Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mo?no da sem zamenjal g120 vs G165. Pomoje je bil ?e tukaj na forumu link do testa ena srbska stran se mi zdi.

Napisano

Sam sem pri svoji G120 opazil da v?asih (tam pri nekje 60km/h) avto ?e nakazuje vi?jo prestavo, ?eprav v ni?ji pije manj. Ne vem to?no v ?em je hec.

 

Sem imel tudi vi?jo porabo od pri?akovane, sem ?el gledat potem fuel economy monitor in ugotovil da je krivec za to parkirni boks v 3. kleti gara?e s precej dolgo in ovinkasto potjo ven in not - 1. prestava v klanec pije v vrtincu. 

 

Na AC ob normalni vo?nji kuri okrog 6, lani sem peljal od LJ do Munchna in nazaj z enim tankom, bi lahko verjetno ?e ve? ?e ne bi na autobahnu (presenetljivo uspe?no) posku?al lovit tempo R6-ke   :aaaaa:

Napisano

G100 ima pri 130kmh okoli 2800  obratov, pri 120kmh pa 2600 obratov.

Sam se vozim 90% po priporo?eni prestavi! Tako da mi na ravnini ?e pri nekje 53kmh ka?e 6 prestavo, tako da prakti?no redno vozim v ?esti, ni?je prestave imam zgolj za pospe?evanje in prehitevanje, Pri G100 je pomembno, da ?e ho?e? prehitevati mora? obvezno obrate pognati na 4000 - 4500 in vi?je, tako da takrat postane vo?nja resni?no ?portna, avto pa dirka?ko posko?en ;)

Pri 130kmh mi ka?e trenutno porabo nekje 6,6l (relacija LJ-KR)

Napisano

G100 ima pri 130kmh okoli 2800  obratov, pri 120kmh pa 2600 obratov.

Sam se vozim 90% po priporo?eni prestavi! Tako da mi na ravnini ?e pri nekje 53kmh ka?e 6 prestavo, tako da prakti?no redno vozim v ?esti, ni?je prestave imam zgolj za pospe?evanje in prehitevanje, Pri G100 je pomembno, da ?e ho?e? prehitevati mora? obvezno obrate pognati na 4000 - 4500 in vi?je, tako da takrat postane vo?nja resni?no ?portna, avto pa dirka?ko posko?en ;)

Pri 130kmh mi ka?e trenutno porabo nekje 6,6l (relacija LJ-KR)

Res je da pri teh obratih kot si napisal lepo avto gre. Samo mi je kr hudo ko poslu?am motor kak tuli na obratih. Redkokdaj ga prtisnem preko 4000 obratov. Za vklju?evanje na avtocesto ga v vsaki prestavim poteram do 3000.  

https://www.youtube.com/watch?v=M_KUTP4CBhU

:zoom-zoom:

Napisano

Sam se odlo?am za nakov novega/rabljenega avtomobila. Letno delam nekje 12000-15000km in bi zato vzel bencinarja. V tem segmentu mi je najbolj v?e? nova Mazda 3. 

Prej?nji dan sem bil v salonu in mi je zdolgo?asen prodajalec malo razlo?il stvari in dal katalog in cenik. Najbolj mi je zanimiva verzija Sport (hatcback) z G120 motorjem ter opremo challenge. Zanima me ali sem prav opazil v ceniku, da omenjena verzija sicer ima 7" zaslon, a je potrebno za navigacijo dopla?at 500?? 

Zdi se mi pa tudi brezvezna marketin?ka fora, da dajo LED osvetlitev v najvi?je pakete, ki tudi stanejo najve?... 

Napisano

 

Prej?nji dan sem bil v salonu in mi je zdolgo?asen prodajalec malo razlo?il stvari in dal katalog in cenik.

Me zanima, pri katerem prodajalcu ste bili...

Napisano

Sem mislil, da ste v Celju bili... Priporo?am Skorn?ek Velenje, ker samo mazde prodajajo... Tiste avtohi?e, ki poleg mazde ?e BMW prodajajo ali kako drugo znamko, jim ni interes, da mazdo prodajo...

