Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

To je pa tudi veliko ?e si dal vse svoje pa za 1uro dela 120 ?! Pri Evro servisu je z materialom 100?, ?e jim zaupa?, ker garancija menda ostane po zakonu. Prvega imam zastonj na 20k potem bom pa malo potipal kako in kaj? Lp

Napisano

Meni so na Interclassu rekli, da v primeru da prinesem svoje olje, zara?unajo ekolo?ko odstranitev odpadnega olja cca. 25 EUR. Res da avta nisem kupil tam, a je tudi ta postavka kar huda.

Napisano

Za M6 2014, v Ajdov??ini(Avtomehanik samec). Zna bit da bi za druge zmake/letnike/te?avnost varirala cena.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

To je pa tudi veliko ?e si dal vse svoje pa za 1uro dela 120 ?! Pri Evro servisu je z materialom 100?, ?e jim zaupa?, ker garancija menda ostane po zakonu. Prvega imam zastonj na 20k potem bom pa malo potipal kako in kaj? Lp

Gleda na to kak?ne zneske tu berem, to ni veliko, ker so mi ra?unali 2 uri dela. Je pa ?e vedno malo glede na ostale, ker sem za ves ORIGINAL material dal 60eur.

Y.O.L.O. 

Napisano

Se pravi so se meni zlagali pri A cosmos ?i?ka. Rekli so mi, da bi izgubil garancijo, ?e bi prinesel svoje olje.

Pa pri njih sem kupil M3 in ?e s 50% popustom je bil prvi servis drag.

Pozdravljeni,

 

kak?ne zneske vi to pi?ete, kot da bi mercedeza peljali na servis:)...jaz sem dal za prvi servis na Interclasu s svojim oljem 127eur, sedaj drugi servis pa pri Kolmani? in Dokl v MS 113eur s svojim oljem in 3 filtri. Menjal so mi ?e zavorno teko?ino, druga?e bi ?e to svoje prinesel in bi bilo cca 90eur.

?e vse skup se?teje? te stane 2.servis nekje 180eur, vse kar je ve? kot 200eur je ?isti nateg.

 

Izrecno zahtevajte svoj material ko se naro?ate, saj tukaj najve? zaslu?ijo:)

Napisano

Se pravi so se meni zlagali pri A cosmos ?i?ka. Rekli so mi, da bi izgubil garancijo, ?e bi prinesel svoje olje.

Pa pri njih sem kupil M3 in ?e s 50% popustom je bil prvi servis drag.

Pojdi drugam saj ga ima? blizu!(Interclas) sobolj?i in cenej?i. Vsaj tako vsi pravijo. Jaz nimam te sre?e. Lp
Napisano

Se pravi so se meni zlagali pri A cosmos ?i?ka. Rekli so mi, da bi izgubil garancijo, ?e bi prinesel svoje olje.

Pa pri njih sem kupil M3 in ?e s 50% popustom je bil prvi servis drag.

Seveda so se ti zlagali. Pejdi na Interclas in zahtevaj g. Sandija, on je zelo vredu in ustre?ljiv.

Y.O.L.O. 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Na kateri strani jih kupuje?? Ali moram biti pozoren, ?e imam avtomatsko ro?no zavoro, je kje kaka fora?

Napisano

Pozdravljeni,

 

Sem lastnik mazde 3 SP G120 Takumi (L:01.2019)

Moti me, da avto nima rezervne pnevmatike, ampak ima le kompresor?ek in polnilo.

Glede na to, da se velikokrat odpravim v hribe bi mi bolj pri?la prav rezervna guma.

Jo mogo?e kdo od vas prodaja oz. kje bi se dalo to najceneje dobiti?

Pa tudi, ?e ustreza za vse Mazde 3 od letnika 2013 naprej?

Napisano

Ate ali textar.

Evo sem na?el...bom vzel TEXTAR...samo ?e info glede avtomatske ro?ne? Moram kaj paziti ali ni va?no? Hvala za pomo?.

Napisano

Pozdravljeni,

 

Sem lastnik mazde 3 SP G120 Takumi (L:01.2019)

Moti me, da avto nima rezervne pnevmatike, ampak ima le kompresor?ek in polnilo.

Glede na to, da se velikokrat odpravim v hribe bi mi bolj pri?la prav rezervna guma.

Jo mogo?e kdo od vas prodaja oz. kje bi se dalo to najceneje dobiti?

Pa tudi, ?e ustreza za vse Mazde 3 od letnika 2013 naprej?

Lepo pozdravljen na MAZDA forumu,sii pa verjetno ujel zadnjo trojko tretje generacije? Zaenkrat ti ne morem pomagat glede rezerve,lahko jo kupi? kot obi?ajno,kjer prodajajo felge in pnevmatike. Jaz je tudi nimam in jo tudi ne rabim ?eprav tudi jaz hodim v hribe. Do tam kamor gre tak avto ne bo? imel gumidefekta,da bi toliko presekal gumo,da nebi mogel uporabiti kompleta! Jaz ga nisem imel najmanj 25-30let. No pa vseeno sre?o vo?no z Mazdico,kak?o sliko prilepi.... Zoom zoom
Napisano

Pozdravljeni,

 

Sem lastnik mazde 3 SP G120 Takumi (L:01.2019)

Moti me, da avto nima rezervne pnevmatike, ampak ima le kompresor?ek in polnilo.

Glede na to, da se velikokrat odpravim v hribe bi mi bolj pri?la prav rezervna guma.

Jo mogo?e kdo od vas prodaja oz. kje bi se dalo to najceneje dobiti?

Pa tudi, ?e ustreza za vse Mazde 3 od letnika 2013 naprej?

 

Jaz sem svojo rezervo ?al prodal ravno prej?nji teden. Poglej po bolhi oz. avto.net, relativno te?ko jih je dobiti. Zna biti pa zlata vredna, ?e preseka? gumo na robniku recimo, avto pa bi bil sicer ?e vozen...

Napisano

na bolhi sta 2 se mi zdi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e se ne motim, ima 3 samo 280 mm velike diske spredaj tako da gre ta 15 col iz oglasa bp gor, na zadnjo os ?e toliko bolj. Obseg je res manj?i, a za tistih nekaj km do prvega vulkanizerja nima veze, va?no da jo spravi? gor.

Napisano

Tako je, rezervna guma ni enaka navadni feltni

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Jaz sem narediu ?e cca. 20 km, ko mi je kazalo 0 km pa sem potem tankal 43l. Narediu sem pa 685 km. Se pravi 700 km bi naredu z lahkoto.

 

Bencinske ?rpalke v modernih avtomobilih so locirane neposredno v rezervoarju in potrebujejo vi?ek bencina, zato da hladi in ma?e ?rpalko. V navodilih (ki si o?itno nisi prebral) pi?e, da priporo?ajo, da je rezervoar vedno vsaj 1/4 poln. Stro?ek popravila pokvarjene bencinske ?rpalke (+razdiranje rerovarja) je verjetno >500?. Mo?nost, da si pumpo ?e po?kodoval seveda obstaja. Poleg tega ob popolno izpraznjenemu rezervoarju v sistem potencialno potegene ?e kak?ne ne?isto?e in je ?koda ?e ve?ja. Naredi si prosim uslugo in preberi navodila za uporabo vozila.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.