Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa volan je lep?i in grafika na merilnikih pa ?e tipke so zdaj vse osvetljene,prej menda niso ble...pa na vseh stikalih za zapiranje oken je dvostopenjsko stikalo

Napisano

Ima mogo?e se kdo probleme na mazdi 3 pokanje v podvozju, pri hitrih startih in ?ez le?e?e policaje je sli?at ?udne in glasne zvoke ki prihajajo iz celega podvozja

Napisano

Ima mogo?e se kdo probleme na mazdi 3 pokanje v podvozju, pri hitrih startih in ?ez le?e?e policaje je sli?at ?udne in glasne zvoke ki prihajajo iz celega podvozja

 

Ja pri moji mazdi se tudi sli?i pokanje ko zapeljem ?ez policaje...hmmm :ne vem:

Y.O.L.O. 

Napisano

No pol jim pejdi povedal ki to re?ujejo mal z rezervo ko kao ?e? ni dosti takih avtov da imajo ta problem...ne vejo pa kaj je to narobe

Sem pisal znancu na Interclass in ko kaj izvem, javim:)

Y.O.L.O. 

Napisano

Kaj pa je bilo narobe?

 

pokalo je ?e sem imel volan zmotan in hkrati naletel na luknjo. Tudi na le?e?ih policajih je ob?asno pokalo. Znan problem, ki ga re?ujejo tudi v zda. samo na?im je te?ko pogledat v servisne napotke, kjer je vse lepo opisano (po?lje jim mazda), kar morajo zamenjat. sem imel sre?o in naletel na vodjo servisa, ki je brez problema poskrbel za to.. ne vem pa to?no kaj menjajo, sem ?e pozabil..

Napisano

pokalo je ?e sem imel volan zmotan in hkrati naletel na luknjo. Tudi na le?e?ih policajih je ob?asno pokalo. Znan problem, ki ga re?ujejo tudi v zda. samo na?im je te?ko pogledat v servisne napotke, kjer je vse lepo opisano (po?lje jim mazda), kar morajo zamenjat. sem imel sre?o in naletel na vodjo servisa, ki je brez problema poskrbel za to.. ne vem pa to?no kaj menjajo, sem ?e pozabil..

A niso dol?ni tega re?it v garanciji?

Zato naj bi bila,ne?

 

 

Napisano

Men je pokalo v podvozju. Najprej so menjal notranji zglob ki naj bi mel malo lufta. To naj bi se sli?alo med zavijanjem levo ali desno in speljevanjem. Ko so mi to zamenjal so naredil ?e optiko. vendar ?e ni blo dobro ?e vedno je pokalo. Tako da so potem na servisu vzel dol oba prva montizerja jih razstavili namazali notranji del in od takrat ne poka ni? ve?. Sem kr vesel da se je to porihtalo upam da za zmeri. Ker vedno ko sem se zapeljal prek le?e?ega policaja je pokalo in tud po neravnini ko se je avto nagibal. v glavnem neprijetno. Zanimivo je ?e to da ko so ble zunaj nizek temperature npr pozimi tega pokanja ni bilo le med sezono ko so vi?je temperature je bilo to prisotno.

:zoom-zoom:

Napisano

Men je pokalo v podvozju. Najprej so menjal notranji zglob ki naj bi mel malo lufta. To naj bi se sli?alo med zavijanjem levo ali desno in speljevanjem. Ko so mi to zamenjal so naredil ?e optiko. vendar ?e ni blo dobro ?e vedno je pokalo. Tako da so potem na servisu vzel dol oba prva montizerja jih razstavili namazali notranji del in od takrat ne poka ni? ve?. Sem kr vesel da se je to porihtalo upam da za zmeri. Ker vedno ko sem se zapeljal prek le?e?ega policaja je pokalo in tud po neravnini ko se je avto nagibal. v glavnem neprijetno. Zanimivo je ?e to da ko so ble zunaj nizek temperature npr pozimi tega pokanja ni bilo le med sezono ko so vi?je temperature je bilo to prisotno.

Kateri letnik pa ima? Mazdico?

