjava bratov Podobnik. Na vprašanje kje bomo dobili energijo je bil odgovor, da iz vtičnice. Pa tudi kandelabri za javno razsvetljavo so bili omenjeni kot vir.

pred 2 minutama je dvorjan napisal:

Pač, treba si je naliti čistega vina. EV ni za vsakega,

 

Pač treba si je naliti čistega vina. Poznavanje fizike ni za vsakega.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mčk: nič bat, ta črni scenarij se itak ne more uresničiti.

 

Saj vem, da je na tem forumu veliko računalničarjev. Se vidi tudi po tem 0 / 1 načinu razmišljanja. Kaj če BI VSI to ali ono ... Zakaj greste takoj v ekstreme? Če vi delate po 100 ali celo 200 km na dan, to ne pomeni, da jih dela toliko prav vsako gospodinjstvo/hiša/prebivalec.

 

Elektrifikacija prometa se itak ne bo zgodila čez noč, niti ne bodo EV-ji imeli nikoli 100% deleža.

 

Jih bo pa 5 %, pa 10 %, čez deset let mogoče že 30 % ... In tako sproti se bo rihtala tako infrastruktura kot tudi proizvodnja energije. Fotovoltaika raste, kot bi jo sadili, še kako hidroelektrarno bomo naredili, če pa bo šel NEK 2 skozi, potem bomo pa sploh imeli sladke skrbi ...

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je dvorjan napisal:

Fotovoltaika raste, kot bi jo sadili, še kako hidroelektrarno bomo naredili, če pa bo šel NEK 2 skozi, potem bomo pa sploh imeli sladke skrbi ...

Še dobro,da te imamo...Slivka ima sedaj druge skrbi,kot pa tema z vici🥺...ampak vsa čast-lepo ga nadomeščaš😉👍....aja-lokacijo za kakšno hidroelektrarno...kje pa imaš v mislih?...se strokovnjaki zadnja leta na veliko bodejo ravno okoli tega...pa se mi zdi,da tebe še niso vprašali🧐

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je dvorjan napisal:

Moja 2.5l Mazda za 100 km mestne vožnje porabi 15€ poleti in 20€ pozimi.

 

Kolk maš porabo 10-13l/100km? 🤪 Wtf, pa sej nimaš small block Dodge Chargerja. Ne resno, kaj to pomeni, da stojiš v gneči al kako, ker to je čist preveč pa da je tolk razlike pozimi. hmmmm. Jaz imam cca 40% mestne in 60% AC-jev in skoraj nič regionalk, ki so najbolj varčne pa se vozim s 5,8l/100km.

 

Če nisi kaj narobe preračunal te počasi razumem zakaj si tolk navdušen na EV-jem, ker ja to je res velika razlika. Drugač pa ja tud cena elektrike za gospodinjstvo je okoli 0,19€/kWH in če računamo okoli 20kwh/100km kolikor je povprečna poraba je to slabe 4€/100km. Mene pride 100km dobrih 9€. Letno okoli 750€ ceneje, če bi imel elektriko pa vsaj 10 jurjev dražji električni avto tako, da bi pokril v gorivu tam nekje v 13 letih. Servisi za ICE se pokrijejo z dražjim kaskim za EV.

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Čez 1

pred 25 minutami je dvorjan napisal:

Jih bo pa 5 %, pa 10 %, čez deset let mogoče že 30 % ... In tako sproti se bo rihtala tako infrastruktura kot tudi proizvodnja energije. Fotovoltaika raste, kot bi jo sadili, še kako hidroelektrarno bomo naredili, če pa bo šel NEK 2 skozi, potem bomo pa sploh imeli sladke skrbi ...

 

 

Po nasilni ukinitvi avtov na dinozavre leta 35, bo mogoče res pri nas  30% ljudi uporabljalo EV, ostalih 70 pa superge iz Lidla.

Takšen  je cilj.

 

Ampak, ni vse tako črno. Ljudje ki so si zamislili ta scenarij, se bodo vozili okoli s ferariji na sintetično gorivo.

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 52 minutami je Boss napisal:

 

Kolk maš porabo 10-13l/100km? 🤪

 

Ja, točno tako. Če imam samo strogo mestno vožnjo po naši prestolnici, so točno take številke.

Čim pa se peljem kam ven, pa močno pade. Npr. relacija Radovljica - Ljubljana pa nima problema držati 6-7l/100 km.

 

Medtem ko ima Smart ForFour EQ mestno porabo 10-11 kWh, zimsko mogoče 14 kWh, največjo možno pa je imel ob uvozu - sredi zime po AC 833 km s povprečno porabo 15,8 kWh.

