Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dajte no s temi porabami ne pretiravajte. Vsak benzinar, ki pije tam nekje okrog 7/100 je super dober in po mestu okoli 8.

Sej ?e dizli  ne pijejo dosti manj, govorim o normalni vo?nji in ne o 120 na uro po avtocesti in jajcanju in delanju kolone za sabo.

Benzinarja pa? zavrti? v obrate, da sli?i? motor, pre?alta? in se lepo vozi?.?e ho?e? na hitro prehitet ?alta? brzino ali dve dol in gasa mimo.

Ko berem nekatere poste tu gor se mi zdi, kot da bi nekateri radi imeli benzinarje, ki pijejo 5 l na sto in se vozijo na 1500 obratih in potegnejo takoj, kot kaki ?portniki.to so pa? avti za normalno vo?njo in je treba vzeti v zakup, da nimajo turbine in posledi?no manj?i navor. ;)

Fajn napisano, se strinjam z vsem:)...no ?e gledamo da ima mazda3 navor 210Nm, pa tud ni tako malo za bencinarja :rolleyes:

Y.O.L.O. 

Napisano

Ma ja sej prej je meni pil okoli 8 pa mi je blo ?isto v redu, pa? normalno za bencinarja...zdaj pa mi z lahkoto pod 7 pa je to to :) . Na avtocesti ga pa stisnem tam do 160-180 kmh, potem se nekaj ?asa vozim s 150 potem pa tempomat na 135 pa ?e nisem pri?el ?ez 7 l. Bi si pa res tu pa tam ?elel 165 konjsko verzijo, ko se na avtocesti peljem okol 160 pa pritisnem gas :)...sam jurja mi je blo preve? dat zraven za parkrat na leto ko sem na avtocesti...druga?e pa res super motor s spodobnimi performansami za dnevna kri?arjenja in ob?asne avtocestne obiske, manj osebno nebi imel...to je nek optimum v tak?nem avtu

Napisano

Fajn napisano, se strinjam z vsem:)...no ?e gledamo da ima mazda3 navor 210Nm, pa tud ni tako malo za bencinarja :rolleyes:

Res je.Ni slabo za benzinarja brez turbine.

Moramo pa vedeti,da imajo dizli mnogo ve?ji navor.

 

 

Napisano

Navor motorja je dokaj zavajajo? podatek, ker na navor na kolesu, ki je edini(!) pomemben vplivata ?e prestavni razmerji v menjalniku in diferencialu.

 

Turbo motorji (benzin ali dizel) imajo zaradi prisilnega polnjenja "uporabni?ko prijaznej?o" razporeditev navora, zato je vo?nja z njimi udobnej?a.

 

Pri "dirka?ki" vo?nji, ko se vozi v zgornji tretjini obratov, pri motorjih z isto mo?jo(!) skoraj ni razlik.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Pozdrav

 

Koiikor sem jaz uspel zasledit so vpoklicane samo v ZDA.

 

BI pa imel eno vpra?anje saj vem da se bo hecno sli?alo in da najbr? ni ni? ampak vseeno. Ali je kdo opazil, da zadnje lu?i tiste ki niso na vratih ampak na boku ko se jih dotakne? oz malo pritisne? blazno za?kripajo. Pri meni ko jih  malo pritisnem tam kjer je na sliki pu??ica ?e posebno pa ?e pritisnim  tisto notranjo plastiko zraven, ko so zadnja vrata odprta tako za?kripa, da je kar hecno in to na obeh straneh !?

Kot da se plastika ob nekaj orng drgne.

 

printscreenp2017070911h5.jpgprintscreenp2017070912h5.jpg

 

Ne vem mogo?e bi s kom malo na?prical, ker kot re?eno ?kripa prav ne normalno.

Napisano

?e nisem opazil oz. sprobal...je pa tukaj spet en novi test s strani avtomobilizem.com...se strinjam z vsem napisanim  :jupiii:  https://www.avtomobilizem.com/testi/mazda-3-g120-revolution-poezija-v-gibanju/09-07-2017/

Napisano

Koliko imate kaj porabe z va?o Mazdo3? Men ka?e povpre?je 6,8 in to sam vo?nja po mestu, ko se peljem mal dlje po avtocesti, pa pade tam na 6,6:)

 

Moje skupno povpre?je (Fuelio) je okrog 6,8. Ravno sem pri?el s potovanja (1.600 km ne?ne vo?nje) in je bila povpre?na poraba po potovalnem ra?unalniku 5.5, Fuelio pa je nara?unal 5.8. 

 

Na avtocesti se seveda zelo pozna ali vozi? 120 ali 140 (v  tujini nisem pretiraval), pa ob?utek imam, da tudi klima kar konkretno doda k porabi.

Napisano

O nice, kje si pa to naro?il?

 

(Also, a je kdo ?e gledal ?e se da LED ?migavce dobit?)

 Preko ebaya - 15eur + 10eur po?tnina, so pa seveda z upornikom, da mi ne javi na armaturni plo??i napake:)

Ja to sem ?e gruntal zakaj niso ?e ?migavce dal led, ?e so ?e lu?i led hmm:)

 

?e link naro?ila:

 

http://www.ebay.com/itm/8-x-Premium-Xenon-White-LED-Lights-Interior-Package-Kit-for-Mazda-3-Tool/271538948119?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649

Y.O.L.O. 