 

LP

Napisano

Rihtal so v Btc A cosmos ljubljana... Mazda je letnik 2014. Ja Marko ponavadi je blo tako da je prvi? po?lo pol je blo tekom vo?nje vredu. Zdej zadnje ?ase pa se je pojavljalo nonstop. Omeno sem jim ?e na za?etku ko je bil avo star slabo leto da se pojavlja ob?asno neko pokanje pa takrat ko smo se peljal na testiranje ni ni? pokalo tak da niso mogli ni? rihtat. No zdej pa nazadnje ko sem bil pa so tud oni sli?al tak da so se zavzel in porihtal to. 

:zoom-zoom:

Napisano

Dajte mi povedat pri koliko kilometrih ste menjali disk plo??ice in pa kje, pa ?e ?e lahko kdo pove ceno. Jaz imam 53.000 km in izgleda da so ?e zani?, bo potrebno menjati. Za povrh mi je pa ?e na sprednjem desnem disku pustilozarezo v disku.

Napisano

Plo??ice sem menjal pri 35 tiso? ampak dosti klancev in kar divja voznja tako da so vredu kilometri te ko si naredil....diske ne rabi? menjati tista zareza ne igra vloge glavno je debeline diska. Pribli?no se diske menja pri 3 menjavi plo??ic.

Cena plo??ic original je 120 evrov

Napisano

A niso dol?ni tega re?it v garanciji?

Zato naj bi bila,ne?

 

ja kdo rekel, da niso? in to kljub temu, da sem delal sam spremembe na podvozju (sicer z original fedri za mazdo)

Napisano

Evo z mazdico smo se v?eraj vrnili z morja. Naredili smo 1300 km tako da jih ima sedaj ?e 8000 km. Avto je res fantasti?en in tudi po avtocesti se zelo lepo pelje, sem mislil da se peljem okrog 140, ko sem pogledal pa na ?tevec je bilo pa 170 in to v 6.prestavi, ki je bolj kot ne ?parovna, se pa ?uti da vle?e, ?e so malo vi?ji obrati, kar se je zgodilo meni. Sem ga pa nateral do 196km/h (v 4. prestavi do 170 in potem 5. ?e lepo vle?e) pa je bila cesta rahlo navzgor, potem sem moral pa bremzati, tako da 200 po ravnem sigurno gre :). Porabo dol sem imel okoli 6.8 litra nazaj pa 7.5, pa sem stal v koloni oz. se cijazil skoraj kak?no uro, pa ?e v breg...Opa?am pa kot ste nekateri napisali, da mi v?asih, ko se peljem ?ez le?e?ega policaja, spredaj tako rahlo pokne (pri gumi nekje), je pa to ?e od vsega za?etka, pa ne vedno...bom omenil, ko bom ?el na servis

Napisano

Evo z mazdico smo se v?eraj vrnili z morja. Naredili smo 1300 km tako da jih ima sedaj ?e 8000 km. Avto je res fantasti?en in tudi po avtocesti se zelo lepo pelje, sem mislil da se peljem okrog 140, ko sem pogledal pa na ?tevec je bilo pa 170 in to v 6.prestavi, ki je bolj kot ne ?parovna, se pa ?uti da vle?e, ?e so malo vi?ji obrati, kar se je zgodilo meni. Sem ga pa nateral do 196km/h (v 4. prestavi do 170 in potem 5. ?e lepo vle?e) pa je bila cesta rahlo navzgor, potem sem moral pa bremzati, tako da 200 po ravnem sigurno gre :). Porabo dol sem imel okoli 6.8 litra nazaj pa 7.5, pa sem stal v koloni oz. se cijazil skoraj kak?no uro, pa ?e v breg...Opa?am pa kot ste nekateri napisali, da mi v?asih, ko se peljem ?ez le?e?ega policaja, spredaj tako rahlo pokne (pri gumi nekje), je pa to ?e od vsega za?etka, pa ne vedno...bom omenil, ko bom ?el na servis

 

Jst sem se naro?il na pregled zaradi tega pokanja, v ?etrtek na Interclassu in javim kaj bodo rekli:)

Drga? pa tudi jst sem ga mal probal prej?nji vikend do Portoro?a, mal sem dol ?altal v 5.prestavo in mu dal gas do konca in moral priznat da pol kar vle?e fajn. Sva se pa z enmu Golfom mal dajala in sem ga tud jst prtisnil do cca 190km/h in bi ?e lahko ve?, sam sem mal prpo stisnu zarad policajev :vesel:

Y.O.L.O. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.