Napisano

Cene kolikor vem imajo tako vsi iste. Popust je minimalen, tako da mi je na?eloma skoraj vseeno... Imajo pa celo menda oba modela za test: G100 ter G120, kar je super. Pri omenjenem prodajalcu me je zmotilo npr., da ni niti povabil na testno vo?njo. 

Napisano

No, mogo?e se pa kaj pri "bodo?em" servisu zdilate za kak popust...al pa da se kaki original tepihi dobijo zram...

Ste bili v Velenju? LP

Napisano

Imam ?estico 2.0 bencinarja... Prvi lastnik jo je kupil in 5 let servisiral v Velenju...imam vse ra?une in je bil servis malo ?ez 250?... Sedaj sem delal servis na 90 000 pri 6ih letih pa sem servisiral pri lokalnem mehaniku...

Napisano

Sem mislil, da ste v Celju bili... Priporo?am Skorn?ek Velenje, ker samo mazde prodajajo... Tiste avtohi?e, ki poleg mazde ?e BMW prodajajo ali kako drugo znamko, jim ni interes, da mazdo prodajo...

?al so prodajalci mazd, ki samo Mazde prodajajo redki in Skorn?ek ni med njimi ve? ker ima ?e KIA. http://skornsek.kia.si/

 

je pa res, da se ponavadi potrudijo.

 

Mazda v Mariboru je res sedaj pri Ferku ampak so se samo delavci preselili os ?erbinek k Ferku in odnos verjetno ohranili. Upajmo, da jih bodo pri Ferku po?asi nau?ili posla. Za cene se je potrebno pogajati in ?al malo obiskati salone. Ve?jega efekta pa mislim, da ni.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ops... :notworth: ...pardon... Nisem vedel... Sem enkrat bil tam, pa nisem opazil tega... :rispekt: ...

Za sebe vem, da tudi pokli?em ne tiste, ki imajo poleg mazde ?e BMW ( Celje, Novo Mesto, Ljubljana...)

Napisano

Sem bral da tudi drugi saloni dajejo min. popuste, tja do 3%, ker imajo ?e v osnovi ni?je cene. ?e primerja? z Golfom, itd... so takoalitako vsi tu tu nekje... Me pa malo zmoti relativno visoki stro?ki servisiranja....

Napisano

Na poobla??enih ni razlik...edino, ?e so v garanciji servisi brezpla?ni... Honda vem, da ima to opcijo...

Napisano

Sem bral da tudi drugi saloni dajejo min. popuste, tja do 3%, ker imajo ?e v osnovi ni?je cene. ?e primerja? z Golfom, itd... so takoalitako vsi tu tu nekje... Me pa malo zmoti relativno visoki stro?ki servisiranja....

 

Stro?ki servisiranja niso nakaj bistveno vi?ji kot pri drugih znamkah... ravnokar imam servis na Mazdi3 2014 letnik in me pride servis cca. 100? plus svoje olje (37?), se pravi skupaj cca. 140? (?e mi pa da servis olje je pa 190?).

Glede popusta je pa tako... jaz sem dobil "gratis" barvo (450?) in ?e 200? popusta, pa tepihi so bili tudi original notri. To je bilo maksimalno kar sem lahko iztr?il, sem se pa zanimal pri parih prodajalcih. In ja, v Selmarju v Celju imajo katastrofalen odnos do stranke.

 

Lp

Napisano

Dobro je vedet kaj ste drugi dobili, da lahko adute vr?em na mizo. Glede servisa pa je torej, ?e imas svoj material, zmerno... Sem sli?al namre?, da so servisi lahko tudi do 300?... Nisem pa preverjal... Bom danes ?e enkrat ustavil pri prodajalcu pa vpra?al glede testne vo?nje...

Napisano

Ma ne, jasno je da nekaj stane. Ampak so pa razlike med avti in posledi?no serviserji... Jasno pa je tudi, da uradni servisi nabijajo cene, ker pa? mora? tam servisirat, ?e ?eli? ohranit garancijo...

Moj trenutni avto, ki ni ve? v garanciji, vozim k svojemu mehaniku, ki naredi prav tako celotni servis z ekvivaletntnimi deli za 70?. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.