Napisano

Zdravo,

 

Odlo?am za nakup Mazda 3. Trenutno imam 10 let starega francoza z 1.4 16V motorjem in 72kW. Danes sem ?el na testno vo?njo Mazde 3 G100 Attraction, ki ima na papirju podoben motor kar se ti?e mo?i. 

 

Dvourna testna vo?nja me je pustila z me?animi ob?utki. Namre? ne vem ali sem jaz ?uden ali kaj ampak ali je mo?no, da ja G100 ?isto pre?ibka ma?ina za ta avto? Se mi zdi, da je moj 10let star avto ?ivahnej?i od te mazde. Lahko samo, da jaz ne znam vozit :)

Kar se ti?e ostalega sem pa bil izredno navdu?en nad avtom. Izgled zunaj, znotraj, kakovost izdelave kabine in ob?utek za volanom je fenomenalen.

Napisano

Jaz sem pri G100 na testni vo?nji imel popolnoma identi?ni ob?utek - pejt probat G120 ali pa dizla, sta ?isto druga ma?ini in drug ob?utek (2.0L se zelo pozna pri navoru).

Napisano

Jaz sem pri G100 na testni vo?nji imel popolnoma identi?ni ob?utek - pejt probat G120 ali pa dizla, sta ?isto druga ma?ini in drug ob?utek (2.0L se zelo pozna pri navoru).

 

Ok o?itno res nisem edini, ki to misli. Sem se zmenil za jutri ?e za G120. Se mi zdi kot da se ta G100 res nikamor ne premakne. Pa se imam za mirnega voznika.

Napisano

Verjetno je kriva ekologija, da so motorji malo bolj anemi?ni. tudi avti iz sredine 90 so bili bolj ?ivi.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Zdravo,

 

Odlo?am za nakup Mazda 3. Trenutno imam 10 let starega francoza z 1.4 16V motorjem in 72kW. Danes sem ?el na testno vo?njo Mazde 3 G100 Attraction, ki ima na papirju podoben motor kar se ti?e mo?i. 

 

Dvourna testna vo?nja me je pustila z me?animi ob?utki. Namre? ne vem ali sem jaz ?uden ali kaj ampak ali je mo?no, da ja G100 ?isto pre?ibka ma?ina za ta avto? Se mi zdi, da je moj 10let star avto ?ivahnej?i od te mazde. Lahko samo, da jaz ne znam vozit :)

 

Kar se ti?e ostalega sem pa bil izredno navdu?en nad avtom. Izgled zunaj, znotraj, kakovost izdelave kabine in ob?utek za volanom je fenomenalen.

 

Razlika med G100 in G120 je kar konkretna ja, zato raje premisli in daj mal ve? denarja in nabavi G120, ne bo ti ?al.

 

Razlike so konkretne:

- kubitura 1.5 vs 2.0

- navor 150 Nm vs 210 Nm pri 4000 obratov

- konji 100 vs 120

- pospe?ki 10,6 vs 8,9 sekunde do 100 km/h

 

PS: ve?ja je razlika med 100 in 120 KM, kot pa ma?ina 120 in 165 KM, ker sta motorja prakti?no ista, le da je 120 konjski programsko bolj zaprti (tako so mi razlo?ili v avtohi?i) :)

 

Pa veliko sre?e z mazdo3 :jupiii:

Y.O.L.O. 

Napisano

Sicer nisem vozil Mazde3 ampak Cx-3 z G120 motorjem pa sem bil prijetno presene?en saj gre za atmosferskega bencinarja - pa ?e zadnjih 13 let vozim samo turbodizle. 

 

Tako da le pojdi na test G120 in pozabi G100.

33112_1.png

Napisano

Ja, G120 ma?ina je identi?na G165, le elektronsko omejena. Do mislim da nekje 3200 obratov imata identi?en navor in isto potegneta.

Napisano

Ja tudi jaz se pridru?ujem temu,da vzami 120 konjskega,ker ta je optimalni za ta avto...

Napisano

Sem se za danes dogovoril za test G120 in bomo vidli kako mi to odgovarja. Imam pa potem naslednje dni ?e par testov - vozil drugih znamk in nato pade kon?na odlo?itev. Zaenkrat pa navijamo za Mazdico :) 

Napisano

?e eno vpra?anje. Kolk vam kaj kuri G120, pri neki zmerni vo?nji?

 

Meni ka?e povpre?je 6,8 ve? ali manj samo mestna vo?nja, avtocesta pa nekje 6 litrov:)

Ja, G120 ma?ina je identi?na G165, le elektronsko omejena. Do mislim da nekje 3200 obratov imata identi?en navor in isto potegneta.

 

A misli? da se da G120 navit na 165 konjskega?:)

Y.O.L.O. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
    • https://carbuzz.com/why-mazda-skyactiv-x-combustion-engine-flopped/   (Zakaj je Mazdin motor z notranjim zgorevanjem "sveti gral" propadel)  
    • Ta, ki je to spisal, je tudi en "kojon" - Identificaion. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.