Pred eno uro je skritikrt napisal:

aja-lokacijo za kakšno hidroelektrarno...kje pa imaš v mislih?...se strokovnjaki zadnja leta na veliko bodejo ravno okoli tega...pa se mi zdi,da tebe še niso vprašali🧐

Res je, niso.

 

Drava je resda v celoti zajezena, Sava v precejšnji meri, Mura pa ima absolutno še veliko rezerv.

pred 34 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Po nasilni ukinitvi avtov na dinozavre leta 35, bo mogoče res pri nas  30% ljudi uporabljalo EV, ostalih 70 pa superge iz Lidla.

Takšen  je cilj.

 

Ampak, ni vse tako črno. Ljudje ki so si zamislili ta scenarij, se bodo vozili okoli s ferariji na sintetično gorivo.

Ja, tole se res smešno ali noro sliši, je pa vsekakor eden od mogočih scenarijev.

 

Pač v mestih ne bo imel vsak avta, bo šel na kolo, skiro, javni prevoz ali pa EV car sharing.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je dvorjan napisal:

Mura pa ima absolutno še veliko rezerv.

...sem doma iz Radgone...in ti o Muri...resno te vprašam-kaj si pokadil?

Če ne veš-to je hitra reka ki je že v socializmu pogosto poplavljala...vsepovsod protipoplavni nasipi,in še ni dost...

WWW.POMUREC.COM

Deževje pojenja, posledice nalivov pa so po dosedanjih podatkih najhujše na vzhodu države. Po dosedanjih podatkih ...

 

@dvorjan bo pa delal elektrarne😂...res si dober😃👍-takih vicov se še Slivka ne more izmisliti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 39 minutami je Shrek napisal:

No...kako BI pa tankal 2 ali 3 avte doma? In to vse tri ponoči? S tem, da ti pozimi ponoči dela ogrevanje, poleti pa hlajenje...

 

Vse se da, ce se hoce... Saj ne raqbis polnit vsako noc vse tri avtomobile naenkrat... ali? 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je skritikrt napisal:

Naš stari 2006 C-Max to ima-doplačan "zimski paket-1" (ogr. vetrobransko in šobe za vitrex).

Edina stvar poleg odpiranja oken na daljinca,kar Mazda ne ponuja,in pr CX-5 pogrešam🥺

 

 

Tudi CX-5 ima delno gretje sipe ... oz. za odtaljevanje brisalcev ... 

 

image.png

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je godlike napisal:

Zakaj si potem vzel hibrida, če so EV oh in sploh?

 

To sem ze napisal... Predvsem zato, ker nisem skoraj nikjer dobil EV za testno voznjo za kaj vec kot pol urce ... vecinoma pa sploh niso odgovorili na povprasevanje ... Edini, ki sem ga lani dobil na test je bila Skoda Enyac, ki mi je bila sicer vsec... vednar pa predraga za bolj opremljeno varianto, ki je mene zanimala ... Pred leti pa sem imel enrkat na vikend testu Renault Zoe ... vendar takrat se z zelo omejenim dosegom (po WLT je imel takrat samo okoli 200 km, meni je ponavadi racunalnik pri polni bateriji kazal samo okoli 130 km dosega ...)... 

 

In kot sem ze napisal, ce bi Tesla spustila cene nekaj mesecev prej, ko sem se odlocal, bi se verjetno danes vozil s Teslo :) ... Verjetno tako razmisljam, ker sem medtem videl, kako fajn je voznja v EV nacinu ... in ker imam sedaj tudi soncne panele na strehi ... Ko sem se odlocal za menjavo je bila Tesla Y Dual motor Long Range blizu 80K € ... Danes je dobrih 60K € ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne kupujejo vsi novih ali skoraj novih avtov… prav tako je marsikomu vseeno, koliko opremljen avto imajo… velikokrat je vazna samo barva in izgled ;) …

 

Sicer pa se vse vec EVjev dobi tudi okoli 30K € … poleg tega pa so tudi cene ICE sle krepko navzgor… in pod 25€ ze tezko dobis kaj “pametnega” … Spet to ne velja za vse… kar je tudi prav… Enim je vec vredno, da imajo cimvec nepremicnin, drugim, da vecino mesecnega zasluzka pustijo za sankom, tretjim, da placo spravljajo doma v štumfu… ;) 


 

Socer pa tudi kitajci napredujejo… Podobno kot so pred mnogimi leti recimo japonci… in kasneje korejci… 

 

Ni vec na voljo samo Renault, pa VW, Opel, Citroen,… ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.