Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja, to je bil najbli?ji pribli?ek, ?elenega motorja pa notri ni.

 

2.0 ma?ina ma sicer precej ve? navora kot pa 1.5, tako da ni glih niti podobno.

Rapid, al pa Golf bi biu tud v redu primerjava

 

Ja pokli?i salone pa vpra?aj za testno vo?njo a ne? Ne vem kaj ti naj povemo, probaj sam. V LJ vem da so meli G100 testno trojko en ?as nazaj.

Napisano

Mal bo tezko primerjat obcutke navadne masine pa masine s turbino. Dva razlicna delovna polja imata

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Rapid, al pa Golf bi biu tud v redu primerjava

 

Vsak turbo motor bolj?e pospe?uje pri ni?jih vrtljajih, ker ima v tistem obmo?ju a voljo ve? navora, kot atmosferski. Zaradi tega je vo?nja "udobnej?a" - zahteva manj prestavljanja. Oziroma - ni treba ravno za vsako pospe?evanje prestaviti navzdol.

 

Pri ostrih pospe?evanjih, ko se motor vrti do rde?ega polja, bo pa teoreti?no(!) razlike to?no 5% - toliko, kot je razlika v mo?i - prakti?no pa je precej odvisno od prestavnih razmerij v menjalniku.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Vsak turbo motor bolj?e pospe?uje pri ni?jih vrtljajih, ker ima v tistem obmo?ju a voljo ve? navora, kot atmosferski. Zaradi tega je vo?nja "udobnej?a" - zahteva manj prestavljanja. Oziroma - ni treba ravno za vsako pospe?evanje prestaviti navzdol.

 

Pri ostrih pospe?evanjih, ko se motor vrti do rde?ega polja, bo pa teoreti?no(!) razlike to?no 5% - toliko, kot je razlika v mo?i - prakti?no pa je precej odvisno od prestavnih razmerij v menjalniku.

 

Hvala :)

Sj umes sm se odlocu, bom kr 120 konjsko mazdo uzev, bo zihr, pa se glede na to da bo avto vec al mnj po avtocestah se vozu, je pomoje bols

Napisano

v ponedeljek imam 2.servis. Na servisu pravijo, da je potrebno menjat tudi zavorno teko?ino. Kaj vse so menjali vam, ki ste imeli ?e drugi servis? 

Zamenjava zavorne teko?ine, zamenjava zra?nega filtra za kabino, zamenjava olja in oljnega filtra to je blo na drugem servisu. 

:zoom-zoom:

Napisano

v ponedeljek imam 2.servis. Na servisu pravijo, da je potrebno menjat tudi zavorno teko?ino. Kaj vse so menjali vam, ki ste imeli ?e drugi servis? 

 
velja za M6 2.2d- 2014
 
Opravljeni servisi
40.000 km / 2. leto
Kilometri: 40.136
Zamenjava zavorne teko?ine
Zamenjava zra?nega filtra za kabino
Zamenjava zra?nega filtra motorja
Zamenjava olja in oljnega filtra
 
Mislim, da vse pi?e tudi v navodilih. V vsakem primeru mora? pustiti, da ti naredijo kar imajo predpisano - ali pa se odpove? garanciji.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

ja saj sem v navodilih videl, da je tudi zavorna teko?ina vmes, ampak zavore mi delujejo dosti bolje kot pred enim letom in mi je bilo ?udno, da je potrebna menjava teko?ine tako hitro.. V bistvu se ne spomnim, da bi na katerem avtu do sedaj menjaval zavorno teko?ino :)

Napisano

Zavorna teko?ina? Na M6 so mi jo menjali ?ele pri 60.000 km oz. po 3 letih (kar prej nastopi). Je mo?no, da ima trojka kraj?i interval? :ne vem:

12360_1.png
Napisano

Od upeljave 2.2 motorja je interval 2 leti.....malo smesno, vendar bolje preventiva kot kurativa....problem zavorne je da jo unicuje vlaga. Po drugi strani pa je zgleda tudi tekocina low end....meni so pri Krzisniku dali dot5 potem ki se menja na 4 leta oz 80k km

Jaz jo ma motorju menjam na primer na dve leti, tam je pa to a must, predvsem sato ker motor stoji izven sezone

