Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa si akumulator menjal? Najbolje, ce na servisu preveris kapaciteto akumulatorja (ali pa ce imas ODB in ustrezen softver, da preveris SOC akumulatorja ... Ta mora biti cez 60 ali 70%, ce se prav spomnim... Ampak potem pomoje ponavadi ne sveti akumulator v MZD Connectu pri stanju i-Stop, ce je preslab ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Klimo le uporabljaj tudi sedaj, dokler ni ve?inoma pod nulo. Potem se itak kompresor ne bo ve? pri?gala, tudi ?e bo svetilo AC. Denarnica ti bo hvale?na.

Napisano

Samo res. Klima je zato, da se jo uporablja, da ne zaruzne. Ali pa se je ne... da pri?para? kak ? na gorivu? :)

 

 

Napisano

Pa si akumulator menjal? Najbolje, ce na servisu preveris kapaciteto akumulatorja (ali pa ce imas ODB in ustrezen softver, da preveris SOC akumulatorja ... Ta mora biti cez 60 ali 70%, ce se prav spomnim... Ampak potem pomoje ponavadi ne sveti akumulator v MZD Connectu pri stanju i-Stop, ce je preslab ...

Nisem menjal. Za?elo se je po servisu srptembra. Ko so mi posodobili Mazda Connect. ?eprav so mi rekli da ga vedno priklopijo na kable.

 

No v glavnem, po prevo?enih cca 1.000 km je baterija modra, tudi zjutro takoj ko v?gem avto.

 

Zdej me zajebava AC...

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Klimo pa rabim ?im majn, ker mi enostavno ne odgovarja. Tudi poleti zjutro vozim brez.

 

No sej ni da jo zdej pol leta ne bom v?gal

Rabim jo ?e ne druga?e pa ko je de? in se meglijo ?ipe.

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Napisano

Nisem menjal. Za?elo se je po servisu srptembra. Ko so mi posodobili Mazda Connect. ?eprav so mi rekli da ga vedno priklopijo na kable.

No v glavnem, po prevo?enih cca 1.000 km je baterija modra, tudi zjutro takoj ko v?gem avto.

Zdej me zajebava AC...

Poslano z mojega MI 9 z uporabo TapatalkKlimo pa rabim ?im majn, ker mi enostavno ne odgovarja. Tudi poleti zjutro vozim brez.

No sej ni da jo zdej pol leta ne bom v?gal

Rabim jo ?e ne druga?e pa ko je de? in se meglijo ?ipe.

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Ko sem bil na servisu sem omenil posodobitev pa so mi rekli da je bolje tako kot je ker imajo podatek da imajo potem nekateri probleme nisem vpra?al kak?ne. Dogovoril pa sem se da ?e bom imel kake probleme brez posodobitve naj pridem nazaj do njih in mi bodo posodobli.
Napisano

Soc akumulatorja? Katri pid je to?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Nevem kateri PID... V iOS aplikaciji Forscan Lite sem samo dodal BATT_SOC ...

post-10-0-72684300-1572287930_thumb.png

post-10-0-36392800-1572287943_thumb.png

post-10-0-84954900-1572287988_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kaj zdaj s temi akumulatorji?? Ne more bit kr fu? po dveh letih no?! A to so vsi start/stop ak.isti al so sam mazdini tolk slab?i?

Napisano

Moj avto je itak dalj ?asa stal. Vpra?anje, ponavadi to ne vpliva dobro na aku.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Aku gre te?ko na garancijo, razen ?e si ga ravnokar tam kupil. Po 3 letih no go.

 

No tale SOC je pri meni na 95%. Ampak v?asih res zajamra zjutraj. Mogo?e ga obd adapter toliko zjebcka.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zdravo. Nekaj me zanima...kateri akumulator je pravi za na?e mazde 3...koliko Ah mora imeti in kaj je treba paziti glede na to da potrebujem za start stop sistem? Sem gledal po akumulatroju pa ni? kaj ne najdem...

Napisano

Zdravo. Nekaj me zanima...kateri akumulator je pravi za na?e mazde 3...koliko Ah mora imeti in kaj je treba paziti glede na to da potrebujem za start stop sistem? Sem gledal po akumulatroju pa ni? kaj ne najdem...

 

Start stop sistemi navadno potrebujejo "high performance" AGM akumulatorje. Cena original cca. 200+ EUR (vsaj za Mazdo 6). 

Napisano

Zdravo. Nekaj me zanima...kateri akumulator je pravi za na?e mazde 3...koliko Ah mora imeti in kaj je treba paziti glede na to da potrebujem za start stop sistem? Sem gledal po akumulatroju pa ni? kaj ne najdem...

AGM-65 Ah tako je na mojem napisano pri M3 g120. Letnik 2018
Napisano

hvala.morem malo pogledat kak?ne so cene

Napisano

Kak?ni so kaj prvi znaki, ko je potrebno zamejnati akumulator, glede na to, da pravite, da pri Mazdi dr?i kake 3 leta? Start stop verjetno ne dela ve??

Napisano

Kak?ni so kaj prvi znaki, ko je potrebno zamejnati akumulator, glede na to, da pravite, da pri Mazdi dr?i kake 3 leta? Start stop verjetno ne dela ve??

3 leta? Imam letnik 01/2015, za enkrat akumulator deluje ?e brez problema. Na servisu je bil glede akumulatorja odgovor, da lahko zdr?i od 3 pa tudi do 8 let. 

Napisano

Kak?ni so kaj prvi znaki, ko je potrebno zamejnati akumulator, glede na to, da pravite, da pri Mazdi dr?i kake 3 leta? Start stop verjetno ne dela ve??

 

Najla?je je, da zjutraj pred zagonom izmeri? napetost akumulatorja in ?e je vsaj 12,3 V, potem je OK. ?e nima? multimetra, pa je najla?je opazovati status akumulatorja prek MZD connect zaslona in ?e je takoj zjutraj ob zagonu akumulator obarvan modro, potem je tudi OK. ?e pa potrebuje precej ?asa (km), da se obarva modro, pa je v zadnjih izdihljajih.

?ivljenjska doba akumulatorjev je zelo spremenljiva, odvisna predvsem od pogojev vo?nje (dolge vs kratke relacije), ampak kakor je bilo re?eno od tri do osem let. 

Napisano

Hvala za info...tudi mene zanima kje se vidi stanje preko MZD connect? Verjetno tam kjer je stanje za start-stop sistem?

Pa sre?no, zdravo in uspehov polno leto 2020!

Napisano

Kje se vidi stanje na mzd connect?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Hvala za info...tudi mene zanima kje se vidi stanje preko MZD connect? Verjetno tam kjer je stanje za start-stop sistem?

Pa sre?no, zdravo in uspehov polno leto 2020!

Ja, spodaj ima? ikonco motorja, pa akomulatorja in ikonco start stop. ?e je akomulator ?e dober je obarvan plavo kot smrkci. Ne vem pa, kaj se zgodi, ko gre proti koncu.

 

 

Napisano

Sem preveril ja. Akumulator je pobarvan modro, potema se ?e po nekaj km pobarva motor in ikona za klimo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.