Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pri mojem na?inu vo?nje je ?isto vseeno ?e so 18 gor. problem bi lahko bil samo z poslab?anjem udobja..

In porabo goriva ;)
Napisano

Verjemi, da se pozna - uporabljam zimske 205/60/16 in letne 225/45/18. Razlika se lahko ob?uti tako pri pospe?kih kot pri porabi.

 

?e samo ?irina daje ve?ji zra?ni in torni upor pa nezanemarljiva je tudi te?a. Zimsko kolo tehta 19kg letno pa 24kg. Se pravi 5kg razlike krat ?tiri kolesa je to 20kg razlike in ker so kolesa neke vrste vztrajniki dejansko teh 20kg razlike, ki jih je treba zavrtet pa? vpliva.

 

Vse to pa vpliva tudi na par deci razlike v porabi, ki bi sicer bila ?e ve?ja, ?e se ne bi malo izravnalo zaradi ve?je porabe v zimskih razmerah.

33112_1.png

Napisano

No ja pozabili ste ceno....................................mazda ima ?e tako XXX dimenzije, ko pa gre? iz 16/17 na 18 ali 19 razred te srat prime, ena taka guma bo reci pi?i 200?, ?e ni glih kitajska

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Povejte ?e mi, ?e ima kdo od vas lastnikov mazde 3, probleme z Windows Phone telefonom in MZD? Pa ?e imate nasplo?no probleme z USB predvajanjem MP3 kot ?itam na tujih forumih?

Napisano

Povejte ?e mi, ?e ima kdo od vas lastnikov mazde 3, probleme z Windows Phone telefonom in MZD? Pa ?e imate nasplo?no probleme z USB predvajanjem MP3 kot ?itam na tujih forumih?

Pozdravljen,

Jaz imam ANDROIDA in ni nikakrsnih tezav. Vse deluje brezhibno, USB vticnika pa je koristim.

Napisano

Sem napisal, da v navodila za uporabo od avta poglej...tam so vse dimenzije plati?? in gum, ki jih lahko homologira?...

Napisano

Kot kaze, 17" sploh ni homologiranih... 

 

Navodila za uporabo >> http://idn.tweddle.com/media/mazda/0c02e_Mazda3_8DY7-EE-14H-SI_Edition1_OM_LR.pdf

 

skitched-20150211-074016.jpg

 

 

 


Sem napisal, da v navodila za uporabo od avta poglej...tam so vse dimenzije plati?? in gum, ki jih lahko homologira?...

 

 

Tam so navedene pomoje samo tiste dimenzije, ki so ze homologirane (ali pa jih je celo manj kot je homologiranih dimenzij :) ... Za druge dimenzije pa bi se bilo pozanimati, kako je s tem, da bi sam homologiral ... 

 

 

 

Pri moji sestici je v prirocniku navedeno tole:

b2225_Mazda6_8EJ9-EE-14D-R-SI_Edition1_O

 

V homolagijskem kartoncku pa so navedene tele dimenzije:

Mazda6_2013_-_homolagacija.pdf-20150211-

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ma ne morem verjet... ?zmeden? ...

Pol sploh ne more 17" homologirat... :ne vem: ...

 

 

Sem popravil svoje sporocilo... Najbolj tocen podatek bo nasel v homologacijskem kartoncku... Se pa verjetno da tudi homologirati druge dimenzije... kaksen je pa postopek pa ne bi vedel... 

 

EDIT: Tukaj je bilo nekaj govora o homolaciji platisc >> http://www.mazda-si.net/topic/9407-homologacija-plati??/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Lahko, da? druge felten gor z ustreznim TUV certifikatom, gre? homologirat in je :) Pa seveda pla?a? nekaj ? za to, kar bi morala ?e mazda v osnovi naredit.

Napisano

Lahko, da? druge felten gor z ustreznim TUV certifikatom, gre? homologirat in je :party0035:   Pa seveda pla?a? nekaj ? za to, kar bi morala ?e mazda v osnovi naredit.

ej..pol ima? pa res stro?ke... :blink: ,,,nepotrebne. lp  :D  B)

Napisano

Ja, no ja. ?e ?teje? ?e nove feltne pa gume ja. Sicer tista homologacija ni bogvekaj. Je pa en kup dela pa letanja. Ampak, ?e si nekdo res ?eli to potem...se da :D

Napisano

Ja, no ja. ?e ?teje? ?e nove feltne pa gume ja. Sicer tista homologacija ni bogvekaj. Je pa en kup dela pa letanja. Ampak, ?e si nekdo res ?eli to potem...se da :D

ja res ?e si ?eli? pol pa gre? v to ... :ouje:  lp  :D

Napisano

Pa ?e ena zanimivost pri trojkah...skupna masa prikolice brez zavore je 600kg!!! Se pravi, da klasi?no navadno prikolico NE SME vle?i...tisto s skupno 750kg pa brez zavore... Zanimivo...

 

Homologacija za spremembo plati?? je 30 ali 40 ?...  Sam ne vem, kak lahko kaj spremeni?, ?e ni v navodilih za uporabo avta... Pol bi moral tudi prehomologirat nosilnost za prikolico brez zavore...

Napisano

V homologaciji pi?e katere velikosti so tovarni?ko dovoljene. ?e pa ?eli? predelavo kupi? plati??e,  ki ima TUV za to Mazdo in lahko ti Homologira? katero koli dimenzijo ki je tam napisana. Homologacija pa tudi ni nek Bav bav. Kot sem zgoraj napisal ima? tudi poceni 17 gume potem na voljo.

 

poglej ta link

 

http://docs.reifen.c...n5/00218478.pdf

 

potem lahko da? gor tudi dimenzijo 225/45/17 ki pa ni predraga

 

Homologacijo pa naredi? v polno ustanovah in ni kot je bilo v?asih samo LPP in RTI

 

http://www.amzs.si/spremembe_in_predelave/default.aspx

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.