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ker so zadnjo takumi bele barve prodali se zanimam za prenovljeno mazdo 3. Zanima me ali se spla?a dati 1000eur ve? in vzeti namesto atraction opreme reevolution? Rad bi imel 18col plati??a,ostala oprema mi je pri atratction dovolj,ker ima vse kar rabim. Ali se da naro?iti posebej za atraction 18col.plati??a ali ne. L.p

Napisano

Jp jaz ti tudi priporo?am REVOLUTION, je kar nekaj pribolj?kov ve? :) ...jaz sem samo bil v dilemi ali g165 ali g120 a sem na koncu za jurja manj vzel g120 ker itak se ne vozim veliko po avtocesti (do enih 160 km/h pa gre tudi g120 super) pa mi pride bolj prav malo ve?ja ekonomi?nost g120-ke...nestrpno ?akam na konec aprila, se vle?e ko hudi?... :)

Napisano

Dejansko sem gledal na internetih da eni pravijo da zna biti 120ka malo hitrej?a/posko?nej?a zaradi kraj?ih prestavnih razmerij in istega navora do 3500 obratov? O.o Je to res?

Napisano

?e se ne motim ima ravno g120 dalj?a prestavna razmerja...jaz tudi delam okoli 20.000 km na leto in sem se odlo?il za bencinerja...odlo?itev ni bila te?ka ker dizlov ne maram :) ...


Aja imam ?e eno vpra?anje za tiste, ki imate REVOLUTION opremo..ali se avtomatsko preklapljajo lu?i med dolgimi in zasen?enimi?

Napisano

Samodejni preklop dolgih lu?i je samo v Revolution Top paketu.

 

(Vidim pa da je 2017 model dobil v Top paketu tudi samodejno dr?anje pasu, nadzor zbranosti voznika in SCBS v vzvratni smeri kar se varnosti ti?e.)

Napisano

REVOLUTION ima tudi SCBS v vzvratni smeri...?koda da ne preklaplja med dolgimi in kratkimi...to bom pogre?al in pa osvetlitev v ovinek (pri xenonu kot imam sedaj)

Napisano

Za vse, ki imate sedane od 2013 letnika dalje:post-7744-0-98705000-1486727409_thumb.jpg

post-7744-0-19364800-1486727470_thumb.jpg

Pod zadnjo ?ipo, ko odprete vrata prtlja?nika imam na vseh punktiranih delih rjo in to po treh letih :(. Bral sem en tuj forum, kjer so omenjali rjo, ?el iz firbca pogledati na moj avto in na ?alost sem jo na?el :(. Mi bodo pa sanirali pod garancijo. Upam da dolgoro?no, ker na punktiranih delih je to kar problem, sploh, ?e je povr?no narejeno, ?ez pobarvano, pod barvo se rja ?iri in ?ez par let odstopi barva.

Sicer pa zaupam g. Majesu in servisu v BTCju ker niso ni? komplicirali, bili izredno strokovni in prijazni... Tako da ta servis pa res priporo?am. Konec koncev ima vsaka znamka probleme, najbolj va?no pa je da ima? dober servis, kjer znajo prisluhniti in re?ijo te?ave.

Napisano

Bah ta rja...pa to ni normalno da samo po treh letih se ti to nardi pa to pri Mazdi vejo in ni? ne nardijo al kaj?...omg..zdj pa se pa ?e bojim da bo pri moji (ki je ?e v tovarni) verjetno isto...mogo?e pa so le kaj naredili glede tega?...a ni bil to en vpoklic zaradi rje na vratih prtlja?nika?

PEPO1980 a drugje pa rje ni na punktiranih delih?

Napisano

Hvala za slike .

Tudi jaz imam podobne zametke rje na punktiranih delih , poglej tudi pod tesnila .

V torek sem naro?en na na tretji redni servis v BTC in se bomo dogovorili kako in kaj.


Bah ta rja...pa to ni normalno da samo po treh letih se ti to nardi pa to pri Mazdi vejo in ni? ne nardijo al kaj?...omg..zdj pa se pa ?e bojim da bo pri moji (ki je ?e v tovarni) verjetno isto...mogo?e pa so le kaj naredili glede tega?...a ni bil to en vpoklic zaradi rje na vratih prtlja?nika?

ALMOST RICER a drugje pa rje ni na punktiranih delih?

Da Mazda je dala vpoklic , pa to ?e se mi zdi ?est mesecev nazaj.

Napisano

A so vas tudi obvestili? Jaz res upam da so to uredili ker to je pa res nerodno da ti par let star avto tak rjavi :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.